Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

+29
Monte
Ugly Betty
Bubbelicious
M@niek
Oasis
Tania
Toet
Lotus
Burn
TukTuk
Inge
Sugarfall
Sterre
mzcharlotte
Esperanza
Ibbeltje
Antibes
loura
Zwerver
Tullow
GreenGrass
Rush
TGR
Marin
Parisienne
Sweety
Poisongirl
Blond
Rumble
33 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 4 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 6:02

Antibes schreef:

"De" forumrel vond ik erg sneu wbt Zusjes harde werk, maar heeft nou ook niet bepaald indruk gemaakt hier. Eigenlijk blijft sowieso niet veel van hier me bij. Ik zal wel gewoon niet erg betrokken zijn (gelukkig).

+1

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 4 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Rumble wo 21 dec 2011 - 6:10

Oh en eigenlijk ook nog Euc met haar relatie, of heette ze toen Persephone o.i.d.?
Dat heeft stiekem ook wel indruk gemaakt...
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 6:56

De dingen die al zijn genoemd.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte wo 21 dec 2011 - 7:06

тыквашка schreef:
mzcharlotte schreef:2011 kenmerkt zich voor mij door:

* Op persoonlijk vlak vond ik de ontmoeting met Minneke, Pompoen, Susan, Sterre en freakielief erg memorabel! Ik vond het superleuk.

Ja die meeting vond ik ook écht leuk! Nog een keer doen dames? Oh wacht freakie barst natuurlijk zo ongeveer uit elkaar langzamerhand...maar toch!

Ik ben daar zéker voor in.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 7:40

Charlie heeft haar excuses wbt de rel al lang gemaakt dus dat zit allemaal wel goed dacht ik zo Very Happy. Daarbij Charlie; je liet zelf je Mozz verwijderen, dat heb ik nooit zelf bedacht. Als je liever weer Mozz wilt zijn, moet je dat gewoon zeggen Very Happy.

Ik ben nog steeds verbaasd dat ik gewoon een ticket van jullie kado heb gekregen. Dat vond ik erg leuk Very Happy. En alle dingen die inmiddels genoemd zijn, zijn veel dingen mij net zo goed bijgebleven natuurlijk. Het overlijden van TGR haar vader vooral, omdat ik ook op de begrafenis was, heeft nog wel het meeste indruk gemaakt denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 7:51

Nee, I'm like so over Mozz. Ik ben new, improved en verschrikkelijk volwassen geworden. Laughing

hug

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 8:03

- De ellende rondom CKC's moeilijkheden wat betreft het zwanger worden.
- De dood van de vader van Leaf.
- De rel op het forum in de zomer.
- De reactie van Zusje op de rel. Waardoor ik, en vast ook vele anderen, nog meer respect voor haar heb gekregen. Zusje is een kanjer! Very Happy
- De dood van de vader van TGR.
- De ellende rondom het uiteenvallen van de droom van Joy.
- De meeting met Daisy, Caroow, Rush, Suus en Joan.
- De operaties van Sjaan.
- De moeilijkheden van Stuiterbal.
- Maple's situatie.
- De lieve, meelevende reacties op de ziekte van mijn zus I love you In die periode was het forum een enorme steun voor me hug

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 8:28

Als ik 1 ding moet noemen is dat

het overlijden van de vader van Leaf

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:06

тыквашка schreef:

* Op persoonlijk vlak vond ik de ontmoeting met Minneke, Pompoen, Susan, Sterre en freakielief erg memorabel! Ik vond het superleuk.

Ja die meeting vond ik ook écht leuk! Nog een keer doen dames? Oh wacht freakie barst natuurlijk zo ongeveer uit elkaar langzamerhand...maar toch!

Ik wil ook hoor dames! Vond het gezellig die avond.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:15

Wat lief van je Youandi, dank je wel smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:29

Voor mij toch wel het overlijden van de vader van Leaf, de zwangerschap van PM en alles omtrent M.ara.

En wat me ook ontzettend bij is gebleven zijn alle meelevende reacties op mijn situatie, waar ik momenteel veel steun uit haal. Tegelijkertijd voelt het ergens ook wel 'raar' om te lezen dat mijn situatie hier ook al een aantal keer genoemd is. Voelt heel betrokken in elk geval, dank jullie wel hug

Gast
Gast

Bericht  Pompoen wo 21 dec 2011 - 9:40

Minneke schreef:
тыквашка schreef:

Nou kijk, dat is al 3!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Sterre wo 21 dec 2011 - 9:55

тыквашка schreef:
Minneke schreef:
тыквашка schreef:

Nou kijk, dat is al 3!

Nu vier! Lijkt me leuk!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Marin wo 21 dec 2011 - 9:58

Hee Sterre, jou heb ik lang niet gezien op t forum! Hoe is het met je en met jullie nieuwe huis? Voor welke kleur muur zijn jullie uiteindelijk gegaan?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 10:25

De vermissing en de dood van de vader van leaf.
Hetgeen er met M.ara is gebeurd.
De pieten die bij Mv2 zijn langsgeweest. (vond ik een lieve actie)
Sjaan's operaties
Maple's huwelijksproblemen.
Proudmom en een vent die het niet zo nauw heeft genomen met monogamiteit.
De forummers met nieuwe relaties en al hun geluk.
Het 'doen'-groepje en de vriendschap die ze samen hebben opgebouwd.

Ondanks dat ik 'de rel' niet helemaal heb meegekregen, ook nooit exact heb geweten wat er is voorgevallen, benoem ik hem toch. Voornamelijk omdat er een ander forum ontstond, waarbij anderen dachten dat ze nu ongeneerd andere forummers tot de grond mochten afbranden. Ik heb dat altijd vies gevonden en blijf het echt een naaistreek vinden. Dat doe je niet! Niet hier en ook niet op een ander forum.

Maar wat me al met al het meeste is bijgebleven is dat het forum er dankzij Zusje nog is en dat we er met zijn allen nog zijn. Hier en daar willen mensen weleens weg en dat doen ze ook, maar ze blijven nooit helemaal weg. Want het is toch wel een leuk forum geworden, waarbij iedereen elkaar probeert te helpen en waarbij meestal veel respect wordt uitgesproken.

Op naar 2012! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 10:50

Ik heb weinig van die rel meegekregen en wat ik meekreeg daar snapte ik de ballen van, dus dat was ik eigenlijk al weer vergeten.

Verder heeft het overlijden van de vader van Leaf en de vader van TGR wel indruk op me gemaakt.
CKC haar moeilijkheden met zwanger worden. En ook die gare "rel" om haar nieuwe jas hahaha.

Verder heb ik trouwens ook gereageerd toen op Rush' haar verhaal en ik vind het vervelend dat het belerend is overgekomen. Zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik kan het nu wel uit gaan leggen maar ik denk dat we dan dat hele verhaal weer op gaan rakelen. Ik ben helemaal niet zoveel ouder dan jij dus het was zeker niet bedoeld alsof je een jonkie was die er geen kaas van gegeten heeft.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 12:59

Joy en dr niet doorgaande Green Lotterij Ticket
De nieuwe liefdes van Rush en Joy
De zwangerschappen van PM en Pien
De vroeggeboortes van de kindjes van BeeGee en Studiebol
Het andere forum en de rel
Makamba
En natuuurlijk Mamav2

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 20:48

Powerbabe schreef:

Verder heb ik trouwens ook gereageerd toen op Rush' haar verhaal en ik vind het vervelend dat het belerend is overgekomen. Zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik kan het nu wel uit gaan leggen maar ik denk dat we dan dat hele verhaal weer op gaan rakelen. Ik ben helemaal niet zoveel ouder dan jij dus het was zeker niet bedoeld alsof je een jonkie was die er geen kaas van gegeten heeft.
Jullie moeten je nu niet allemaal aangesproken voelen haha! Het was maar een voorbeeldje Wink. Ik merk het gewoon vaker en niet alleen bij mezelf, maar bij meer 'jonge' forumsters. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, maar het valt me gewoon soms op.

Daarmee doel ik echt niet op iedereen die goedbedoeld op m`n verhaal gereageerd heeft. Maar er zaten wel reacties bij (ik weet niet meer van wie en ik ga het ook niet terugzoeken) waarvan ik echt dacht; okay, ik kom echt niet pas kijken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rush wo 21 dec 2011 - 20:49

Youandi schreef:
- De meeting met Daisy, Caroow, Rush, Suus en Joan.
Jaaaaa, dat doen we echt snel over!

Ik zie nu allemaal dingen die ik ook had willen noemen, maar dat bedenk je pas achteraf :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Antibes wo 21 dec 2011 - 20:53

Ik weet mijn god van de meeste forummers niet hoe oud ze zijn, ook van Rush niet.. nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Jeanette wo 21 dec 2011 - 21:47

Joy en de niet doorgaande Green Lotterij Ticket en het overlijden van Leaf´s vader.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: