DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
jeej!
Heb je al aan je schoonmoeder gevraagd of ze het aan je schoonzusje heeft vertelt?
Heb je al aan je schoonmoeder gevraagd of ze het aan je schoonzusje heeft vertelt?
Gast- Gast
nee, we merken het maandag vanzelf wel. Wel hebben we het erover gehad en gaan we haar er wel even op aanspreken dat ze het echt nog voor zich moet houden en dat we not amused zijn dat ze het al heeft doorverteld
Gast- Gast
Heb vanmiddag mijn jurkje opgehaald van het afhaalpunt. Was toch nieuwsgierig of het leuk zou staan. Heb het nu aan, maar het lijkt net een aardappelzak.
Gast- Gast
Nou nee, niet te veel want het was nodig maar ik had er even niet bij stil gestaan dat ik dan geen kleding meer zou hebben. En dan nog, als ik nu een spijkerbroek pak zakt hij af. Ik kan hem zo ver naar voren doen dat ik denk 'zo dik was ik nou toch ook weer niet?'
Gast- Gast
Zusje schreef:Nou nee, niet te veel want het was nodig maar ik had er even niet bij stil gestaan dat ik dan geen kleding meer zou hebben. En dan nog, als ik nu een spijkerbroek pak zakt hij af. Ik kan hem zo ver naar voren doen dat ik denk 'zo dik was ik nou toch ook weer niet?'
Dat zie ik ook echt veel bij die meetings bij WW. Mensen met veeel te grote broeken die ze dan ophouden met een riem. Pas geleden stond er ook iemand op, die is superveel afgevallen, maar ze had nog steeds een brede kont. Tot ze begon te bewegen en er gewoon niks meer in die broek zat.
Maar heb je geen jurkjes+pantys? Die rekken meer in.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik hoop volgend jaar ook nieuwe kleding te kopen, of eigenlijk gewoon weer in mijn eigen kleding te passen
Voorlopig koop ik niets, maar dat heb ik het hele jaar al niet gedaan..
Voorlopig koop ik niets, maar dat heb ik het hele jaar al niet gedaan..
Gast- Gast
Wat een ongelofelijk leuk idee weer van mijn gemeente!
Hoorde uit het niets een belletje afgaan. Dus ik even gekeken door de vitrage heen. Zie ik daar opeens een kerstman aankomen! Hij belt met zijn bel en hij roept keihard:"Ho, ho, ho! MERRY CHRISTMAS!" Geweldig!
Hoorde uit het niets een belletje afgaan. Dus ik even gekeken door de vitrage heen. Zie ik daar opeens een kerstman aankomen! Hij belt met zijn bel en hij roept keihard:"Ho, ho, ho! MERRY CHRISTMAS!" Geweldig!
Gast- Gast
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goede avond meiden.
Mau heerlijk zo'n kerstman hahaha
Mau heerlijk zo'n kerstman hahaha
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goeienavond!
Ik ben thuis!
Pakketje is niet meer bezorgd, maar een collega heeft die onderdelen nog een keer besteld op adres van de klant. Kon ik naar huis... yay!
Ik ben thuis!
Pakketje is niet meer bezorgd, maar een collega heeft die onderdelen nog een keer besteld op adres van de klant. Kon ik naar huis... yay!
Rovine- Ratel
Wel balen Rovine dat het er nog niet was. Nu kan je het niet op tijd versturen toch?
Ik heb het alsnog verstuurd. Die onderdelen missen, maar de klant krijgt ze dinsdag rechtstreeks van de leverancier. Nu heeft hij dus een bouwpakket gekregen.
Kon niet meer blijven ook, schijnbaar gaat de stroom om een bepaalde tijd uit op de Campus en dan had ik er niet meer uit gekund.
Kon niet meer blijven ook, schijnbaar gaat de stroom om een bepaalde tijd uit op de Campus en dan had ik er niet meer uit gekund.
Rovine- Ratel
Rovine schreef:Ik heb het alsnog verstuurd. Die onderdelen missen, maar de klant krijgt ze dinsdag rechtstreeks van de leverancier. Nu heeft hij dus een bouwpakket gekregen.
aaah oke op die manier. Ja je moet wat idd.
Gelukkig dat je dan naar huis bent
Echt wel, nu weer lekker aan het bakken.
Wel superspannend. Ze gaan mijn ontwerp showen in Las Vegas, op één van de grootste beurzen ter wereld.
Wel superspannend. Ze gaan mijn ontwerp showen in Las Vegas, op één van de grootste beurzen ter wereld.
Rovine- Ratel
Nop!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Kerst en nieuwjaar vieren natuurlijk. Een dagje shoppen met een vriendin en een lijstje to-do-dingetjes in huis.
Heb jij ook vakantie?
Heb jij ook vakantie?
Rovine- Ratel
Hmm, dacht dat ik je vanmiddag iets hoorde zeggen over werk wat niet doorging. Waarom heb je al zolang vakantie?
Rovine- Ratel
Rovine gaaf zeg
En ja 1 week vakantie
En ja 1 week vakantie
Vanochtend kon ik er niet uitkomen. Dus ik mompelde al de komende 9 dagen flink te gaan snoozen.
Eigenlijk maar 4 vrije dagen, maar 9 klinkt leuker!
Eigenlijk maar 4 vrije dagen, maar 9 klinkt leuker!
Rovine- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: