Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heel onzeker door kleine borsten

+20
SuperGrover
xxlisaxx
Linnie1985
Vanilla Queen
Burn
Paper Crown
Atelier Madame
Marin
Blond
Antibes
Dennenappel
Lenthe
loesje
Zwerver
Clapperdie
Prosecco
Pompoen
TukTuk
Rush
Evalynn
24 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 3:02

Joy_ schreef:Weet iemand tot hoe ver de taille maat gaat eigenlijk? Dus het cijfer, niet de cup. Want ik heb altijd 85, maar zelfs dat zit behoorlijk strak, met welke cup ook. En zó breed is mijn taille nou ook weer niet, best smal eigenlijk. Maar volgens mij is 90 het breedste toch? Ik heb altijd al moeite om 85C of 85D te vinden, groter dan 85 zie ik eigenlijk nooit.
Dat gaat tot ergens in de 100 geloof ik. Een vriendin van me heeft 95 geloof ik. En die is niet ongelooflijk dik ofzo. Dus er zal nog wel groter zijn.

De vraag is alleen of je dat bij een 'gewone' zaak vindt en hoe ze er dan uit zien.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 3:05

Rush schreef:
Joy_ schreef:Weet iemand tot hoe ver de taille maat gaat eigenlijk? Dus het cijfer, niet de cup. Want ik heb altijd 85, maar zelfs dat zit behoorlijk strak, met welke cup ook. En zó breed is mijn taille nou ook weer niet, best smal eigenlijk. Maar volgens mij is 90 het breedste toch? Ik heb altijd al moeite om 85C of 85D te vinden, groter dan 85 zie ik eigenlijk nooit.
Dat gaat tot ergens in de 100 geloof ik. Een vriendin van me heeft 95 geloof ik. En die is niet ongelooflijk dik ofzo. Dus er zal nog wel groter zijn.

De vraag is alleen of je dat bij een 'gewone' zaak vindt en hoe ze er dan uit zien.

Maar je moet wel direct onder je borst meten (dat is toch geen taille meer?) Bij de H&M zie ik wel eens een 90D volgens mij.. of is 85 daar het hoogste?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 3:07

Rush schreef:Ja die maten verschillen wel. Ik weet wel dat m`n BH niet goed is, want m`n band kruipt omhoog. Dus zou ik qua omvang 70 moeten hebben, maar zowel 70B als 70C pas ik niet goed in. Toch maar laten opmeten :P

haha bij mij zakt hij juist altijd omlaag.. om moe van de worden. Dan heb ik een zware schouderstas om en dan voel ik die bh echt zakken tot weet ik hoelaag.

Kun je de bandjes niet langer maken? Zodat hij niet meer omhoog trekt? Of floepen ze er dan uit Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 3:09

Punk'd schreef:
Rush schreef:Ja die maten verschillen wel. Ik weet wel dat m`n BH niet goed is, want m`n band kruipt omhoog. Dus zou ik qua omvang 70 moeten hebben, maar zowel 70B als 70C pas ik niet goed in. Toch maar laten opmeten :P

haha bij mij zakt hij juist altijd omlaag.. om moe van de worden. Dan heb ik een zware schouderstas om en dan voel ik die bh echt zakken tot weet ik hoelaag.

Kun je de bandjes niet langer maken? Zodat hij niet meer omhoog trekt? Of floepen ze er dan uit Wink
Nou volgens mij worden ze dan helemaal wild. Als ik de bandjes langer maak, dan zit het aan de voorkant niet meer lekker.

Nu wel, maarja op de rug niet. :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Marin wo 21 dec 2011 - 3:10

Ja ik bedoel daar direct onder je borsten idd. Ik zie in 'gewone' winkels idd eigenlijk nooit hoger dan 85.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Antibes wo 21 dec 2011 - 3:12

Volgens mij is 90 sowieso ook bij Hunkemoller en Livera, die kocht ik daar namelijk altijd toen ik nog de verkeerde maat kocht.. clown

Edit: correctie! Verder dan 85 ben ik nooit gekomen..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 3:16

Prosecco schreef:Je borsten kunnen zeker op latere leeftijd nog gaan groeien. Op mijn 23ste heb ik er nog een cup bijgekregen.
Maar goed, dat lost opzich jouw probleem niet echt op. Probeer je te realiseren dat het de meeste mensen echt niet uitmaakt wat voor cupmaat je hebt. Onderling doen mannen altijd heel tof over grote tieten, maar als het er op aan komt hebben we liever een handje vol. En daarbij gaat het uiteindelijk toch echt om je persoonlijkheid en niet om je cupmaat, haarkleur of kleding maat. Zou jij op een jongen afknappen omdat zijn piemel kleiner dan gemiddeld is?

Ben jij een man? :affraid:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 3:21

Joy_ schreef:Weet iemand tot hoe ver de taille maat gaat eigenlijk? Dus het cijfer, niet de cup. Want ik heb altijd 85, maar zelfs dat zit behoorlijk strak, met welke cup ook. En zó breed is mijn taille nou ook weer niet, best smal eigenlijk. Maar volgens mij is 90 het breedste toch? Ik heb altijd al moeite om 85C of 85D te vinden, groter dan 85 zie ik eigenlijk nooit.

Tuurlijk gaan die wel verder dan 85 of 90! Hoe zouden dikkere mensen dat anders doen? smile Bij bonprix hebje veel bh's die verder gaan.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 3:25

Als ik in de Hema of H&M ben, ben ik wel eens jaloers op die mooie bh'tjes in kleine maten. Vaak zijn die zó schattig!
Ik vind kleine borsten best mooi. Zelf begin ik op mijn 15e ineens te groeien en ben ik in een jaar tijd van niks naar 75C gegaan. Uiteindelijk werd het een 75D, zo rond mijn 21e. Daarna ben ik flink afgevallen en werden ze één cupje kleiner (jeeej, mijn boobs bestaan dus kennelijk niet alleen uit vet :P) en hield ik 75C over. Maar... toen ik laatst ging trouwen en daarvoor een trouwjurk ging passen, zijn al mijn maten even goed opgenomen en blijk ik, met mijn petite lichaampje een wonderbaarlijke 70E te hebben :affraid: Juist, zie in die maat maar eens een leuke bh in te vinden.

Kortom: geniet van alle keuze die je hebt en wie weet groeien ze nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 3:35

@Youandi maar dat is het gekke met omvang 65 of 70.. het klinkt allemaal groot, Ohh cup E.. Maar ik persoonlijk vind een 70C/D/E echt geen huge memmen :P (okee misschien wordt E iets groter haha, maar nog steeds zie ik geen typ galia meloen voor me)

Bij grote tieten denk ik eerder aan 80/85D/E/F en groter.

Ik heb (als het goed is haha) 70C/65D en toen ik het daar met een vriendin over had geloofde ze dat gewoon niet. Ik heb echt geen grote borsten, eerder klein maar die omvang zorgt er gewoon om dat je snel een cupletter omhoog schiet volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 3:37

Joy_ schreef:Weet iemand tot hoe ver de taille maat gaat eigenlijk? Dus het cijfer, niet de cup. Want ik heb altijd 85, maar zelfs dat zit behoorlijk strak, met welke cup ook. En zó breed is mijn taille nou ook weer niet, best smal eigenlijk. Maar volgens mij is 90 het breedste toch? Ik heb altijd al moeite om 85C of 85D te vinden, groter dan 85 zie ik eigenlijk nooit.

Tot heel hoog. Ik zag laatst bij de Zeeman maat 115. Je hebt ook stevige/dikke mensen, en die hebben ook BH's nodig natuurlijk. Wel is het zo dat bij grotere cups, ook de omvang vaak groter is, dus dan zie ik een mooie BH in F, en dan begint het pas bij 90 of 95, terwijl ik 75/80 heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 3:38

Punk'd schreef:@Youandi maar dat is het gekke met omvang 65 of 70.. het klinkt allemaal groot, Ohh cup E.. Maar ik persoonlijk vind een 70C/D/E echt geen huge memmen :P (okee misschien wordt E iets groter haha, maar nog steeds zie ik geen typ galia meloen voor me)

Bij grote tieten denk ik eerder aan 80/85D/E/F en groter.

Ik heb (als het goed is haha) 70C/65D en toen ik het daar met een vriendin over had geloofde ze dat gewoon niet. Ik heb echt geen grote borsten, eerder klein maar die omvang zorgt er gewoon om dat je snel een cupletter omhoog schiet volgens mij.

Dat is 75B als je het omrekent, dus dat is helemaal niet groot, maar het klinkt natuurlijk groot, doordat je een hele smalle omvang hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 3:44

Dat is ook zo, Punk'd. Het klinkt huge, maar het valt best mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 3:46

Pippa schreef:
Punk'd schreef:@Youandi maar dat is het gekke met omvang 65 of 70.. het klinkt allemaal groot, Ohh cup E.. Maar ik persoonlijk vind een 70C/D/E echt geen huge memmen :P (okee misschien wordt E iets groter haha, maar nog steeds zie ik geen typ galia meloen voor me)

Bij grote tieten denk ik eerder aan 80/85D/E/F en groter.

Ik heb (als het goed is haha) 70C/65D en toen ik het daar met een vriendin over had geloofde ze dat gewoon niet. Ik heb echt geen grote borsten, eerder klein maar die omvang zorgt er gewoon om dat je snel een cupletter omhoog schiet volgens mij.

Dat is 75B als je het omrekent, dus dat is helemaal niet groot, maar het klinkt natuurlijk groot, doordat je een hele smalle omvang hebt.

En 70E is toch 75D? Dat is de maat die ik had toen ik bijna 10 kilo zwaarder woog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 3:54

Youandi schreef:
Pippa schreef:
Punk'd schreef:@Youandi maar dat is het gekke met omvang 65 of 70.. het klinkt allemaal groot, Ohh cup E.. Maar ik persoonlijk vind een 70C/D/E echt geen huge memmen :P (okee misschien wordt E iets groter haha, maar nog steeds zie ik geen typ galia meloen voor me)

Bij grote tieten denk ik eerder aan 80/85D/E/F en groter.

Ik heb (als het goed is haha) 70C/65D en toen ik het daar met een vriendin over had geloofde ze dat gewoon niet. Ik heb echt geen grote borsten, eerder klein maar die omvang zorgt er gewoon om dat je snel een cupletter omhoog schiet volgens mij.

Dat is 75B als je het omrekent, dus dat is helemaal niet groot, maar het klinkt natuurlijk groot, doordat je een hele smalle omvang hebt.

En 70E is toch 75D? Dat is de maat die ik had toen ik bijna 10 kilo zwaarder woog.

Dat klopt inderdaad.

Al gaat het niet altijd op, want ik heb 75F, dus dat zou 80E zijn, maar dan is de omvang te groot, en de cup te klein laughcry Maar het is wel een schatting, dus borsten van 70E en 75D en 80C zijn praktisch even groot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Marin wo 21 dec 2011 - 4:07

Ik snap wel dat t verder gaat AngelNyn maar vroeg me af tot hoe ver gezien ik nooit verder dan 85 in de standaard winkels zie. Ik vond 85 voor mezelf al zo breed namelijk en zelfs dat zit nog strak.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 4:09

Joy_ schreef:Ik snap wel dat t verder gaat AngelNyn maar vroeg me af tot hoe ver gezien ik nooit verder dan 85 in de standaard winkels zie. Ik vond 85 voor mezelf al zo breed namelijk en zelfs dat zit nog strak.

Sowieso toch wel tot 110 geloof ik smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Marin wo 21 dec 2011 - 4:10

Oke dank je.
En dat is zo raar idd Pippa want ik denk dat wij ongeveer even breed zijn maar jij hebt 70E en ik 85D. Zo zie je maar hoe belangrijk t is om goed op te meten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 4:10

HEMA gaat sowieso tot 95, en de Hunkemoller tot 100!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Antibes wo 21 dec 2011 - 4:11

Joy_ schreef:Ik snap wel dat t verder gaat AngelNyn maar vroeg me af tot hoe ver gezien ik nooit verder dan 85 in de standaard winkels zie. Ik vond 85 voor mezelf al zo breed namelijk en zelfs dat zit nog strak.

Maar je kan natuurlijk gewoon een wat bredere torso hebben.

Overigens vind ik 70E echt wel duidelijker groot dan 85E.. Omdat het dan qua verhouding heel anders is. Als je een omvang van 85 hebt ben je gewoon al niet smal en dan lijkt een E cup veel kleiner dan op een heel tenger postuur (Vind ik dan).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 4:12

Joy_ schreef:Oke dank je.
En dat is zo raar idd Pippa want ik denk dat wij ongeveer even breed zijn maar jij hebt 70E en ik 85D. Zo zie je maar hoe belangrijk t is om goed op te meten.

Zegt sowieso niet zoveel, ik ben in verhouding smal daar, want heb 75F (70E al jaren niet meer, haha) en een vriendin weegt bijna hetzelfde, even lang en dezelfde kledingmaat en die heeft 85 op zijn grootst nodig, omdat zij breder gebouwd is daar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Marin wo 21 dec 2011 - 4:12

Haha ja dan kloppen de verhoudingen beter ofzo
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Paper Crown wo 21 dec 2011 - 4:29

Nou, aan borsten kan je haast niet zien welke maat het is hoor.. ik heb echt hele normale borsten. Ging ik bij de Livera laten meten..................... heb ik een 70E. Een E! Nooit geweten..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 4:45

Net zelf even snel gemeten en kom op 85B uit (dacht altijd 80/85 AA/A).. Toch maar in de winkel even laten nameten Very Happy Als dat zo is vink dak wel een nieuwe BH verdiend heb Laughing
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Burn wo 21 dec 2011 - 5:29

Ik snap dat je onzeker kan zijn over kleinere..
Ik ben het namelijk ook, alleen dan over grote.

Ik heb zelf F, maar dan wel weer 75.. (En ik las ergens dat dat maatje 34 was...) Nou die heb ik echt niet hoor!

@ Joy: Ik heb ze bij de Hunkemoller sowieso tot 90 zien hangen.


Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 4 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum