DagCafé
+18
Stuiterbal
Evalynn
silly-one
Merai
Lejow
_Lacey_
Chocolate Cookie
ExpressoB
Blond
Ibbeltje
Lotus
Alex
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Toet
Erin
22 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Dankjewel lieve dames! Hij is helaas niet in slaap gevallen, ze hebben het twee keer geprobeerd maar hij gaf zich niet over. Uiteindelijk vroeg hij mijn tante om naast hem in bed te komen liggen en is hij een minuut later gegaan.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ja inderdaad, wel heel tekenend, ze waren nog altijd heel verliefd en knuffelig en toen ze eenmaal lekker tegen hem aan was gekropen is hij vertrokken.
Merai- Ratel
Ja gaat lekker zo, hoor het ook overal om me heen..
Merai- Ratel
Ik ga nog even wat onzinnigs op uitzending gemist kijken, bedankt voor jullie luisterend oor dames!
Merai- Ratel
Om me heen hoor ik het de laatste tijd ook vaker, maar dat is denk relatief. Van dichtbij is het al jaren rustig, maar mijn dichtbij is dan ook wel heel erg klein.Merai schreef:Ja gaat lekker zo, hoor het ook overal om me heen..
Op miin eerste stage was er zo'n 'golf'. In de tijd dat ik er stage liep overleden er 5 ouders van kleuters, de ouders van mijn begeleider, de schoonzus van de andere juf ui de klas en vlak daarvoor ook een docent van groep 6. Ik had het toen ook wel even gehad en de kinderen ook. Het hielp ook niet mee dat drie van deze personen ook het nieuws haalde. Bah!
Gast- Gast
Bedoel je dat ik eerst moet gaan drinken en daarna opruimen? Ik zie geen vruchtbare combinatie
Gast- Gast
Hier heeft het ook geen goede uitwerking moet ik zeggen. Maar voor heel veel helpt het wel.Reva schreef:Bedoel je dat ik eerst moet gaan drinken en daarna opruimen? Ik zie geen vruchtbare combinatie
Gast- Gast
Ik heb er wel voor paar voor je. Ze staan voor de deurReva schreef:Om kwart voor 2 ga ik echt een vuilniszak/tas zoeken.
Afwas is gedaan!
Gast- Gast
Ik denk dat ik mezelf een forumverbod geef voor 24 uur..
Edit: dat wordt dat 48 uur, want donderdag ben ik heel de dag druk, maak ik gerechten voor de kerstviering in de klassen en is 's avonds de kerstviering op school.
Edit: dat wordt dat 48 uur, want donderdag ben ik heel de dag druk, maak ik gerechten voor de kerstviering in de klassen en is 's avonds de kerstviering op school.
Laatst aangepast door Smikkell op di 20 dec 2011 - 13:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik denk dat ik mezelf dit weekend helemaal rond ga eten.
Ben 4 kilo afgevallen
Ben 4 kilo afgevallen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wow, das niet best. Pas je wel goed op jezelf. Dat anderen zo gemeen tegen je zijn is al erg genoeg.Toet schreef:Ik denk dat ik mezelf dit weekend helemaal rond ga eten.
Ben 4 kilo afgevallen
Gast- Gast
Nee dat is zeker niet best. Ik pas niet zo goed op mezelf nu nee, het eten lukt gewoon echt bijna niet. Ik heb dat nog nooit eerder gehad, normaal ga ik juist eten als ik me kut voel.
Het was me nog niet zo opgevallen, ik weeg mezelf ook niet zo vaak maar mijn oppaskind vroeg of ik op de weegschaal wilde gaan staan. De tranen sprongen spontaan in m´n ogen.
Het was me nog niet zo opgevallen, ik weeg mezelf ook niet zo vaak maar mijn oppaskind vroeg of ik op de weegschaal wilde gaan staan. De tranen sprongen spontaan in m´n ogen.
Toet- Lady Post-a-lot
Huh, Toet!? Dat lijkt me niet gezond! Heb je veel stress ?
Smikk, goed bezig!
Vuilniszak in de huis!
Smikk, goed bezig!
Vuilniszak in de huis!
Gast- Gast
En toen vroeg ie ook nog zo lief: Waarom moet je nou huilen? Je bent toch helemaal niet dik
Toet- Lady Post-a-lot
Ahh..Toet schreef:En toen vroeg ie ook nog zo lief: Waarom moet je nou huilen? Je bent toch helemaal niet dik
Maar, nee, dat is niet best. Wanneer zie je de MW'er weer?
Gast- Gast
Revertje, even een kleine opmerking... gooi je niet de verkeerde dingen weg? Straks mis je weer geliefde kledingstukken!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ahh..Toet schreef:En toen vroeg ie ook nog zo lief: Waarom moet je nou huilen? Je bent toch helemaal niet dik
Maar, nee, dat is niet best. Wanneer zie je de MW'er weer?
Na de feestdagen pas weer, begin januari. Agja misschien kan ik met kerst lekker veel eten, omdat ik dan afleiding heb en er mensen op me letten. Sowieso kom ik vast wel weer wat aan door alle borreltjes die ik ga drinken
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: