DagCafé
+18
Stuiterbal
Evalynn
silly-one
Merai
Lejow
_Lacey_
Chocolate Cookie
ExpressoB
Blond
Ibbeltje
Lotus
Alex
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Toet
Erin
22 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Ik vind het nog steeds raar dat mijn sleutel afbrak. En ik wilde morgen nog wel zijn jubileum vieren.
Gast- Gast
Welke sleutel brak af? En hoe kwam dat?
Ik vind het echt gek om te zien, ik weeg nu bijna 10 kilo lichter dan 2 jaar terug (toen was ik ook wel te zwaar) maar dat verschil is natuurlijk onwijs groot bij mijn gewicht!
Ik vind het echt gek om te zien, ik weeg nu bijna 10 kilo lichter dan 2 jaar terug (toen was ik ook wel te zwaar) maar dat verschil is natuurlijk onwijs groot bij mijn gewicht!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind dat ook een vrij groot verschil. Ik heb je natuurlijk in het echt gezien, en vind dan 4 kilo best veel.Toet schreef:Welke sleutel brak af? En hoe kwam dat?
Uhm, ja, ik had de sleutel in de deur en toen trok ik de voordeur dicht aan de klink, zonder de sleutel aan te raken, en toen viel mijn bos gewoon op de grond, met een deel van de sleutel nog in het slot. Snap er niets van. Gelukkig bleef de deur hangen, normaal valt hij meteen in het slot, en kon ik een reservesleutel pakken, anders was ik mooi buitengesloten. Niemand anders heeft ook mijn sleutel. Met mijn pincet kreeg ik het restje sleutel er uit.
Morgen is het 6 jaar gelden dat ik dit huis en dus die sleutel kreeg
Gast- Gast
Gelukkig heb je het restje er nog uit gekregen! Bij mijn fiets was dat ook gebeurd en die zat echt muurvast.
Toet- Lady Post-a-lot
Ja, gelukkig kreeg ik het eruit en gelukkig viel de deur niet dicht en gelukkig had ik een reserve sleutel en gelukkig was mijn pincet weer terug en gelukkig was ik niet buiten gesloten, want dat had mij veel geld gekost.Toet schreef:Gelukkig heb je het restje er nog uit gekregen! Bij mijn fiets was dat ook gebeurd en die zat echt muurvast.
Ik denk dat er een scheurtje in de sleutel zat of iets, door het vele vallen.
Ow, mijn wasmachine is aan het centrifugeren Arme buren. En hij maakt al sinds eergister zoveel geluid
Gast- Gast
Ja, je hebt echt geluk gehad met dat kleine stukje eruit krijgen!
Even pauze Ligt niks meer op de grond in de woonkamer wat er niet hoort, hoera.
Gast- Gast
Ik moet zo maar eens gaan slapen, overmorgen mijn eerste stage dag! Moet toch weer in een soort van ritme komen
Toet- Lady Post-a-lot
Truste Toet en ik denk dat het goed is dat je stage weer begint. Sterkte, maar vooral veel plezier op je stage
Gast- Gast
Reva schreef:Ja, je hebt echt geluk gehad met dat kleine stukje eruit krijgen!
Ik weet gewoon niet waar ik alles moet laten. Steeds als ik begin met opruimen verval ik al snel in gedachtes als ´dit kan ik mooi verven en als ik daar nou een kastje bouw en dan deze muur met lijsten.. ow, liijsten, die heb ik nog liggen. Hee, is heb ook nog snorrel liggen. Misschien zijn die snorren wel leuk in een lijst, enz.´
Nu heb ik dus zes snorren in een lijst en snor zeven past er niet bij. Andere lijst nodig dus.
Gast- Gast
JaReva schreef:En dan duw je de legopoppetjes in een lijstje Zit je aan de plop?
Gast- Gast
Het staat me bij, bij het schoonmaken Al is schoonmaken nog niet aan de orde gekomen. nog 21,5 uur.
Gast- Gast
Wil ook plop! Maar dan flikker ik om denk ik! Ik moet op training.
Ik heb mijn gehandicapte pols verdraaid ofzo weer met een pot augurken. Ik dacht dat het ondertussen wel weer kon
In dubio of ik de was zal aanzetten. Niet nuttig, maar dan weet ik dat in ieder geval nog een reden heb om niet naar bed te gaan. Ben ook niet moe, maar als ik in bed lig hoef ik niet op te ruimen
Ik heb mijn gehandicapte pols verdraaid ofzo weer met een pot augurken. Ik dacht dat het ondertussen wel weer kon
In dubio of ik de was zal aanzetten. Niet nuttig, maar dan weet ik dat in ieder geval nog een reden heb om niet naar bed te gaan. Ben ook niet moe, maar als ik in bed lig hoef ik niet op te ruimen
Gast- Gast
Het zijn schilderijen nagemaakt van lego.
http://www.flickr.com/photos/mcbricker/3712400723/in/set-72157621334198402/
http://www.flickr.com/photos/mcbricker/3712400723/in/set-72157621334198402/
Gast- Gast
Jaloers en respect.Reva schreef:De badkamer ruikt naarmijn moederbleek!
Ik zou je moder voor kerst wel een andere parfum geven.
Gast- Gast
Das niet eerlijk, want zij hebben een kontgat die overal op past waardoor ze ondersteboven kunnen hangen
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: