Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heel onzeker door kleine borsten

+20
SuperGrover
xxlisaxx
Linnie1985
Vanilla Queen
Burn
Paper Crown
Atelier Madame
Marin
Blond
Antibes
Dennenappel
Lenthe
loesje
Zwerver
Clapperdie
Prosecco
Pompoen
TukTuk
Rush
Evalynn
24 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Evalynn wo 21 dec 2011 - 0:08

Ja, ik weet het, het is een cliché onderwerp. Maar ik voel me echt heel onzeker door mijn borsten.
Eigenlijk heb ik nooit echt borsten gehad, tot mijn 17e in een AA-cupje met veel moeite, en sindsdien ben ik ook niet verder gekomen dan een A'tje.
Mijn ex heeft wel eens gezegd dat ik een mooi meisje was, maar dat 'echte borsten' het af zouden maken. Misschien dat het me daarom zo dwars zit?

Ik durf geen bikini's aan (alleen een bepaald model, weet niet hoe het heet, omdat het dan een beetje naar elkaar trekt en nog een heel klein beetje 'iets' lijkt). Veel truitjes die ik heel mooi vind, durf ik niet te kopen omdat ik dan hélemaal plat lijk.
Verder ben ik gewoon gefixeerd op borsten. Dat is een van de eerste dingen waar ik op let bij anderen, gewoon omdat ik ze zelf niet heb. Ik heb geen 'middeltjes' gebruikt om ze te laten groeien, behalve dan dat ik aan de pil ben gegaan, maar dat was voor mijn puistjes toendertijd en dat was al op mijn 15e geloof ik. Oh en ik heb een tijdje venkelthee gedronken omdat dat ook scheen te helpen. Maargoed, verder geen pillen oid gepakt.

Een borstvergroting wil ik absoluut niet, mijn vriend is ook tevreden met wat ik heb. Ikzelf alleen niet. Het is ook erg frustrerend om te zien dat mijn kleine zusje (die nota bene 13 is!) me al heeft ingehaald, of nouja, die heeft nu dezelfde maat als ik.

Wat is mijn doel van dit topic? Ik hoop dat iemand zich hier in herkent en misschien tips heeft om er mee om te gaan, want de mogelijkheid dat ze ooit spontaan nog gaan groeien zit er vrees ik niet meer in (tenzij ik zwanger zou worden, mar dat is ook nog niet aan de orde...)
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 0:11

Ik denk wel dat het door die kut-opmerking van je ex komt, wat lullig zeg! No

En ook cliché, de meeste mannen hebben liever een zogezegd 'handje vol' dan hele grote borsten. Ik weet niet of dat echt zo is. Maar voor ieder is er wat wils in ieder geval.

Ik weet niet hoe oud je nu bent? Maar borsten kunnen heel laat nog gaan groeien, maar daar moet je natuurlijk niet al je hoop op vestigen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 0:12

Oh en een ronde halslijn in shirtjes of een wat hoger shirtje doet aan alsof je borsten groter lijken. Shirts met een (diepe) v-hals laten borsten kleiner lijken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 0:13

Ik herken je verhaal en heb heel lang met het idee gelopen "ik wil een borstvergroting", maar ben er van af gestapt.. Het is niet natuurlijk, en heb toen ook tegen mezelf gezegd "het is of een borstvergroting, of stoppen met druk er over te maken",en heb voor het laatste gekozen.. Het heeft me wat jaren gekost, maar het is nou eenmaal niet anders.. Laag uitgesneden truitjes kan ik niet dragen omdat het altijd openvalt, dus doe er gewoon een shirtje/hempje onder, en maak me er eigenlijk niet zoveel druk meer om.

Ik denk dat je je echt jezelf moet leren accepteren.. Het is niet makkelijk, maar als je eenmaal die knop omgezet hebt maakt dat het wel weer een stuk makkelijker. En ik let eerlijk gezegd verder er niet op of kleding me nog platter maakt of niet.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Pompoen wo 21 dec 2011 - 0:14

Sorry, aan mij heb je niets, ik ben heel tevreden met mijn borsten (die geen cup a zijn) maar ik vind kleine borsten juist mooi! Ja écht! En als je kijkt naar topmodellen dan zijn daar ook heel veel bij met hele kleine borsten en toch zijn het topmodellen en worden ze dus als mooi ervaren!

Hoe je er mee om moet gaan weet ik niet, ik probeer altijd bij mezelf na te gaan wat ik dan wel mooi vind aan mezelf, ik heb ook onzekerheden, maar ik probeer de positieve dingen te vinden en daar de nadruk op te leggen voor mezelf.
Je zou ook die nieuwe superpushup bh's van de hema kunnen proberen, maar daarmee los je het probleem, het achterliggende probleem natuurlijk niet op.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 0:15

тыквашка schreef:
Je zou ook die nieuwe superpushup bh's van de hema kunnen proberen, maar daarmee los je het probleem, het achterliggende probleem natuurlijk niet op.
Ja of die van Hunkemoller!

Ik heb ze aangehad, maar omdat het verschil bij mij zo groot was heb ik ze maar laten hangen. Het leek alsof ik daadwerkelijk een vergroting gehad had.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 0:15

тыквашка schreef:Sorry, aan mij heb je niets, ik ben heel tevreden met mijn borsten (die geen cup a zijn) maar ik vind kleine borsten juist mooi! Ja écht! En als je kijkt naar topmodellen dan zijn daar ook heel veel bij met hele kleine borsten en toch zijn het topmodellen en worden ze dus als mooi ervaren!

Hoe je er mee om moet gaan weet ik niet, ik probeer altijd bij mezelf na te gaan wat ik dan wel mooi vind aan mezelf, ik heb ook onzekerheden, maar ik probeer de positieve dingen te vinden en daar de nadruk op te leggen voor mezelf.
Je zou ook die nieuwe superpushup bh's van de hema kunnen proberen, maar daarmee los je het probleem, het achterliggende probleem natuurlijk niet op.

Ja maar het ligt ook wel aan de lichaamsbouw.. Bij een maatje 32/34 staat een cup D nou eenmaal niet, maar ik heb maat 42 ongeveer, en bij mij zou in verhouding het wel beter staan om iig een volle B te hebben..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 0:17

AngelNyn schreef:

Ja maar het ligt ook wel aan de lichaamsbouw.. Bij een maatje 32/34 staat een cup D nou eenmaal niet, maar ik heb maat 42 ongeveer, en bij mij zou in verhouding het wel beter staan om iig een volle B te hebben..
Maar het is ook maar net hoe je borsten qua vorm zijn. Mijn schoonzusje van 16 heeft een kleinere cup dan ik heb, maar het lijkt alsof ze meer heeft, omdat haar borsten mooi naar voren staan en mijne meer in de breedte gegroeid zijn. Ik heb een kleine C, maar dat zie je er echt niet aan af hoor. laughcry Als ik geen BH draag ben ik gewoon platski.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 0:21

Rush schreef:
AngelNyn schreef:

Ja maar het ligt ook wel aan de lichaamsbouw.. Bij een maatje 32/34 staat een cup D nou eenmaal niet, maar ik heb maat 42 ongeveer, en bij mij zou in verhouding het wel beter staan om iig een volle B te hebben..
Maar het is ook maar net hoe je borsten qua vorm zijn. Mijn schoonzusje van 16 heeft een kleinere cup dan ik heb, maar het lijkt alsof ze meer heeft, omdat haar borsten mooi naar voren staan en mijne meer in de breedte gegroeid zijn. Ik heb een kleine C, maar dat zie je er echt niet aan af hoor. laughcry Als ik geen BH draag ben ik gewoon platski.

Dat is waar smile Zelfde als bij ANTM toen:
https://www.youtube.com/watch?v=_5Ujde9RN9o
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Prosecco wo 21 dec 2011 - 0:23

Je borsten kunnen zeker op latere leeftijd nog gaan groeien. Op mijn 23ste heb ik er nog een cup bijgekregen.
Maar goed, dat lost opzich jouw probleem niet echt op. Probeer je te realiseren dat het de meeste mensen echt niet uitmaakt wat voor cupmaat je hebt. Onderling doen mannen altijd heel tof over grote tieten, maar als het er op aan komt hebben we liever een handje vol. En daarbij gaat het uiteindelijk toch echt om je persoonlijkheid en niet om je cupmaat, haarkleur of kleding maat. Zou jij op een jongen afknappen omdat zijn piemel kleiner dan gemiddeld is?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 0:25

Prosecco schreef:Zou jij op een jongen afknappen omdat zijn piemel kleiner dan gemiddeld is?
Om eerlijk te zijn vind ik dit altijd een stomme vergelijking. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 0:25

Rush schreef:
Prosecco schreef:Zou jij op een jongen afknappen omdat zijn piemel kleiner dan gemiddeld is?
Om eerlijk te zijn vind ik dit altijd een stomme vergelijking. Rolling Eyes

Ik ook.. Als je door een te kleine penis weinig voelt tijdens de seks is dat toch een stuk lastiger dan dat hij maar 1 hand nodig heeft om een borst te omvatten i.p.v. 2..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 0:26

AngelNyn schreef:
Rush schreef:
Prosecco schreef:Zou jij op een jongen afknappen omdat zijn piemel kleiner dan gemiddeld is?
Om eerlijk te zijn vind ik dit altijd een stomme vergelijking. Rolling Eyes

Ik ook.. Als je door een te kleine penis weinig voelt tijdens de seks is dat toch een stuk lastiger dan dat hij maar 1 hand nodig heeft om een borst te omvatten i.p.v. 2..
lol!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Evalynn wo 21 dec 2011 - 0:29

Ik ben 20 en ook niet al te groot (1.65), dus misschien dat het daar ook nog aan ligt. Heb wel vrouwelijke vormen maar dan meer wat billen betreft. Maar in mijn familie heeft wel iedereen grote borsten, dus ik snap gewoon niet waarom ik dan helemaal niets heb. Het zou toch ergens wel erfelijk moeten zijn.

Ze kunnen nog gaan groeien, ja, maar daar heb ik na al die tijd niet echt meer vertrouwen in!
Ik heb het een tijd kunnen accepteren, eigenlijk had ik me er bij neergelegd, maar nu (misschien omdat ik ook een winterdipje heb?) speelt het weer op.

Edit: Ik heb momenteel maat 38 in bovenkleding.


Laatst aangepast door Lissa op wo 21 dec 2011 - 0:31; in totaal 1 keer bewerkt
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 0:30

Mijn borsten zijn sinds m`n twintigste sowieso nog 1 cup gegroeid en ik geloof niet dat ze al uitgegroeid zijn. Ik ben nu bijna 22. Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Clapperdie wo 21 dec 2011 - 0:31

Als je er echt zo mee zit waarom zou je dan geen borstvergroting overwegen? Je hebt tegenwoordig zulke mooie technieken om het er heel natuurlijk uit te laten zien en de risico's zijn ook stukken minder dan vroeger.

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Evalynn wo 21 dec 2011 - 0:33

Mijn vriend is daar faliekant tegen en ik zelf eigenlijk ook. Ik bedoel, qua gezondheid is er niets mis met me, dus waarom zou ik dan aan mezelf gaan sleutelen? Over die onzekerheid moet ik gewoon heen zien te komen, in plaats van er aan toe te geven.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 0:33

Rush schreef:Mijn borsten zijn sinds m`n twintigste sowieso nog 1 cup gegroeid en ik geloof niet dat ze al uitgegroeid zijn. Ik ben nu bijna 22. Neutral

Helaas heb ik dat geluk niet Sad Maar moet wel zeggen dat mijn BH's op dit moment niet fijn meer zitten, (ben ook aangekomen laatste jaar), misschien toch maar eens laten opmeten bij een lingerie winkel.. Grijp nu standaard naar 80A en vaak zitten die toch niet goed. Maar krijg dan vaak het idee dat ik dan een 80AA nodig heb en die zie je helemaal bijna niet :P Heb nu al heel lang geen bh's gekocht omdat ik gewoon niks passends vind.. Misschien toch maar eens die drempel over..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 0:35

Ik heb maat 36 (en een blubberbuik Sad , dat dan weer wel ) maar door de borstvoeding cup E. En het staat echt niet.
Zal blij zijn als ik weer op mijn eigen B cu zit, maar grote kans dat ze straks kleiner zijn als B (om over de vorm (of vooral het gebrek er aan) nog maar te zwijgen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Clapperdie wo 21 dec 2011 - 0:37

Als je jij en je vriend er echt zo op tegen zijn dan is dat geen optie inderdaad.

Angelnyn: ik pakte eerst dus ook altijd 70a of 75a. Dacht heb kleine borsten dus dat zal mn maat wel zijn. Toen ik een keer een straplas BH zocht en in de winkel vroeg de vrouw naar mijn maat, dus ik nouu 70/75a? Ging die vrouw heel bedenkelijk kijken en ging met haar handen voor me staan al opmetend en zei: nou ik denk eerst 70c of 70d hoor!

Ging een wereld voor me open. Mn bh's zaten ineens goed. Mn borsten zagen er onder een truitje veel beter uit. Dus is niet zo slecht om eens advies te vragen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 0:40

Clapperdie schreef:Als je jij en je vriend er echt zo op tegen zijn dan is dat geen optie inderdaad.

Angelnyn: ik pakte eerst dus ook altijd 70a of 75a. Dacht heb kleine borsten dus dat zal mn maat wel zijn. Toen ik een keer een straplas BH zocht en in de winkel vroeg de vrouw naar mijn maat, dus ik nouu 70/75a? Ging die vrouw heel bedenkelijk kijken en ging met haar handen voor me staan al opmetend en zei: nou ik denk eerst 70c of 70d hoor!

Ging een wereld voor me open. Mn bh's zaten ineens goed. Mn borsten zagen er onder een truitje veel beter uit. Dus is niet zo slecht om eens advies te vragen.

Oeh dat klinkt intressant Very Happy Heb dat ook wel eens bij Oprah enzo gezien.. Maar ben stiekem beetje bang dat ik juist teleurgesteld wordt en te horen krijg "nou je hebt niet eens een BH nodig" :P
Ben jaren geleden eens gekwetst in een lingerie winkel, was opzoek naar een sport BH i.v.m turnen, het turnde niet prettig met een beugelBH. Die vrouw kijkt me aan, kijkt even naar beneden (had mijn kleding nog aan, dus er viel ook niet veel te zien), "oh maar in jou maat hebben we geen sportbh's hoor, die heb je toch ook niet nodig?"
laughcry
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 0:41

Ik denk dat grotere borsten het probleem niet zal oplossen want dan is er wel weer wat anders waar je niet tevreden over bent en dat je jezelf moet accepteren hoe je bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Clapperdie wo 21 dec 2011 - 0:43

AngelNyn schreef:
Clapperdie schreef:Als je jij en je vriend er echt zo op tegen zijn dan is dat geen optie inderdaad.

Angelnyn: ik pakte eerst dus ook altijd 70a of 75a. Dacht heb kleine borsten dus dat zal mn maat wel zijn. Toen ik een keer een straplas BH zocht en in de winkel vroeg de vrouw naar mijn maat, dus ik nouu 70/75a? Ging die vrouw heel bedenkelijk kijken en ging met haar handen voor me staan al opmetend en zei: nou ik denk eerst 70c of 70d hoor!

Ging een wereld voor me open. Mn bh's zaten ineens goed. Mn borsten zagen er onder een truitje veel beter uit. Dus is niet zo slecht om eens advies te vragen.

Oeh dat klinkt intressant Very Happy Heb dat ook wel eens bij Oprah enzo gezien.. Maar ben stiekem beetje bang dat ik juist teleurgesteld wordt en te horen krijg "nou je hebt niet eens een BH nodig" :P
Ben jaren geleden eens gekwetst in een lingerie winkel, was opzoek naar een sport BH i.v.m turnen, het turnde niet prettig met een beugelBH. Die vrouw kijkt me aan, kijkt even naar beneden (had mijn kleding nog aan, dus er viel ook niet veel te zien), "oh maar in jou maat hebben we geen sportbh's hoor, die heb je toch ook niet nodig?"
laughcry

Wat een lompe opmerking zeg! Maar ik raad het je echt aan. Bij mij mat ze incl mn kleding op dus niet eens naakt voor haar ofzo. Ben er heel blij mee, heb zo'n 8 jaar met de verkeerde maat rondgelopen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 0:43

Ik wil m`n maat ook nog eens goed op laten meten!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 0:44

Clapperdie schreef:
AngelNyn schreef:
Clapperdie schreef:Als je jij en je vriend er echt zo op tegen zijn dan is dat geen optie inderdaad.

Angelnyn: ik pakte eerst dus ook altijd 70a of 75a. Dacht heb kleine borsten dus dat zal mn maat wel zijn. Toen ik een keer een straplas BH zocht en in de winkel vroeg de vrouw naar mijn maat, dus ik nouu 70/75a? Ging die vrouw heel bedenkelijk kijken en ging met haar handen voor me staan al opmetend en zei: nou ik denk eerst 70c of 70d hoor!

Ging een wereld voor me open. Mn bh's zaten ineens goed. Mn borsten zagen er onder een truitje veel beter uit. Dus is niet zo slecht om eens advies te vragen.

Oeh dat klinkt intressant Very Happy Heb dat ook wel eens bij Oprah enzo gezien.. Maar ben stiekem beetje bang dat ik juist teleurgesteld wordt en te horen krijg "nou je hebt niet eens een BH nodig" :P
Ben jaren geleden eens gekwetst in een lingerie winkel, was opzoek naar een sport BH i.v.m turnen, het turnde niet prettig met een beugelBH. Die vrouw kijkt me aan, kijkt even naar beneden (had mijn kleding nog aan, dus er viel ook niet veel te zien), "oh maar in jou maat hebben we geen sportbh's hoor, die heb je toch ook niet nodig?"
laughcry

Wat een lompe opmerking zeg! Maar ik raad het je echt aan. Bij mij mat ze incl mn kleding op dus niet eens naakt voor haar ofzo. Ben er heel blij mee, heb zo'n 8 jaar met de verkeerde maat rondgelopen.

Zo 8 jaar! Kan me voorstellen dat er dan een wereld voor je open gaat! Je hebt me overtuigd, ik ga binnekort eens langs een lingeriewinkel Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel onzeker door kleine borsten Empty Re: Heel onzeker door kleine borsten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum