Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

+29
Monte
Ugly Betty
Bubbelicious
M@niek
Oasis
Tania
Toet
Lotus
Burn
TukTuk
Inge
Sugarfall
Sterre
mzcharlotte
Esperanza
Ibbeltje
Antibes
loura
Zwerver
Tullow
GreenGrass
Rush
TGR
Marin
Parisienne
Sweety
Poisongirl
Blond
Rumble
33 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Zwerver di 20 dec 2011 - 22:21

Vermissing en overleiden van Leaf haar vader en ook het andere forum
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 22:22

Achja, je toont in ieder geval een hoge mate van betrokkenheid.

En recalcitrantie, klopt, dat had mijn middle name kunnen zijn en daar ben ik niet trots op ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Marin di 20 dec 2011 - 22:26

Charlie schreef:Achja, je toont in ieder geval een hoge mate van betrokkenheid.

Yep en dat vind ik geen slecht iets.

En ja dat je recalcitrant bent weet ik, en kan vaak heel grappig zijn, soms niet. Gelukki weet je t van jezelf.

Het is nu allemaal weer goed gelukkig maar ik was op dat moment wel echt bang dat t hele forum in zou storten en dat zou ik voor mezelf maar ook voor degene die het onderhoudt
(zusje en andere burgemeesters) echt zonde vinden. Thats all. Gelukkig bestaan we al een jaar en meer cheers


Laatst aangepast door Joy_ op di 20 dec 2011 - 22:28; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 22:27

Joy_ schreef:
Charlie schreef:Achja, je toont in ieder geval een hoge mate van betrokkenheid.

Yep en dat vind ik geen slecht iets.

Mooi zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 22:36

@ Joy: dank voor deze levensles. Ik zal er mijn voordeel mee doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  loura di 20 dec 2011 - 22:36

wc-eend schreef:Vermissing en overleiden van Leaf haar vader en ook het andere forum

Dit ja
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Antibes di 20 dec 2011 - 22:38

Volgens mij was ik nog niet terug hier, toen Leafs vader overleed. Dat heeft voor mij meer als "echte" gebeurtenis verschrikkelijk veel indruk gemaakt.

"De" forumrel vond ik erg sneu wbt Zusjes harde werk, maar heeft nou ook niet bepaald indruk gemaakt hier. Eigenlijk blijft sowieso niet veel van hier me bij. Ik zal wel gewoon niet erg betrokken zijn (gelukkig).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 22:38

Eigenlijk alles wel wat in dit topic wordt genoemd maar de bevalling van Pien is mij het meest bijgebleven

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Antibes di 20 dec 2011 - 22:41

Joy_ schreef:
Charlie schreef:Achja, je toont in ieder geval een hoge mate van betrokkenheid.

Yep en dat vind ik geen slecht iets.

En ja dat je recalcitrant bent weet ik, en kan vaak heel grappig zijn ik vaak heel grappig vinden, soms niet. Gelukki weet je t van jezelf.


Even bij jezelf houden je mening.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Ibbeltje di 20 dec 2011 - 22:43

De rel waardoor er even een ander forum was Very Happy

En dat ik vriendinnen hier gevonden heb waarmee we nu regelmatig afspreken.

En ja nog wel meer dingen, de dingen die al genoemd zijn bijvoorbeeld.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Esperanza di 20 dec 2011 - 22:45

Ik merk dat ik toch wel heel veel dingen vergeet. Soms gebeurt er ook iets op 1 dag en als je dan een dag later inlogt dan is het al weer voorbij. Zo heb ik het verhaal van Leaf haar vader gemist, maar als ik het zo lees moet dat heel heftig zijn geweest.

Wat mij is bij gebleven:
-De rel van afgelopen zomer
-Ik weet niet meer helemaal zeker of het op dit forum was, maar dat (ik zal naam niet noemen, want ik weet niet of ze dat wil) nogal verontrustend had gepost in een topic en daarna niet meer online kwam tot de volgende dag. Ik heb me toen heel veel zorgen gemaakt en niet eerder zo betrokken gevoelt bij iemand die ik alleen maar van hier ken.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 22:55

Rush schreef:
Dolcis_ schreef:
Rush ik snap je opmerking niet zo, met ik ben geen 16 meer?
***

Dan denk ik echt van wtf. laughcry

Oké op die manier. Nu snap ik je smile Kan het best begrijpen dat je het dan zo voelt. Een relatie heeft tijd nodig om zich verder te ontwikkelen. Dat gaat nooit altijd helemaal goed. Ook zeker in het begin niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  mzcharlotte di 20 dec 2011 - 23:09

2011 kenmerkt zich voor mij door:

* De vermissing en overlijden van Leaf's vader, de inzameling die werd gedaan en het verdriet van Leaf dat nog altijd van het scherm afspat waar ik zoveel bewondering voor heb dat ze daar zo open over is, op een mooie manier.
* Eigenlijk geldt hetzelfde voor Mv2 en Mara's terugval.
* Maple's situatie.
* Op persoonlijk vlak vond ik de ontmoeting met Minneke, Pompoen, Susan, Sterre en freakielief erg memorabel! Ik vond het superleuk.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Sterre di 20 dec 2011 - 23:44

mzcharlotte schreef:2011 kenmerkt zich voor mij door:

* De vermissing en overlijden van Leaf's vader, de inzameling die werd gedaan en het verdriet van Leaf dat nog altijd van het scherm afspat waar ik zoveel bewondering voor heb dat ze daar zo open over is, op een mooie manier.
* Eigenlijk geldt hetzelfde voor Mv2 en Mara's terugval.
* Maple's situatie.
* Op persoonlijk vlak vond ik de ontmoeting met Minneke, Pompoen, Susan, Sterre en freakielief erg memorabel! Ik vond het superleuk.


Jaa, dat was een gezellige meeting!

Verder is ook het eerste wat in me opkwam de vermissing en het overlijden van Leafs vader. Met 'de rel' was ik een tijdje wat minder actief, dat heb ik niet zo meegekregen. Wat ik op persoonlijk vlak heel leuk vond, is dat Lady, Bliss en ik ongeveer op dezelfde dag een huis hadden gekocht, en natuurlijk heel blij voor elkaar waren. Hoe toevallig!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Sugarfall di 20 dec 2011 - 23:52

Ook de vader van Leaf.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Sugarfall di 20 dec 2011 - 23:54

Gefeliciteerd met je zwangerschap Charlie!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Inge di 20 dec 2011 - 23:58

De vermissing en het overlijden van de vader van Leaf en vooral hetgeen er daarna gebeurde hier op het forum, de betrokkenheid en het meeleven
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 0:04

* M.ara en Mama van 2 uiteraard

* De relatie van Maple

* Alle zwangerschappen en bevallingen van het afgelopen jaar, en dan met name Pien

* De vader van Leaf

* De inzamelingsacties

* De meeting met Evy en dat ze nu een lief vriendinnetje van me is waar ik heel blij mee ben

* Alles steun, reacties, kaartjes, kadootjes van de meiden hier tijdens mijn zwangerschap, na mijn bevalling en pas met de opname van de jongens, zo ontzettend lief! hug
(voor mijn man is het ook veranderd van 'Dat forum' naar 'O, dan vraag je dat toch even op het forum?' 'Kan je niet even met de forummeiden overleggen?' en dat zegt heel veel Wink )


Laatst aangepast door Stofzuiger op wo 21 dec 2011 - 0:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 0:05

In het algemeen de betrokkenheid van de mensen hier.. Bij idd de vermissing van de vader van Leaf, maar ook bij Mv2 en M.ara, en noem maar op..
Ben daar soms echt verbaasd over!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Burn wo 21 dec 2011 - 0:29

De betrokkenheid van alle forummers..
De lieve reacties op het topic over m'n vader begin dit jaar..
Als je een topic opent is er altijd wel iemand die reageert. Dat heb ik als zeer fijn ervaren!

En natuurlijk veel situaties die hierboven genoemd zijn..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Lotus wo 21 dec 2011 - 0:36

Esperanza schreef:
Wat mij is bij gebleven:
-De rel van afgelopen zomer
-Ik weet niet meer helemaal zeker of het op dit forum was, maar dat (ik zal naam niet noemen, want ik weet niet of ze dat wil) nogal verontrustend had gepost in een topic en daarna niet meer online kwam tot de volgende dag. Ik heb me toen heel veel zorgen gemaakt en niet eerder zo betrokken gevoelt bij iemand die ik alleen maar van hier ken.
Heb je het over mij? Zo ja, dat was vorig jaar en nog net op het oude forum.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Toet wo 21 dec 2011 - 0:36

Ook de papa van Leaf Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 699888

Als ik het persoonlijk bekijk is het forum wel belangrijk voor mij geworden, ik ben pas sinds het nieuwe forum zo actief en ik kan eigenlijk niet meer zonder. Ik vind het fijn dat ik hier altijd mijn verhaal kwijt kan, of dat nou positief of negatief, blij of verdrietig is. Ik lees hier dingen waar ik veel van leer maar ik kan hier ook gewoon zijn om lekker te ouwehoeren. De beginperiode van het nachtcafé vergeet ik nooit meer, in één nacht 50 pagina's volkletsen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 0:37

Over het algemeen, de rel waarin het forum werd opgesplitst.

Op persoonlijk vlak: de kut opmerkingen van Jada die mij toen behoorlijk geraakt hebben, ook al sloegen ze nergens op. En positief: de vriendschap met een aantal meiden van het forum waaronder Stuiterbal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 0:37

Voor mij is dat toch wel jullie betrokkenheid bij het overlijden van mijn papa. Zo ontzettend hartverwarmend, nog steeds heb ik er nauwelijks woorden voor. Ook het geld wat ingezameld is en waarvoor ik nu een hele mooie armband heb (die ik dagelijks draag) vol met warmte, ja, dat ontroerd me echt enorm. En natuurlijk niet te vergeten alle kaartjes die ik ontvangen heb, de eersten al één dag nadat ik hoorde dat hij dood was, de laatsten een maand later. Een enorme stapel, er zitten zelfs dubbele tussen! Very Happy Binnenkort mag ik mijn verhaal over papa vertellen in de praatgroep (nabestaanden na zelfdoding) en ik ben van plan al jullie kaartjes dan ook mee te nemen en te vertellen over deze intense periode.

Verder is het verhaal van kleine M.ara natuurlijk een verhaal wat me altijd bij blijft, evenals de enorme kracht die Mv2 laat zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 0:38

De bevallingen van Pien & PM
Alles rondom M.ara
De vader van Leaf
De inzameling voor bv. Mamavan2, PM & Zusje
De situatie van Makamba
Alles rondom de relatie van Maple


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven? - Pagina 2 Empty Re: Forum 2011: wat is jou het meest bijgebleven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum