Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty di 10 jan 2012 - 9:21

@ Alyssa: leuk dat je de leeftijden in het lijstje hebt verwerkt. Ik vind het ook altijd leuk om te weten hoe oud iemand is smile En nu zie ik dat ik helemaal niet een van de weinigen ben die ook wel jong moeder wil worden smile leukleuk!

@ Flower_L: Mijn schoonmoeder zal dit het 2e kleinkind worden. Bij mijn thuis de eerste, dus mijn ouders zullen gelijk opa&oma worden Wink Ik ben de enigste thuis dus het zal flink wennen zijn. Merk dat ik voor hen toch nog wel de kleine meid ben.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Triesje1983 di 10 jan 2012 - 9:23

@ Flower: dankjewel, dat hoop ik ook Very Happy... *lichaam even toespreekt*
Spannend hoor... Ik ga duimen voor jullie... Ow jeetje, dat is minder leuk nieuws zeg...
Whahahaha, van nummer 28 zelfs!!! Pfoe... LOL

@ Sanne: ja hier is 't lekker druk hahahaha. Voor jou nog een paar maandjes wachten dus Very Happy...

@ Nillis: ik ben idd heel erg benieuwd!! Het lijkt erop dat mijn normale temp nu 36,1 is en dat als ik ook maar ietsje later temp als 7 uur, m'n temp al omhoog gaat... Dus goed de wekker zetten om 7 uur en meteen tempen... Behalve op woensdag en donderdag, dan om 5.05 uur al tempen ivm oppaskindje die om 5.15 uur al komt...
Bah, awt vervelend zo'n dienst dan zeg... Ik hoop dat 't niet snel meer gebeurd zo'n dienst... Ik hoop dat je exzeem snel weg zal zijn...

@ FF: ja zeker spannend... Ik begin er donderdag denk ik mee...
Welk gastouderbureau zit je nu bij? Toen ik gastouder wilde worden, wilde ik persé bij die met die groene letters hahaha... Weet zo ff niet meer hoe het heet...

@ weegschaal: anders ik wel... Ik ben ook nog steeds opzoek naar iets wat ik gewoon kan kopen wat me kan helpen met m'n cyclus...

@ PC: geeft toch niet? welkom terug weer meid Very Happy... En gefeliciteerd met jullie dochter Very Happy

@ SB: hahahaha, dat zul je dan altijd net zien he? Ben je net begonnen beginnen (schoon)ouders er ineens over hahaha.

@ Vlinderjoy: ik ga duimen dat je niet ongi word ;-)

@ vragenlijstje:
Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend)
Mijn man is 36 en ik ben 28

Zijn jullie getrouwd?
Jup, wij zijn getrouwd op 21 juli 2006

Wat voor werk doe je?
Op dit moment helaas niks... Ik ben druk aan het solliciteren Very Happy

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan?
Pas toen ik met mijn man was kreeg ik een actieve kinderwens. Vroeger wilde ik eigenlijk geen kinderen. Je kent 't wel, pubertijd enzovoorts...
Ik was een jaar of 22 toen ik deze wens kreeg. Toen ik 23 was, gingen we ervoor, maar helaas ging het bij ons niet vanzelf... We hebben er 2,5 jaar over gedaan om zwanger te worden.
Nu zijn we bezig voor de tweede, maar zijn we ook alweer bijna een jaar verder...
Wel heb ik even op mijn man moeten wachten. Ik heb aan hem de keus gelaten dat ik mocht stoppen met de pil. Dit omdat mijn man een ex had, die stiekem wilde stoppen, waarbij hij er optijd achter is gekomen...

@ Anniej: dat hoop ik ook. En met iedereen die hier duimt moet 't wel goed gaan komen toch?

Hier vandaag op kraamvisite geweest bij een vriendin die ik ken van een ander forum, toen we samen zwanger waren van onze jochies. Wat is dat dan weer klein zeg... en wat begint 't dan weer extra te kriebelen. Het was wel weer supergezellig Very Happy.

Laatst aangepast door Triesje1983 op di 10 jan 2012 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typefout)
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Vlinderjoy di 10 jan 2012 - 9:53

Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend) ik ben 24 en mijn vriend is 27

Zijn jullie getrouwd? Nee.

Wat voor werk doe je? Ik werk als pedagogisch coach op een naschoolse opvang

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan? Ik weet al heel lang dat ik kinderen wil! En vanaf Oktober/november 2011 knoop doorgehakt samen! Was gelijk zwanger maar helaas bij 6 weken mis gegaan. Nu weer vol goede hoop opnieuw proberen.
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Lejow di 10 jan 2012 - 10:03

Vlinderjoy schreef:Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend) ik ben 24 en mijn vriend is 27

Zijn jullie getrouwd? Nee.

Wat voor werk doe je? Ik werk als pedagogisch coach op een naschoolse opvang

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan? Ik weet al heel lang dat ik kinderen wil! En vanaf Oktober/november 2011 knoop doorgehakt samen! Was gelijk zwanger maar helaas bij 6 weken mis gegaan. Nu weer vol goede hoop opnieuw proberen.

Is dat iets nieuws? Of weer een andere benaming van wat ooit leidster was en toen pedagogisch medewerkster werd?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flower_L di 10 jan 2012 - 10:10

Haha triesje heb wel tig keer moeten lezen wat je toch met die 28 bedoelt...maar kwartje is gevallen smile beetje teveel van goede

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Triesje1983 di 10 jan 2012 - 10:12

Flower_L schreef:Haha triesje heb wel tig keer moeten lezen wat je toch met die 28 bedoelt...maar kwartje is gevallen smile beetje teveel van goede

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Zonnetje_ di 10 jan 2012 - 10:40

Zo, gaat hard hier zeg! Heb even 5 dagen niet gekeken en gelijk stuk of 10 pagina's erbij!

@ Alyssa: Heel veel sterkte, ik vind het heel naar voor je. Ik hoop dat alles door de ingreep nu wel aan gaat slaan.

@ Sleeping Beauty (dacht ik?): Erg is dat hè, voor je moeten houden als mensen het erover hebben? Wij vwaren vrijdag met een kennis aan het eten, die het gewoon direct aan ons vroeg! Wij hebben namelijk net een huis gekocht, dus hij vroeg of we gelijk al aan kinderen wilden beginnen! Pfff wist even niet waar ik moest kijken, had zo'n directe vraag niet echt verwacht.

@ Muppetje: Gefeliciteerd!

Ik merk nu wel dat in een onwijs ongeduldig persoon ben zeg! We hebben eigenlijk pas twee weken geleden beslist dat we ervoor gaan, maar het lijkt al twee maanden! En in de eerste week had ik mijn nuvaring nog in ben ik daarna nog ongesteld geweest ook, dus eigenlijk pas 3 dagen niet meer ongesteld. We kunnen dus nu pas écht gaan beginnen. Aan de ene kant kan ik het best naast me neer leggen, het is niet dat ik er de hele dag mee bezig ben, heb alleen soms van die momenten dat ik denk, pfffffff schiet nou eens op!

Ik 25 vriend 25

Zijn jullie getrouwd?
Nee

Wat voor werk doe je?
Ik ben adviseur in een ziekenhuis

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan?
Ik heb eigenlijk nooit echt een hele duidelijke kinderwens gehad. Ik wilde altijd wel moeder worden, maar zéker niet voor mijn 30e. En een paar maanden geleden is ineens die knop omgegaan. Mijn vriend was er heel blij mee!

Zonnetje_
Zonnetje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 25
Punten : 28
Registratiedatum : 01-01-12

Bericht  Roos di 10 jan 2012 - 11:01

Alleen even kort het vragenlijstje, morgen ga ik de rest weer bijlezen. nerd

Ik 26 en vriend 27

Zijn jullie getrouwd?
Nee, eind maart gaan we trouwen. Nu hebben we een gp, wat verre van romantisch was.

Wat voor werk doe je?
Ik ben financieel consulent.

In vriendinnenboekjes schreef ik bij de vraag 'wat wil je later worden?' altijd in 'Mama'. Dus ja.. Ongeveer 2 jaar wachten op vriendlief en de tweede ronde was ik zwanger.
[u]

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  JD di 10 jan 2012 - 11:09

meiden, even een snel vraagje (ik reageer morgen even uitgebreid op iedereen)

vriendlief en ik hebben een discussie. Net bij een andere vriendin geweest.....ook zwanger! Dat is dus nummer 17, met als gevolg dat ik bliedjechagrijnig ben....ik wil NU ongesteld worden!

nu zegt vriendlief dus dat ik dan de morning after pil moet slikken, volgens hem wekt dat een menstruatie op?????
Ik heb hier nog nooit van gehoord, dus volgens mij is dat niet zo....toch?

Ik moest het van hem aan jullie vragen, want hij is overtuigd van zn gelijk haha!

Ik hoor t graag!voor een kindje 2012 - Pagina 33 561177
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  JD di 10 jan 2012 - 11:12

Ik 26 en vriend wordt over 1 maand 27

Zijn jullie getrouwd?
Nee (al zou ik dat wel heeeeel graag willen)

Wat voor werk doe je?
Ik ben pedagogisch medewerker in de kinderopvang

ja, altijd een duidelijke kinderwens. Ik liep vroeger al met poppen, pas al op sinds ik 13 ben, en ben zonder twijfelen in de kinderopvang gaan werken. Écht kriebelen doet het sinds een jaar of 2, maar omdat ik een tijd zonder werk heb gezeten was het echt verstandiger om te wachten. Omdat ik nog in mn eerste contract zit zou het beter zijn voor ons om nog langer te wachten....maar k hou het niet meer! Dus hebben we in oktober besloten per direct de pil de deur uit te doenvoor een kindje 2012 - Pagina 33 561177
[u]
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Muurvlindertje di 10 jan 2012 - 11:20

JaneDoe schreef:meiden, even een snel vraagje (ik reageer morgen even uitgebreid op iedereen)

vriendlief en ik hebben een discussie. Net bij een andere vriendin geweest.....ook zwanger! Dat is dus nummer 17, met als gevolg dat ik bliedjechagrijnig ben....ik wil NU ongesteld worden!

nu zegt vriendlief dus dat ik dan de morning after pil moet slikken, volgens hem wekt dat een menstruatie op?????

Ik moest het van hem aan jullie vragen, want hij is overtuigd van zn gelijk haha!

NEE! Dit veruïneert alles vanbinnen! Niet doen... Daar zit zo'n troep in, dat mocht je zwanger zijn, alles eruit komt. Je krijgt dit ook niet zomaar mee.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  JD di 10 jan 2012 - 11:26

Muurvlindertje schreef:
JaneDoe schreef:meiden, even een snel vraagje (ik reageer morgen even uitgebreid op iedereen)

NEE! Dit veruïneert alles vanbinnen! Niet doen... Daar zit zo'n troep in, dat mocht je zwanger zijn, alles eruit komt. Je krijgt dit ook niet zomaar mee.

ha zie je wel! i was right!
O en ik was ook ab-soluut niet van plan dit te nemen hoor.... had al zo'n idee dat dat niet klopte.
Heb wel besloten om morgen de HA te gaan bellen, even vragen om iets "mentruatie opwekkends"....

Nou, ik ga slapen, morgen komt mijn uitgebreidde reactie op alle verhalen die ik gemist heb!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Muurvlindertje di 10 jan 2012 - 11:32

JaneDoe schreef:
Muurvlindertje schreef:

ha zie je wel! i was right!
O en ik was ook ab-soluut niet van plan dit te nemen hoor.... had al zo'n idee dat dat niet klopte.
Heb wel besloten om morgen de HA te gaan bellen, even vragen om iets "mentruatie opwekkends"....

Nou, ik ga slapen, morgen komt mijn uitgebreidde reactie op alle verhalen die ik gemist heb!

Ik geloof dat Primolut het opwekt.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  **_pearl_** di 10 jan 2012 - 12:37

24
Zijn jullie getrouwd?
nog niet wij trouwen dit jaar
Wat voor werk doe je?
sociaal pedagogisch werk met kinder van 0-12
ik heb altijd een grote kinderwens gehad. geluk heeft mijn vriend dat ook.
toen ik met kinderen ging werken werd mijn verlangen naar kinderen nog groter .
we willen in april voor gaan, jeetje wat duurd dat wachten lang zeg!

**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  L!ND@ di 10 jan 2012 - 16:06

Hey meiden! Ik heb alweer een tijdje niet gereageerd en ga proberen dat morgen te doen. D. is alweer dagen (nou ja, nachten) aan het spoken, waardoor ik er even wat minder puf en tijd voor heb. En om nou een mega lang bericht via de telefoon te plaatsen....Dat vind ik niet wat! Aan het tijdstip te zien, is het nu ook weer raak en zijn we alweer een uur in de weer. Daarbij irriteer ik me rot aan mijn man, want hij luistert echt nooit! Doet alles op zijn manier. Op zich niet erg, maar het zorgt boor veel onduidelijkheid bij D. We hebben het er al zo vaak over gehad en het maakt me kwaad dat hij niet eens een keertje mee werkt. Grrr, mannen....Komt ook wel weer goed hoor, maar ik loop me voor nu even op te vreten! Ik hoop dat ik zo slapen kan....Tot morgen, dan reageer ik verder op iedereen!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Pandora di 10 jan 2012 - 20:19

Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend) We zij beide 29 (bijna 30)

Zijn jullie getrouwd? Ja, wij zijn in september 4 jaar getrouwd en ruim 10 jaar samen

Wat voor werk doe je? Ik ben sales engineer bij een machinefabriek

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan? Ja, wel altijd al een kinderwens gehad maar nooit heel erg duidelijk/heftig. We hadden het met zijn tweeen ook heerlijk maar omdat we niet te oud ouders wilden worden zijn we er in de zomer van 2009 voor gegaan. Nu willen we graag een tweede kindje, omdat we het zelf heel graag willen maar ook omdat we F. een broertje of zusje gunnen.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Silver di 10 jan 2012 - 21:12

NaamLeeftijdGaan er voor vanaf wel/niet zwanger hoeveelste kindje
Fryskeflinter25/29feb/maart 2012nog niet zwanger1e kindje
Janedoe26/27Oktober 2011nog niet zwanger1e kindje
Pearl 24/24April 2012nog niet zwanger1e kindje
Roos26/27Maart 2012nog niet zwanger2e kindje
Bolus26/26Januari 2012nog niet zwanger1e kindje
VintageJanuari 2012nog niet zwanger1e kindje
Pussycat23/25Augustus 2011nog niet zwanger 2e kindje
Flower_L26/29Februari 2012nog niet zwanger2e kindje
BirgitJuli 2012nog niet zwanger1e kindje
Pandora29/30Januari 2012nog niet zwanger2e kindje
Zonnetje25/25Januari 2012nog niet zwanger1e kindje
Emma_29 juni 2012nog niet zwanger1e kindje
Ugly BettyOktober 2011nog niet zwanger1e kindje
WeegschaalMaart 2011nog niet zwanger1e kindje
Alyssa24/26Februari 2011nog niet zwanger1e kindje
VivaJuli 2011nog niet zwanger2e kindje
Vlinderjoy24/27November 2011nog niet zwanger1e kindje
PuzzleJanuari 2011nog niet zwanger1e kindje
L!ND@ergens in 2012nog niet zwanger2e kindje
Triesje198328/36Maart 2011nog niet zwanger2e kindje
Anniej_S24/28April/mei 2012 nog niet zwanger 2e kindje
SlaatjeNovember 2011nog niet zwanger 1e kindje
Sanne-84Mei 2012nog niet zwanger1e kindje
Spetterdespat28/26April/Mei 2012?Nog niet zwanger1e kindje
SleepingBeauty 24/27Januari 2012Nog niet zwanger1e kindje
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Vlinderjoy di 10 jan 2012 - 21:21

@ Lejow, Het is een nieuwe functie binnen onze organisatie. Heb ook via mijn werk een opleiding moeten volgen voor pedagogisch coach. Ik werk gewoon 5 dagen op de groep maar daar buiten ben ik coach voor 3 locaties. Ik hou het welbevinden bij, doe de observaties van kinderen met gedragdproblemen en maak een plan van aanpak hier voor en begeleid mijn collega`s die bijvoorbeeld een kind met hechtingsproblemen hebben of iets dergelijks. Ontzettend dankbaar, ik ben een jaar bezig geweest om het vertrouwen te winnen van een jongetje die een hechtingsprobleem had, hij vertrouwde op zijn familie na geen volwassenen. Hij was agressief op de groep, maakte alles kapot luisterde naar niemand. Uiteindelijk zijn vertrouwen gewonnen en zoveel verandering gezien en daarna dan de collega`s coachen die ook bij hem op de groep staan. Nu heeft hij helemaal zijn plekje gevonden en gaat het super goed op de groep. En verder houd ik administratie bij, inventarisatie, pedagogisch doelen etc.
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Silver di 10 jan 2012 - 22:41

Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend) Ik ben 25 en mijn vriend is 29

Zijn jullie getrouwd? Nope, wij gaan eerst voor de kindjes, en dan trouwen.

Wat voor werk doe je? Ik ben aangemeld bij verschillende gastouderbureau's hopelijk is er snel een gezin gevonden voor thuisopvang.

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan? Eigenlijk wel, maar qua financiele situatie was het niet altijd goed geregeld. Buiten dat ben ik dol op kinderen. Ik ben niet voor niets een jaar au-pair geweest in het buitenland Very Happy. In nov 2011 ging er iets 'mis'. Vanaf dat moment stelden we ons er ook op in. En toen dat dus niet goed ging, hebben we besloten er helemaal voor te gaan, dus echt lang wachten hoef ik niet. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Viva di 10 jan 2012 - 23:21

Jeeeeeetje wat hebben jullie veel gepost!

Ik lees een andere keer bij! Onze dochter is vandaag jarig, 3 jaar alweer!

Ik zie een vragenlijstje voorbij komen, die zal ik even invullen;

Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend) Ik ben 20, mijn man is 21.
Zijn jullie getrouwd? Ja, wij zijn in augustus'09 getrouwd.
Wat voor werk doe je? Ik werk in een winkel, als verkoopster dus.
Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan? Ja! Wilde voor mijn 25e moeder worden. Nu was onze dochter ongepland. Dus daarvoor niet gewacht. We wachten nu vanaf juli. Ik heb dus pas een miskraam gehad, zoals de meesten weten, en te lezen is onderin mijn handschrift. Ik hoop snel weer zwanger te zijn!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Silver di 10 jan 2012 - 23:23

Even snelle reactie,
Viva, gefeliciteerd met je dochter!! Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Silver di 10 jan 2012 - 23:24

NaamLeeftijdGaan er voor vanaf wel/niet zwanger hoeveelste kindje
PuzzleJanuari 2011nog niet zwanger1e kindje
Alyssa24/26Februari 2011nog niet zwanger1e kindje
WeegschaalMaart 2011nog niet zwanger1e kindje
Triesje198328/36Maart 2011nog niet zwanger2e kindje
Viva20/21Juli 2011nog niet zwanger2e kindje
Pussycat23/25Augustus 2011nog niet zwanger 2e kindje
Ugly BettyOktober 2011nog niet zwanger1e kindje
Janedoe26/27Oktober 2011nog niet zwanger1e kindje
Vlinderjoy24/27November 2011nog niet zwanger1e kindje
SlaatjeNovember 2011nog niet zwanger 1e kindje
Zonnetje25/25Januari 2012nog niet zwanger1e kindje
SleepingBeauty 24/27Januari 2012Nog niet zwanger1e kindje
Pandora29/30Januari 2012nog niet zwanger2e kindje
Bolus26/26Januari 2012nog niet zwanger1e kindje
VintageJanuari 2012nog niet zwanger1e kindje
Flower_L26/29Februari 2012nog niet zwanger2e kindje
Fryskeflinter25/29feb/maart 2012nog niet zwanger1e kindje
Roos26/27Maart 2012nog niet zwanger2e kindje
Pearl 24/24April 2012nog niet zwanger1e kindje
Anniej_S24/28April/mei 2012 nog niet zwanger 2e kindje
Spetterdespat28/26April/Mei 2012?Nog niet zwanger1e kindje
Sanne-84Mei 2012nog niet zwanger1e kindje
L!ND@ergens in 2012nog niet zwanger2e kindje
Emma_29 juni 2012nog niet zwanger1e kindje
BirgitJuli 2012nog niet zwanger1e kindje
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal wo 11 jan 2012 - 0:08

@ Alyssa; Is idd nogal wat, die operatie. Maar wel fijn dat ze alles in 1 keer proberen te bekijken. En dat het dan maar goed resultaat mag hebben. Ik gun jouw ook eens goed nieuws!

@ Sleepingbeauty; Leuk als (schoon)ouders zo enthousiast zijn!

@ Vlinderjoy; Wat fijn dat het bloedverlies weg is! En wie weet al een eisprong, zou wel fijn zijn!

@ Pussycat; Nog gefeliciteerd met je dochter!

@ Triesje; Ik herken de kriebels bij het zien van kleine baby’s!

@ Zonnetje; Ik was aan het begin ongeduldig en nu nog, wordt helaas ook niet minder Wink

@ JaneDoe; Ik denk het echt niet. Maar ga lekker naar de dokter meis, laat hem je adviseren!

@ Linda; Vervelend die irritaties, hoop dat je lekker geslapen hebt!

@ Viva; Gefeliciteerd met je dochter! Is je bloedverlies ondertussen gestopt en heb je al een controle test gedaan voor het hcg???

@ All; Ik heb nu even een baalmomentje… Mijn man kwam thuis met het nieuws dat hij in mrt wrs een week naar het buitenland moet voor zn werk. Nu vertrekt hij overmorgen voor 10 dgn wintersport, gaat in feb een lang weekend op wintersport en dan in mrt weer een week weg. Buiten het feit dat ik hem natuurlijk ga missen, maak ik me ook gelijk druk om het zwanger worden. Zal je net zien dat mijn eisprong iedere keer rond die tijd valt…. Ik had gehoopt er vanaf half feb weer echt voor te kunnen gaan, dus nu voelt april als zoveel langer. En dan baal ik nu ook dat we vandaag eindelijk een dag samen vrij zijn, en hij net is opgepiept voor de vrijwillige brandweer waar hij voorlopig nog niet van thuis is.
Wil het zwanger worden even loslaten, er ontspannen mee omgaan. Maar ik wil gewoon ook weer zo graag (snel) zwanger worden….
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Weegschaal wo 11 jan 2012 - 0:13

Allebei 26

Zijn jullie getrouwd?
4,5 jaar

Wat voor werk doe je?
Ik ben intensive care verpleegkundige

Mijn man was er vlak na ons trouwen al aan toe, ik wilde eerst verder studeren. Daarna wilde ik nog een jaar wachten, maar ben ik toch een half jaar eerder gestopt dan gepland omdat mijn man me overhaalde. En nu zijn we al bijna een jaar bezig...
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Viva wo 11 jan 2012 - 0:14

Weegschaal, ik begrijp je baalmoment volkomen!

Vorig jr januari probeerden wij het ook. Meneer moest voor school 1 weekend naar zweden. Ja hoor, zondag had ik mijn ovulatie.
Hopelijk is het er bij jou net voor of net erna!!
Mijn bloedverlies is al gestopt ja, eigenlijk sinds de laatste controle! Heb daarna nog 1x eventjes oud bloedverlies gehad, maar ik denk dat dat een combi was van sex en de mk samen.
Heb ook al een hcg test gedaan ja! Vrijdag was die echt duidelijk nog aanwezig, en zojuist toevallig 1 gedaan!
Als iemand zwanger wil worden, zou die echt twijfelen of het nu positief of negatief is, zó licht. Ben er blij mee. Ging jij er ook voor testen?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud