DagCafé
+18
Stuiterbal
Evalynn
silly-one
Merai
Lejow
_Lacey_
Chocolate Cookie
ExpressoB
Blond
Ibbeltje
Lotus
Alex
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Toet
Erin
22 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Oeps
Ik whatsapp een foto naar iemand van alle kersttasjes met cadeautjes voor 1e kerstdag -niet de cadeautjes van kerstavond-.....ligt mijn bh nog op de achterkant. Muhahahah. Fijn.
Toch niet de zelfde persoon als je half afgeschreven kerstkaart? Dan heb je serieus een probleem.
Gast- Gast
Slik je de pil, Smikk? Ik had het ook een tijdje, door stress en gedoe, toen even met de pil gestopt en daarna weer opgepakt. Nu nergens meer last van.
Gast- Gast
Reva schreef:Oeps
Ik whatsapp een foto naar iemand van alle kersttasjes met cadeautjes voor 1e kerstdag -niet de cadeautjes van kerstavond-.....ligt mijn bh nog op de achterkant. Muhahahah. Fijn.
hahaha.. dan zeg je oh sh.t vergeten in te pakken:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee, al jaren niet meer.Reva schreef:Slik je de pil, Smikk? Ik had het ook een tijdje, door stress en gedoe, toen even met de pil gestopt en daarna weer opgepakt. Nu nergens meer last van.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Reva schreef:Oeps
Ook echt zo'n gevormde t-shirtbh noemen ze het volgens mij. Hij staat dus fier vooruit op de foto
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Oeps
Toch niet de zelfde persoon als je half afgeschreven kerstkaart? Dan heb je serieus een probleem.
MUHAHAHAAHAHAH. Nee, gelukkig niet. Daar kreeg ik wel gisteren heel lief smsje van
Gast- Gast
Als je er iets over zegt valt het zéker op. Gewoon negeren.ExpressoB schreef:Reva schreef:Oeps
Gast- Gast
Ja, zou ik ook doen na zo´n aanbodReva schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Oeps
MUHAHAHAAHAHAH. Nee, gelukkig niet. Daar kreeg ik wel gisteren heel lief smsje van
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:Reva schreef:Oeps
Ook echt zo'n gevormde t-shirtbh noemen ze het volgens mij. Hij staat dus fier vooruit op de foto
hahaha.. ik zeg foto plaatsen, laat ons ook ff meelachen.
Als je het niet weet, valt het niet heel erg op denk ik, ik dacht alleen hee wat ligt daar en toen zag ik de bobbels
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, zou ik ook doen na zo´n aanbodReva schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Oeps
Hee joh, gewoon de ex van mijn neef!
Gast- Gast
Hoe is het nu met haar?Reva schreef:Hee joh, gewoon de ex van mijn neef!Smikkell schreef:Ja, zou ik ook doen na zo´n aanbodReva schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Oeps
Gast- Gast
Ja, zielig Ze is helemaal alleen met de kerst nu, allebei de dagen, terwijl ze de afgelopen vier jaar bij ons was. Buiten dat ik haar ontzettend ga missen, vind ik het ook gewoon heel erg verdrietig. Ze was zo blij dat ze leuke 'familie' had door mijn neef zeg maar. Neef zn moeder (mijn vaders zusje) is ook verdrietig, die zien elkaar op hun werk vrijwel dagelijks en had ook al gezegd dat ze gewoon welkom was en dat mijn ouders dat ook hadden gezegd. Maar ze dacht dat ze dat niet ging trekken, om er wel bij te zijn, omdat je dan toch eigenlijk weet dat het haast zwaar gezegd een soort afscheid/laatste keer is. In het smsje stond ook dat ze me helemaal niet wil missen en hoopte dat we een beetje contact konden houden
Gast- Gast
deze croissantjes koop ik echt nooit meer - euroshopper zelfs met laag roomboter zijn ze niet lekker
Hebben jullie nou alles opgeruimd?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva, Smikkell
ik hoef niet op te ruimen, morgen even stofzuigen en wasje doen enzo maar niet een heel druk programma.
ik hoef niet op te ruimen, morgen even stofzuigen en wasje doen enzo maar niet een heel druk programma.
Nog niet. Moet nog dweilen en de badkamer doen. Bed verschonen en twee wassen draaien. De rest van de was wegwerken als het droog is. Wat losse spullen opruimen (maar geen idee waar).oOErinOo. schreef:Hebben jullie nou alles opgeruimd?
Deuren afnemen, administratie en de hele boel opbergen, glas naar de glasbak, vuilnis naar de containers, kastje naar beneden enz.
En mijn laptop opruimen, echt.. zelfs die is een bende. Mailbox uitzoeken, telefoon is vol dus ook daar foto's en bestanden wissen en ga zo maar door.
Gast- Gast
Reva schreef:Wie?
Jij en Smikkie! Ik las iets over vuilniszakken en 24 uur zonder het forum etc
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Als je nou eens wat, wat vaker doet.. dan hoef je niet alles in 1 keer haha
Ik ben heel de dag verder niet online geweest en bezig geweest, maar ben nu echt moe..oOErinOo. schreef:Reva schreef:Wie?
Jij en Smikkie! Ik las iets over vuilniszakken en 24 uur zonder het forum etc
Zit even heerlijk met een wijntje onder een dekente.
Gast- Gast
Afgezien van de afwas wel ja.
Wehkamppakket ligt ingepakt klaar om morgenochtend weg te brengen na mijn afspraak. Boodschappenlijstje is gemaakt en zit al in Pip-boodschappentas. Er staat 1 shopper met cadeautjes staat al klaar, dan neem ik die morgen alvast mee naar mijn ouders, dat scheelt zaterdag weer (zal morgen ook even kijken voor behang, Smikk!). Cadeautjes voor oppasgezin vrijdag liggen al klaar in een andere tas, ingepakt en al. Kleding voor Kerst hangt klaar en/of aan het wasrek. Morgen de laatste kleding wassen. Bonbons staan in de hal te wachten. Vuilniszak staat ook in de hal om naar de berging gebracht te worden. Als morgen mijn pakketje komt met kerstcadeau loopt het allemaal ontzettend gesmeerd al zeg ik het zelf
Ow de hal is nog wel ontploft, omdat ik mijn gangkast leeg heb getrokken omdat ik een shirtje zocht. Niet gevonden, maar dat leg ik morgen wel terug, nu te weinig licht voor daar
Wehkamppakket ligt ingepakt klaar om morgenochtend weg te brengen na mijn afspraak. Boodschappenlijstje is gemaakt en zit al in Pip-boodschappentas. Er staat 1 shopper met cadeautjes staat al klaar, dan neem ik die morgen alvast mee naar mijn ouders, dat scheelt zaterdag weer (zal morgen ook even kijken voor behang, Smikk!). Cadeautjes voor oppasgezin vrijdag liggen al klaar in een andere tas, ingepakt en al. Kleding voor Kerst hangt klaar en/of aan het wasrek. Morgen de laatste kleding wassen. Bonbons staan in de hal te wachten. Vuilniszak staat ook in de hal om naar de berging gebracht te worden. Als morgen mijn pakketje komt met kerstcadeau loopt het allemaal ontzettend gesmeerd al zeg ik het zelf
Ow de hal is nog wel ontploft, omdat ik mijn gangkast leeg heb getrokken omdat ik een shirtje zocht. Niet gevonden, maar dat leg ik morgen wel terug, nu te weinig licht voor daar
Gast- Gast
Daar ben ik niet goed in. Doe wel mijn bestExpressoB schreef:Als je nou eens wat, wat vaker doet.. dan hoef je niet alles in 1 keer haha
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: