voor een kindje 2012
+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: voor een kindje 2012
hier nog een keer, heel veel sterkte alyssa! voor jullie allebei!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ach lieve Alyssa, dan reageer je ook nog op iedereen. Hier ook nog een voor je.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
@ Weegschaal: dankjewel . Ik ga voor je duimen voor over 6 weken meid! Hahahaha, je bent zeker lekker optimistisch! Ik hoop dat echt alles uitkomt wat je hebt opgeschreven
@ Slaatje: ook welkom hier meid! Ik denk dat 2011, nu langzaam minder word, de meiden gaan hier verder denk ik...
@ Alyssa: dankjewel ... We hebben een bijzondere gezinssamenstelling... Ik op 5 januari, J.oshua op 5 januari en m'n kleine neefje op 5 januari... Deze is 1 geworden hihihihi.
Hoe ging je echo?
Ow ik lees het al... ow meid, dat is vreselijk balen zeg. Hele dikke knuffel voor jou zeg... Pffff, bahbah...ik had 't zo gehoopt voor je...
@ Anniej: nee hoor, we vieren het gewoon lekker samen. De aandacht gaat helemaal naar hem toe en ik krijg ook wel cadeautjes tussen neus en lippen door hahahaha...
Hahaha, ja dat heb ik ook, heb ook geen idee met betrekking tot de afscheiding whahahaha...
Nou ja goed, ik ben natuurlijk 299 dagen niet ongie geweest en nu wel, dus nu kijken wat m'n lichaam nu zelf gaat doen...
En een supermooie box zeg!!! Wij hebben gewoon een normale houten box met een lade. Enige dat ik er nog aan wil hebben zijn wieltjes... Enige dat we zelf dan moeten doen is gaatjes boren in de poten...
@ JD: dankjewel . Ow jij bent dus ook al een tijd lang niet ongi? Vervelend is dat he?
Dat maakt toch niet uit meid? Zeuren mag hier . En ik weet wat je voelt! Hier om me heen ook iedereen maar steeds zwanger...Zusje, buurvrouw, moeder van m'n oppaskindje... Dat vind ik erg moeilijk, maar tegelijkertijd ook enorm leuk voor hun...
@ Shally: spannend hoor meid... hier ook opzoek naar iets wat m'n menstruatiecyclus kan helpen...
@ Muppetje: je maakt 't wel weer spannend meid
@ Puzzle: hahahaha herkenbaar... blij zijn met je menstruatie LOL
@ Muurvlindertje: ben het met de meiden eens. Dit klinkt nog niet als een menstruatie... En je bent misselijk? Toch maar testje doen dan idd..
Hier een constante temperatuur van 36,1. Eind deze week beginnen met ovulatietesten en dan is 't afwachten... zal m'n lichaam 't eindelijk weer doen?
@ Slaatje: ook welkom hier meid! Ik denk dat 2011, nu langzaam minder word, de meiden gaan hier verder denk ik...
@ Alyssa: dankjewel ... We hebben een bijzondere gezinssamenstelling... Ik op 5 januari, J.oshua op 5 januari en m'n kleine neefje op 5 januari... Deze is 1 geworden hihihihi.
Hoe ging je echo?
Ow ik lees het al... ow meid, dat is vreselijk balen zeg. Hele dikke knuffel voor jou zeg... Pffff, bahbah...ik had 't zo gehoopt voor je...
@ Anniej: nee hoor, we vieren het gewoon lekker samen. De aandacht gaat helemaal naar hem toe en ik krijg ook wel cadeautjes tussen neus en lippen door hahahaha...
Hahaha, ja dat heb ik ook, heb ook geen idee met betrekking tot de afscheiding whahahaha...
Nou ja goed, ik ben natuurlijk 299 dagen niet ongie geweest en nu wel, dus nu kijken wat m'n lichaam nu zelf gaat doen...
En een supermooie box zeg!!! Wij hebben gewoon een normale houten box met een lade. Enige dat ik er nog aan wil hebben zijn wieltjes... Enige dat we zelf dan moeten doen is gaatjes boren in de poten...
@ JD: dankjewel . Ow jij bent dus ook al een tijd lang niet ongi? Vervelend is dat he?
Dat maakt toch niet uit meid? Zeuren mag hier . En ik weet wat je voelt! Hier om me heen ook iedereen maar steeds zwanger...Zusje, buurvrouw, moeder van m'n oppaskindje... Dat vind ik erg moeilijk, maar tegelijkertijd ook enorm leuk voor hun...
@ Shally: spannend hoor meid... hier ook opzoek naar iets wat m'n menstruatiecyclus kan helpen...
@ Muppetje: je maakt 't wel weer spannend meid
@ Puzzle: hahahaha herkenbaar... blij zijn met je menstruatie LOL
@ Muurvlindertje: ben het met de meiden eens. Dit klinkt nog niet als een menstruatie... En je bent misselijk? Toch maar testje doen dan idd..
Hier een constante temperatuur van 36,1. Eind deze week beginnen met ovulatietesten en dan is 't afwachten... zal m'n lichaam 't eindelijk weer doen?
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
dat is echt heel naar Alyssa.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
ahh Alyssa heel veel sterkte,
Bah wat een naar nieuws....
Bah wat een naar nieuws....
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
He verdorie Alyssa, wat een rotnieuws!!!
Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
@ Triesje: Spannend zeg! Hoop voor je dat jouw lichaam netjes luistert 299 dagen zeg...pfff...
@ NIllis: leuk kraambezoek, maar niet handig voor de babykriebels he
@ Annie_J: Vond je de preischotel lekker? Heb keer geprobeerd, van Maggi geloof ik. Vond geen succes. Leuk de woonkamer, al een tapijt gevonden? Las volgens mij ergens dat je dat zocht.
@ Pussycat: hoe gaat het met je?
@ all
hier weinig nieuws. ben dagen aan aftellen tot we er echt voor gaan Deze ronde is de kans heel klein, dus ga zeker niet van uit dat het nu al raak is.
Krijg net berichtje dat weer een stel uit de vriendengroep uit elkaar is....3de stel in half jaar tijd. Lijkt wel alsof het in de lucht ziet, hoor het veel in mn omgeving momenteel.
Gelukkig geen kinderen, maar lijkt me zo rot....weer helemaal opnieuw moeten beginnen.
@ NIllis: leuk kraambezoek, maar niet handig voor de babykriebels he
@ Annie_J: Vond je de preischotel lekker? Heb keer geprobeerd, van Maggi geloof ik. Vond geen succes. Leuk de woonkamer, al een tapijt gevonden? Las volgens mij ergens dat je dat zocht.
@ Pussycat: hoe gaat het met je?
@ all
hier weinig nieuws. ben dagen aan aftellen tot we er echt voor gaan Deze ronde is de kans heel klein, dus ga zeker niet van uit dat het nu al raak is.
Krijg net berichtje dat weer een stel uit de vriendengroep uit elkaar is....3de stel in half jaar tijd. Lijkt wel alsof het in de lucht ziet, hoor het veel in mn omgeving momenteel.
Gelukkig geen kinderen, maar lijkt me zo rot....weer helemaal opnieuw moeten beginnen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
hoihoi
wat wordt er hier lekker actief geschreven (hoewel ik liever zie dat het allemaal positief is dan negatief.. dikke voor alyssa)
ben nu sinds ik gestopt ben met de pil, voor de 2e x ongesteld geworden, beide op de 27e dag. hopenlijk blijft dit zo tm mei:)
het begint wel aardig te kriebelen hoor. vriendin van me is net zwanger, en ik denk wel eens; zal ik er dan nu toch maar voor gaan ipv wachten tot de bruiloft? maar moet dat niet doen, en 4 maandjes zijn zo voorbij!
zou iemand mij ook in de lijst kunnen toevoegen? ik krijg het niet voor elkaar..
we willen in mei beginnen en is ons 1e kindje
wat wordt er hier lekker actief geschreven (hoewel ik liever zie dat het allemaal positief is dan negatief.. dikke voor alyssa)
ben nu sinds ik gestopt ben met de pil, voor de 2e x ongesteld geworden, beide op de 27e dag. hopenlijk blijft dit zo tm mei:)
het begint wel aardig te kriebelen hoor. vriendin van me is net zwanger, en ik denk wel eens; zal ik er dan nu toch maar voor gaan ipv wachten tot de bruiloft? maar moet dat niet doen, en 4 maandjes zijn zo voorbij!
zou iemand mij ook in de lijst kunnen toevoegen? ik krijg het niet voor elkaar..
we willen in mei beginnen en is ons 1e kindje
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Naam | Gaan er voor vanaf | wel/niet zwanger | hoeveelste kindje |
Fryskeflinter | feb / maart 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Janedoe | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Pearl | April 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Roos | Maart 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Bolus | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Vintage | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Pussycat | Augustus 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Flower_L | Februari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Birgit | Juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Pandora | Januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Zonnetje | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Emma_ | 29 juni 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Ugly Betty | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Weegschaal | Maart 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Alyssa | Februari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Viva | Juli 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Vlinderjoy | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Puzzle | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
L!ND@ | ergens in 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Triesje1983 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Anniej_S | april/mei 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Slaatje | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Sanne-84 | Mei 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
... | ... | ... | ... |
... | ... | ... | ... |
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Morgen reageer ik even uitgebreid
Alyssa, wat vervelend verdrietig nieuws. Hele dikke knuffel voor jou!
Alyssa, wat vervelend verdrietig nieuws. Hele dikke knuffel voor jou!
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:
Naam Gaan er voor vanaf wel/niet zwanger hoeveelste kindje Fryskeflinter feb / maart 2012 nog niet zwanger 1e kindje Janedoe Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje Pearl April 2012 nog niet zwanger 1e kindje Roos Maart 2012 nog niet zwanger 2e kindje Bolus Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje Vintage Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje Pussycat Augustus 2011 nog niet zwanger 2e kindje Flower_L Februari 2012 nog niet zwanger 2e kindje Birgit Juli 2012 nog niet zwanger 1e kindje Pandora Januari 2012 nog niet zwanger 2e kindje Zonnetje Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje Emma_ 29 juni 2012 nog niet zwanger 1e kindje Ugly Betty Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje Weegschaal Maart 2011 nog niet zwanger 1e kindje Alyssa Februari 2011 nog niet zwanger 1e kindje Viva Juli 2011 nog niet zwanger 2e kindje Vlinderjoy November 2011 nog niet zwanger 1e kindje Puzzle Januari 2011 nog niet zwanger 1e kindje L!ND@ ergens in 2012 nog niet zwanger 2e kindje Triesje1983 Maart 2011 nog niet zwanger 2e kindje Anniej_S april/mei 2012 nog niet zwanger 2e kindje Slaatje November 2011 nog niet zwanger 1e kindje Sanne-84 Mei 2012 nog niet zwanger 1e kindje ... ... ... ... ... ... ... ...
dankje!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
@ Alyssa, hele dikke . Wat een rot nieuws. ik ben ook benieuwd wat de operatie inhoudtm want heb het namelijk ook niet vanaf het begin gevolgd.
@ Triesje, ik ben zo benieuwd wat je lichaam gaat doen. Jij vast ook.
@ Muppetje, hoe was altijd je cyclus en vanaf wanneer zou je ongesteld moeten worden?
@ Muurvlindertje, ik had vanaf 6-12 weken bruin bloedverlies en ook ongi krampen en was wel zwanger. Ben benieuwd wat de test zegt.
@ Mysterious, hoe gaat het bij jou?
@ Weegschaal, wat blijf je positief. Hopelijk ben je inderdaad snel ongi, zodat jullie er weer voor gaan. Fijn is dat als je het samen met je vriend wat meer kan delen. ik merk dat ik dat veel te weinig doe. Even een gesprekje en hem betrekken bij de testen. Ik doe dat vaak zo tussendoor en vertel het daarna even.
@ Puzzle, hopelijk ben je ook snel ongi.
@ all, nou de late dienst van gisteren was weer drama. leek wel of er weer storm op komst was. Wat waren ze druk en aangebrand ( de cliënten dan) Hoef gelukkig pas volgende week dinsdag weer een slaapdienst te werken. Donderdag heb ik de hele dag cursus. Dus ben ik een keer op woensdag vrij en ga ik gezellig even met schoonzus en kids shoppen. T groei uit alle kleren. Verder ben ik begonnen met m'n ijzerdrankje. Hopelijk slaat het aan en ga ik me beter voelen. Anders denk ik telkens dat ik zwanger ben en dat kost zoveel testen. Vanmorgen even met T gezwommen, was weer leuk. Alleen heb ik al een paar weken exceem en dat is niet echt prettig met zwemmen. Morgen ga ik hiervoor naar de ha. ben benieuwd wat het is. begon met een klein plekje in de hals wel nu wel 3/3 cm is geworden en krijgt nu allemaal plekjes op mijn buik en rug.
@ Triesje, ik ben zo benieuwd wat je lichaam gaat doen. Jij vast ook.
@ Muppetje, hoe was altijd je cyclus en vanaf wanneer zou je ongesteld moeten worden?
@ Muurvlindertje, ik had vanaf 6-12 weken bruin bloedverlies en ook ongi krampen en was wel zwanger. Ben benieuwd wat de test zegt.
@ Mysterious, hoe gaat het bij jou?
@ Weegschaal, wat blijf je positief. Hopelijk ben je inderdaad snel ongi, zodat jullie er weer voor gaan. Fijn is dat als je het samen met je vriend wat meer kan delen. ik merk dat ik dat veel te weinig doe. Even een gesprekje en hem betrekken bij de testen. Ik doe dat vaak zo tussendoor en vertel het daarna even.
@ Puzzle, hopelijk ben je ook snel ongi.
@ all, nou de late dienst van gisteren was weer drama. leek wel of er weer storm op komst was. Wat waren ze druk en aangebrand ( de cliënten dan) Hoef gelukkig pas volgende week dinsdag weer een slaapdienst te werken. Donderdag heb ik de hele dag cursus. Dus ben ik een keer op woensdag vrij en ga ik gezellig even met schoonzus en kids shoppen. T groei uit alle kleren. Verder ben ik begonnen met m'n ijzerdrankje. Hopelijk slaat het aan en ga ik me beter voelen. Anders denk ik telkens dat ik zwanger ben en dat kost zoveel testen. Vanmorgen even met T gezwommen, was weer leuk. Alleen heb ik al een paar weken exceem en dat is niet echt prettig met zwemmen. Morgen ga ik hiervoor naar de ha. ben benieuwd wat het is. begon met een klein plekje in de hals wel nu wel 3/3 cm is geworden en krijgt nu allemaal plekjes op mijn buik en rug.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Nillis, ik heb geen cyclus van mezelf. Heb op dag veertien mijn ei gehad. De eerste ronde met Clomid kreeg ik met elf dagen na mijn ei bruine afscheiding, nu zit ik dertien dagen na mijn ei, nog niets te zien. Moet donderdag ongesteld worden
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Flower, haha, fijn dat je vriend om de testen kon lachen, ach ben je nu wel goed voorbereid. Hoe gaat het nu?
Weegschaal, dankje wel Ik hoop het ook! En vooral dat die 3 weken ook snel omvliegen. 'fijn' dat het vrijdag meeviel. Hopelijk vliegen de weken voor jou ook voorbij. Hoe gaat het nu met je?
bolus, dankje wel Nog nieuws?
slaatje, welkom succes met bijhouden. Fijn dat je cyclus 'normaal' is. Hopelijk blijft dat ook zo.
Anniej, mijn eerste en laatste schooldag was zeer geslaagd. Dankje wel Het niet 'klussen' is aardig gelukt, we waren beiden druk met van alles, en hadden geef puf meer.
De box staat leuk hoor! Past mooi bij het geheel, en is ook gelijk al goed genuttigd. Ach een keer lekkere trek is niet erg toch?
Janedoe, hoe is het nu met je? Heb je toch een ei-sprong gehad? Of is er niets meer veranderd? Wat lijkt me dat frustrerend en confronterend om te horen dat de 1 na de ander zwanger wordt. Hier mag je 'zeuren' hoor.
Roos, spannend! Wanneer weet je meer?
Vlinderjoy, fijn dat het bloedverlies minder wordt, hoe gaat het nu met je?
Puzzle, spannend dus! al ongesteld? Of nog steeds aan het afwachten?
Suusje, denk dat die test op die manier niet betrouwbaar is, heb je al een nieuwe teste gedaan?
Nillis, leuk hea, die babykriebels. balen van je bloedarmoede.. Hopelijk knap je snel weer wat op. Vervelend dat je er ook nog exceem bij hebt. Verplicht shoppen is altijd leuker, dan spontaan shoppen.
Muppetje, hoe is het nu met je? Is je mening nog bijgedraaid? Of blijf je erbij dat je niet zwanger kan zijn?
Alyssa, nogmaals... Wat vervelend verdrietig nieuws voor jullie. Heel veel sterkte....
Triesje, spannend dus! succes met de ovu testen.
Sanne, fijn dat je een regelmatige cylcus hebt. Hopelijk blijft dat ook zo.
Pussycat, Gefeliciteerd met je dochter! Of zit ik er nu weer naast? En vanaf nu zou je ook kunnen testen toch? Of ben je al ongesteld geworden? Hoop van niet.
all, Ik heb me nu aangemeld bij een ander gastouderbureau. Aangezien het huidige gastouderbureau geen gezin voor mij kan vinden. Ik zit nu met een dillemma. Of ga ik voor 2 euro minder per uur werken bij de ouders thuis voor het gastouderloon. Of wacht ik tot ik op dezelfde manier aan het werk kom voor het minimumloon. Maar als ik meer kinderen op 1 adres zou hebben, zou ik meer verdienen, en anders blijf ik in het minimumloon. Het houd me sinds gister wel bezig. Want aan het werk wil ik nu wel weer heel graag.
Het niet klussen is ook aardig gelukt. Over 2 weken krijg ik de uitslag van de MRI, spannend!! Vanaf dan kunnen we ook groen licht krijgen.
Verder ben ik bezig met mijn pc, nieuwe windows erop, alle drivers opzoeken, alles opnieuw instaleren. Dit alles is wel een leuke bezigheid. Ben er nu al 2 dagen mee bezig.
Weegschaal, dankje wel Ik hoop het ook! En vooral dat die 3 weken ook snel omvliegen. 'fijn' dat het vrijdag meeviel. Hopelijk vliegen de weken voor jou ook voorbij. Hoe gaat het nu met je?
bolus, dankje wel Nog nieuws?
slaatje, welkom succes met bijhouden. Fijn dat je cyclus 'normaal' is. Hopelijk blijft dat ook zo.
Anniej, mijn eerste en laatste schooldag was zeer geslaagd. Dankje wel Het niet 'klussen' is aardig gelukt, we waren beiden druk met van alles, en hadden geef puf meer.
De box staat leuk hoor! Past mooi bij het geheel, en is ook gelijk al goed genuttigd. Ach een keer lekkere trek is niet erg toch?
Janedoe, hoe is het nu met je? Heb je toch een ei-sprong gehad? Of is er niets meer veranderd? Wat lijkt me dat frustrerend en confronterend om te horen dat de 1 na de ander zwanger wordt. Hier mag je 'zeuren' hoor.
Roos, spannend! Wanneer weet je meer?
Vlinderjoy, fijn dat het bloedverlies minder wordt, hoe gaat het nu met je?
Puzzle, spannend dus! al ongesteld? Of nog steeds aan het afwachten?
Suusje, denk dat die test op die manier niet betrouwbaar is, heb je al een nieuwe teste gedaan?
Nillis, leuk hea, die babykriebels. balen van je bloedarmoede.. Hopelijk knap je snel weer wat op. Vervelend dat je er ook nog exceem bij hebt. Verplicht shoppen is altijd leuker, dan spontaan shoppen.
Muppetje, hoe is het nu met je? Is je mening nog bijgedraaid? Of blijf je erbij dat je niet zwanger kan zijn?
Alyssa, nogmaals... Wat vervelend verdrietig nieuws voor jullie. Heel veel sterkte....
Triesje, spannend dus! succes met de ovu testen.
Sanne, fijn dat je een regelmatige cylcus hebt. Hopelijk blijft dat ook zo.
Pussycat, Gefeliciteerd met je dochter! Of zit ik er nu weer naast? En vanaf nu zou je ook kunnen testen toch? Of ben je al ongesteld geworden? Hoop van niet.
all, Ik heb me nu aangemeld bij een ander gastouderbureau. Aangezien het huidige gastouderbureau geen gezin voor mij kan vinden. Ik zit nu met een dillemma. Of ga ik voor 2 euro minder per uur werken bij de ouders thuis voor het gastouderloon. Of wacht ik tot ik op dezelfde manier aan het werk kom voor het minimumloon. Maar als ik meer kinderen op 1 adres zou hebben, zou ik meer verdienen, en anders blijf ik in het minimumloon. Het houd me sinds gister wel bezig. Want aan het werk wil ik nu wel weer heel graag.
Het niet klussen is ook aardig gelukt. Over 2 weken krijg ik de uitslag van de MRI, spannend!! Vanaf dan kunnen we ook groen licht krijgen.
Verder ben ik bezig met mijn pc, nieuwe windows erop, alle drivers opzoeken, alles opnieuw instaleren. Dit alles is wel een leuke bezigheid. Ben er nu al 2 dagen mee bezig.
Silver- Ratel
Ik blijf erbij dat ik niet zwanger ben.
Muppetje- Ratel
sanne-84 schreef:FryskeFlinter schreef:
Naam Gaan er voor vanaf wel/niet zwanger hoeveelste kindje Fryskeflinter feb / maart 2012 nog niet zwanger 1e kindje Janedoe Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje Pearl April 2012 nog niet zwanger 1e kindje Roos Maart 2012 nog niet zwanger 2e kindje Bolus Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje Vintage Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje Pussycat Augustus 2011 nog niet zwanger 2e kindje Flower_L Februari 2012 nog niet zwanger 2e kindje Birgit Juli 2012 nog niet zwanger 1e kindje Pandora Januari 2012 nog niet zwanger 2e kindje Zonnetje Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje Emma_ 29 juni 2012 nog niet zwanger 1e kindje Ugly Betty Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje Weegschaal Maart 2011 nog niet zwanger 1e kindje Alyssa Februari 2011 nog niet zwanger 1e kindje Viva Juli 2011 nog niet zwanger 2e kindje Vlinderjoy November 2011 nog niet zwanger 1e kindje Puzzle Januari 2011 nog niet zwanger 1e kindje L!ND@ ergens in 2012 nog niet zwanger 2e kindje Triesje1983 Maart 2011 nog niet zwanger 2e kindje Anniej_S april/mei 2012 nog niet zwanger 2e kindje Slaatje November 2011 nog niet zwanger 1e kindje Sanne-84 Mei 2012 nog niet zwanger 1e kindje Spetterdespat Mei/April 2012? Nog niet zwanger 1ste Kindje ... ... ... ...
dankje!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Fryskeflinter | feb/maart 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Spetterdespat | Mei/April 2012? | Nog niet zwanger | 1ste Kindje |
... | ... | ... | ... |
... | ... | ... | ... |
... | ... | ... | ... |
... | ... | ... | ... |
... | ... | ... | ... |
Silver- Ratel
Fryskeflinter | feb/maart 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Spetterdespat | April/mei 2012? | Nog niet zwanger | 1ste Kindje |
... | ... | ... | ... |
... | ... | ... | ... |
... | ... | ... | ... |
... | ... | ... | ... |
... | ... | ... | ... |
Dan moet ik natuurlijk de maanden wel in de juiste volgorde zetten:P
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
@ Triesje; Spannend, ik hoop het echt voor je!
@ Flower; Vervelend he, al die verbroken relaties. Moet er niet aan denken dat het ons zou gebeuren…
@ Sanne-84; Mooie cyclus! Je trouwt dus in mei?
@ Nillis; Ik mag absoluut niet testen zonder mijn man. 1x gedaan en dat vond hij echt niet leuk. Voordeel hiervan is dat ik daardoor ook minder ga testen, omdat hij me dan tegenhoudt. Vervelend de exceem, heb je dit vaker gehad?
@ FF; Gaat goed met me hoor, vandaag weer gewerkt. Voel me ook wel optimistisch, al zal dat wel op en neer gaan de komende tijd. Vervelend het werk dillemma, kan me voorstellen dat je wel weer aan het werk wilt. En hoop dat dat je groen licht krijgt over 2 weken!
@ Muppetje; Vind je het vervelend als ik zeg dat ik nog wel duim voor je…
@ All; Vandaag weer gewerkt, was wel weer fijn. Alleen toch iets te actief getilt, voel mijn rug wel.
@ Flower; Vervelend he, al die verbroken relaties. Moet er niet aan denken dat het ons zou gebeuren…
@ Sanne-84; Mooie cyclus! Je trouwt dus in mei?
@ Nillis; Ik mag absoluut niet testen zonder mijn man. 1x gedaan en dat vond hij echt niet leuk. Voordeel hiervan is dat ik daardoor ook minder ga testen, omdat hij me dan tegenhoudt. Vervelend de exceem, heb je dit vaker gehad?
@ FF; Gaat goed met me hoor, vandaag weer gewerkt. Voel me ook wel optimistisch, al zal dat wel op en neer gaan de komende tijd. Vervelend het werk dillemma, kan me voorstellen dat je wel weer aan het werk wilt. En hoop dat dat je groen licht krijgt over 2 weken!
@ Muppetje; Vind je het vervelend als ik zeg dat ik nog wel duim voor je…
@ All; Vandaag weer gewerkt, was wel weer fijn. Alleen toch iets te actief getilt, voel mijn rug wel.
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal, nee hoor, helemaal niet. Zelf geloof ik er alleen niet in. Al zou ik wel graag straks willen testen, om het zeker te weten. Maarja, dat heeft natuurlijk geen enkele zin in de middag en voor mijn nod...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Weegschaal, nee hoor, helemaal niet. Zelf geloof ik er alleen niet in. Al zou ik wel graag straks willen testen, om het zeker te weten. Maarja, dat heeft natuurlijk geen enkele zin in de middag en voor mijn nod...
Ik ken dat gevoel van willen testen! Ik ging dan soms toch weer overstag en ging dan twijfelen aan de negatieve uitslag omdat het geen ochtendurine was en idd voor de nod... Dus ik zou je adviseren om nog even te wachten tot morgen of vrijdag in de ochtend. Maar ik weet dat je gevoel van willen dan sterker kan zijn dan je verstand.... voor die vervelende onzekerheid!
Weegschaal- Kletskop
Moet toch maar sterk zijn, misschien donderdagochtend, dan heb ik ook de belafspraak. Maar waarschijnlijk is het dan niet meer nodig
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Moet toch maar sterk zijn, misschien donderdagochtend, dan heb ik ook de belafspraak. Maar waarschijnlijk is het dan niet meer nodig
Ik hoop van wel! Dat morgen maar snel voorbij mag zijn
Weegschaal- Kletskop
Hallo allemaal,
Ben al een poosje niet meer geweest hier haha. ( na mijn baalmomentje )
Dus ben geloof ik niet meer up to date, maar ik lees vanzelf wel weer bij.
Hier is de ongesteldheid weer bijna over... dus we mogen weer.
Was wel een hele lange dit keer zeg pff.. normaal is het in 5 dagen wel over.
@ muppetje ik zie dat jij op het wachtbankje zit? Weer even spannend dus...
Ben al een poosje niet meer geweest hier haha. ( na mijn baalmomentje )
Dus ben geloof ik niet meer up to date, maar ik lees vanzelf wel weer bij.
Hier is de ongesteldheid weer bijna over... dus we mogen weer.
Was wel een hele lange dit keer zeg pff.. normaal is het in 5 dagen wel over.
@ muppetje ik zie dat jij op het wachtbankje zit? Weer even spannend dus...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Anniej: Even gekopieerd uit het andere topic wat de operatie precies inhoudt. Ze gaan dan een ovariële drilling doen.
Mijn gynaecoloog zei ook van "nu je toch onder narcose bent, kunnen we beter ineens alles onderzoeken en bekijken". En daar heeft hij wel een punt natuurlijk. Dus ze gaan dan een HSG-onderzoek doen. Hierbij bekijken ze de doorgankelijkheid van de eileiders. Daarnaast gaan ze ook endometriose en endometritis uitsluiten, ze gaan kijken of mijn eitjes (als ik er ooit heb haha) zich goed kunnen innestelen en als laatste gaan ze dan contrastvloeistof + lucht in mijn baarmoeder/erierstokken/eileiders "pompen" en een groot deel van de cystes/blaasjes doorprikken. Ik heb een zware vorm van PCO dus hij moet best veel cystes doorboren/doorprikken, en dat is dus met het idee dat ik dan nadien wel een eisprong kan hebben. Dan heb ik een héél stuk minder cystes op mijn eierstokken en hebben mijn eitjes dus meer kans om te groeien. Nu krijgen ze die kans niet omdat die cystes/blaasjes (ik weet niet hoe ik ze moet noemen) in de weg zitten.
Na de operatie moet ik dan mijn menstruatie opwekken met Lutenyl (nouja, niet direct, eerst mijn lichaam weer wat rust gunnen) en dan gelijk weer met de Clomid beginnen. De kans dat het dan aanslaat is dus wel een stuk hoger, maar helaas nog altijd niet gegarandeerd.
Flower, dankjewel! Wat naar dat er de laatste tijd zoveel stellen uit elkaar gaan. Gelukkig dat er dan nog geen kinderen zijn, dat maakt het alleen maar erger/moeilijker.
Sanne, thanks meis! Mooie cyclus heb je, fijn om te lezen! Nog een paar maandjes geduld, 16 mei was de grote dag toch? Je kan al beginnen aftellen
Nillis, jij ook bedankt voor de knuffel. Ik heb hierboven aan Anniej uitgelegd wat de operatie precies inhoudt, hoop dat het duidelijk is.
FryskeFlinter, dankjewel! Ik zou gewoon een job aannemen als je er ergens eentje kan krijgen. Dan ben je toch al aan het werk. Kan je je daarna niet nog steeds aanmelden bij een gastouderbureau, zodat je alsnog kan switchen?
Pussycat, jullie kunnen er ook weer voor gaan. Je hebt inderdaad een lange menstruatie gehad zeg, jeetje! Je dochter is vandaag jarig toch? Gefeliciteerd iig! Hebben je schoonouders nog raar/moeilijk gedaan omdat ze jullie graag op hun trouwdag wilden?
Mup, sufferd
Alle andere meiden: allemaal heel erg bedankt voor de steun/knuffels, doet me echt heel erg goed. Een knuffel voor ieder van jullie
@ All: Ik moet dus donderdag weer een bloedname laten doen. Als daaruit blijkt dat mijn oestradiol-waarde niet gestegen is, is er ook sowieso geen groeiend eitje. Dus dan spreken we donderdag of vrijdag wellicht de operatie definitief af. Hij had gisteren voorgesteld dat hij het 17 januari al wilde doen, over een week dus (we hadden dat vorige ronde al besproken en 17 januari al min of meer ingecalculeerd, mocht de 150 mg niet aanslaan). Maar dat ga ik dus sowieso niet doen. Het voelt nog niet goed voor mij, ik moet eerst nog wat aan het idee wennen. Het is allemaal nog te vers, te onwerkelijk. Ik denk dat ik het de 24ste wil laten doen (hij opereert altijd op dinsdag), maar tegen het einde van de week zal ik voor mezelf ook wel meer rust en duidelijkheid hebben.
Mijn gynaecoloog zei ook van "nu je toch onder narcose bent, kunnen we beter ineens alles onderzoeken en bekijken". En daar heeft hij wel een punt natuurlijk. Dus ze gaan dan een HSG-onderzoek doen. Hierbij bekijken ze de doorgankelijkheid van de eileiders. Daarnaast gaan ze ook endometriose en endometritis uitsluiten, ze gaan kijken of mijn eitjes (als ik er ooit heb haha) zich goed kunnen innestelen en als laatste gaan ze dan contrastvloeistof + lucht in mijn baarmoeder/erierstokken/eileiders "pompen" en een groot deel van de cystes/blaasjes doorprikken. Ik heb een zware vorm van PCO dus hij moet best veel cystes doorboren/doorprikken, en dat is dus met het idee dat ik dan nadien wel een eisprong kan hebben. Dan heb ik een héél stuk minder cystes op mijn eierstokken en hebben mijn eitjes dus meer kans om te groeien. Nu krijgen ze die kans niet omdat die cystes/blaasjes (ik weet niet hoe ik ze moet noemen) in de weg zitten.
Na de operatie moet ik dan mijn menstruatie opwekken met Lutenyl (nouja, niet direct, eerst mijn lichaam weer wat rust gunnen) en dan gelijk weer met de Clomid beginnen. De kans dat het dan aanslaat is dus wel een stuk hoger, maar helaas nog altijd niet gegarandeerd.
Flower, dankjewel! Wat naar dat er de laatste tijd zoveel stellen uit elkaar gaan. Gelukkig dat er dan nog geen kinderen zijn, dat maakt het alleen maar erger/moeilijker.
Sanne, thanks meis! Mooie cyclus heb je, fijn om te lezen! Nog een paar maandjes geduld, 16 mei was de grote dag toch? Je kan al beginnen aftellen
Nillis, jij ook bedankt voor de knuffel. Ik heb hierboven aan Anniej uitgelegd wat de operatie precies inhoudt, hoop dat het duidelijk is.
FryskeFlinter, dankjewel! Ik zou gewoon een job aannemen als je er ergens eentje kan krijgen. Dan ben je toch al aan het werk. Kan je je daarna niet nog steeds aanmelden bij een gastouderbureau, zodat je alsnog kan switchen?
Pussycat, jullie kunnen er ook weer voor gaan. Je hebt inderdaad een lange menstruatie gehad zeg, jeetje! Je dochter is vandaag jarig toch? Gefeliciteerd iig! Hebben je schoonouders nog raar/moeilijk gedaan omdat ze jullie graag op hun trouwdag wilden?
Mup, sufferd
Alle andere meiden: allemaal heel erg bedankt voor de steun/knuffels, doet me echt heel erg goed. Een knuffel voor ieder van jullie
@ All: Ik moet dus donderdag weer een bloedname laten doen. Als daaruit blijkt dat mijn oestradiol-waarde niet gestegen is, is er ook sowieso geen groeiend eitje. Dus dan spreken we donderdag of vrijdag wellicht de operatie definitief af. Hij had gisteren voorgesteld dat hij het 17 januari al wilde doen, over een week dus (we hadden dat vorige ronde al besproken en 17 januari al min of meer ingecalculeerd, mocht de 150 mg niet aanslaan). Maar dat ga ik dus sowieso niet doen. Het voelt nog niet goed voor mij, ik moet eerst nog wat aan het idee wennen. Het is allemaal nog te vers, te onwerkelijk. Ik denk dat ik het de 24ste wil laten doen (hij opereert altijd op dinsdag), maar tegen het einde van de week zal ik voor mezelf ook wel meer rust en duidelijkheid hebben.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012