Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Muppetje di 10 jan 2012 - 7:25

Alyssa schreef:

Mup, sufferd Wink
Nah....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SleepingBeauty di 10 jan 2012 - 7:30

@ Alyssa; wat een vervelend nieuws! voor een kindje 2012 - Pagina 32 699888Wat voor operatie hebben ze dan in de planning? Zie net je verhaal staan!! Sterkte joh!

@ Flower_L: Succes met aftellen voor een kindje 2012 - Pagina 32 561177 Verwacht er deze keer ook niets van....Vervelend al die verbroken relaties. Zou mij ook vreselijk lijken om nu nog uit elkaar te gaan! je hebt al zoveel samen gedeeld en meegemaakt. Opzich wel fijn dat er dan nog geen kinderen in het spel zijn. Vind het altijd zo zielig voor de kindjes dan.

@ Sanne24: Leuk dat jullie ook plannen hebben voor een kindje 2012 - Pagina 32 561177 4 maanden zijn idd zo om, al lijkt het nu wel lang te duren natuurlijk omdat je er zo naartoe leeft! Maar trouwdag is ook heel speciaal en ik heb ook erg genoten van alle voorbereidingen, dat ik wel blij was dat ik niet zwanger was toen...

@ all;

Mijn schoonmams was er vanmiddag en je raad het nooit begint ze over kleinkinderen en dat ze het zooo leuk zou vinden als er hier ook een kleintje zou komen Embarassed hihi...Ze verwachte het al wel een beetje nu wel 2,5 jaar getrouwd zijn Wink
Ik wist me eigenlijk niet zo goed houding te geven, nu net de eerste week dat we er een beetje voor gaan....
Mja in ieder geval fijn dat ze er blij om zal zijn Very Happy... Hoop dat dat bij mijn ouders ook zo zal zijn!

Laatst aangepast door SleepingBeauty op di 10 jan 2012 - 7:31; in totaal 1 keer bewerkt
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Alyssa di 10 jan 2012 - 7:30

Muppetje schreef:
Alyssa schreef:

Mup, sufferd Wink
Nah....
Het is je gegund meis, van harte! Ik wist gewoon dat je zwanger was, ik voelde het, ik las het, het kon niet anders! Ben zo blij voor je! Very Happy
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Vlinderjoy di 10 jan 2012 - 7:32

Muppet, ik zie ineens je onderschrift!!!

GEFELICITEERD!!Very Happy

Hier vandaag weer voor het eerst zonder bruin bloedverlies:cheers:

en ik heb wat steekjes op de plek waar mn eileiders zitten, dit heb ik meestal rond mn eisprong, dus weet weet zit ik nu rond mn eisprong, dan kan mn menstruatie dus over 2 weken alweer zijn
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  SleepingBeauty di 10 jan 2012 - 7:32

Spetterdespat schreef:
sanne-84 schreef:
FryskeFlinter schreef:
NaamGaan er voor vanaf wel/niet zwanger hoeveelste kindje
Fryskeflinterfeb / maart 2012nog niet zwanger1e kindje
JanedoeOktober 2011nog niet zwanger1e kindje
Pearl April 2012nog niet zwanger1e kindje
RoosMaart 2012nog niet zwanger2e kindje
BolusJanuari 2012nog niet zwanger1e kindje
VintageJanuari 2012
nog niet zwanger1e kindje
PussycatAugustus 2011nog niet zwanger 2e kindje
Flower_LFebruari 2012nog niet zwanger2e kindje
BirgitJuli 2012nog niet zwanger1e kindje
PandoraJanuari 2012nog niet zwanger2e kindje
ZonnetjeJanuari 2012nog niet zwanger1e kindje
Emma_29 juni 2012nog niet zwanger1e kindje
Ugly Betty
Oktober 2011nog niet zwanger
1e kindje
WeegschaalMaart 2011nog niet zwanger1e kindje
AlyssaFebruari 2011nog niet zwanger1e kindje
VivaJuli 2011nog niet zwanger2e kindje
VlinderjoyNovember 2011nog niet zwanger1e kindje
PuzzleJanuari 2011nog niet zwanger1e kindje
L!ND@ergens in 2012nog niet zwanger2e kindje
Triesje1983Maart 2011nog niet zwanger2e kindje
Anniej_Sapril/mei 2012 nog niet zwanger 2e kindje
SlaatjeNovember 2011nog niet zwanger 1e kindje
Sanne-84Mei 2012nog niet zwanger1e kindje
SpetterdespatMei/April 2012?Nog niet zwanger1ste Kindje
SleepingBeautyJanuari 2012
Nog niet zwanger
1e kindje

dankje!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje di 10 jan 2012 - 7:33

Dankjewel Vlinderjoy!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Alyssa di 10 jan 2012 - 7:33

SleepingBeauty: Ik heb in mijn vorige post op deze pagina uitgelegd aan Anniej wat de operatie precies inhoudt. Moet je dat misschien even lezen, hoop dat het duidelijk is. Ik ga je trouwens even pm'en, denk dat ik je nog 'ken' van 'vroeger'.

Vlinderjoy: Fijn als je nu je eisprong zou hebben, zou netjes zijn!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  SleepingBeauty di 10 jan 2012 - 7:34

Spetterdespat schreef: Sorry voor mijn gespam, ik zal even de nieuwste gebruiken Very Happy
NaamGaan er voor vanaf wel/niet zwanger hoeveelste kindje
Fryskeflinterfeb/maart 2012nog niet zwanger1e kindje
BolusJanuari 2012nog niet zwanger1e kindje
VintageJanuari 2012
nog niet zwanger1e kindje
PussycatAugustus 2011nog niet zwanger 2e kindje
Flower_LFebruari 2012nog niet zwanger2e kindje
Ugly Betty
Oktober 2011nog niet zwanger
1e kindje
AlyssaFebruari 2011nog niet zwanger1e kindje
Anniej_Sapril/mei 2012 nog niet zwanger 2e kindje
SpetterdespatApril/mei 2012?Nog niet zwanger1ste Kindje
SleepingBeautyJanuari 2012
Nog niet zwanger
1ste kindje
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...

Dan moet ik natuurlijk de maanden wel in de juiste volgorde zetten:P
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  SleepingBeauty di 10 jan 2012 - 7:35

Alyssa schreef:SleepingBeauty: Ik heb in mijn vorige post op deze pagina uitgelegd aan Anniej wat de operatie precies inhoudt. Moet je dat misschien even lezen, hoop dat het duidelijk is. Ik ga je trouwens even pm'en, denk dat ik je nog 'ken' van 'vroeger'.

Vlinderjoy: Fijn als je nu je eisprong zou hebben, zou netjes zijn!

Alyssa: Ik had net mijn post aangepast, ik had het niet gezien smile Sorry...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Alyssa di 10 jan 2012 - 7:41

Geen probleem hoor, SleepingBeauty! Zag later pas dat je het had aangepast, maar had geen zin meer om mijn post ook aan te passen voor een kindje 2012 - Pagina 32 166342
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  SleepingBeauty di 10 jan 2012 - 8:17

Zou het wel leuk vinden om wat meer over jullie te weten?
Mini vragenlijstje doen? Als jullie nog aanvullingen hebben....vul maar aan..

Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend)

Zijn jullie getrouwd?

Wat voor werk doe je?

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan?

24 en mijn man 27

Zijn jullie getrouwd?
Ja, sinds 2,5 jaar

Wat voor werk doe je?
Ik werk als verpleegkundige in revalidatie en ziekenhuis.

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan?

Ik heb altijd al wel een kinderwens gehad. Heel lang met poppen gespeeld. hihi
Wilde altijd al wel moeder worden eigenlijk. Had altijd nog wel zoiets van mag nog wel even duren, vond mezelf altijd nog wat te jong. Maar sinds ik 24 ben heb ik zoiets van nu kan het wel smile
Op mijn man hoefde gelukkig niet te wachten, die zit het helemaal zitten... Hij is ook zooo leuk met kinderen!!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 8:26

Goedenavond allemaal!

Muppetje gefeliciteerd! Zwanger....leukkk!!! :-D Geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb ook op een middag zelfs 2 dagen voor mn NOD Positief getest ;-)

@triesje: Hopelijk doet je lichaam wat je wilt en komt alles vanzelf weer goed voor een kindje 2012 - Pagina 32 166342

@Flower_L: De preischotel was ok, haha als ik te veel eet werd ik misselijk dus ben op tijd gestopt. Y.enthe vond het ook heerlijk en manlief natuurlijk ook. Preistampot is ook lekker, ken je dat? We hebben nog geen tapijt gevonden, het heeft geen haast...we zien wel! We willen nog zoveel, dat we toch wel prioriteiten moeten stellen.

Ik werk in de thuiszorg en daar hoorde ik ook al gisteren dat er een vriendenstel van hun na 40-jaar uit elkaar waren gegaan..alsof het de normaalste zaak van de wereld is?

@Sanne84: WIj willen ook rond mei voor de 2e gaan dan, zodat de 2e niet tegelijk met de 1e jarig zou zijn, en een voorjaarsbaby is natuurlijk ook leuk! Dus kunnen we elkaar de moet in spreken, nog maar 4maand, want het liefst zou ik er NU zelfs voor gaan haha!

@Nillis: wat een dienst! Ik lees het ook idd dat het de laatste elke x raak is? Zou je niet iets anders willen doen?????? Gelukkig heb je volgende week pas weer een slaapdienst. Spoken de clienten ook bij andere collega's? Suc6 bij de HA morgen, heb je vaker last van eczeem?

@FF: Het zou jammer zijn als je niets kan vinden wat je leuk vind en dan idd toch iets anders moet vinden..hopelijk kom je er uit met de keuze! Als je over 2 weken groenlicht krijg zou ik er dan voor gaan en dan dubbel en dwars van genieten whahaa:cheers: Mijn man klust ook graag aan pc's en auto, dus onze laptoppen zijn ook altijd wel up2date!

@weegschaal: tuurlijk is het wennen! Hopelijk zit je nu lekker op de bank met een kopje thee, net als ik! Lekker te ontspannen!

@Pussycat: Hier is het ook zo goed als over, dus ik zeg; klusze! Haha...

@Alyssa: Ik hoop zo voor je dat het aanslaat! En ik snap ook heel goed dat je er tegen op ziet..ik zou het eerst idd even tot jezelf laten komen..sterkte en een knuf terug!

@Sleepingbeauty: Wat leuk om te horen dat je schoonmoeder graag oma wil worden haha. (Alsof ze het aanvoelde, zo zijn moeders haha). Mijn ouders waren heel verbaasd toen ik vertelde en nu de kleine er is, ze zijn er stapel gek op! Dus ik hoop dat ook jouw ouders zo blij en trots zullen zijn!

@All: Ben kapot! Manlief moest vanmiddag + Avond werken en ik ook vanmiddag nog..ben kapot haha! Ik zit nu lekker op de bank, tv aan op GTST, thee erbij...zal onder tussen wel koud zijn...morgen nog 2 clienten en dan hoop ik Donderdag even bij te kunnen tanken, alhoewel hier moet ik ook even door het huis heen...pfff..

Verder weinig te melden eigenlijk... fijne avond ! XxX

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 8:29

Leuk ik doe mee!

Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend) In april word ik 25 en manlief is net 28 sinds september

Zijn jullie getrouwd? Ja, wij zijn getrouwd sinds November 2010. 3 weken voordat de kleine werd geboren!

Wat voor werk doe je? Ik werk in de thuiszorg.

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan? Ja, al heel lang! Vanaf het moment dat ik mijn man leerde kennen wist ik, met hem wil ik kinderen. Het liefst de 1e dag al haha...uiteindelijk waren we net 3jaar samen toen we besloten er voor te gaan! En het was binnen een maand "raak". En nu kriebelt het van mijn kant al wel weer een tijdje om voor een 2e te gaan. We hebben besloten om er vanaf mei voor te gaan, dan weet ik of mijn contract verlengd word...zo niet...moeten we eerst maar eens zien of het dan wel te doen is een 2e, financiel gezien.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 8:33

SleepingBeauty schreef:

Wat voor werk doe je?
Ik werk als verpleegkundige in revalidatie en ziekenhuis.

Hoeveel uur werk je nu? En wil je dat ook blijven werken? Lijkt me wel zwaar..ik werk 20-21uur in de thuiszorg..en zelfs dat vind ik best pittig!

Gast
Gast

Bericht  bolus26 di 10 jan 2012 - 8:34

Anniej_S schreef:

Muppetje wat goed! gefeliciteerd!

Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend) 26 en mijn man volgende week ook!

Zijn jullie getrouwd? Ja, wij zijn getrouwd sinds februari 2011

Wat voor werk doe je? Ik werk in het speciaal onderwijs als juf.

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan? Ja, wilde altijd al graag moeder worden.Ik had al eerder aan kinderen willen beginnen maar mijn man wilde nog even wachten.Op zich was dit ook wel verstandiger en heb nog tijd genoeg!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pussycat di 10 jan 2012 - 8:40

@ alyssa mijn dochter is inderdaad jarig vandaag J Dank je wel.
En ja mijn schoonouders hebben moeilijk gedaan haha zie mijn andere topic haha. Gisteravond deed ze zo emotioneel pff en mijn vriend is daar ook erg gevoelig voor, dus we zijn er toch maar heen geweest 10 minuutjes somorgens vroeg. Zijn vader was zelfs al weg maar ja. Ze heeft ons niet eens gefeliciteerd. Echt zo dom. Maar ja… blijkbaar vind ze dat normaal dat wij gewoon alsnog komen en alles eraan doen.

Jeetje het zit jou ook niet mee hé?

Vragenlijstje van sleepingbeauty:
Ik 23 vriend 25

Zijn jullie getrouwd?
Nee
Wat voor werk doe je?
Ik werg in de zorg (uitzendkracht)

Ja ik heb altijd al geweten dat ik (vroeg) kinderen wilde. Dus in dat opzicht heb ik lang moeten wachten haha. Toen wij er eenmaal echt voor gingen was ik of snel zwanger of normaal. Net hoe je het bekijkt haha. We waren al 7 maanden van de pil af, maar voorzichtig aan gedaan. Toen we het echt ging proberen was ik de 8e maand zwanger. Ow en toen waren we 3,5 jaar samen trouwens.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220

Bericht  Alyssa di 10 jan 2012 - 8:46

Misschien ook wel leuk om de leeftijden bij in het lijstje te zetten? Ik vind dat altijd wel leuk om te weten, maar ik ga dit echt niet allemaal onthouden hoor smile.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Caramba di 10 jan 2012 - 8:48

Ik vul hem ook even in.

Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend) Ik ben net 28 en mijn vriend is 26

Zijn jullie getrouwd? Nee wij zijn niet getrouwd.

Wat voor werk doe je? Ik werk in de thuiszorg.

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan?Ik heb als tiener gezegd voor mijn 20ste zou ik mijn eerste kindje wel willen hebben. Nu is dat niet aan de orde geweest en achteraf ben ik daar erg trots op. Nu ben ik ruim 2,5 jaar samen met mijn vriend en het laatste jaar hebben we er meerdere keren over gesproken. Een halfjaar geleden heb ik zelf besloten om te stoppen met de pil en een paar weken na dat besluit stemde mijn vriend pas toe. Ik heb na mijn 20ste altijd gezegd voor mijn 30ste wil ik graag mijn 1ste kindje hebben, dit ook meerdere malen mijn vriend verteld. Ook uitgelegd waarom etc. Toen was het goed. En nu ik er zelf niet echt mee bezig ben, komt mijn vriend er zelf mee.

Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Flower_L di 10 jan 2012 - 8:49

Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend): 26 en 29

Zijn jullie getrouwd? nee, wel geregistreerd partnerschap. Maar dat was verre van spannend en romantisch voor een kindje 2012 - Pagina 32 561177 op een maandagochtend op het gemeentehuis. Met onze broertjes erbij. Denk niet dat we ooit gaan trouwen. Zou het wel willen, maar is geen droom ofzo. En ik vind het een smak geld Neutral ga liever iets anders leuks mee doen.

Wat voor werk doe je? functienaam is best specifiek dus die zet ik hier niet neer, maar ben medeverantwoordelijk voor d.atamanag. bij internat. bedrijf.

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan? Wilden graag 'jong' ouders worden. Ik was 25 toen ik beviel van L. en vond en vind dat mooie leeftijd! Hoop dat we voor mijn 30ste in totaal 3 kindjes mogen hebben. We zullen zien. Eerst maar eens zwanger raken van nr 28) wij hebben zomer 2009 besloten ervoor te gaan (heel spontaan maar toch weloverwogen), en was meteen raak. Eindigde al snel in mk, ronde gerust en daarna meteen zwanger van L. Achteraf gezien ging het wel heel snel allemaal.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  SleepingBeauty di 10 jan 2012 - 8:50

@ Annie_J: Leuk ook een jonge mama. Ik voel me soms nog zoo jong :P Maar steeds meer vrienden om ons heen krijgen ook al een kleine. Wel leuk!
Ik werk 24 vast en daarnaast nog als oproep. Ik vind het nu goed te doen natuurlijk, maar ik weet niet hoe het straks zal zijn, mocht er een kleine komen! Ik zou wel blijven werken, want ik vind het ook heel leuk om te werken maar zit dan zelf ook aan 20 of 24 uur te denken en dan stoppen met oproep werk.
Maar in de thuiszorg zit je natuurlijk ook met allemaal korte 4-5uurs dienstjes of niet dan is 20uur ook best veel!
Ik zit er wel aan te denken om wat op te zoeken wat regelmatiger is. Omdat mijn man ook onregelmatig werkt, en ik zou het niet leuk vinden om elkaar nooit meer in het weekend of met feestdagen te zien of het kindje dan telkens weg te moeten brengen.
Maar mijn man heeft ook al een baan op het oog met regelmatig werk, dus eerst maar zien hoe dat loopt Wink
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flower_L di 10 jan 2012 - 8:51

Pussycat: Gefeliciteerd met jullie dochter!

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa di 10 jan 2012 - 9:04

NaamLeeftijdGaan er voor vanaf wel/niet zwanger hoeveelste kindje
Fryskeflinterfeb / maart 2012nog niet zwanger1e kindje
Bolus26/26Januari 2012nog niet zwanger1e kindje
VintageJanuari 2012nog niet zwanger1e kindje
Pussycat23/25Augustus 2011nog niet zwanger 2e kindje
Flower_L26/29Februari 2012nog niet zwanger2e kindje
Ugly BettyOktober 2011nog niet zwanger1e kindje
Alyssa24/26Februari 2011nog niet zwanger1e kindje
Anniej_S24/28April/mei 2012 nog niet zwanger 2e kindje
Spetterdespat28/26April/Mei 2012?Nog niet zwanger1e kindje
SleepingBeauty24/27Januari 2012Nog niet zwanger1e kindje
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Alyssa di 10 jan 2012 - 9:08

Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend) Ik ben 24, mijn vriend is 26.

Zijn jullie getrouwd? Nee, wij willen eerst graag kinderen en daarna pas trouwen.

Wat voor werk doe je? In werk aan het onthaal in een ziekenhuis

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan? Ja, ik wist al op jonge leeftijd dat ik graag kinderen wilde. En als het even kon, zou ik ook graag jong moeder willen worden. Mijn vriend en ik zijn nu 4,5 jaar samen. Twee jaar geleden was ik er al klaar voor, maar ik wilde natuurlijk dat mijn vriend dat ook zou zijn. Toen we 3 jaar samen waren, begon mijn vriend er stilletjes over en dat is zo stilaan gegroeid bij hem. Vorig jaar februari gestopt met de pil en ik hoop dat ik niet nog jaren moet wachten nu smile.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Flower_L di 10 jan 2012 - 9:12

@ Sanne: lastig he, kan me voorstellen dat je soms denkt "waarom nu niet al beginnen, kan best". Hopelijk vliegen de 4 maanden voorbij, maar zal toch wel...met de voorbereidingen enzo?

@ Nillis: veel plezier met kleren kopen morgen. Hier gaat ons mannetje ook héél snel qua groei. Heb gisteravond wat shirtjes gepakt in 92 en vandaag al aangetrokken...past nog net, dus moet snel afdragen. Succes bij de ha morgen.

@ FF: hoeveel uren wil je gaan werken? Kan me voorstellen dat sommige gezinnen maar paar uurtjes nodig hebben, krijg je dan meer gezinnen? Wel spannend lijkt me!

@ Weegschaal: fijn dat het werken weer goed gaat!

@ Alyssa: klinkt wel spannend zeg! Dat verhaal van de operatie. Hoop echt dat het aanslaat!. 17 jan is wel snel. Aan ene kant wel fijn, maar wat je zegt...je moet er mentaal ook klaar voor zijn. Onthaal in het ziekenhuis? Klinkt apart haha, maar dan zit je aan de balie bij de ingang toch? Onthaal denk ik aan mensen die met feestmutsen opstaan, wachten op iemand, maar vermoed dat dat het niet is.Cool

@ SB: ze moest eens weten he voor een kindje 2012 - Pagina 32 561177 Heeft ze al kleinkinderen?

@ VJ: eisprong nu zou fijn zijn toch.

@ Anniej_S: preistampot...nee dankje Cool haha, ben niet zo'n fan van prei. Ik kijk ook al uit naar donderdag, mn wekelijkse vrije dag. Heerlijk dagje met kleine L.
Heb hier de waterkoker al 3x aangezet en elke keer vergeet ik het in kopje te doen...en dan weer koud voor een kindje 2012 - Pagina 32 561177

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa di 10 jan 2012 - 9:16

Hahaha Flower, wij hebben geen feestmutsen op nee :P
Maar ik werk inderdaad aan de onthaalbalie, patiënten/bezoekers informeren en patiënten opnemen (papieren in orde brengen, kamer regelen e.d.)
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud