Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 34 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  bolus26 wo 11 jan 2012 - 0:17

ook ik herken het hoor!

mijn man is de komende weken steeds 1 week weg 1 week thuis ivm opleiding, nu maar duimen dat het precies goed uitkomt! Ik weet namelijk nog niet hoe mijn cyclus zal zijn na het stoppen met de pil!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Weegschaal wo 11 jan 2012 - 0:30

Viva schreef:Weegschaal, ik begrijp je baalmoment volkomen!

Vorig jr januari probeerden wij het ook. Meneer moest voor school 1 weekend naar zweden. Ja hoor, zondag had ik mijn ovulatie.
Hopelijk is het er bij jou net voor of net erna!!
Mijn bloedverlies is al gestopt ja, eigenlijk sinds de laatste controle! Heb daarna nog 1x eventjes oud bloedverlies gehad, maar ik denk dat dat een combi was van sex en de mk samen.
Heb ook al een hcg test gedaan ja! Vrijdag was die echt duidelijk nog aanwezig, en zojuist toevallig 1 gedaan!
Als iemand zwanger wil worden, zou die echt twijfelen of het nu positief of negatief is, zó licht. Ben er blij mee. Ging jij er ook voor testen?

Wat fijn Viva! Ik had toen na 3,5 week een eisprong en toen 2 dgn daarvoor ook een lichte test. Dus je eisprong zou zo maar deze dagen kunnen zijn! Ik wilde deze keer niet gaan testen omdat ik nu van dezelfde periode uitga, dus na 6 wkn een menstruatie. Daar loopt mijn ticker nu ook op. En dan zijn we half feb en wilde ik er weer echt voor gaan. Echt voor gaan houdt bij mij in om de dag klussen, omdat het de vorige twee keren zo ook gelijk raak was. Dus idd hopen dat het reisje in mrt of niet door gaat, of dat mijn eisprong er buiten valt... En anders wordt het toch april, kan er toch niks aan veranderen. Ik ben normaal heel nuchter, vind het echt vervelend zo'n zwangerschapsdrang te hebben. Zou het wat meer willen loslaten...
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Weegschaal wo 11 jan 2012 - 0:33

bolus26 schreef:ook ik herken het hoor!

mijn man is de komende weken steeds 1 week weg 1 week thuis ivm opleiding, nu maar duimen dat het precies goed uitkomt! Ik weet namelijk nog niet hoe mijn cyclus zal zijn na het stoppen met de pil!

Hoe lang precies duren die komende weken? Weet dat ik niet mag zeuren hoor, met een man die ik normaal netjes om de dag zie. Hoop voor je dat het precies goed mag vallen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  nillis wo 11 jan 2012 - 0:46

Jemig, wat zijn jullie weer snel gegaan

@ Alyssa, kan me voorstellen dat het even moet bezinken voordat je deze operatie ondergaat. heel veel succes.

@ Weegschaal, dat si balen dat hij veel weg is. Ik ken het probleem alleen ben ik degene met de slaapdiensten en dus vaker in de nacht van huis weg. Ik heb mijn vriend al gezegd, dat hij vanaf volgende week woensdag om de dag aan het werk moet. Vond hij geen probleem.

@ Pussycat, nog gefeliciteerd met je dochter

@ Viva gefeliciteerd met je dochter.

@ Muppet, gefeliciteerd, waar een weekje rome al niet goed voor is.

@ Janedoe, heb je de ha al gebeld?

@ all, hier vanmorgen bij de ha geweest. Ze weet niet waar de plekjes wegkomen en heb nu een zalfje gekregen. Ook wil ze mijn hb weer prikken, omdat ik weer zo misselijk en duizelig ben en zooooooooooo moe. Als het echt weer lager is dan wil ze gaan onderzoeken waar het wegkomt. We zullen zien.

Hieronder nog even het lijstje
Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend) 29 en 30

Zijn jullie getrouwd? nee

Wat voor werk doe je? Begeleidster woonlocatie voor kinderen/jongeren met een licht verstandelijke beperking en gedragsproblematiek.

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan?
Ja wilde graag jong moeder worden, maar eerst nog de sph gevolgd toen ik 24 was. Een half jaar voor mijn afstuderen begon het weer te kriebelen en bedacht dat als ik gelijk zwanger zou raken dat ik zou bevallen als mijn studie klaar was en zo gebeurde het ook. Gelijk de eerste ronde zwanger en nu gaan we op voor een broertje of zusje voor T.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  bolus26 wo 11 jan 2012 - 1:01

Weegschaal schreef:
bolus26 schreef:ook ik herken het hoor!

Hoe lang precies duren die komende weken? Weet dat ik niet mag zeuren hoor, met een man die ik normaal netjes om de dag zie. Hoop voor je dat het precies goed mag vallen!

tot juli! en je mag zeker wel zeuren want het is gewoon heeel irritantvoor een kindje 2012 - Pagina 34 561177
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  sanne-84 wo 11 jan 2012 - 1:27

@ weegschaal, ja we trouwen in meiJ, de 16e is ergens zo voorbij

@ alyssa, het is heel wat wat er zo op je afkomt. En als jij dan een weekje wilt wachten, moet je dat ook zeker doen. Klinkt namelijk best heftig (en ook verstandelijk) succes in ieder geval morgen

@ sleepingbeauty, zwanger zijn op je bruiloft lijkt me niet erg, maar wel als je misselijk en/of moe bent. En tja dat heb je niet in de hand.. maar zijn nu ook aan het verbouwen, dus dan kan ik de evt klachtjes er ook niet echt bij hebben haha
wel grappig dat ze er net over beginnen als je net hebt besloten er voor te gaan. Zo was dat ook op mijn werk. Ze wisten al wel dat het niet lang meer zou duren voordat we aan kinderen wilden beginnen, maar net op het moment dat ik 3 dagen gestopt was met de pil kwam dit toevallig tersprake.. en ik kan dan nooit niks ontkennen:S ach, mogen ze ook best weten.

@annie, dan slaan we ons er deze 4 maanden nog even samen doorheen;) en idd 4 maanden zijn zo om, maar dat gevoel van ach, laten we toch maar beginnen is er ook sterk! Vooral als dalik blijkt dat je er een tijdje over doet om aan te tellen (sorrie voor de mensen waarbij het idd ook niet meteen lukt)

@janedoe, best vervelend als er zoveel zwanger zijn om je heen, en het bij jullie niet wil lukken. De morningpil om menstruatie op te wekken? Apart..

@ linda, balen van je nachtrust!

@weegschaal, dat is dubbel balen dat je vriend weg moet..

@nilis, ben benieuwd naar je hb

Hier mn lijstje:

Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend) ik ben ruim 27, en mn vriend net;)

Zijn jullie getrouwd? Nog niet, in mei wel:D zijn in augustus alweer 10 jaar bij elkaar.

Wat voor werk doe je? Verpleegkundige bij verstandelijk gehandicapten

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan? Ik zeker wel. Heb ook altijd met kinderen willen werken, omdat ik ze zo leuk vind. Mn vriend wilde ze wel, maar ooit. Denk dat dat het lastige was van een vriend die net iets jonger is.. in ieder geval hier wel, hij was er nog niet aan toe. Na een hoop te hebben meegemaakt is hij er nu wel klaar voor. Voel mezelf wel een beetje oud (ben bijna 28 als we er pas voor kunnen gaan, dus alweer bijna 29 (als het al geen 29 is) voordat ik echt mama ben) omdat ik het zelf al wel eerder had gewild. Maar goed, nu is het zo ver:D
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Weegschaal wo 11 jan 2012 - 5:35

@ Nillis; Tuurlijk vind je vriend dat niet erg, heb de mijne ook nog nooit horen klagen Wink

@ Bolus; Jeetje, dat is best lang! Buiten het feit dat het onhandiger is bij het zwanger worden, is het ook nog eens vervelend om hem zoveel te moeten missen.

@ Sanne; Kan je eerst aftellen naar je bruiloft en daarna weer iets spannends om aan te beginnen!

Wat leuk dat er meerderen hier in de zorg werken! Verder heb ik vandaag alleen nog maar bruinverlies, willen jullie voor me duimen dat het vrijdag over is... Daarna gaat mijn man op vakantie.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  JD wo 11 jan 2012 - 6:05

Zo hehe, eindelijk even tijd voor een uitgebreidde reactie op iedereen hier. Jullie gngen de afgelopen dagen zó hard dat ik het even niet
meer bijhield smile

@Muppetje, ik had het ook al in de andere topic gezegd, maar Gefeliciteerd!!! Echt super voor jullie, ik ga héél hard
duimen dat alles goed gaat!! Hopelijk lukt het je om van de zwangerschap te genieten!

@Sanne-84, mooie datum! That's my birthday!

@ Pussycat, fijn dat de menstruatie over is, op naar de volgende ronde!!

@Alyssa, wat een heftig verhaal....en wat lijkt me dat moeilijk!Heel veel suc6 morgen met je bloedafname, hopelijk kun je snel
geopereerd worden zodat jullie er daarna met nieuwe goede moed voor kunnen gaan! Sterkte!!!

@Sleepingbeauty, herkenbaar zulke moeders/schoonmoeders. Mijn moeder komt ook vaak langs/ belt vaak om te zeggen "weet je wie er ook oma wordt???!!"
Met andere woorden.....wanneer ben ik een keer aan de beurt? Ze vertelde laatste zelfs dat ze mijn oude poppenwiegje had gevonden op zolder,
en maar even opnieuw had bekleed, want "je weet maar nooit wanneer je hem nodig hebt"....

@Anniej, hopelijk heb je morgen de tijd m even lekker bij te tanken en iets voor jezelf te doen...geniet van je vrije dag!

@Zonnetje, je wordt er inderdaad ongeduldig van he? Heb ik nu ook hoor!!! Kan niet wachten tot ik een positieve test in mn handen kan houden,

@L!nd@: wat vervelend dat D. zo aan het spoken is 's nachts!! Je zal wel bekaf zijn nu....Helemaal als jem an doorslaapt en je er 's nachts
dus min of meer alleen voor staat.

@Vlinderjoy, klinkt leuk, jouw baan!! Ik werk als pedagogisch medewerker, maar wil graag wat meer verdieping.... en wat jij doet klinkt erg leuk en uitdagend!

@Viva, gefeliciteerd met jullie dochter!!

@Weegschaal, wat vervelend dat je man de komende tijd zo veel weg is. Helemaal als het rond je vruchtbare dagen is inderdaad. Hier hetzelfde een beetje;
Hij is niet veel weg voor zijn werk, maar werkt s avonds en ik overdag, dus we zien elkaar ook amper.... dus moet ook maar net goed uitkomen
met mijn vruchtbare dagen... en inderdaad, je wilt gewoon je kans grijpen rond die vrichtbare dagen, anders is er weer een maand voorbij!!

@Nillis, ik heb het even gemist...maar wat voor plekjes heb je?? Ik heb namelijk sinds ik ben gestopt met de pil ook overal vlekjes. Geen pukkeltjes zoals iedereen denkt (aangezien dat vaak voorkomt als je met de pil stopt)
maar rode droge plekjes, die latr veranderd zijn in witte pigmentvlekjes. Ik zie er nu niet uit, zit helemaal onder de witte vlekjes, stuk of 200 denk ik.... hopelijk krijg jij dat niet!!

Sorry voor iedereen die ik vergeten ben, maar ik hield het echt even niet meer bij......

@All, vanmorgen even naar het spreekuur van de HA geweest, en zoals ik al verwachtte, wil hij me niets geven om een menstruatie op te wekken....
Moet nog langer afwachten, en mag op zn vroegst over 3 weken terugkomen. Baal er wel ontzettend van, want ik wil gewoon op naar de volgende ronde, en niet doelloos af zitten wachten tot die menstruatie eens komt!!
Dus ja...t enige wat ik kan doen is tot die tijd flink aan de zinktabletten, en nóg meer afwachten......
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Muppetje wo 11 jan 2012 - 6:13

Dankje Jane!
Jammer dat de ha je nog niet wil helpen

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Alyssa wo 11 jan 2012 - 7:57

SleepingBeauty, ik vind het ook wel fijn om te lezen dat er meerdere meiden zijn die rond mijn leeftijd zitten. In mijn omgeving is er helemaal nog niemand zwanger en al mijn vriendinnen zijn toch tussen de 23 en 28 jaar.

Zonnetje, herkenbaar. Wij kregen/krijgen ook vaak de vraag of wij nog niet aan kinderen willen beginnen. Ik reageer er altijd maar op met "ach, ik ben nog jong, we hebben nog tijd genoeg, komt ooit wel" smile

JaneDoe, echt niet de morning after pil zomaar zonder reden slikken hoor, waar heeft je vriend dat nou vandaan? Ik zou, als je het echt beu begint te worden, gewoon naar je huisarts bellen en dit voorleggen, dan kan hij je misschien wel een kuurtje geven om het op te wekken. Oeh, ik lees dus net dat je naar de huisarts bent geweest. Ik vind het maar stom wat hij zegt hoor. Nu wil hij het niet geven, maar over 3 weken wel?? Wat is nou het verschil? Als hij nou zou zeggen: "Meid, wacht nog 2 maanden en als je dan nog niet ongesteld bent..". Maar nee, 3 weken, raar hoor!

Linda, wat vervelend dat D. nog steeds zo aan het spoken is, komt jullie nachtrust ook niet ten goede.

Viva, gefeliciteerd met jullie dochter!

FryskeFlinter, hé je hebt de lijst omgegooid haha. Als ik het goed zie heb je hem gesorteerd op 'bezig vanaf', wel handig zo!

Weegschaal, ik vind het ook wel fijn dat hij dan nu alles in één keer gaat bekijken. Als er dan toch nog wat anders mis blijkt te zijn, weet ik dat ook gelijk. Dan heb ik nadien tenminste ook zekerheid, dat het gewoon puur door de PCO komt en dat ik niet nog één of ander onderliggend probleem heb.

Nillis, hopelijk is je hemoglobine in orde! Je staat overigens nog niet in ons lijstje zie ik net.

Laatst aangepast door Alyssa op wo 11 jan 2012 - 8:01; in totaal 1 keer bewerkt
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Alyssa wo 11 jan 2012 - 8:01

NaamLeeftijdGaan er voor vanaf wel/niet zwanger hoeveelste kindje
PuzzleJanuari 2011nog niet zwanger1e kindje
Alyssa24/26Februari 2011nog niet zwanger1e kindje
Weegschaal26/26Maart 2011nog niet zwanger1e kindje
Triesje198328/36Maart 2011nog niet zwanger2e kindje
Viva20/21Juli 2011nog niet zwanger2e kindje
Pussycat23/25Augustus 2011nog niet zwanger 2e kindje
Ugly BettyOktober 2011nog niet zwanger1e kindje
Janedoe26/27Oktober 2011nog niet zwanger1e kindje
Vlinderjoy24/27November 2011nog niet zwanger1e kindje
SlaatjeNovember 2011nog niet zwanger 1e kindje
Zonnetje25/25Januari 2012nog niet zwanger1e kindje
SleepingBeauty 24/27Januari 2012Nog niet zwanger1e kindje
Pandora29/30Januari 2012nog niet zwanger2e kindje
Bolus26/26Januari 2012nog niet zwanger1e kindje
VintageJanuari 2012nog niet zwanger1e kindje
Flower_L26/29Februari 2012nog niet zwanger2e kindje
Fryskeflinter25/29feb/maart 2012nog niet zwanger1e kindje
Roos26/27Maart 2012nog niet zwanger2e kindje
Pearl 24/24April 2012nog niet zwanger1e kindje
Anniej_S24/28April/mei 2012 nog niet zwanger 2e kindje
Spetterdespat28/26April/Mei 2012?Nog niet zwanger1e kindje
Sanne-8427/27Mei 2012nog niet zwanger1e kindje
L!ND@ergens in 2012nog niet zwanger2e kindje
Emma_29 juni 2012nog niet zwanger1e kindje
BirgitJuli 2012nog niet zwanger1e kindje
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Ugly Betty wo 11 jan 2012 - 8:02

NaamLeeftijdGaan er voor vanaf wel/niet zwanger hoeveelste kindje
PuzzleJanuari 2011nog niet zwanger1e kindje
Alyssa24/26Februari 2011nog niet zwanger1e kindje
Weegschaal26/26Maart 2011nog niet zwanger1e kindje
Triesje198328/36Maart 2011nog niet zwanger2e kindje
Viva20/21Juli 2011nog niet zwanger2e kindje
Pussycat23/25Augustus 2011nog niet zwanger 2e kindje
Ugly Betty23/24Oktober 2011nog niet zwanger1e kindje
Janedoe26/27Oktober 2011nog niet zwanger1e kindje
Vlinderjoy24/27November 2011nog niet zwanger1e kindje
SlaatjeNovember 2011nog niet zwanger 1e kindje
Zonnetje25/25Januari 2012nog niet zwanger1e kindje
SleepingBeauty 24/27Januari 2012Nog niet zwanger1e kindje
Pandora29/30Januari 2012nog niet zwanger2e kindje
Bolus26/26Januari 2012nog niet zwanger1e kindje
VintageJanuari 2012nog niet zwanger1e kindje
Flower_L26/29Februari 2012nog niet zwanger2e kindje
Fryskeflinter25/29feb/maart 2012nog niet zwanger1e kindje
Roos26/27Maart 2012nog niet zwanger2e kindje
Pearl 24/24April 2012nog niet zwanger1e kindje
Anniej_S24/28April/mei 2012 nog niet zwanger 2e kindje
Spetterdespat28/26April/Mei 2012?Nog niet zwanger1e kindje
Sanne-8427/27Mei 2012nog niet zwanger1e kindje
L!ND@ergens in 2012nog niet zwanger2e kindje
Emma_29 juni 2012nog niet zwanger1e kindje
BirgitJuli 2012nog niet zwanger1e kindje
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
...... ... ...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ugly Betty wo 11 jan 2012 - 8:06

Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend) ik ben 23, mijn man 24, volgende maand worden we allebei weer een jaartje oude.

Zijn jullie getrouwd? Ja, sinds april 2008
Wat voor werk doe je? Ik ben verpleegkundige.

Altijd al een duidelijke kinderwens gehad? En heb je lang moeten wachten tot het zover was dat je er voor kon gaan?
Ja, ik heb altijd al moeder willen worden. Sinds eind 2010 wilde ik er echt voor gaan, maar mijn man was er nog niet klaar voor. Een jaar later (oktober 2011) zijn we echt begonnen.

Laatst aangepast door Ugly Betty op do 12 jan 2012 - 0:39; in totaal 1 keer bewerkt
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Vlinderjoy wo 11 jan 2012 - 8:36

@ viva, fijn dat jou bloedverlies ook is gestopt.

@ weegschaal, ik begrijp je baalmomentje… snap ook je gevoel. Je wilt er ontspannen mee omgaan maar ook weer snel zwanger zijn.. Ik ga hard voor je duimen dat het vrijdag over is je bruinverlies!

@janedoe, he wat vervelend dat HA niks wilde geven…

Nou weet zeker dat ik nu rond mijn eisprong zit, ik merk elke maand altijd aan mijn lichaam dat ik rond die periode zit. En heb nu weer alle tekenen! Dus dat is volgens mij wel netjes en zo snel had ik het niet verwacht!!
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Flower_L wo 11 jan 2012 - 8:36

@ JaneDoe: is al op geantwoord, maar idd, lijkt mij ook geen optie die pil. Jammer dat de HA nog niets wil ondernemen.

@ L!nd@: kan me voorstellen dat het je opbreekt, hopelijk gaat de kleine meid vanacht beter slapen. Mijn vriend doet dingen ook vaak op zn eigen manier, maar vaak komen we wel tot compromis.

@ Weegschaal: kan me voorstellen dat je baalt. Ook nog de vrijwillige brandweer naast zijn baan? Lijkt me best intensief, al wordt je natuurlijk (hopelijk) niet heel regelmatig voor de brandweer opgepiept

@ Nillis: wat een vage klachten. Heb je nu een hormonenzalfje gekregen? Mijn zoontje had ook van die plekken en zijn nu weg, door hormonenzalf.

@ Viva: gefeliciteerd! Fijne avond nog! Al zal de kleine meid nu wel keer op bed gaan. Fijn Viva van die test!

@ All: heb volgens mij nu trouwens Muppetje Pussycat Roos Anniej_S L!nd@ uit dit topic op FB. Wie van jullie nog wil pm maar voor een kindje 2012 - Pagina 34 561177 Weinig nieuws eigenlijk. Morgen lekker vrije dag. Niets bijzonders op de planning staan, 's avonds nog wel een eten op het KDV van L. Ben eten nu aan voorbereiden, hoeft dat morgen niet meer. En idd, wat een meiden in de zorg zeg.

Fijne avond!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 8:46

@SleepingBeauty: JaJa ook een jonge mama hier..ik vind het toch wel fijn hoor zo jong..en idd ik werk nu 20-21uur, en dan 2x per dag; vanaf ongeveer 2uur per client..sommige hebben nog iets meer..maandag had ik 3+2; dinsdag 2,5 + 2,75 en vandaag 1x 2uur + 1x3uur...ben ook echt wel kapot nu! Het is toch wel zwaar en intens, maar heb ook wel makkelijke clienten erbij zetten als ik daar klaar ben dat ik gewoon kan, ook als ik nog tijd over heb..maargoed per jan. is het hier veranderd dat elke client nog maar 2uur krijgt als max. En mensen willen wel hetzelfde gedaan hebben als in de normaliter 3uur..pittig dus wel?! Het ideale is wel dat ik een soort ritme heb nu, dus elke ochtend sta ik om dezelfde tijd op..ontbijten, kleine meid aankleden etc. Daarna na mijn ouders brengen, even bij kletsen en dan fiets ik rond half 9 weg, soms iets later ligt er natuurlijk aan hoever ik moet fietsen.

Mijn man werkt in de supermarkt met ook de meest rare tijden, wat voor werk doet jouw vriend?

@PC: Alsnog gefeliciteerd met jullie dochter! Wat erg dat je schoonmoeder zo doet....ik zou echt boos zijn op dat moment!

@Flowerl_L: Hele fijne dag morgen met L. Geniet ervan, doe ik het ook! Heb je nog wat op de planning staan? Hier even de wekelijkse boodschappen doen etc. En....uitslapen! Slaapt L. ook uit? Heb je uiteindelijk nog je warme kopje thee gedronken? Ikke wel haha!

@Janedoe: geen idee of de MA menstruatie opwekt..misschien even googlen? Je had het inmiddels al gelezen het is niet goed voor je! Ik ga zeker morgen genieten van mijn dagje NIKS doen haha,heeerlijk! Manlief is ook vrij!

@Linda: heb je nog wat kunnen slapen na dien? Jammer dat je man niet mee werkt..hier gaat het gelukkig weer de betere kant op.....maar idd mannen soms....we kunnen niet MET ze maar ook niet ZONDER.. (bovendien hadden we geen kindjes)albino .

@viva: gefeliciteerd met dochterlief!

@Sanne: tis idd soms frustrerend..maargoed..laten we duimen dat alles zo voorbij is...en voor ons zou het niet uitmaken als ik NIET in 1x zwanger ben..des te meer ruimte zit er dan tussen de 1e en de 2e..en dat maakt ons niets uit. We wouden eerst langer wachten..maar om er nu 4 a 5 jaar tussen te zitten hadden we toch zoiets iets van nee, misschien hebben ze dan niet echt wat aan elkaar?

@All; nou net als Flower_L wie mij nog niet heeft PM me maar! En ik heb ook een vrije dag morgen! Lekker niks doen! Kijk er naar uit! Eerst uitslapen morgen!

Fijne avond iedereen xxxx

Gast
Gast

Bericht  Silver wo 11 jan 2012 - 8:57

Alyssa schreef:
FryskeFlinter, hé je hebt de lijst omgegooid haha. Als ik het goed zie heb je hem gesorteerd op 'bezig vanaf', wel handig zo!

Klopt angel Verveelde me laughcry Maar dacht misschien is het nu te confronterend voor jullie.... Rolling Eyes

Nillis, je staat er niet in. Wil je ook in het lijstje? Of sta je bewust niet in het lijstje?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Linnie1985 wo 11 jan 2012 - 9:12

Hoe oud zijn jullie? (jij en je man/vriend)
Ik wordt 12 feb 27 en vriendelief is 28.
Zijn jullie getrouwd?
Nope, (grmbl wanneer vraagtie me ten huwelijk haha).
Wat voor werk doe je?
Werk in een winkel, magazijnwerk, kassa ben soms een manusje van alles.
Ja, ik heb altijd al kinderen gewild. We zijn nu al bezig vanaf 30 december 2010. and still no results Sad.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  SleepingBeauty wo 11 jan 2012 - 18:58

Pfff wat een boel weer gepost! Ik heb gister late vdiemst gehad en moet vandaag weer! Maar ik hen gister op het werk gehoord dat mijn contract pper maart naar 20 uur gaat :-( ik had 24 uur op contract..Ik vervang een gedetacheerd collega, dus ik kan ook strx maarzo aan de kant worden gezet...als zij terug komt. Dat wordt daarin opgenomen. Maar in principe ishet tot juli en dan gaan ze het opnieuw beoordelen! Ze zitten erg met de bezuinigingen en dam heb ik ook maar zo kans dat mijn uren naar de invalpoule gaan...Baal er best wel van.had gehoopt op wat meer contracturen, want werken als oproep valt ook niet mee! Andere baan ernaast dan zit ik met het ontegelmatige werken.

Dus dat is weee even jammer,, waar we even goef over na moeten denken...Want tja als ik eenmaal zwanger ben kan ik het solliciteren ook wel vergeten! Zit er nu wel over na te denken verder te gaan kijken.

Ik ga strx op iedereen reageren, dat lukt me niet op de telefoon!
Manlief is naar het werk, ga nog even een oogje dichdoen!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  SleepingBeauty wo 11 jan 2012 - 22:34

@ Weegschaal: frustrerend, ben je net een dag samen vrij dan dat....Hopelijk dat de dagen dat hij weg is net goed valt dan voor je.
Zie dat je intensive care verpleegkundige bent. Dat heeft mij lange tijd ook erg leuk geleken. Maar nu ik wat ziekenhuis ervaring heb is het ziekenhuis gewoon niet helemaal mijn ding en je moet toch wel 2 jr ervaring hebben op de interne of chirurgie tenminste in ons ziekenhuis....Voor de interne vond ik 10x niks.
Ben nu maar weer aan het verder kijken wat ik nu zou gaan doen :-)

@ Bolus: hopen dat het precies goed uitkomt smile Pfff lijkt me maar niks een man die zo lang weg is...Wij zien elkaar ook bijna wel elke dag...dus ik heb helemaal niks te klagen

@JaneDoe: Balen dat je niks voor hebt gekregen...lijkt me heel vervelend dat afwachten..hopen dat het zich snel meld.

@Anniej:Dus bij jullie wordt er ook al wel tijd wegbezuinigd...balen is dat! Maar lijkt me wel pittig elke keer werken voor een paar uurtjes. Aan de andere kant als je zo een ritme hebt en je bent de rest van de dag lekker er voor je dochtertje. Oja supermarkten heeft man ook lang gedaan, dat ken ik met die tijden Wink

Zo hoop dat ik niemand vergeten ben.
Ga even in huis wat doen, vanavond weer werken! Vanmiddag nog even bij m'n mams op bezoek die zit in de lappenmand. Ongelukje gehad, maar niet ernstig verder.....Last van haar been.
M'n man heeft ook gesolliciteerd op een nieuwe functie! Hoop zo dat hij uitgenodigd wordt! Hij heeft het zo niet naar zijn zin op zijn werk nu! #duimenduimenduimen

Fijne dag allemaal!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Weegschaal wo 11 jan 2012 - 22:42

@ JaneDoe; Vervelend van de huisarts, heb je de stap genomen om te gaan sturen ze je weer weg. Het was zeker een man? Ik weet dat ze de regeltjes moeten volgen, maar ze kunnen zich ook maar weinig inleven heb ik altijd het gevoel. Dus ik hoop dat je voor die 3 wkn ongesteld bent en anders gewoon maar terug!

@ Vlinderjoy; Wat goed! Ik merk het ook altijd aan vruchtbaar slijm. Heel veel succes de komende dagen!

@ Flower_L; Geniet van je vrije dag!

@ Anniej_S; Geniet ook van je vrije dag!

@ FF; Overzichtelijk zo het lijstje!

@ Sleepingbeauty; Ik heb mijn verpleegkundige opleiding duaal (werken/leren) gedaan in een ziekenhuis, ik weet dus niet beter en zou ook niet anders willen. Heb daarna idd 2 jaar als gediplomeerde gewerkt op chirurgie, vind zelf interne ook niks, hou meer van het dynamisch werk. En werk nu dus 3,5 jaar op de ic. Voor nu geweldig, maar weet ook niet wat ik over 10 jaar weer zou willen.. Maar je kan idd zoveel kanten op als verpleegkundige! Hoop dat je snel iets leuks vindt, voor nu wel vervelend van je contract en de onzekerheid. En ik duim voor je man!

@ All; Nog minimaal bruinverlies, dus ik ben blij.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Triesje1983 do 12 jan 2012 - 1:48

@ Weegschaal: ja erg he, die kriebels, bij kleine baby's? Hahahaha. Zoooo lief!! Dan denk ik: IK WIL OOK WEER!!! Laughing
Ow meid, dat is wel vervelend. Maar heej, wie weet valt je eisprong net op de momenten dat hij wel thuis is Very Happy... Daar ga ik voor duimen in iedergeval Very Happy.
En ik herken het ook heel erg... Mijn man is vaak door de weeks de hele week weg... dat is voor mij niet makkelijk met een zoontje van 3, die na 3 dagen denkt dat hij z'n oren niet meer hoeft te gebruiken, maar 't maakt het er ook niet makkelijker op om zwanger te worden...

@ Viva: wat fijn dat de hcg nu echt bijna uit je lichaam is... Ik hoop dat jullie nu weer verder kunnen.

@ Nillis: ik hoop dat het zalfje gaat helpen meid... Heb je geen bloedarmoede?

@ JaneDoe: jaaa heeee, dat kan niet hoor, mij vergeten LOL.. Laughing He bah, wat balen dat 'ie je niks wil geven... Probeer eens teunisbloemolie...

@ Vlinderjoy: en wat zijn die tekenen dan?

@ Flower: ik heb je een PB gestuurd hoor...

@ SB: ow meid dat is balen zeg!!! En anders nu alvast gaan solliciteren?

Hier vanmiddag om ongeveer 12.00 uur de ovulatietest gedaan (1e) en deze was uiteraard negatief hahaha. Had niet anders verwacht, zit pas op dag 10 natuurlijk...

Ik heb net te horen gekregen dat je vanuit de WW niet meer in een reïntegratietraject terecht kunt komen... Is toch te belachelijk voor woorden??? Dat betekent dat ik dus over 3 maanden (ongeveer) met een groot probleem zit qua opvang voor J.oshua... Ik moet sowieso de belastingdienst nog even bellen om te vragen hoe dit nu zit met het komende jaar (omdat ik dit jaar nog gewerkt heb...)
De een zegt dit en de ander zegt dat... beetje onduidelijk allemaal.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Viva do 12 jan 2012 - 2:40

Goed, mijn reactie op iedereen vanaf pagina 42 :p

Vlinder, hoe is het afgelopen met het bloeden?

FF, Super dat je geslaagd bent! Je bent nu dus gastouder?
Ik wil ook gastouder worden maar ik zit met mijn leeftijd helaas.

Roodkapje, fijn dat de echo goed was!

Janedoe, heel veel diploma's zijn goed genoeg om gastouder te worden, moet je anders even checken!
Rot dat de HA je niets wilde geven:evil:

Triesje, nog dubbel gefeliciteerd!

sleepingbeauty, ik ben gelijk begonnen met ovulatietesten, maar bij mij gaven ze langer dan 1 week een 2e streep erbij. Niet allemaal positief maar wel bijna. Dus ik ben er nu maar deels vanaf gestapt.

Weegschaal, fijn dat de curretage je meegevallen is!
Ik voelde me ook onwijs vies met dat maandverband, en mistte de sex ook goed hard.
Was enorm blij toen het eindelijk opgehouden was, haha!
Had jij jouw vorige x ovulatietesten gebruikt na je mk? Want die slaan toch ook pisitef uit als je zwanger bent?
Heb vandaag een ovu test gedaan en die is niet positief maar wel komende of net geweest.

Muppet, grappig om te lezen dat je dacht ongesteld te worden, terwijl ik al weet nu ik dit typ, dat je zwanger bent smile

Alyssa, heel erg kut dat het niet aangeslagen is en heel veel succes vandaag weer met bloedprikken!
Klinkt als heel wat die operatie. Wanneer heb je die dan?

all, Dit is echt niets voor een week tijd bij moeten lezen.
Sorry maar ik heb soms ook even snel doorgescrolld!

Vanochtend had ik nog wat ouder bloed bij het afvegen. Leuke is, dat ik me dan gelijk heel leuk gek ga maken dat ik hoop dat het innestelingsbloed is.
Maar dat was volgens mij helder bloed. (Ook gister geen sex gehad, dus daar kan het niet van zijn, dus dan zal ik dat nog wel "gewoon" verloren zijn? bij de mk had ik ook geen innestelingsbloed).

En onze dochter haar verjaardag was leuk, ze speelt heerlijk met al haar cadeautjes!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Silver do 12 jan 2012 - 3:12

Viva, ik houd het ook niet meer bij. Ik kan niet meer op iedereen appart reageren. Alleen op degene die op mij reageren. Maar hoezo zit jij met je leeftijd? Ik ben ook niet zo oud hoor.
Ik had gastouder kunnen zijn, maar er is weinig vraag naar thuisopvang, vraagouders hebben liever hun kinderen bij de gastouder thuis, dan een gastouder bij hun in huis. Zit ook wel weer verschil in qua kosten.
Ik heb me aangemeld sinds nov, dus ikmoet nu gewoon rustig afwachten. Ondertussen ben ik bij andere gob's ook aangemeld. Zodat ik een wat ruimere keus kan krijgen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Viva do 12 jan 2012 - 4:08

FF, ik ben nu nog 20, dan kun je geen verkorte opleiding doen.

Mijn zus heeft in sept buitenschoolse opvang nodig voor hun dochter, en ze hopen nog zwanger te worden van een 3e.
We proberen daar nu wat mee, dat ik op haar dochter en evt 3e kindje kan passen en een gob mij dan wil laten opleiden.
Haar schoonzus is weer iemand die bij een gob werkt, dus dat moeten we even allemaal afwachten! Ivm leeftijd dus.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud