Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

+29
Monte
Ugly Betty
Bubbelicious
M@niek
Oasis
Tania
Toet
Lotus
Burn
TukTuk
Inge
Sugarfall
Sterre
mzcharlotte
Esperanza
Ibbeltje
Antibes
loura
Zwerver
Tullow
GreenGrass
Rush
TGR
Marin
Parisienne
Sweety
Poisongirl
Blond
Rumble
33 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 3 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Tania wo 21 dec 2011 - 0:48

Het verhaal van M.ara.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 3 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 0:55

Rush schreef:
Dolcis_ schreef:
Rush ik snap je opmerking niet zo, met ik ben geen 16 meer?
Nou, bijvoorbeeld laatst plaatste ik in het kersverse relatie topic dat m`n vriend even een vaag moment had, waarop ik direct allemaal belerende reacties kreeg, het halve forum stortte zich erop. Dat hoort niet zo, zeker niet aan het begin van je relatie, ik moest maar oppassen, blabla, alsof ik nog 16 ben. Een paar dagen later, opent Elodie een topic met vrijwel exact dezelfde inhoudt en vrijwel alle reacties die zij kreeg kwamen op hetzelfde neer; sterkte!

Dan denk ik echt van wtf. laughcry

Ik vond het toch wel een verschil, het topic van jou en van Elodie. Ikzelf heb het niet zo gelezen als exact hetzelfde.

Gast
Gast

Bericht  Oasis wo 21 dec 2011 - 0:56

Pippa schreef:De bevallingen van Pien & PM
Alles rondom M.ara
De vader van Leaf
De inzameling voor bv. Mamavan2, PM & Zusje
De situatie van Makamba
Alles rondom de relatie van Maple

+1 en dan ook nog de rel die het forum tijdelijk in twee delen had gesplitst.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 1:00

Huh rush, belerende reacties? Volgens mij waren de forummers juist erg meelevend, of ik heb iets gemist....

Gast
Gast

Bericht  Esperanza wo 21 dec 2011 - 2:00

Lotus schreef:
Esperanza schreef:
Wat mij is bij gebleven:
-De rel van afgelopen zomer
-Ik weet niet meer helemaal zeker of het op dit forum was, maar dat (ik zal naam niet noemen, want ik weet niet of ze dat wil) nogal verontrustend had gepost in een topic en daarna niet meer online kwam tot de volgende dag. Ik heb me toen heel veel zorgen gemaakt en niet eerder zo betrokken gevoelt bij iemand die ik alleen maar van hier ken.
Heb je het over mij? Zo ja, dat was vorig jaar en nog net op het oude forum.
Ja dat klopt. Oh was dat op het oude forum, ik wist het niet zeker meer.

Ik hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik er over begin, anders haal ik het weer weg.
Ik ben in ieder geval blij dat je hier weer elke dag bent!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  M@niek wo 21 dec 2011 - 2:23

-de vermissing en overlijden van de vader van leaf
-alles rondon m.ara
-het gedoe over de foto van dromertje
-alle nieuwe zwangerschappen en geboortes (blijft leuk om te lezen)
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 4:34

Wat wordt M.ara veel genoemd, onze kleine dappere meid. Ze heeft zich in 2011 weer eens bewezen hoe sterk ze is, en hoe sterk dat mij weer maakt. Het klinkt misschien ongeloofwaardig maar ook jullie hebben mij geholpen in het afgelopen jaar, een luisterd oor, lieve kaartjes, krabbels en sms'jes, en dan die geweldige actie van super Mamsie, helemaal geweldig ! Het heeft mij ook allemaal kracht gegeven om door te gaan, jullie lieve woorden kwamen vaak op het juiste moment. Zo ook alle kaartjes in het ziekenhuis, een hele muur vol. Ik voelde mij echt trots op jullie allemaal, en nog.

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 3 Koalas20knuffelen_2

Gast
Gast

Bericht  Bubbelicious wo 21 dec 2011 - 4:44

Mag het ook nog een stukje van vorig jaar zijn? Toen heb ik een oproep gedaan aan iedereen hier om een kerstkaartje naar mijn moeder te sturen. Er is echt massaal gereageerd. Oh wat was mn moeder trots op alle kaartjes, en alles moest uitvoerig voorgelezen worden laughcry Ook dit jaar heeft ze ze weer allemaal neergezet, en weer begint ze er over hoe verrast ze was. Dat vond ik zo bijzonder dat iemand die je niet kent, zo meeleeft en een kaart stuurt. Dus allemaal nog een keer heel erg bedankt!
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766

Bericht  Lotus wo 21 dec 2011 - 5:14

Esperanza schreef:Ja dat klopt. Oh was dat op het oude forum, ik wist het niet zeker meer.

Ik hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik er over begin, anders haal ik het weer weg.
Ik ben in ieder geval blij dat je hier weer elke dag bent!
Ik vind het niet erg hoor. Het doet me wel wat om te lezen dat het zo´n indruk had gemaakt.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ugly Betty wo 21 dec 2011 - 5:14

- De situatie van de vader van Leaf
- De situatie rondom M.ara
- De bevalling van Pien
- De zwangerschap + bevalling van PM
- De miskraam van Muppetje
- Het topic van Makamba
- In het topic "voor een kindje in 2011" heb ik de laatste paar maanden fijne reacties gekregen smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  Monte wo 21 dec 2011 - 5:21

Wat mij is bijgebleven:
- De moeilijke tijd van Mv2 en M.ara
- De zwangerschap van PM(ik was erg nieuwsgierig wanneer ze zou bevallen en wat de namen waren)
- Leaf en het verliezen van haar vader(op een vreselijke manier)
- De forumrel waardoor veel mensen wegliepen(en weer terug kwamen) + de rel met hazeltje
- Joy die weer terug op het forum kwam en
- De geboorte van alles baby's
- Doedel en haar nieuwe huis(erg leuk om te volgen)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 5:23

Bubbelicious schreef:Mag het ook nog een stukje van vorig jaar zijn? Toen heb ik een oproep gedaan aan iedereen hier om een kerstkaartje naar mijn moeder te sturen. Er is echt massaal gereageerd. Oh wat was mn moeder trots op alle kaartjes, en alles moest uitvoerig voorgelezen worden laughcry Ook dit jaar heeft ze ze weer allemaal neergezet, en weer begint ze er over hoe verrast ze was. Dat vond ik zo bijzonder dat iemand die je niet kent, zo meeleeft en een kaart stuurt. Dus allemaal nog een keer heel erg bedankt!

Oooow was jij dat. Ik heb vandaag nog aan je moeder moeten denken, en aan alle kaartjes die ze toen heeft mogen ontvangen. Het is dat ik haar adres niet meer heb, anders had ik haar zeker weer een kaart gestuurd. Als je dat alsnog leuk vind kan je me even haar adres pm'en.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 5:23

Wat was er voor rel met Hazeltje?

Gast
Gast

Bericht  Sylvana wo 21 dec 2011 - 5:25

Alles rondom Ma.ra
Makamba haar verhaal

Deze topics hebben écht de meeste indruk op mij gemaakt.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 5:28

Zelda schreef:Huh rush, belerende reacties? Volgens mij waren de forummers juist erg meelevend, of ik heb iets gemist....

Ik vond 't absoluut niet meelevend. Of nouja, ook wel, maar 't was voornamelijk vol waarschuwingen, alsof ze meneer Rush in person kenden of zo.

Ontopic; voor mij was 't baarmoeder en eileiders van CKC, Leaf haar vader + alle moeite en liefde die de andere haar gaven, Mamavan2 met haar kleine, dappere meid.. Joy, wiens leven 2x op z'n kop werd gezet, door een fout in de Greencard loterij van Amerika.

Oh edit; Alpen aan de Rijn en de meiden die 't van dichtbij hadden ervaren en meegemaakt. Ik weet nog dat 't voor mij begon, met een bericht van Maple, dat ze allemaal politie hoorde. Toen was er volgens mij (of iig voor mij) nog niks bekend.. En vervolgens bleek 't die schietpartij te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Monte wo 21 dec 2011 - 5:29

Charlie schreef:Wat was er voor rel met Hazeltje?
Nou ja het ging om dromertje geloof ik( met dat een kindje op de klep van vaatwasser stond) en volgens mij vond hazeltje het belachelijk dat het kind dat mocht en toen kwam er ruzie en vertrok hazeltje. Volgens mij is dit het, maar ''correct me if i'm wrong''
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Monte wo 21 dec 2011 - 5:31

Bazinga schreef:
Zelda schreef:Huh rush, belerende reacties? Volgens mij waren de forummers juist erg meelevend, of ik heb iets gemist....

Ik vond 't absoluut niet meelevend. Of nouja, ook wel, maar 't was voornamelijk vol waarschuwingen, alsof ze meneer Rush in person kenden of zo.

Ontopic; voor mij was 't baarmoeder en eileiders van CKC, Leaf haar vader + alle moeite en liefde die de andere haar gaven, Mamavan2 met haar kleine, dappere meid.. Joy, wiens leven 2x op z'n kop werd gezet, door een fout in de Greencard loterij van Amerika.

Oh edit; Alpen aan de Rijn en de meiden die 't van dichtbij hadden ervaren en meegemaakt. Ik weet nog dat 't voor mij begon, met een bericht van Maple, dat ze allemaal politie hoorde. Toen was er volgens mij (of iig voor mij) nog niks bekend.. En vervolgens bleek 't die schietpartij te zijn.
Oh ja CKC die ben ik helemaal vergeten maar heeft wel veel indruk gemaakt(en nog steeds) en ik hoop zo op een kindje voor haar in 2012(en voor alle meiden hier die moeilijk zwanger kunnen raken)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 5:35

Bazinga, dan heb ik denk ik een andere situatie voor me..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 5:38

Zelda schreef:Bazinga, dan heb ik denk ik een andere situatie voor me..

Of 't kwam op mij heel anders over :P Maar wat ik ervan begreep, was er even onenigheid tussen Rush en meneer Rush en toen Rush aangaf, dat 't weer okay was, bleven er opmerkingen komen. 't Was wel lief bedoeld! Maar gevolgd door '..maar'. En da's zelden goed, vind ik Very Happy Voorbeeld; 'Ah ik ben echt blij voor je, Rush! Maar kijk je wel uit? Let op jezelf..' etc etc. Één keer is dat leuk en lief, maar na 5 keer of na de zoveelste persoon, kan 't belerend overkomen. Denk ik. Vond ik..

Gast
Gast

Bericht  Pompoen wo 21 dec 2011 - 5:42

mzcharlotte schreef:2011 kenmerkt zich voor mij door:

* Op persoonlijk vlak vond ik de ontmoeting met Minneke, Pompoen, Susan, Sterre en freakielief erg memorabel! Ik vond het superleuk.

Ja die meeting vond ik ook écht leuk! Nog een keer doen dames? Oh wacht freakie barst natuurlijk zo ongeveer uit elkaar langzamerhand...maar toch!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Pompoen wo 21 dec 2011 - 5:45

Wat mij het meest is bijgebleven is dat ik toen ik terug kwam na ik denk wel een half jaar te zijn weggeweest, ik het forum zo veranderd vond. Ik vind het prettiger, rustiger, mensen worden meer in hun waarde gelaten. Natuurlijk zijn er altijd nog rellen, rare opmerkingen, kortzichtige mensen etc., maar ik vind het forum over het algemeen wel gemoedelijker geworden geloof ik. Dat vind ik wel prettig...maar ook saaier ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Stuiterbal wo 21 dec 2011 - 5:48

Wat mij het meeste is bij gebleven en het meeste heeft geraakt is de situatie rondom M.ara.
Elke dag waren mijn gedachten bij haar en ik wachtte steeds op een nieuwe update. En ik werd serieus heel bang dat ze het niet ging halen.
Maar wat een vechtertje is ze toch !!

Die rel weet ik ook nog. Ik had die dag net vakantie en het was voor mij een lui lekker dag. Hele dag forummen zonder gestoord te worden. En plop word het forum er een uur uit gegooid ! Ik heb nog nooit zo vaak de f5 knop gebruikt als die dag angel
Dat uur rust kwam wel even goed uit kon ik tenminste even gaan plassen !

En natuurlijk jullie medeleven rondom mij. (nu denken jullie vast huh ?) Jullie woorden, steun en toeverlaat deed me ontzettend goed !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Burn wo 21 dec 2011 - 5:49

Ooooh.. En alle schatten die ik heb ontmoet via het forum en die ik nu nog vaak spreek. En sommige zelfs al als vriendin ga zien!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Bubbelicious wo 21 dec 2011 - 5:50

Mama_van2 schreef:
Bubbelicious schreef:Mag het ook nog een stukje van vorig jaar zijn? Toen heb ik een oproep gedaan aan iedereen hier om een kerstkaartje naar mijn moeder te sturen. Er is echt massaal gereageerd. Oh wat was mn moeder trots op alle kaartjes, en alles moest uitvoerig voorgelezen worden laughcry Ook dit jaar heeft ze ze weer allemaal neergezet, en weer begint ze er over hoe verrast ze was. Dat vond ik zo bijzonder dat iemand die je niet kent, zo meeleeft en een kaart stuurt. Dus allemaal nog een keer heel erg bedankt!

Oooow was jij dat. Ik heb vandaag nog aan je moeder moeten denken, en aan alle kaartjes die ze toen heeft mogen ontvangen. Het is dat ik haar adres niet meer heb, anders had ik haar zeker weer een kaart gestuurd. Als je dat alsnog leuk vind kan je me even haar adres pm'en.

Ahh nou wat lief dat je er aan denkt! Ik wil je zeker het adres pm-en.
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 5:57

Zero schreef:
Dat een stel forummers een eigen forum gingen starten omdat .... ja waarom. Dat weet ik nog steeds niet.

Bestaat dat forum nog? Ik heb weinig van de rel meegekregen en doordat bijna iedereen een nieuwe naam heeft vind ik het soms wel wat verwarend.

Mij is toch meest het verhaal van MV2 bijgebleven, iedere keer als ik een up-date lees krijg ik kippenvel. Maar ik bewonder ook de kracht en de moed achter het verhaal hug

De vader van Leaf staat op een dikke 2de plek

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: