Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  L!ND@ zo 1 jan 2012 - 6:39

Muppetje schreef:Hoe is het met iedereen?
Ik reageer straks even, ga eerst eten.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pussycat zo 1 jan 2012 - 6:41

@ muppetje ik ben wel benieuwd hoe het nu met jou is?

@ L!nd@ Hopelijk kan je snel terecht bij de gyn en kan hij/zij je angsten verminderen/wegnemen. Zou toch wel fijn zijn dat je met minder zorgen een nieuwe zwangerschap aan kan gaan.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Muppetje zo 1 jan 2012 - 6:47

Pussycat, met mij gaat alles goed hoor. Gisteren had ik het heel moeilijk en ook nog heel erg misselijk en hoofdpijn de hele avond. Maar nu gaat het weer prima hoor, lief dat je het vraagt!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Pussycat zo 1 jan 2012 - 7:40

Fijn dat het goed gaat muppetje. Kan me voorstellen dat het gisteren even moeilijk was voor je...
Gelukkig is die dag ook weer voorbij gegaan Wink
Gebruik je weer ovulatietesten? Had je eigenlijk gelijk weer een normale cyclus als ervoor? Of moet de eerste echte ongesteldheid nog komen?

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Roos zo 1 jan 2012 - 7:47

Flower_L schreef:
Muppetje schreef:Spannend Nillis en Pusycat!

+1!

+1! Wanneer kunnen jullie testen?? Ik ben het even kwijt... angel

@muppet, hier gaat alles goed! Eindelijk is het 2012 dus dit jaar gaan we voor een tweede!! Heel spannend! Ben ook heel benieuwd hoe L.ucas het gaat vinden.
Nog 2,5 maand (on)geduldig afwachten.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Muppetje zo 1 jan 2012 - 7:48

Pussycat schreef:Fijn dat het goed gaat muppetje. Kan me voorstellen dat het gisteren even moeilijk was voor je...
Gelukkig is die dag ook weer voorbij gegaan Wink
Gebruik je weer ovulatietesten? Had je eigenlijk gelijk weer een normale cyclus als ervoor? Of moet de eerste echte ongesteldheid nog komen?

Ik gebruik ovulatietesten ja. Een normale cyclus heb ik nooit gehad, heb PCO. Mijn vorige menstruatie is opgewekt met medicijnen. Mijn eisprong is inmiddels weer geweest. Ik ergens eind volgende week ongesteld te worden

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L zo 1 jan 2012 - 7:54

@ Smaragdje. Leuk dat jullie er ook weer voor willen gaan. Heb ik het nu goed dat jij dit al tijd geleden 'riep'? Toen jullie ventje nog stuk jonger was?

@ Lind@. Spannend he, foliumzuur is de eerste stap alweer! Is jouw man bakker of banketbakker?

@ Muppetje: Kan me voorstellen dat je totaal geen zin had in de feestdagen, en je blij bent dat de 'gewone' dagen morgen weer beginnen.

@ Viva: nog een paar dagen dus, tot de 3e verjaardag. Cadeau al gekocht? Heb je nog samen met dochter naar het vuurwerk gekeken, of sliep ze lekker door?

@ Weegschaal: Hopelijk komt het alsnog snel 'spontaan' en kunnen jullie dit afsluiten. Wat doe je voor werk?

@ Pandora: Welkom terug! Toch de kriebels.

@ Nillis: je maakt het met de dag spannender!

@ Pussycat: jij ook! Vind je het nu niet spannender dan toen jullie voor jullie dochter bezig waren? Wij zijn nog niet begonnen, maar vind het nu al spannender!

@ Pearl: las je andere topic, komt allemaal goed smile Veel plezier met rondsnuffelen naar prijzen van babyspullen. Pas op, kan verslavend zijn he Cool

@ Roos: Gaat het goed met de trouwvoorbereidingen? Wat moet je allemaal nog regelen? Leuke naam van jullie zoontje! Stond hier ook op het lijstje voor onze L.

Ga donderdag ook foliumzuur halen en alvast beginnen. Heb net even uitgerekend wanneer we er voor kunnen gaan, en dat is dan februari, heb over 4 - 5 weken vruchtbare dagen dus dan gaat het beginnen smile Zag net dat Boer Zoekt Vrouw special erop komt. Ga dat lekker even kijken, al weet mijn vriend dat nog niet...die denkt dat hij de afstandsbediening heeft vanavond. Helaas voor hem.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Pussycat zo 1 jan 2012 - 8:02

Sorry muppetje dat wist ik natuurlijk ook wel... even niet bij nagedacht stom! Maar ja wel fijn dat je weer een eisprong hebt gehad. Hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn :-)

Roos: Ik zou al kunnen testen maar is nog wel erg vroeg (dag 28) mijn kortste was 26 dagen, maar mijn langste was 37 dagen, dus het kan ook zomaar weer later zijn....

Flower: Weet niet of ik het nu spannender vind... misschien wel omdat ik nu weet wat er kan gebeuren en wat ik kan verwachten en hoe onze dochter er inderdaad op reageerd. Maar ik heb er vooral veel zin in en veel kriebels haha. En het blijft natuurlijk altijd spannend al die echo's weer enzo.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 1 jan 2012 - 8:09

@ Flower, ja, ik heb een tijd geleden hier al wel eens gezegd dat wij in 2012 voor een tweede willen gaan (niet dat ik er toen echt al mee bezig was, maar wij wilden toen voor een tweede gaanals J rond het jaar zou zijn). Wij willen niet zo'n groot leeftijdsverschil. Ik heb ook al weer eventjes de kriebels ervoor, laat maar zeggen, alleen niet om er direct voor te gaan(verstand is er ook nog smile ). Komt misschien ook wel doordat ik een vrij makkelijke zwangerschap heb gehad en mijn zoontje het goed doet. Nu zou ik het wel willen en mijn man zou het nu ook niet meer erg vinden. Alleen wij gaan nu nog niet gelijk er oor, maar als het gebeurt is dat alleen maar leuk:). Wanneer wij er "echt" voor gaan, zien wij wel. Ik had hiervoor nog helemaal geen cyclus gehad, dus eerst eens even kijken hoe dat gaat lopen en mijn nieuwe baan. Zal dus ook nog niet veel meeschrijven, maar lees wel mee.
Spannend dat jullie in februari ervoor kunnen gaan!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  L!ND@ zo 1 jan 2012 - 8:18

@ Muppet Hier gaat het goed, ons meisje heeft zich de afgelopen nacht en bij de "familiemeeting" voorbeeldig gedragen. In tegenstelling tot thuis...Wat een draak! Ze is ons heel erg aan het uittesten momenteel en heeft daardoor poep in haar oren laughcry Ik kan me voorstellen dat je gisteren niet zo'n leuke avond hebt gehad. Het had zo anders moeten zijn! Ik hoop voor je dat jullie straks ook weer mooi nieuws mogen vertellen. hug
@ Pussycat Ik heb een bekende die op de afdeling gynaecologie werkt, dus die kan me zo inplannen. Dat scheelt alweer!
@ Roos Spannend, ook voor een 2e! Ik herken je gevoel en ik ben ook zeer benieuw wat D.emi ervan gaat vinden. Die is nu namelijk niet zo'n fan van andere (voornamelijk drukke) kinderen. Komt vast goed!
@ Flower_L Mijn man is binnen "zijn" bakkerij banketbakker. Dat is net wat uitdagender Wink En jouw man/vriend? Hij is er nu mee gestopt, wat doet hij nou? Ik vind het nu we straks voor een 2e gaan wel spannender! De vorige keer had ik het gevoel er meer klaar voor te zijn als nu. Ik ben een stuk onzekerder.

@ All Zijn jullie de afgelopen dagen doorgekomen? Wij wel in ieder geval. D.emi sliep door al het vuurwerk heen en werd pas wakker toen het weer rustig werd. Daarna heeft ze helaas wel wat onrustig geslapen en vond ze het om 6.30 echt wel genoeg geweest. Mijn man is er toen uitgegaan, zo kon ik nog mooi even slapen. Daarna is hij er nog even ingedoken. We hebben heerlijk geluierd, maar moesten nog naar mijn familie. Dat is al jaren traditie, dus vooruit maar weer. Nu ploffen we zo lekker op de bank en gaan we "Boer zoekt vrouw" kijken. En dan er weer vroeg in....even wat schade inhalen! Fijne avond allemaal!

L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Muppetje zo 1 jan 2012 - 8:40

Pussycat, dat geeft toch niet. Wij hopen ook dat het snel weer lukt, maar we zullen zien. Ik ga nergens vanuit, kan het alleen maar meevallen... Nog een dag of tien wachten deze ronde. Misschien maak ik wel weer n keer n ticker Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  JD zo 1 jan 2012 - 10:26

nillis schreef:
@ Janedoe, ik zou ook gewoon afwachten. Op de hoeveelste dag zit je nu?

dag 60. en ik wacht het inderdaad gewoon eventjes af.....

Hier alles goed verder hoor. de dagen goed doorgekomen, en gister gezellige jaarwisseling gehad. Alleen veeeeelste veel prosecco gedronken, en echt ontzet-tend beroerd vandaag...! dat doe ik echt nooĂ­t meer!Wink

Ik ben super benieuwd naar de dames die bijna kunnen testen, spannend!!!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Silver zo 1 jan 2012 - 21:07

Er is na mijn laatste reactie 5 pagina's bijgeschreven, ik kan het niet meer bijhouden. Sad
Ik wil de meiden die een miskraam te verwerken hebben veel sterkte wensen. voor een kindje 2012 - Pagina 18 699888
En de meiden die op het wachtbankje zitten veel succes wensen, voor een kindje 2012 - Pagina 18 561177

Hopelijk kan ik het vanaf nu weer bijhouden.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  nillis zo 1 jan 2012 - 21:13

@ Muppetje, allereerst hug . Hopelijk wordt 2012 heel wat beter en hebben jullie goed gewerkt in Rome.

@ Pussycat, bij jou blijft het dus ook spannend.

@ all, hier vanmorgen weer getest. nog steeds negatief alleen kwam er na de 5 minuten wel een streepje, maar toen was de test niet meer betrouwbaar. Ik verwacht nu eigenlijk wel gewon ongesteld te worden. Mijn buik is wat opgezet. Dan had ik misschien nu een lange cyclus. We zullen zien. Bij T teste ik ook pas positief een week overtijd.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pussycat zo 1 jan 2012 - 21:28

Muppetje een ticker is wel handig ja haha Wink vind ik altijd leuk om bij te houden bij iedereen hoef je er niet steeds naar te vragen.

Nillis wel raar dat er na 5 minuten nog een streepje kwam helaas heb ik dat ook wel eens gehad terwijl ik toch niet zwanger was... Maar met jou verleden dat je na een week pas positief test vind ik het toch nog steeds spannend voor je het kan nog steeds alle kanten op.

@ all hier nog alles hetzelfde met misselijkheid opgestaan nu wat eten en dan gaat het wel weg. Vraag me echt af of ik nu die klachten ''verzin'' of dat ze echt zijn haha. Heb geen testen in huis dus die moet ik nog kopen, maar vandaag ga ik het huis niet uit, morgen pas boodschappen doen. En dan wil ik stiekem al testen... ben te ongeduldig om te wachten pfff

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Roos zo 1 jan 2012 - 21:34

@ Flower_L: dank je! Hoe heet jullie zoontje? (als je dat wilt vertellen tenminste).
De trouwplannen gaan nu inderdaad opschieten. Januari wordt een drukke, gezellig maand.
Vrijgezellenfeestje, jurk passen, proef kapsel en make-up. Afspraak met de bloemiste. Genoeg leuke dingen dus! Vandaag gaan we, als de drukker open is, de kaarten bestellen. Verder is bijna alles helemaal rond.
We zouden eigenlijk de ronde voordat we gaan trouwen er al voor gaan, maar we wachten totdat we getrouwd zijn...

@ pussycat: spannend!! Wel even laten weten he, als je getest heb!!

@ pandora: ik las een paar pagina's terug dat jullie er toch voor gaan. Leuk!!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Silver zo 1 jan 2012 - 21:37

@Nillis, balen dat de test negatief was, maar zoals jezelf al zegt, het kan nog steeds. Nog steeds last van die vage klachten? Of zijn die ook wat verdwenen?

@Pussycat, spannend! Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Zonnetje_ zo 1 jan 2012 - 21:54

Op 31 december hebben wij ook de nuvaring de deur uit gedaan.
Vind het superspannend en af toe toch wel een momentje van twijfel, terwijl we het echt graag willen en er goed over hebben nagedacht.
Ach, zal er wel bijhoren, is toch een grote stap!
Ik wens in ieder geval iedereen heel veel succes het komende jaar!
Zonnetje_
Zonnetje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 25
Punten : 28
Registratiedatum : 01-01-12

Bericht  Muppetje zo 1 jan 2012 - 22:18

Nillis, jammer zeg, maar je houdt het spannend smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Ugly Betty zo 1 jan 2012 - 22:36

Het is hier lekker druk, leuk smile Zonnetje ook welkom hier, leuk dat jullie ook voor een kindje gaan en inderdaad die onzekerheid hoort er gewoon bij.

Nillis jammer van je test, maar ik geef het nog niet op tot je ongesteld geworden bent haha.
Pussycat, bij jou vind ik het ook spannend.

Hier eigenlijk weinig nieuws, menstruatie is weer over dus we kunnen weer verder deze ronde.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Smaragdje zo 1 jan 2012 - 22:40

@ Pussycat, gewoon testen zodra er een test in huis is!

@ Nillis, toch nog spannend. Wie weet heb jij gewoon te vroeg getest! Ik hoop op toch nog een positieve test voor jou!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Muppetje ma 2 jan 2012 - 0:15

Nillis, het eerste deel van je berichtje had ik helemaal gemist, sorry. Maar hartstikke lief van je. We hebben goed ons best gedaan in Rome, dus wie weet...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal ma 2 jan 2012 - 0:27

@ Pandora; Welkom en succes de komende dagen!

@ Nillis; Bij mij kwam er na 5 min ook nooit een streepje hoor… Dus misschien toch nog spannend!?

@ Pussycat; Ook spannend!!!

@ Flower; Ik ben intensive care verpleegkundige, vandaar het onregelmatig werken.

@ Roos; Wanneer gaan jullie trouwen?

@ Zonnetje; Succes!

@ Ugly Betty; Dat het deze ronde maar raak mag zijn!

@ Muppetje; Gelukkig is oud en nieuw weer voorbij Wink

Ik verlies vrijwel geen bloed meer, alleen wat oud bruin bij afvegen. Dus net mijn afspraak bij de gyn vervroegd van donderdag naar morgen. Het moet er gewoon uit! Ik heb me weer ziek gemeld, ga wel weer aan het werk als ik mijn gedachten er bij heb.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Muppetje ma 2 jan 2012 - 0:38

Groot gelijk Weegschaal, doe nog maar even lekker rustig aan hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Puzzle ma 2 jan 2012 - 1:34

Voor iedereen een gezond 2012!!!

Wat is iedereen actief geweest!
Voor de mensen die nog in de wacht staan: succes en hoop op een positief resultaat.
zonnetje, welkom hier en veel succes!! Voor iedereen trouwens.

Hier het jaar begonnen met een negatieve test...helaas, maar ben gelijk begonnen met de medicijnen, nu dus echt spannende tijd! Hopelijk snel goed nieuws.

Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud