voor een kindje 2012
+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
Viva, het is een dagopname. Ik mag dus 's avonds als het goed is weer naar huis. Maar daarna ben ik ongeveer 1 tot 2 weken thuis.
Hoe gaat het nu bij jou? Geen bloedverlies meer gehad? En heb je binnenkort nog een controle?
Linnie, kan me jou gevoel goed voorstellen hoor meis. zijn jullie al naar de huisarts geweest gezien het zwanger worden niet lukt? Of ben je al in behandeling?
JaneDoe, ik vind het vervelend voor je dat je maar niet ongesteld wordt meid. Hoop van harte dat het snel doorzet en anders moet je gewoon over 3 weken terug bij je huisarts staan hoor!
SleepingBeauty, dankjewel meis
Nillis, jij zit nu op dag 11 toch (moest er toch 2 dagen aftellen he, van je ticker?). Dan ben je wel lang ongesteld zeg, jeetje! Hopelijk stopt het nu wel.
FryskeFlinter, jij krijgt nu binnenkort de uitslag toch? Nog een weekje?
Shally, kan echt geen kwaad hoor.
Weegschaal, fijn dat je bloedverlies gestopt is meis. Nu wachten tot je weer ongesteld wordt, zodat jullie ook verder kunnen
Hoe gaat het nu bij jou? Geen bloedverlies meer gehad? En heb je binnenkort nog een controle?
Linnie, kan me jou gevoel goed voorstellen hoor meis. zijn jullie al naar de huisarts geweest gezien het zwanger worden niet lukt? Of ben je al in behandeling?
JaneDoe, ik vind het vervelend voor je dat je maar niet ongesteld wordt meid. Hoop van harte dat het snel doorzet en anders moet je gewoon over 3 weken terug bij je huisarts staan hoor!
SleepingBeauty, dankjewel meis
Nillis, jij zit nu op dag 11 toch (moest er toch 2 dagen aftellen he, van je ticker?). Dan ben je wel lang ongesteld zeg, jeetje! Hopelijk stopt het nu wel.
FryskeFlinter, jij krijgt nu binnenkort de uitslag toch? Nog een weekje?
Shally, kan echt geen kwaad hoor.
Weegschaal, fijn dat je bloedverlies gestopt is meis. Nu wachten tot je weer ongesteld wordt, zodat jullie ook verder kunnen
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Muppetje schreef:Weegschaal wat fijndat het bloedverlies over is!
Ben ik ook echt blij mee. Maar ik vind het zo fijn dat jij zwanger bent
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
@ Alyssa; Staat die 1 a 2 wkn thuis voor lichamelijk herstel? Kan me voorstellen dat het emotionele herstel nog langer duurt! Ben je nu nog gewoon aan het werk? En weten mensen in je omgeving hiervan? Dankjewel voor je knuffel meid, maar jij krijgt ze driedubbel van me terug
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal, die 1 à 2 weken (mijn gyn zei dat ik maar van 2 weken uit moest gaan) staan inderdaad voor het lichamelijke herstel. Ik moet veel bedrust houden, want zodra ik recht zou zitten, op zou staan, dingen zou optillen o.i.d., krijg ik daar schijnbaar veel last van. Dus voor mijn eigen bestwil maar veel in mijn bed liggen. Mijn vriend heeft vandeweek een tv met dvd-speler op onze slaapkamer geïnstalleerd, kan ik dvd's kijken als ik thuis zit
Ik ben nu nog gewoon aan het werk, ook al is het heel erg moeilijk. Maar het geeft me wel afleiding en dat heb ik momenteel nodig. Hier heb ik ook echt wel mindere momentjes en dan zonder ik me gewoon even af of laat ik gewoon mijn tranen de vrije loop bij een collega.
In mijn omgeving is niemand op de hoogte, buiten dan de meeste collega's (we werken maar met een 7-tal ofzo). Heb ik ook pas verteld toen ik wist dat ik PCO had, vantevoren was het echt iets van mij en mijn vriend. Maar omdat ik zoveel naar het ziekenhuis moet en omdat ik de laatste maanden zo vaak mezelf niet was op het werk, merkten ze ook wel dat er wat was. Enerzijds zou ik het graag aan mijn moeder vertellen, maar anderzijds wil ik haar dit niet aandoen. Ik weet dat zij zich dit enorm zou aantrekken en dat zij het er ook heel moeilijk mee zou hebben om te weten dat haar dochter dit allemaal doormaakt, dat wil ik haar niet aan doen. Laat mijn omgeving maar lekker onbezorgd zijn en denken dat het goed gaat, ik hoop dat ik ze snel kan verrassen met leuk nieuws.
Ik ben nu nog gewoon aan het werk, ook al is het heel erg moeilijk. Maar het geeft me wel afleiding en dat heb ik momenteel nodig. Hier heb ik ook echt wel mindere momentjes en dan zonder ik me gewoon even af of laat ik gewoon mijn tranen de vrije loop bij een collega.
In mijn omgeving is niemand op de hoogte, buiten dan de meeste collega's (we werken maar met een 7-tal ofzo). Heb ik ook pas verteld toen ik wist dat ik PCO had, vantevoren was het echt iets van mij en mijn vriend. Maar omdat ik zoveel naar het ziekenhuis moet en omdat ik de laatste maanden zo vaak mezelf niet was op het werk, merkten ze ook wel dat er wat was. Enerzijds zou ik het graag aan mijn moeder vertellen, maar anderzijds wil ik haar dit niet aandoen. Ik weet dat zij zich dit enorm zou aantrekken en dat zij het er ook heel moeilijk mee zou hebben om te weten dat haar dochter dit allemaal doormaakt, dat wil ik haar niet aan doen. Laat mijn omgeving maar lekker onbezorgd zijn en denken dat het goed gaat, ik hoop dat ik ze snel kan verrassen met leuk nieuws.
Alyssa- Prater
Weegschaal schreef:Muppetje schreef:Weegschaal wat fijndat het bloedverlies over is!
Ben ik ook echt blij mee. Maar ik vind het zo fijn dat jij zwanger bent
Ahhh, das lief
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wat knap Alyssa, dat jullie dit alles alleen kunnen doen. Iedereen is op de hoogte van mijn miskramen, ik krijg vaak de vraag of ik dit niet vervelend vind. Maar ik vind het juist fijn, omdat ik mezelf dan niet groter hoef voor te doen als ik me ellendig voel. En juist mijn moeder, die bel ik vaak als ik verdrietig ben. Dus vind het knap dat je haar zo wilt onlasten! Ik snap dat je collega's het weten, want anders krijg je nog opmerkingen over je werk terwijl dat wel het laatste is waar je nu commentaar over wilt krijgen. Ik hoop zo dat jij iedereen binnenkort goed nieuws kan brengen!
Weegschaal- Kletskop
Ik denk dat als ik zwanger zou zijn, ik het wel al heel snel aan mijn ouders zou vertellen, maar dit wil ik ze gewoon niet aandoen. Ik ken mijn moeder, ze is een schat van een mens, maar overbezorgd en ze gaat zich dit alles ontzettend aantrekken, wat ik echt niet zou willen. Het is al jammer dat mijn vriend en ik dit verdriet moeten hebben, ik wil niet dat mijn ouders hierin moeten delen.
Met mijn collega's heb ik trouwens een geweldig goede band, het zijn echt schatten van mensen. Toen ik het stilaan één voor één begon te vertellen tegen hen, waren de reacties zo ontzettend lief. Ik kon natuurlijk mijn tranen niet bedwingen als ik erover praatte, en er waren gewoon collega's die met me meehuilden, omdat ze het zo erg vonden. Dus daar heb ik echt geen moment spijt van gehad. Als ik nu op het werk aankom en ze zien dat ik haast met tranen in mijn ogen sta of dat ik heel stil ben, dan weten ze ook gelijk dat er wat aan de hand is en dat is fijn. Ik kan mijn hart gewoon luchten, gewoon lekker uithuilen bij hen zonder dat ik me daarvoor hoef te schamen.
Met mijn collega's heb ik trouwens een geweldig goede band, het zijn echt schatten van mensen. Toen ik het stilaan één voor één begon te vertellen tegen hen, waren de reacties zo ontzettend lief. Ik kon natuurlijk mijn tranen niet bedwingen als ik erover praatte, en er waren gewoon collega's die met me meehuilden, omdat ze het zo erg vonden. Dus daar heb ik echt geen moment spijt van gehad. Als ik nu op het werk aankom en ze zien dat ik haast met tranen in mijn ogen sta of dat ik heel stil ben, dan weten ze ook gelijk dat er wat aan de hand is en dat is fijn. Ik kan mijn hart gewoon luchten, gewoon lekker uithuilen bij hen zonder dat ik me daarvoor hoef te schamen.
Alyssa- Prater
Weegschaal, ik had ook maar bedacht dat ik mijn ovulatietest beter niet kan vertrouwen nu nog
Handig dat jij je eisprong voelt! Ik heb van de week wel steken links onderin gehad, dat ik dacht, wie weet is dit hem.
Maar voor de rest nog nooit gevoeld!
Fijn dat het bloedverlies gestopt is! En succes deze dagen alleen
Alyssa, fijn dat het "alleen maar" een dagopname is! Ik hoop heel hard voor je dat dit helpt! (Ze zouden een duimend poppetje moeten hebben!)
Lekker trouwens dat je die tv en dvd speler op jullie slaapkamer hebt nu. Goed veel dvd's inslaan
Bij mij gaat het goed, voel me goed in mijn vel (Was in 1 week tijd veel afgevallen, dacht dat de weegschaal kapot was of zo, 2.4kg. Denk n.a.v. mk, maar het geeft wel een goed gevoel om zoveel al afgevallen te zijn -12,7 totaal-. Let wel, ik snap dat het te veel is voor 1 week, maar ik heb er geen moeite voor gedaan).
Ik denk dat ik me écht kut ga voelen wanneer ik ongesteld word weer.
Of wanneer mijn zus zwanger is, of nog 2 bepaalde andere stellen met een kindje even oud als onze dochter.
En van mijn zus weet ik dat ze er ook voor gan, net iets langer als wij, dus dat kan natuurlijk maar zo.
Handig dat jij je eisprong voelt! Ik heb van de week wel steken links onderin gehad, dat ik dacht, wie weet is dit hem.
Maar voor de rest nog nooit gevoeld!
Fijn dat het bloedverlies gestopt is! En succes deze dagen alleen
Alyssa, fijn dat het "alleen maar" een dagopname is! Ik hoop heel hard voor je dat dit helpt! (Ze zouden een duimend poppetje moeten hebben!)
Lekker trouwens dat je die tv en dvd speler op jullie slaapkamer hebt nu. Goed veel dvd's inslaan
Bij mij gaat het goed, voel me goed in mijn vel (Was in 1 week tijd veel afgevallen, dacht dat de weegschaal kapot was of zo, 2.4kg. Denk n.a.v. mk, maar het geeft wel een goed gevoel om zoveel al afgevallen te zijn -12,7 totaal-. Let wel, ik snap dat het te veel is voor 1 week, maar ik heb er geen moeite voor gedaan).
Ik denk dat ik me écht kut ga voelen wanneer ik ongesteld word weer.
Of wanneer mijn zus zwanger is, of nog 2 bepaalde andere stellen met een kindje even oud als onze dochter.
En van mijn zus weet ik dat ze er ook voor gan, net iets langer als wij, dus dat kan natuurlijk maar zo.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Dikgedrukte namen ervoor leest wel veel fijner trouwens, dat ga ik van je overnemen Alyssa!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
@ Alyssa; Fijn dat je zulke fijne collega's hebt, een luisterend oor en begrip heb je zeker nodig! Wat ga je tegen familie en vrienden zeggen over de opname en het herstel?
@ Viva; Ik lijk mijn eisprong alleen rechts te voelen. En daarbij twijfel ik er soms weer aan, omdat we de eerste 4 maanden rond de eisprong goed klusten en ik daar niet zwanger van werd. Pas met regelmatig klussen gedurende de hele maand luktte het 2 keer gelijk.... Maar goed, altijd fijn om iets te merken. Fijn dat je al zoveel kilo's kwijt bent, knap hoor! En het is idd confronterend als mensen om je heen zwanger worden. Je gunt het juist de mensen om je heen, maar je wordt er dan extra mee geconfronteerd. Ik zou met de eerstvolgende ongesteldheid wel blij zijn, omdat ik dan weet dat het allemaal weer werkt. Maar daarna....
@ Viva; Ik lijk mijn eisprong alleen rechts te voelen. En daarbij twijfel ik er soms weer aan, omdat we de eerste 4 maanden rond de eisprong goed klusten en ik daar niet zwanger van werd. Pas met regelmatig klussen gedurende de hele maand luktte het 2 keer gelijk.... Maar goed, altijd fijn om iets te merken. Fijn dat je al zoveel kilo's kwijt bent, knap hoor! En het is idd confronterend als mensen om je heen zwanger worden. Je gunt het juist de mensen om je heen, maar je wordt er dan extra mee geconfronteerd. Ik zou met de eerstvolgende ongesteldheid wel blij zijn, omdat ik dan weet dat het allemaal weer werkt. Maar daarna....
Weegschaal- Kletskop
Even mopperen hoor.... Net weeeeeeer nieuwtje van iemand om me heen 'zwanger van een 2ling'!! Maakt t aantal zwangeren om mij heen op dit moment 19!!! Is toch niet normaal??
Ik gun t iedereen,maar geef eerlijk toe dat ik het elke keer moeilijker ga vinden om te horen.... Ik wil ook een 2012 kindje!!
Zo, lucht toch op.... Er is hier niemand die weet dat we bezig zijn, dus kan alleen bij jullie af en toe even mijn hart luchten!
Ik gun t iedereen,maar geef eerlijk toe dat ik het elke keer moeilijker ga vinden om te horen.... Ik wil ook een 2012 kindje!!
Zo, lucht toch op.... Er is hier niemand die weet dat we bezig zijn, dus kan alleen bij jullie af en toe even mijn hart luchten!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik moet even klagen, sorry! Ben helaas ongesteld geworden...ondanks die bloeding van twee weken geleden. Het is nog niet veel...echt een paar druppels...Maar goed het zal wel doorzetten.
Hoe is het met jullie?
@JaneDoe: Ik snap je gevoel. Je zult het niet geloven...maar jullie tijd komt echt nog wel. Ondertussen heb je ook gewoon het recht om te mogen balen!
@ Muppetje; Gefeliciteerd! Ik ben echt blij voor je.
Hoe is het met jullie?
@JaneDoe: Ik snap je gevoel. Je zult het niet geloven...maar jullie tijd komt echt nog wel. Ondertussen heb je ook gewoon het recht om te mogen balen!
@ Muppetje; Gefeliciteerd! Ik ben echt blij voor je.
Suusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 69
Registratiedatum : 30-05-11
Alyssa, nee ik krijg de 24e de uitslag, dus nog 2 weken. Het waren vanaf de MRI nog 3 weken, dus euh... dezelfde dag als jou operatie.
Gister nog gebeld naar het ziekenhuis met de vraag of ze niet toch nog een MRI links willen hebben, (heb daar momenteel best wel veel pijn aan) maar ze zei dat ze dat niet doen, omdat toen rechts meest pijnlijk was, en daar dus meer op te zien zal zijn. Ik moet nu gewoon geduld blijven houden. Wat soms zo frustrerend is. Je zit maar thuis en je doet gewoon 'niks'. Hebben jullie nog bezigheidstips wat niet te belastend is voor mijn schouders? Vandag heb ik me extra rustig gehouden, met 2 films achter mekaar te kijken. Leuk is anders...
Gister nog gebeld naar het ziekenhuis met de vraag of ze niet toch nog een MRI links willen hebben, (heb daar momenteel best wel veel pijn aan) maar ze zei dat ze dat niet doen, omdat toen rechts meest pijnlijk was, en daar dus meer op te zien zal zijn. Ik moet nu gewoon geduld blijven houden. Wat soms zo frustrerend is. Je zit maar thuis en je doet gewoon 'niks'. Hebben jullie nog bezigheidstips wat niet te belastend is voor mijn schouders? Vandag heb ik me extra rustig gehouden, met 2 films achter mekaar te kijken. Leuk is anders...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
FryskeFlinter schreef:Alyssa, nee ik krijg de 24e de uitslag, dus nog 2 weken. Het waren vanaf de MRI nog 3 weken, dus euh... dezelfde dag als jou operatie.
Misschien een stuk wandelen? Naar t strand of bos? Winkelen?
Of echt een serie kijken....zo vind ik 24 suuuuperspannend, en ik kan dat wel blijven kijken.
Zijn waarschijnlijk stomme ideeen, en kan me voorstellen dat je liever iets anders doet...
JD- Ratel
We zijn idd al een jaar bezig. We wachten het nog ff af. Ik heb ook aangegeven dat ik het gamen van hem een beetje zat ben. Daardoor komtie veel te laat naar bed en wordt er weer niet gesext.
Je mag mij ook wel in de lijst zetten!
Onze leeftijd: 26 (word 12 feb. 27)/28.
Bezig vanaf: 30 december 2010
1e kindje.
Je mag mij ook wel in de lijst zetten!
Onze leeftijd: 26 (word 12 feb. 27)/28.
Bezig vanaf: 30 december 2010
1e kindje.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
JaneDoe schreef:Even mopperen hoor.... Net weeeeeeer nieuwtje van iemand om me heen 'zwanger van een 2ling'!! Maakt t aantal zwangeren om mij heen op dit moment 19!!! Is toch niet normaal??
Ik snap je wel hoor. Heb gisteren ook mijn beste vriendin die volgende maand gaat bevallen (op mijn verjaardag notabene uitgerekend haha) een smsje gestuurd dat ik het er erg moeilijk mee heb. En ze is zo'n lieve vriendin ze begrijpt me helemaal en vind het vervelend voor me en pept me ook een beetje op .
Zij was trouwens ook een jaar bezig.
Linnie1985- Kletskop
Volgens mij is het ook helemaal niet gek om een jaar bezig te zijn....alleen geduld is zo lastig soms
Suusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 69
Registratiedatum : 30-05-11
@linnie, ja weet je, ik vind en weet dat ik echt geen recht van spreken heb, zo kort als ik gestopt ben met de pil... Maar elke dag dat mijn menstruatie wegblijft (nu dag 72) voel ik me voor mijn gevoel onvruchtbaarder worden. Onzin natuurlijk, maar zo voelt t ... Heb iik niet t gevoel dat wij een 2012 kindje gaan redden...denk dat t 2013 wordt (hoop ik)
Ach, zit gewoon weer even in negatieve bui, is morgen wel weer over.
Kan me voorstellen dat jullie denken 'mens hou je mond....wij zijn al veel langer bezig' .... En daar zou ik jullie ook helemaal gelijk in geven haha!
Ach, mn hart is weer gelucht.
Kan me voorstellen dat jullie denken 'mens hou je mond....wij zijn al veel langer bezig' .... En daar zou ik jullie ook helemaal gelijk in geven haha!
JD- Ratel
@ JaneDoe; De hele wereld lijkt zwanger te worden, dus wij gewoon ook! En dan ook blijven graag
@ Suusje; Jammer!
@ FF; Kan me voorstellen dat het gaat vervelen en irriteren. Behalve wandelen, films kijken en lezen kan ik zo snel ook niets verzinnen....
@ Linnie; Dat gamen herken in wel. Maar mijn man verkiest sex gelukkig wel boven gamen. Valt er wel met hem over te praten, het zwanger worden?
@ Suusje; Jammer!
@ FF; Kan me voorstellen dat het gaat vervelen en irriteren. Behalve wandelen, films kijken en lezen kan ik zo snel ook niets verzinnen....
@ Linnie; Dat gamen herken in wel. Maar mijn man verkiest sex gelukkig wel boven gamen. Valt er wel met hem over te praten, het zwanger worden?
Weegschaal- Kletskop
JaneDoe schreef:@linnie, ja weet je, ik vind en weet dat ik echt geen recht van spreken heb, zo kort als ik gestopt ben met de pil... Maar elke dag dat mijn menstruatie wegblijft (nu dag 72) voel ik me voor mijn gevoel onvruchtbaarder worden. Onzin natuurlijk, maar zo voelt t ... Heb iik niet t gevoel dat wij een 2012 kindje gaan redden...denk dat t 2013 wordt (hoop ik)
Dat denk ik dus absoluut niet! Iedereen heeft recht van spreken vanuit haar situatie, iedereen heeft haar eigen frustraties maar we willen allemaal hetzelfde. Ik merk dat jij je telkens aan het verontschuldigen bent, maar dat moet je echt niet doen meid!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:JaneDoe schreef:@linnie, ja weet je, ik vind en weet dat ik echt geen recht van spreken heb, zo kort als ik gestopt ben met de pil... Maar elke dag dat mijn menstruatie wegblijft (nu dag 72) voel ik me voor mijn gevoel onvruchtbaarder worden. Onzin natuurlijk, maar zo voelt t ... Heb iik niet t gevoel dat wij een 2012 kindje gaan redden...denk dat t 2013 wordt (hoop ik)
Dat denk ik dus absoluut niet! Iedereen heeft recht van spreken vanuit haar situatie, iedereen heeft haar eigen frustraties maar we willen allemaal hetzelfde. Ik merk dat jij je telkens aan het verontschuldigen bent, maar dat moet je echt niet doen meid!
Eens met Weegschaal!
Ook jij hebt recht van spreken
Linnie1985- Kletskop
Weegschaal schreef:@ JaneDoe; De hele wereld lijkt zwanger te worden, dus wij gewoon ook! En dan ook blijven graag
@ Suusje; Jammer!
Hij wil zelf ook, maar hij is er een stuk nuchterder in dan mij. En heeft zoiets van het komt wel.
Linnie1985- Kletskop
@ Linnie; Mannen staan er vaak weer nuchterder in he, hebben die hormonen ook niet Hoe lang wil je het nog blijven proberen? Temperatuur jij of doe je ovulatietesten, zodat je gericht kan klussen?
Weegschaal- Kletskop
Linnie, niet aanvallend bedoeld, maar als je vriend zo blijft gamen, heb je dan niet het idee of vraag je jezelf niet af of hij het wel echt wil? Ik weet wel dat mannen het minder bezig houdt, die vinden sexen allang best, maar jouw doet het verdriet dat het al zolang duurt, en hij doet er niks aan. Echt, na een jaar proberen, en 0 resultaat, had ik mijn vriend aan zijn haren het bed ingesleurd, of desnoods erop gaan zitten terwijl die achter die ***computer zit. Als het dan nog niet lukt, had ik absoluut niet geluisterd naar zijn "we wachten wel af" maar zelf het heft in handen genomen, na een jaar zou ik (ook al is het niet heel gek) echt gaan twijfelen aan mezelf en willen weten of er misschien iets mis is met MIJ.
& JaneDoe, dat is écht bizar, zoveel zwangeren! Ga voor jou ook héél hard duimen, maar dat weet je.
& JaneDoe, dat is écht bizar, zoveel zwangeren! Ga voor jou ook héél hard duimen, maar dat weet je.
Gast- Gast
Weegschaal schreef:@ Linnie; Mannen staan er vaak weer nuchterder in he, hebben die hormonen ook niet Hoe lang wil je het nog blijven proberen? Temperatuur jij of doe je ovulatietesten, zodat je gericht kan klussen?
Ik zat er al aan te denken om van mn volgende salaris wat ovulatietesten aan te gaan schaffen. Ik snap dat temperaturen niet zo, moest je opschrijven iedere dag hoeveel graden je bent ofzo .
Mijn vriend houd meer van het spontane klussen hahaha. Maar als er geklust moet worden in huis, moet het wel gelijk
Linnie1985- Kletskop
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012