DagCafé
+18
Stuiterbal
Evalynn
silly-one
Merai
Lejow
_Lacey_
Chocolate Cookie
ExpressoB
Blond
Ibbeltje
Lotus
Alex
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Toet
Erin
22 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
June schreef:Hoezo zou je níet van je kerstboom houden?
Omdat ze hem van het balkon wilde gooien
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:Hoezo zou je níet van je kerstboom houden?
Wát?! Ik ga even werken en Smikkell wil haar kerstboom uit het raam gooien ? Ik kan ook nooit een momentje voor mezelf nemen!
Gast- Gast
Dat was al een paar dagen geleden. Ow, het was echt niet leuk hoor. Ik was heel verdrietig.June schreef:Reva schreef:June schreef:Hoezo zou je níet van je kerstboom houden?
Wát?! Ik ga even werken en Smikkell wil haar kerstboom uit het raam gooien ? Ik kan ook nooit een momentje voor mezelf nemen!
Gast- Gast
Normaal koop ik aan het begin van de maand een grote boom waar ik dan heel verliefd op ben enzo. Deze maand wilde het maar niet lukken en toen besloot ik dat ik voor de avond een boom wilde hebben. Bij de AH ver van mijn huis waren de bomen in de aanbieding, maar dat was een hel om thuis te krijgen, toen kwam ik bij de AH dicht bij mijn huis en daar waren ze niet in de aanbieding dat vond ik stom, ikea ging niet lukken bla bla bla.. uiteindelijk kocht ik uit woede een kleine boom in pot bij de bloemenstal. Eigen schuld, moest ik mijn huis maar niet volbouwen, dan had ik gewoon een grote kunnen kopen bij de stal waar ik dat altijd doe.June schreef:Nou, ik wil helemaal niet dat jij verdrietig bent. Wat was er dan gebeurd?
Eenmaal thuis haalde ik de boom uit de verpakking en toen was hij echt super lelijk en toch wel heel erg klein. Ik had bij het mee naar huis nemen mijn pols verdraaid en ik was gewoon boos. Boos op de AH (wilde er nooit meer boodschappen doen), boos op de boom en boos op mezelf en op december en... en toen wilde ik doe boom van het balkon gooien maar Reva vond dat geen goed idee. Ik kreeg er ook nog uitslag van en dat heb ik nooit gehad.
Hij heeft hier even gestaan. Later heb ik er toch wat ballen enzo ingehangen, die waren veel te groot voor de boom. Nog wat later heb ik ook de lichtjes aangehad en nu heb ik hem water gegeven,
Elke dag als ik wakker word zie ik die lelijke boom
Gast- Gast
Oooh
Nu wil ik heel graag naar je toe!
Ik snap het ook heel goed, wat rot zeg! Ik heb nog lelijke minikerstballen over. Zal ik ze opsturen?
Nu wil ik heel graag naar je toe!
Ik snap het ook heel goed, wat rot zeg! Ik heb nog lelijke minikerstballen over. Zal ik ze opsturen?
Gast- Gast
Nee, die boom is dat niet waard.
Ik moet gewoon zorgen dat mijn huis netjes, opgeruimd en wat leger is. Nog 20,5 uur.
Ik moet gewoon zorgen dat mijn huis netjes, opgeruimd en wat leger is. Nog 20,5 uur.
Gast- Gast
Lieverd, lelijker dan mijn boom wordt hij nooit, dat weten we allebei .
Je bent toch pas over een dag en 20,5 uur jarig?
Gast- Gast
Oeps, dubbel.
Ja, jouw boom heeft vast lime groene ballen.
Ja, jouw boom heeft vast lime groene ballen.
Laatst aangepast door Smikkell op di 20 dec 2011 - 15:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ow, daar tel ik niet voor af hoor. Ik wil voor morgen avond mijn huis opgeruimd hebben en dat wordt dus een nachtje doorhalen. Ben die bende zo zat. Maar voorlopig zit ik alleen nog blogs te lezen en te forummen.June schreef:Lieverd, lelijker dan mijn boom wordt hij nooit, dat weten we allebei .
Gast- Gast
Oeh dat zou voor mij ook een goed idee zijn. Ik durf mijn huisgenoten niet eens meer binnen te laten (en die zijn wel wat rommel gewend hier). Helaas wil de oogarts me morgen weer zien.
Mijn boom heb ik via WA een keer gestuurd, hij is wel lelijk (gekleurde lichtjes.. iehhhh), maar de ballen zijn niet lime.
Mijn boom heb ik via WA een keer gestuurd, hij is wel lelijk (gekleurde lichtjes.. iehhhh), maar de ballen zijn niet lime.
Gast- Gast
Had ik eigenlijk verteld dat ik gisteren om half vier 's nachts bij de EHBO zat ?
Gast- Gast
June schreef:Had ik eigenlijk verteld dat ik gisteren om half vier 's nachts bij de EHBO zat ?
Gast- Gast
Er was in de kroeg naast mijn oog een glas stuk gegaan en toen zat er (waarschijnlijk) glas in. Ik had het wel uitgespoeld, maar toen het na een half uur nog steeds pijn deed, moest ik van een vriend (die net zijn EHBO-diploma had ) toch echt even naar de Eerste Hulp. Daar is mijn oog schoongemaakt met een wattenstaaf --> AU en ze zijn gaan kijken met kleurstof --> AU en de oogarts bleef maar zeggen: "Nou nou, en allemaal zonder verdoving. Je doet het hartstikke goed." Nou, deed mooi pijn. En nu moet ik ook nog vieze zalf in mijn oog smeren, drie keer per dag. Oh ja én drie dagen met mijn bril op rondlopen. Hmpf.
Gast- Gast
Nee.. Ik heb jou/jullie (Merai) afgelopen dagen niet echt gesproken.June schreef:Had ik eigenlijk verteld dat ik gisteren om half vier 's nachts bij de EHBO zat ?
Gast- Gast
June schreef:Het klinkt nu of de kroeg naast mijn oog stond
Maar, wow! Je oog is niet beschadigd verder?
Gast- Gast
Jou kennende is er sowieso altijd een kroeg in de buurt van je ogen.
Maar klinkt inderdaad pijnlijk. Zat er ook echt nog glas in je oog en heb je er nu nog last van?
Maar klinkt inderdaad pijnlijk. Zat er ook echt nog glas in je oog en heb je er nu nog last van?
Gast- Gast
Ow, even kijken.June schreef:Merai begon vandaag in 'daar zijn we weer' .
Mijn WA doet ook raar en geeft geen meldingen enzo.
Edit: mijn telefoon doet sowieso raar. Is zelf allemaal dingen aan het instaleren en weet ik het. Aansluiting van de oordopjes doet het niet meer.
Gast- Gast
Ja, ik weet het niet. Dat glas 'sprong' en toen voelde ik iets in mijn oog en het deed pijn. Nu is het gewoon nog overgevoelig, maar er heeft gisteren dan ook een oogarts in zitten porren met een wattenstaaf . We zien het morgen wel, dan moet ik op controle. Bij de EHBO wist de oogarts niet zeker of er iets in zat, maar hij dacht niet dat ik voor niets iets gevoeld had en het was ook wel helemaal rood. Hij zag ook iets glinsteren, maar dat kon ook mijn traanvocht zijn (dat heb ik nogal veel (niet echt verrassend, denkt Smikkell nu waarschijnlijk ). Na het wattenstaafincident, had ik in ieder geval niet meer het gevoel dat er echt iets 'op' mijn oog zat.
Edit: waarschijnlijk sowieso niet ernstig. Ik zie prima (behalve tien minuten na die vieze zalf).
Edit: waarschijnlijk sowieso niet ernstig. Ik zie prima (behalve tien minuten na die vieze zalf).
Gast- Gast
June schreef:[...] maar er heeft gisteren dan ook een oogarts in zitten porren met zijn wattenstaaf
Noemt de jeugd het tegenwoordig zo..
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:[...] maar er heeft gisteren dan ook een oogarts in zitten porren met zijn wattenstaaf
Ahh gelukkig, ik dacht dat ik dit alleen met mijn dirty mind niet kon typen, maar dat jullie het wel aan zouden kunnen. Fijn, ben ik toch niet alleen zo pervers.
Gast- Gast
Ik dacht dat alleen de GGD dat soort testen deed.Reva schreef:June schreef:[...] maar er heeft gisteren dan ook een oogarts in zitten porren met zijn wattenstaaf
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: