Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heel onzeker door kleine borsten

+20
SuperGrover
xxlisaxx
Linnie1985
Vanilla Queen
Burn
Paper Crown
Atelier Madame
Marin
Blond
Antibes
Dennenappel
Lenthe
loesje
Zwerver
Clapperdie
Prosecco
Pompoen
TukTuk
Rush
Evalynn
24 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 1:39

wc-eend schreef:Ik heb met mijn siliconen een D cup maar dat lijken ze totaaaal niet hoor! Oogt meer als een B/C

Edit: Angelnyn ik heb 3400 euro betaald

Dat is best goedkoop! Ik dacht dat het richting de 10.000 euro ging..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Zwerver wo 21 dec 2011 - 1:42

10.000? haha neeeee!!

In belgie is het 2700. Bij bergmanclinics is het 4000 ofzoiets
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 1:51

wc-eend schreef:10.000? haha neeeee!!

In belgie is het 2700. Bij bergmanclinics is het 4000 ofzoiets

Dat is best goed te doen dan..

Zat net trouwens beetje te googlen en dan kom je toch ook wel voor en na foto's tegen (op de site van klinieken), nou daar zou ik persoonlijk niet blij van worden:

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 1259_beforeHeel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 1259_after

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Thumbs_breast-asym-01-c-left
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Blond wo 21 dec 2011 - 1:53

AN: Waarom niet? Omdat ze zoveel groter zijn dan daarvoor?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Marin wo 21 dec 2011 - 1:55

Ik ben zelf echt ontzettend blij met m'n borsten, al zijn ze nu toch wel wat aan de grote kant en gaan ze intussen hangen Sad Ik heb nu cup D, maar op m'n 20e had ik ook nog cup B. Zo rond m'n 23e zijn ze naar cup C gegaan en toen waren ze op z'n mooist. Maar ze kunnen zeker dus nog wel groeien. ik ben overigens net zo lang als jij. Ik vind bh's voor maat A en B altijd ZO mooi staan, zeker als ik ze in de winkel zie hangen. Vanaf maat D zien diezelfde BH's er gewoon zo groot uit, dan ziet mooie lingerie er direct minder mooi uit vind ik. Natuurlijk draag ik zelf wel cup D (of C), maar qua BH maat vind ik A en B zo veel mooier ogen.
M'n zusje heeft overigens dezelfde maat borsten als jij en is ook veel slanker dan ik. Het scheelt bij mij ook wel dat ik gewoon over 't algemeen ben aangekomen, maar ook voor die tijd zijn m'n borsten nog een cup gegroeid.

Mooie push bh's is zeker een goede investering. Ik draag ze zelfs nu nog eens, omdat het ook de vorm mooier maakt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 1:56

_Chance schreef:AN: Waarom niet? Omdat ze zoveel groter zijn dan daarvoor?

Nee de vorm, het ziet er totaal niet natuurlijk uit, die bovenste veels te puntig naar voren, en die onderste door de vorm aan de bovenkant.. Maar zal ook wel door haar borstkast komen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 1:58

_Chance schreef:Oh ja, en dat eerste plaatje, dat zou van mij kunnen zijn.
Ja mijne ook ongeveer. Ik wil ze toch echt gaan opmeten nu!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Marin wo 21 dec 2011 - 2:02

ik vind die vorm niet heel onnatuurlijk hoor AN! Die van mij waren twee jaar geleden ook zo mooi rond gevormd van zichzelf zoals op het plaatje rechtsboven.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 2:10

Joy_ schreef:ik vind die vorm niet heel onnatuurlijk hoor AN! Die van mij waren twee jaar geleden ook zo mooi rond gevormd van zichzelf zoals op het plaatje rechtsboven.

ja maar bij natuurlijke borsten vind ik het nog een ander verhaal, daar kan je nou eenmaal niets aan doen.. Ik vind dit geen mooi resultaat voor een borstvergroting waar je ik weet niet hoeveel geld voor betaald.. Het lijkt wel gewoon alsof er een verkeerd soort/verkeerde vorm prothese is gebruikt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Marin wo 21 dec 2011 - 2:11

AngelNyn schreef:
Joy_ schreef:ik vind die vorm niet heel onnatuurlijk hoor AN! Die van mij waren twee jaar geleden ook zo mooi rond gevormd van zichzelf zoals op het plaatje rechtsboven.

ja maar bij natuurlijke borsten vind ik het nog een ander verhaal, daar kan je nou eenmaal niets aan doen.. Ik vind dit geen mooi resultaat voor een borstvergroting waar je ik weet niet hoeveel geld voor betaald.. Het lijkt wel gewoon alsof er een verkeerd soort/verkeerde vorm prothese is gebruikt.

Ik vind die plaatjes onder niet mooi, maar die rechter boven, dat zijn toch hartstikke mooie borsten? Vind je die echt lelijk? Die ronding loopt echt perfect, en dat kan ook natuurlijk zo er uit zien, niet alleen met een prothese. Ik vind dat juist echt prachtige borsten. Rechtsboven dus. Goede bh er omheen die het van onderen goed ondersteunt en wat vorm geeft aan de bovenkant, en je hebt een prachtig decolleté.


Laatst aangepast door Joy_ op wo 21 dec 2011 - 2:12; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 2:12

AngelNyn schreef:
Joy_ schreef:ik vind die vorm niet heel onnatuurlijk hoor AN! Die van mij waren twee jaar geleden ook zo mooi rond gevormd van zichzelf zoals op het plaatje rechtsboven.

ja maar bij natuurlijke borsten vind ik het nog een ander verhaal, daar kan je nou eenmaal niets aan doen.. Ik vind dit geen mooi resultaat voor een borstvergroting waar je ik weet niet hoeveel geld voor betaald.. Het lijkt wel gewoon alsof er een verkeerd soort/verkeerde vorm prothese is gebruikt.
Ja daar ben ik het wel mee eens bij die onderste.
Die bovenste vind ik wel erg mooi smile

Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 2:20

Joy_ schreef:
AngelNyn schreef:
Joy_ schreef:ik vind die vorm niet heel onnatuurlijk hoor AN! Die van mij waren twee jaar geleden ook zo mooi rond gevormd van zichzelf zoals op het plaatje rechtsboven.

ja maar bij natuurlijke borsten vind ik het nog een ander verhaal, daar kan je nou eenmaal niets aan doen.. Ik vind dit geen mooi resultaat voor een borstvergroting waar je ik weet niet hoeveel geld voor betaald.. Het lijkt wel gewoon alsof er een verkeerd soort/verkeerde vorm prothese is gebruikt.

Ik vind die plaatjes onder niet mooi, maar die rechter boven, dat zijn toch hartstikke mooie borsten? Vind je die echt lelijk? Die ronding loopt echt perfect, en dat kan ook natuurlijk zo er uit zien, niet alleen met een prothese. Ik vind dat juist echt prachtige borsten. Rechtsboven dus. Goede bh er omheen die het van onderen goed ondersteunt en wat vorm geeft aan de bovenkant, en je hebt een prachtig decolleté.

Haha ja ik vond ze echt niet mooi, vind ze in verhouding teveel naar voren steken zeg maar:) Maar smaken verschillen!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Marin wo 21 dec 2011 - 2:21

Ja precies Rush. Die rechtsboven zijn toch niet lelijk? Ik vind ze er ook niet erg onnatuurlijk uit zien eerlijk gezegd.

Ik heb trouwens een vriendin die een borstvergroting heeft gedaan, en iedereen die ze ontmoet en het verteld moet van haar aan haar borsten voelen om te laten zien dat het heel echt voelt. Euh, sorry maar ik vind dat zo stom Wink Ik wil haar borsten niet voelen en ze hoeft de mijne ook niet te voelen omdat ze echt zijn, toch? Wink

Met een andere vriendin sta ik trouwens geregeld voor de spiegel borsten te vergelijken, dat is wel heel grappig!

Edit: Hmm ja ik zie niet echt wat je bedoelt, ik vind ze echt heel mooi Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Blond wo 21 dec 2011 - 2:22

Joy_ schreef:Ik ben zelf echt ontzettend blij met m'n borsten, al zijn ze nu toch wel wat aan de grote kant en gaan ze intussen hangen Sad Ik heb nu cup D, maar op m'n 20e had ik ook nog cup B. Zo rond m'n 23e zijn ze naar cup C gegaan en toen waren ze op z'n mooist. Maar ze kunnen zeker dus nog wel groeien. ik ben overigens net zo lang als jij. Ik vind bh's voor maat A en B altijd ZO mooi staan, zeker als ik ze in de winkel zie hangen. Vanaf maat D zien diezelfde BH's er gewoon zo groot uit, dan ziet mooie lingerie er direct minder mooi uit vind ik. Natuurlijk draag ik zelf wel cup D (of C), maar qua BH maat vind ik A en B zo veel mooier ogen.
M'n zusje heeft overigens dezelfde maat borsten als jij en is ook veel slanker dan ik. Het scheelt bij mij ook wel dat ik gewoon over 't algemeen ben aangekomen, maar ook voor die tijd zijn m'n borsten nog een cup gegroeid.

Mooie push bh's is zeker een goede investering. Ik draag ze zelfs nu nog eens, omdat het ook de vorm mooier maakt.

Haha, ja dat vind ik ook. Mijn moeder heeft cup D of E en dan toont het toch wat anders. Zo zie je maar, elk nadeel heb z'n voordeel Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Marin wo 21 dec 2011 - 2:25

Hahaha ja ik heb ook jaren nog B bh's gedragen omdat ik die zo veel mooier vond, terwijl ik cup C had. Heel soms draag ik nu zelfs nog B bh's met m'n cup D, omdat ik die bh's gewoon nog heb liggen. Maar dan heb ik wel vier tieten dus dat staat nu niet echt mooi meer Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 2:32

Okay goedemorgen.

Er ligt hier een meetlint, dus ik dacht stik maar :P

http://www.hunkemoller.nl/bh-maat-bepalen

Volgens deze link en de maten heb ik 75D. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Antibes wo 21 dec 2011 - 2:35

AngelNyn schreef:
Joy_ schreef:
AngelNyn schreef:
Joy_ schreef:ik vind die vorm niet heel onnatuurlijk hoor AN! Die van mij waren twee jaar geleden ook zo mooi rond gevormd van zichzelf zoals op het plaatje rechtsboven.

ja maar bij natuurlijke borsten vind ik het nog een ander verhaal, daar kan je nou eenmaal niets aan doen.. Ik vind dit geen mooi resultaat voor een borstvergroting waar je ik weet niet hoeveel geld voor betaald.. Het lijkt wel gewoon alsof er een verkeerd soort/verkeerde vorm prothese is gebruikt.

Ik vind die plaatjes onder niet mooi, maar die rechter boven, dat zijn toch hartstikke mooie borsten? Vind je die echt lelijk? Die ronding loopt echt perfect, en dat kan ook natuurlijk zo er uit zien, niet alleen met een prothese. Ik vind dat juist echt prachtige borsten. Rechtsboven dus. Goede bh er omheen die het van onderen goed ondersteunt en wat vorm geeft aan de bovenkant, en je hebt een prachtig decolleté.

Haha ja ik vond ze echt niet mooi, vind ze in verhouding teveel naar voren steken zeg maar:) Maar smaken verschillen!

Ik snap je wel hoor, ik vind het ook echt niet mooi. Ik snap ook wel wat Joy bedoeld qua dat je meer decolleté hebt doordat ze van boven boller zijn. Maar ik vind het ook niet natuurlijk ogen, maar vooral een beetje té bol en daardoor niet mooi.


Laatst aangepast door Antibes op wo 21 dec 2011 - 2:35; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Zwerver wo 21 dec 2011 - 2:35

haha nu ben ik wel benieuwd wat jullie van mijn neppetieten vinden. Ben alleen bang on ze te plaatsen
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Marin wo 21 dec 2011 - 2:37

Haha dat heeft Lejow ook een keer gedaan na haar verkleining!

Maar ik zou 't niet doen, wc eend. Nep of niet, het zijn wel jouw borsten die je op internet zet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Zwerver wo 21 dec 2011 - 2:38

Ja precies daarom en anoniem ben ik ook bepaald niet..
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 2:54

Wat mijn trouwens wel opvalt bij die eerste website die ik poste is dat bijna iedereen omvang 75 (34) heeft.. Dat begrijp ik nooit.. Er zitten veel meer formaten vrouwen tussen (van petite tot wat forser).

@ Rush, bij mij komen er bij verschillende sites allemaal verschillende antwoorden uit hahaha (varieerend van 65D tot 70B). Ik pas altijd maar gewoon wat ik denk dat past.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Atelier Madame wo 21 dec 2011 - 2:56

Het komt mij wel bekend voor hoe jij je voelt. Zelf heb ik heel lang cup 75a gehad, heb het laatst gemeten en ze bleken gegroeid te zijn naar 75b. Met een goede pushup bh is er echt wel genoeg te zijn. Ja een volle torso heb ik nooit gehad en zal ik waarschijnlijk ook nooit krijgen, maar ik ben wel tevreden met mn borsten. De vorm is mooi en ze passen bij mn lichaam aangezien ik gewoon slank ben.
Ben er wel heel erg lang onzeker over geweest door mn exvriend. Die zat mijn borsten altijd te vergelijken met zn cup-d-ex. Maar goed als hij dan zei 'je hebt kleine borsten' begon ik over zn kleine pikkie Laughing
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 2:58

Wat is dat toch met die mannen?

Ik ben hier altijd degene die zegt euhh ik heb lelijke tepels (vlak) ooh ik zou zo graag hebben ze ze mooi zijn. En dan zegt mijn vriend altijd "Ze zijn mooi!" en dan denk ik ohjaa haha als jij het zegt Wink

Maar goed ik heb dus mee problemen met mijn tepels dan mijn borstvorm. Ik hoop maar dat het wegtrekt als ik ooit borstvoeding ga geven. (heb eens gelezen dat dat kan haha).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 3:00

Ja die maten verschillen wel. Ik weet wel dat m`n BH niet goed is, want m`n band kruipt omhoog. Dus zou ik qua omvang 70 moeten hebben, maar zowel 70B als 70C pas ik niet goed in. Toch maar laten opmeten :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Marin wo 21 dec 2011 - 3:01

Weet iemand tot hoe ver de taille maat gaat eigenlijk? Dus het cijfer, niet de cup. Want ik heb altijd 85, maar zelfs dat zit behoorlijk strak, met welke cup ook. En zó breed is mijn taille nou ook weer niet, best smal eigenlijk. Maar volgens mij is 90 het breedste toch? Ik heb altijd al moeite om 85C of 85D te vinden, groter dan 85 zie ik eigenlijk nooit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten - Pagina 3 Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum