Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY zo 8 jan 2012 - 10:04

Ellebel schreef:Janedoe: ik blijf er op hameren hoor, maar heb je inmiddels zink tabletten geprobeerd? Ik ben nu precies na 29 dagen ongesteld geworden en de ronde hiervoor waren het 88 dagen. Drie weken na de start met zinktabletten werd ik ongesteld. Nogmaals het kan toeval zijn, maar google het maar eens. Het kan je echt helpen en kost nauwelijks geld en tijd.

Zit er ook een limiet aan om zinktabletten te slikken om mag je die blijven gebruiken voor je menstruatie?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Vlinderjoy zo 8 jan 2012 - 10:25

Heeel veel succes morgen Allysa !!

En hoef niet meer op controle, morgen belt de VK nog terug. Om te vragen of bloedverlies wel gestopt is. Maar heb nu alleen nog wat bruinige afscheiding dus denk dat ik er nu snel van af ben!!

dus we kunnen er gewoon weer voor gaan smile
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Alyssa zo 8 jan 2012 - 10:28

Bolus, Flower en Vlinderjoy dankjewel!

Shally, er zit geen limiet op zinktabletten. Ik neem ze gewoon dagelijks. Je moet het meer zien als een vitamine wat je extra binnenkrijgt dan. Net zoals ik foliumzuur/zwangerschapsvitamines slik, slik ik ook gewoon zinktabletten. Baat het niet, dan schaadt het niet.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Suusje zo 8 jan 2012 - 20:43

Goedemorgen meiden!

Fijn weekend gehad? Ik heb net een test gedaan van Clear Blue. Alleen volgens mij heb ik het verkeerd gedaan....er kwam in het eindvenster geen streep en het eerste venster werd blauw. Dus volgens mij heeft het testvenster niet gewerkt. Sad ....Wat denken jullie?
Hmmm de spanning stijgt....

Suusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 69
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  nillis zo 8 jan 2012 - 21:47

Jeetje wat is er weer veel bij geschreven.

@ Suusje, hoever zit je in je cyclus en ben je overtijd. Als de test niet betrouwbaar is zou ik hem morgen nogmaals over doen.

@ FF, nog gefeliciteerd met het halen van je examen.

@ Alyssa, heel veel succes vandaag.

@ Vlinderjoy, fijn dat het bloedverlies minder wordt.

@ Weegschaal, fijn dat de curretage goed is gegaan. Hopelijk is het bloedverlies snel minder.

@ Muppet, spannend hoor, zal duimen dat het raak is.

@ AnnieJ, leuk een nieuwe box. Gebruiken jullie hem nog veel voor Y. Wij hebben hem voor de kerst opgeruimd.

@ all, hier geen nieuws. Nog steeds wat ongi. Gisteren een leuk gesprek gehad met mijn vriend en hij was toch ook wel iets teleurgesteld dat ik ongi was geworden. Dus hij is er ook wel mee bezig zonder dat hij het laat merken. Verder gisteren op kwaambezoek geweest bij vrienden. Wat is zo'n babytje weer klein. Verder ga ik vandaag weer een forladix halen. Blijf misselijk, duizelig en moe dus zal wel iets van bloedarmoede weer spelen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Muppetje zo 8 jan 2012 - 21:50

Dat is het niet hoor Nillis, ik voel me niet zo als vorige keer. Al vraag ik me af of je je iedere zwangerschap hetzelfde voelt. Het enige dat ik wel heb wat ik ook had toen ik zwanger was is dat ik vreselijk moe ben. Echt, ik lig al een paar dagen om acht uur te slapen, lekker gezellig ook Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Weegschaal ma 9 jan 2012 - 0:57

Muppetje schreef:Dat is het niet hoor Nillis, ik voel me niet zo als vorige keer. Al vraag ik me af of je je iedere zwangerschap hetzelfde voelt. Het enige dat ik wel heb wat ik ook had toen ik zwanger was is dat ik vreselijk moe ben. Echt, ik lig al een paar dagen om acht uur te slapen, lekker gezellig ook Wink

Toch wel spannend... Hoe was je temp vandaag?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Weegschaal ma 9 jan 2012 - 1:00

@ Suusje; Ik heb geen ervaring met clear blue testen, maar zou het morgen ook overdoen...

@ Vlinderjoy; Fijn dat het zo goed als over is. En dat jullie er weer voor kunnen gaan, hoop dat het weer snel raak is!

@ Nillis; Vervelend dat je zo'n last hebt van bloedarmoede. En ik vind het ook leuk om te merken dat mijn man er ook echt mee bezig is, al is die er de laatste dagen wat somber over...

@ Alyssa; Misschien is je afspraak al geweest, maar nogmaals succes!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje ma 9 jan 2012 - 1:03

Weegschaal schreef:
Muppetje schreef:Dat is het niet hoor Nillis, ik voel me niet zo als vorige keer. Al vraag ik me af of je je iedere zwangerschap hetzelfde voelt. Het enige dat ik wel heb wat ik ook had toen ik zwanger was is dat ik vreselijk moe ben. Echt, ik lig al een paar dagen om acht uur te slapen, lekker gezellig ook Wink

Dat vind ik zelf eigenlijk echt niet, apart hè. Mijn temp was 37,1, weer n tiende hoger dan gisteren

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal ma 9 jan 2012 - 1:06

Muppetje schreef:
Weegschaal schreef:

Dat vind ik zelf eigenlijk echt niet, apart hè. Mijn temp was 37,1, weer n tiende hoger dan gisteren

Gevoel zegt veel, maar zeker niet alles. Temp is iig een goed teken!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje ma 9 jan 2012 - 1:07

Ik wacht rustig af...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal ma 9 jan 2012 - 1:08

Muppetje schreef:Ik wacht rustig af...

Dan zal ik dat ook doen Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje ma 9 jan 2012 - 1:19

Weegschaal schreef:
Muppetje schreef:Ik wacht rustig af...

Dan zal ik dat ook doen Wink

Wahaha, ja wat moet ik dan hè...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Puzzle ma 9 jan 2012 - 1:31

gezellig, wachten we met z'n alle! hihi
ik wacht op m'n menstruatie...( is voor het eerst dat ik er blij mee zou zijn )

en alyssa.......??? hoe was/ is je echo??
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 3:35

Ok...dit gaat snel hahahaha! Ik kan het NU al niet bij benen na 2 dagen!
Pfffff....
Heb net gewerkt, werkt in de thuiszorg...ben kapot! Gelukkig heeft mn zus lekker de beneden boel alweer gedaan, Y.enthe zit lekker in de box te spelen, kan ik even reageren en zometeen als manlief thuis is samen eten voorbereiden, we eten preischotel...

@Alyssa; bedankt voor je compliment op de meubels! Ben er ook erg blij mee! Kan er jaaaaaren (hoop ik) mee vooruit zo!

@Janedoe: Jij ook bedankt voor het compliment! En idd, de lisjt word maar langer en langer! Maargoed, tegen de tijd dat wij voor een 2e gaan, zal hij/zij geboren worden in 2013 (denk ik). Jij hebt ook een vrij lange cyclus nu na de pil of niet? Mijn HA zou me ook niet zo snel voor iets doorsturen, maar vorige week ook dat gedoe met mijn spiraal ik was er klaar mee! Hopelijk heb ik ook nu weer een mooie cyclus maargoed, we wachten het wel af...
Maargoed, je kan altijd even contact op nemen met de HA als je het niet vertrouwt? Ik denk maar zo, baat het niet schaat het niet.

@Roos: Ik vind het zeker leuk dat we misschien wel volgend jaar idd een kleintje mogen verwachten!Ik kan nu al stiekem niet meer wachten, maar ook hier toch even wachten en aankijken hoe mijn cyclus op gang komt! Bij Y.enthe was ik zo zwanger dus het kan bij een 2e ook, al hoop ik stiekem van niet! Dan zijn ze mooi verspreid jarig en niet zo vlak achter elkaar ;-)

@Weegschaal; ik kan me heel goed indenken dat je het vloeien en maandverband meer als zat bent, hopelijk gaat het "snel over"...

@SleepingBeauty: Bedankt voor het compliment! Ik ben ook zeer zeker blij mee, nu kan het jaren mee hoop, en eerst hadden we beuken en dit en dat haha net zo'n bij elkaar geraapt zooitje (met wel nieuw/netjes)...
Je zou het niet zeggen maar alle meubels zijn op de bank na 2ehands!

@Nillis: Bij de box die we hadden had ik het helemaal gehad, stond ook op een onplek en nu de nieuwe is al aardig in gebruik ja! Het is ook wel even lekker om je handen vrij te hebben dan hoor! :-)..
Hopelijk slaat de floradix aan! Mijn man vind het ook wel heel leuk weer een 2e ja! Maar het liefst NA november en dus NIET te kort op Y.

Zo dan weer een beetje bij, eindelijk na bijna 14maand ongesteld te zijn geweest ben ik er NU vandaag zo goed als AF! cheers en de lekkere trek is er ook weer, heb een halve zak chips zitten leeg eten...zo fout..maar wel lekker en heb er ook even gewoon van genomen en genoten!

Gast
Gast

Bericht  Caramba ma 9 jan 2012 - 4:56

Vanmorgen mijn laatste pil genomen, van het weekend ongesteld worden en dan maar hopen dat mijn cyclus snel op normale gang komt.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Muurvlindertje ma 9 jan 2012 - 5:44

Ik heb een vraagje. Ben nu na 36 dagen ongesteld worden, maar weet niet of het ongesteld is. Heb sinds gisterochtend bruinverlies, niet veel. Wel de lage rugkrampen die ik vroeger had toen ik ongesteld was. Vorige keer had ik tenminste nog rood bloed, nu helemaal niet. Heb ik dan wel een eisprong gehad?
Vrijdag ga ik teunisbloemolie/tarkekiemolie halen. Baat het niet, schaadt het niet. Ik wil m'n oude 28-daagse cyclus met 6 dagen menstruatie terug!!!!! Twisted Evil
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Muppetje ma 9 jan 2012 - 5:49

Het is pas een menstruatie als je rood bloed verliest...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal ma 9 jan 2012 - 5:50

@ Puzzle; Ik wacht dit keer ook met smart op mijn menstruatie. Dus hopen dat wij het snel krijgen en de rest natuurlijk niet!

@ Anniej_S; Fijn dat je menstruatie weer bijna voorbij is, ik mag dan van mezelf ook wat snaaien.

@ Spetterdespat; Spannend!

Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muurvlindertje ma 9 jan 2012 - 5:56

Muppetje schreef:Het is pas een menstruatie als je rood bloed verliest...

Is dat officieel?
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Bericht  Susan ma 9 jan 2012 - 5:58

Ik weet niet of dat officieel is, ik weet wel dat toen ik zwanger was van Ezra, ik tot 18 weken bruinverlies heb gehad. Voordat ik positief testte dacht ik ook dat ik ongesteld aan het worden was.

Ik zou het zelf dus nog niet als menstruatie tellen en even testen als het niet meer wordt dan dit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Muppetje ma 9 jan 2012 - 6:12

Muurvlindertje schreef:
Muppetje schreef:Het is pas een menstruatie als je rood bloed verliest...

Is dat officieel?

Mijn gynaecoloog zegt dat, volgens mij zeggen ze dat allemaal. Ja ik denk wel dat dat 'officieel' is

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muurvlindertje ma 9 jan 2012 - 6:23

Oh, nou dan ga ik vrijdagmiddag als ik tijd heb maar eens een test kopen en doen. No
Het komt nu niet echt uit zeg maar als het positief is. Ik heb nu nog steeds pijn in m'n (onder)buik en rugkrampen en ben misselijk. Maar de kans is klein, doch aanwezig. :affraid:
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Bericht  Alyssa ma 9 jan 2012 - 8:32

Spetterdespat: spannend!

Muurvlindertje: mijn gynaecoloog zegt ook altijd dat het pas een menstruatie is als er echt rood bloedverlies is. Dan mag ik al 5 dagen oud bloed of bruinverlies hebben, dat telt niet als menstruatie dan.

Muppetje: Ik blijf hopen voor jou hoor!

Ook hier even gekopieerd uit het 'voor een kindje in 2011 topic':

Zoals altijd, wederom slecht nieuws gekregen. Ook de hoogste dosis Clomid slaat niet aan, het mag niet zijn. Ik ben er ontzettend verdrietig door, had echt goede hoop voor mezelf. Een driedubbele dosis, dat kon toch bijna niet mis gaan dacht ik? Nou goed, wel dus en ik kan het maar niet plaatsen. Ik moet nu donderdag nog eens terug om bloed te laten nemen, maar mijn gynaecoloog verwacht niet dat daar wat uitkomt. Donderdag of vrijdag gaan we dan een operatie afspreken.

Heel slecht nieuws allemaal dus, ben er enorm verdrietig om. Heb bewust even mijn facebook en telefoon gelaten voor wat het was, maar ik wilde jullie natuurlijk wel allemaal updaten. Ik zal straks de berichtjes op FB wel lezen, sowieso al enorm bedankt voor jullie steun, dat doet me echt heel goed voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 8:34

Dat is met recht klote! Een knuf voor jouw! hug
Wat houd een operatie in (heb natuurlijk ook niet alles gevolgt)...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: