voor een kindje 2012
+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
Jullie gaan weer zo hard, maar heb alles bijgelezen, maar zal vast niet op iedereen kunnen reageren.
@ Weegschaal, Hopelijk is het HCG snel uit je lichaam en kunnen jullie weer verder. Hoe is de nacht gegaan?
@ Alyssa, las in het andere topic dat je de operatie nu nog niet heel spannend vind. Ben je goed voorbereid en weet je heel duidelijk wat er gaat gebeuren. Misschien dat dat meespeelt.
@ Janedoe, jammer dat de ha nog niets wil ondernemen. Lijkt me heel frustrerend als je graag voor een kindje wil gaan en je krijgt geen cyclus en vervolgens ook nog zoveel zwangeren in de omgeving.
@ FF, wanneer kreeg je ook alweer de uitslag van de MRI?
@ Pussycat, Hoe is het bij jou?
all, hier alles goed. DE ongi is nu eindelijk weer over, dus zijn weer met klussen begonnen. We hebben voorgenomen om vanaf woensdag echt om de dag te klussen. We weten natuurlijk niet hoe de cyclus loopt dus dus dan maar op tijd beginnen. Vrijdag gaan we gezellig naar de vrienden van Amstel, daar heb ik wel zin in. Afgelopen vrijdag hadden we verjaardag van vrienden en daar hoorden we dat vrienden ook hun eerste kindje krijgen. Zo leuk. Hopelijk gaan wij snel volgen. Iedereen fijne zondag.
@ Weegschaal, Hopelijk is het HCG snel uit je lichaam en kunnen jullie weer verder. Hoe is de nacht gegaan?
@ Alyssa, las in het andere topic dat je de operatie nu nog niet heel spannend vind. Ben je goed voorbereid en weet je heel duidelijk wat er gaat gebeuren. Misschien dat dat meespeelt.
@ Janedoe, jammer dat de ha nog niets wil ondernemen. Lijkt me heel frustrerend als je graag voor een kindje wil gaan en je krijgt geen cyclus en vervolgens ook nog zoveel zwangeren in de omgeving.
@ FF, wanneer kreeg je ook alweer de uitslag van de MRI?
@ Pussycat, Hoe is het bij jou?
all, hier alles goed. DE ongi is nu eindelijk weer over, dus zijn weer met klussen begonnen. We hebben voorgenomen om vanaf woensdag echt om de dag te klussen. We weten natuurlijk niet hoe de cyclus loopt dus dus dan maar op tijd beginnen. Vrijdag gaan we gezellig naar de vrienden van Amstel, daar heb ik wel zin in. Afgelopen vrijdag hadden we verjaardag van vrienden en daar hoorden we dat vrienden ook hun eerste kindje krijgen. Zo leuk. Hopelijk gaan wij snel volgen. Iedereen fijne zondag.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ik weet inderdaad wel heel duidelijk wat er gaat gebeuren en ik heb ook het volste vertrouwen in mijn gynaecoloog. Dat zal zeker wel meebepalend zijn in het feit dat ik er best rustig onder ben. Maar ik denk dat het feit dat het gewoon nog niet tot me doordringt, maakt dat ik het nog niet zo spannend vind. Denk dat dat snel wel komt.nillis schreef:
Fijn dat je ongesteldheid eindelijk over is! Woensdag zit je toch al op dag 16 niet? Is de kans er dan niet dat je je eisprong dan al hebt gehad?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Wat betreft kenmerken pco, ik herkende mijzelf er ook niet echt in de kenmerken die beschreven staan, enkel dat mijn ongesteldheid niet komt en dat ik iets overgewicht heb.
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Hey allemaal,
Mag ik ook mee komen schrijven hier? Ik lees al hééél lang mee in deze pijler. Heb eerst jaren mee gelezen op het oude forum, en sinds een paar weken heb ik mij aangemeld hier. Heb ondertussen aardig wat bijgelezen, al vind ik het nog moeilijk om iedereen uit elkaar te houden.
Zal ook even iets over mezelf vertellen. Ik ben Muis, 24 jaar oud en werk als manager bij een telecombedrijf. Mijn vriend is 29 en we zijn al ruim 6 jaar samen. Ik heb al zeker 2 jaar een hele sterke kinderwens, maar mijn vriend twijfelde nog heel erg. Twee weken geleden hebben we de knoop doorgehakt en we zitten nu in de 1e ronde.
Zou ik ook in het lijstje mogen?
Muis - 24/29 - Januari 2012 - Nog niet zwanger - 1e kindje
Ik ga proberen op iedereen te reageren, maar het is hier wel erg druk
Mag ik ook mee komen schrijven hier? Ik lees al hééél lang mee in deze pijler. Heb eerst jaren mee gelezen op het oude forum, en sinds een paar weken heb ik mij aangemeld hier. Heb ondertussen aardig wat bijgelezen, al vind ik het nog moeilijk om iedereen uit elkaar te houden.
Zal ook even iets over mezelf vertellen. Ik ben Muis, 24 jaar oud en werk als manager bij een telecombedrijf. Mijn vriend is 29 en we zijn al ruim 6 jaar samen. Ik heb al zeker 2 jaar een hele sterke kinderwens, maar mijn vriend twijfelde nog heel erg. Twee weken geleden hebben we de knoop doorgehakt en we zitten nu in de 1e ronde.
Zou ik ook in het lijstje mogen?
Muis - 24/29 - Januari 2012 - Nog niet zwanger - 1e kindje
Ik ga proberen op iedereen te reageren, maar het is hier wel erg druk
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Welkom muis! Wat leuk! Ben je pas gestopt met de pil? Of was je niet aan de pil?
Suusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 69
Registratiedatum : 30-05-11
Hallo allemaal,
Mag ik ook meekletsen? Wij zijn bezig zwanger te raken van ons eerste kindje, we zitten momenteel nog in de eerste ronde.
Leuk om jullie verhalen te lezen, spannend allemaal!
Liefs, Tweeling
Mag ik ook meekletsen? Wij zijn bezig zwanger te raken van ons eerste kindje, we zitten momenteel nog in de eerste ronde.
Leuk om jullie verhalen te lezen, spannend allemaal!
Liefs, Tweeling
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Welkom muis en tweeling!
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Vlinder hoe is het nou met jou?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
@ Suusje, ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil. Was erg bang om geen/lange cyclus te krijgen omdat mijn moeder dit vroeger ook had. Gelukkig viel het mee. De eerste keer was na 37 dagen en de 2e keer 29. Was jij ook aan de pil?
@ Tweeling, leuk dat je ook mee komt kletsen. Er zijn hier best veel mensen die nu bezig zijn aan de eerste ronde he?
@ Vlinder, bedankt. Heb de afgelopen tijd al mee gelezen. Hoe gaat het nu met je?
@ Tweeling, leuk dat je ook mee komt kletsen. Er zijn hier best veel mensen die nu bezig zijn aan de eerste ronde he?
@ Vlinder, bedankt. Heb de afgelopen tijd al mee gelezen. Hoe gaat het nu met je?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Muppetje schreef:Vlinder hoe is het nou met jou?
Met mij gaat het goed! Zit nu op of rond mijn eisprong alweer! Bloedverlies gelukkig helemaal uit zich zelf gestopt!
Dus ben blij dat ik weer maandverbandvrij kan rondlopen:lol:
En met jou ook nog alles goed? of al veel last van de zwangerschapskwaaltjes?
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Muis: Welkom! Fijn dat je de afgelopen keren wel een mooie cyclus had, hopen dat die trend zich voorzet. Ik zal je bij in het lijstje zetten.
Tweeling: Welkom! Als je nog even jouw en jouw man/vriend zijn leeftijd geeft, zet ik je ook bij in het lijstje!
Vlinderjoy: Spannend dat je weer rond je eisprong zit! Hopelijk ben je snel weer zwanger!
Tweeling: Welkom! Als je nog even jouw en jouw man/vriend zijn leeftijd geeft, zet ik je ook bij in het lijstje!
Vlinderjoy: Spannend dat je weer rond je eisprong zit! Hopelijk ben je snel weer zwanger!
Alyssa- Prater
Naam | Leeftijd | Gaan er voor vanaf | wel/niet zwanger | hoeveelste kindje |
Linnie1985 | 26/28 | December 2010 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Puzzle | 28/28 | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Alyssa | 24/26 | Februari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Weegschaal | 26/26 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Triesje1983 | 28/36 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Viva | 20/21 | Juli 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pussycat | 23/25 | Augustus 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Ugly Betty | 23/24 | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Nillis | 29/30 | November 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Pandora | 29/30 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Bolus | 26/26 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Vintage | … | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Muis | 24/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Tweeling | 25/32 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Flower_L | 26/29 | Februari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Fryskeflinter | 25/29 | feb/maart 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Roos | 26/27 | Maart 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pearl | 24/24 | April 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Anniej_S | 24/28 | April/mei 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Spetterdespat | 28/26 | April/Mei 2012? | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
L!ND@ | … | ergens in 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Emma_ | … | 29 juni 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Birgit | … | Juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
... | … | ... | ... | ... |
Laatst aangepast door Alyssa op zo 15 jan 2012 - 5:20; in totaal 1 keer bewerkt
Alyssa- Prater
@Muis: ja dat viel me ook al op inderdaad, spannend he!
@Alyssa: Ik ben 25 en mijn man is 32, leuk & handig zo'n lijstje:D
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Vlinder wat fijn dat het goed met je gaat! Met mij gaat het prima, ben behoorlijk misselijk en erg moe, maar verder ben ik zo blij en voel ik me er zo happy en gelukkig mee dat ik het niet zo erg vind...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik heb het aangepast!tweeling schreef:
Alyssa- Prater
Hoi muis en tweeling!
Pfff vriend is boos, nee niet op mij.
We zouden vanmiddag naar zijn ouders gaan (was gisteren afgesproken), Stonden ze met hun jas aan, we zochten er in eerste instantie niks achter. We dachten eerst dat ze net thuis waren gekomen van het wandelen. Maar nee, bleek dus dat ze naar mijn vriend zn zus en zwager gingen. Hij was echt boos. Hij zei dan gaan we weer en weg wastie...
Het is zo dat zijn ouders ALTIJD naar die zus en zwager gaan. Bij ons zijn ze 3/4 keer geweest afgelopen jaar met onze verjaardagen meegeteld. Vind het dus wel terecht van hem dattie boos is.
Waarschijnlijk neemtie even geen contact op met zijn ouders, of (dat zei hij vanmiddag) gaat ze vanavond bellen en hun de waarheid vertellen.
Hoorde net ook nog van hem dat hij al eens een jaar geen contact met zijn familie heeft gehad. Ook denktie dat als er strax kinderen zijn dat ze dan ineens wel heel veel op de stoep staan.
We zijn maar (zijn initiatief) even gaan wandelen, merkte wel dattie even af moest koelen.
Ik wil in ieder geval kunnen voorkomen dat hij stopt met het contact met zijn ouders. Zijn echte vader heeftie nooit leren kennen (verongelukt toen hij 6 maanden was). En dalijk gaat het ook nog eens mis met hun, dat wil ik niet voor hem...
Sorry moest t ff kwijt...
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=20672
Pfff vriend is boos, nee niet op mij.
We zouden vanmiddag naar zijn ouders gaan (was gisteren afgesproken), Stonden ze met hun jas aan, we zochten er in eerste instantie niks achter. We dachten eerst dat ze net thuis waren gekomen van het wandelen. Maar nee, bleek dus dat ze naar mijn vriend zn zus en zwager gingen. Hij was echt boos. Hij zei dan gaan we weer en weg wastie...
Het is zo dat zijn ouders ALTIJD naar die zus en zwager gaan. Bij ons zijn ze 3/4 keer geweest afgelopen jaar met onze verjaardagen meegeteld. Vind het dus wel terecht van hem dattie boos is.
Waarschijnlijk neemtie even geen contact op met zijn ouders, of (dat zei hij vanmiddag) gaat ze vanavond bellen en hun de waarheid vertellen.
Hoorde net ook nog van hem dat hij al eens een jaar geen contact met zijn familie heeft gehad. Ook denktie dat als er strax kinderen zijn dat ze dan ineens wel heel veel op de stoep staan.
We zijn maar (zijn initiatief) even gaan wandelen, merkte wel dattie even af moest koelen.
Ik wil in ieder geval kunnen voorkomen dat hij stopt met het contact met zijn ouders. Zijn echte vader heeftie nooit leren kennen (verongelukt toen hij 6 maanden was). En dalijk gaat het ook nog eens mis met hun, dat wil ik niet voor hem...
Sorry moest t ff kwijt...
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=20672
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012