DagCafé
+18
Stuiterbal
Evalynn
silly-one
Merai
Lejow
_Lacey_
Chocolate Cookie
ExpressoB
Blond
Ibbeltje
Lotus
Alex
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Toet
Erin
22 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
In feite is het wel overgewicht, ik heb ook cellulitis en overal vetjesMaura schreef:Nou, dan is het niet echt dat je zegt, overgewicht. Maar ik snap wel dat je iets kwijt wilt. Ik vind je een mooie vrouw.
Gast- Gast
Zelda schreef:In feite is het wel overgewicht, ik heb ook cellulitis en overal vetjesMaura schreef:Nou, dan is het niet echt dat je zegt, overgewicht. Maar ik snap wel dat je iets kwijt wilt. Ik vind je een mooie vrouw.
Dat heb ik ook als ik 55 weeg. Dat noemen ze ouderdom.
Gast- Gast
PM: ik ga nog liever dood dan dat hier zeggen Vorige week wel op heel uitgebreide weegschaal geweest, vet, vocht, spier, bmi etc.
Chance, staat in Laatst Gekocht topic
Chance, staat in Laatst Gekocht topic
Gast- Gast
Cellulitis heeft helemaal niets te maken met je gewicht. M`n schoonzus (maat lat) heeft het ook gewoon en sommige meisje bij mij uit de klas op de middelbare hadden het ook al, terwijl ze gewoon slank waren.Zelda schreef:In feite is het wel overgewicht, ik heb ook cellulitis en overal vetjesMaura schreef:Nou, dan is het niet echt dat je zegt, overgewicht. Maar ik snap wel dat je iets kwijt wilt. Ik vind je een mooie vrouw.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ExpressoB schreef:Stofzuiger schreef:Wat weeg je dan en hoe lang ben je?Reva schreef:Ik zou al blij zijn met een normaal figuur
Denk niet dat ze hier op zal antwoorden. Volgens mij valt het allemaal wel mee....wat betreft haar figuur/gewicht
En volgens mij kan ik dat beter beoordelen. Misschien moet je je 'valt allemaal wel mee' bewaren voor de grote groep dames hier met maat 38 of zelfs 36 die zichzelf dik noemen zo nu en dan.
Gast- Gast
Natuurlijk dat kan allemaal, maar het ligt niet aan gewicht zeg maar. Het heeft iets met onderhuidsbindweefsel en vetweefsel te maken ofzo. Dat weefsel heb je ook als je slank bent en dan kan het ook gewoon mis gaan dus. Er zijn ook zat 'dikke' vrouwen die wel helemaal strak zijn.Zelda schreef:Ik heb vroeger nooit cellulitis gehad, tot ik zoveel aankwam.
Het schijnt trouwens dat 92% van de vrouwen er last van hebben. Zowel in mindere mate als in heel erg.
Rush- Lady Post-a-lot
Maar ik ben goed bezig tot nu toe. Heb als het goed is echt mijn motivatie gevonden!
Gast- Gast
Yay, ik krijg een kerstpakket ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
@Reva: Op die foto in het laatst gekocht topic vind je ik je een mooi figuur hebben hoor
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb ook poffertjes gaten in mijn billen en benen. En associeer ze ook met dik zijn.
En wat ik ook doe het gaat niet meer weg ben ik bang
En wat ik ook doe het gaat niet meer weg ben ik bang
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Het kan er wel mee te maken hebben. Roken zorgt voor een slechtere doorbloeding en dat heeft ook weer met dat weefsel te maken en weinig beweging (en daardoor dikker worden) kan ook zorgen voor cellulitis. Maar 'gewoon' ouder worden of hormonale veranderingen (zwangerschap, anticonceptie) kan ook de oorzaak zijn.Zelda schreef:Oh Rush, dat wist ik niet. Ik associeer (ernstige) cellulitis met dik zijn
Bij sommige vrouwen kan het ook weer minder worden als ze weer veel gaan bewegen, dan komt dat weefsel weer 'tot leven' .
Je hebt ook van die cremes. De enige reden dat die soms werken is omdat je tweemaal per dag je cellulitis plaatsen aan het masseren bent, dan wordt de doorbloeding beter en dat kan inderdaad een positief effect hebben. Gewoon masseren met olie of bodylotion kan dus ook positief werken, daar heb je echt geen dure creme voor nodig.
Rush- Lady Post-a-lot
ach ik heb er ook last van en ik kan nou niet zeggen dat ik stevig/dik ben.
En wat leuk VC, van wat krijg je een kerstpakket?
En wat leuk VC, van wat krijg je een kerstpakket?
Gast- Gast
Ik krijg het kerstpakket van de baas van mijn mams en er zitten allemaal lekkere dingen in en hele mooie glazen + een karaf ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Nice! Al een idee wat het is/wat erin zit?VeryCherry schreef:Yay, ik krijg een kerstpakket ^^
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=19310
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: