voor een kindje 2012
+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@ Viva: dankjewel nog meid . Jij ook nog he? Met je dametje . Ik ga duimen dat 't een innestelingsbloeding was .
Heeft jou kleine meid ook dat ze even niet meer weet waar ze mee moet spelen? Hahaha. Dat had J.oshua wel LOL...
Ik ga duimen dat dat allemaal goedkomt, zodat je gastouder kunt worden .
@ FryskeFlinter: is het ook niet makkelijker als je de kindjes bij jou thuis hebt? Dan kun je er meer aannemen, dan bij de mensen thuis lijkt mij en dus ook meer verdienen...
Heeft jou kleine meid ook dat ze even niet meer weet waar ze mee moet spelen? Hahaha. Dat had J.oshua wel LOL...
Ik ga duimen dat dat allemaal goedkomt, zodat je gastouder kunt worden .
@ FryskeFlinter: is het ook niet makkelijker als je de kindjes bij jou thuis hebt? Dan kun je er meer aannemen, dan bij de mensen thuis lijkt mij en dus ook meer verdienen...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
triesje, dank je!
Haha nou de helft staat opgeborgen, want dat is klei en dergelijke, dat mag ze niet zo maar pakken.
Dus het valt nog mee!
Als je bij mensen thuis oppast, verdien je veel meer per uur dan dat je het bij jou thuis doet.
Dus het hoeft niet per se meer te verdienen...
Haha nou de helft staat opgeborgen, want dat is klei en dergelijke, dat mag ze niet zo maar pakken.
Dus het valt nog mee!
Als je bij mensen thuis oppast, verdien je veel meer per uur dan dat je het bij jou thuis doet.
Dus het hoeft niet per se meer te verdienen...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Triesje1983 schreef:
Daar hebben we zelf ook wel aan gedacht, maar stel.... je hebt je hele huis aangepast voor kinderen, en het lukt toch niet. Hoe confronterend zou dat dan zijn. Daarom wil ik, zolang wij zelf nog geen kinderen hebben liever bij de mensen thuis oppassen. En bij de vraagouder thuis, kan je ook zorgen voor meerdere kindjes uit andere gezinnen, dat moet even duidelijk op papier staan dan voor de belastingdienst en beide partijen. Maar het mag wel, de vraagouders moeten daar dan wel mee akkoord gaan.
Viva, begrijpelijk... Balen.. Hopelijk lukt het op de manier hoe jezelf in gedachten hebt.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
@FF; het lijstje is niet confronterend hoor! Het is wel leuk om te zien dat ik niet de enige ben die pas later die jaar voor een kindje wil gaan...maar duurt zo lang naar mijn idee:P Dus jij bent van beroep, of je zou, gastouder willen zijn? Jammer dat je zo ver weg woont, je had zo hier kunnen komen oppassen!
@Linie: Balen dat je na na bijna 14mnd nog niet zwanger bent...hopelijk komt het alsnog snel.
@Sleepingbeaty: Wat balen dat je contract minder word, maar ik weet naar mijn weten dat dat niet zomaar mag. Ik werk ook minder als mijn contract uren idd maar ze mogen het niet zomaar naar beneden bij stellen zeg maar..
Hier bij ons word idd bezuinigd op de thuiszorg. Vroeger had je 3uur per client in de thuiszorg en nu is dat maar max 2uur...echt niet te doen hoor! Sommige zijn wel heel lief en zeggen ook als je klaar bent, ga maar lekker naar huis je hebt je best weer gedaan voor deze week! Maar het is niet leuk om verdeeld over de dag te werken zeg maar, ik probeer zoveel mogelijk aan 1 gesloten te werken, je fietst dan wel op en neer, maar om eerst naar huis te gaan van client 1 en dan weer vervolgend naar client 2, je hele dag is weg zeg maar..gelukkig heb ik er ook wel een paar die dan ook zeggen als ik klaar ben, ga lekker naar de volgende en dan ben je ook weer op tijd thuis! Als ik het goed begrijp is je man dus ook op zoek naar wat anders, leuk waar heeeft hij op gesolliciteerd? En als jij wat anders zou willen, wat zou dat dan zijn?
Werkse voor vanavond!
@Weegschaal; dank je wel! Zo'n vrije dag vliegt voorbij! Wel fijn dat het bruin maar minimaal is! Hopelijk is het snel voorbij!
@Triesje: Zit je in de WW..balen ik heb dat tijdens de zwangerschap gehad en pas weer aan het werk gegaan toen Y. 6mnd was..nu in mei dus een jaar. Ben je al wat wijzer geworden bij de UWV.
Heb weinig te melden, niet zoveel bijzonders gedaan..ben ook al de hele dag moe en chagerijnig...ben gewoon echt toe aan weekend en uitslapen!
Ik denk dat chagerijnige komt doordat vorige week mijn spiraal is verwijderd en mijn hormonen door het lijf gieren! Ik was tot afgelopen zondag ongesteld en nu vanaf die elke x bruinige afscheiding..ik heb een vaginale douche gekocht om eens de boel te reinigen..zal wel niet kwaad kunnen..
@Linie: Balen dat je na na bijna 14mnd nog niet zwanger bent...hopelijk komt het alsnog snel.
@Sleepingbeaty: Wat balen dat je contract minder word, maar ik weet naar mijn weten dat dat niet zomaar mag. Ik werk ook minder als mijn contract uren idd maar ze mogen het niet zomaar naar beneden bij stellen zeg maar..
Hier bij ons word idd bezuinigd op de thuiszorg. Vroeger had je 3uur per client in de thuiszorg en nu is dat maar max 2uur...echt niet te doen hoor! Sommige zijn wel heel lief en zeggen ook als je klaar bent, ga maar lekker naar huis je hebt je best weer gedaan voor deze week! Maar het is niet leuk om verdeeld over de dag te werken zeg maar, ik probeer zoveel mogelijk aan 1 gesloten te werken, je fietst dan wel op en neer, maar om eerst naar huis te gaan van client 1 en dan weer vervolgend naar client 2, je hele dag is weg zeg maar..gelukkig heb ik er ook wel een paar die dan ook zeggen als ik klaar ben, ga lekker naar de volgende en dan ben je ook weer op tijd thuis! Als ik het goed begrijp is je man dus ook op zoek naar wat anders, leuk waar heeeft hij op gesolliciteerd? En als jij wat anders zou willen, wat zou dat dan zijn?
Werkse voor vanavond!
@Weegschaal; dank je wel! Zo'n vrije dag vliegt voorbij! Wel fijn dat het bruin maar minimaal is! Hopelijk is het snel voorbij!
@Triesje: Zit je in de WW..balen ik heb dat tijdens de zwangerschap gehad en pas weer aan het werk gegaan toen Y. 6mnd was..nu in mei dus een jaar. Ben je al wat wijzer geworden bij de UWV.
Heb weinig te melden, niet zoveel bijzonders gedaan..ben ook al de hele dag moe en chagerijnig...ben gewoon echt toe aan weekend en uitslapen!
Ik denk dat chagerijnige komt doordat vorige week mijn spiraal is verwijderd en mijn hormonen door het lijf gieren! Ik was tot afgelopen zondag ongesteld en nu vanaf die elke x bruinige afscheiding..ik heb een vaginale douche gekocht om eens de boel te reinigen..zal wel niet kwaad kunnen..
Gast- Gast
Meiden....jullie gaan me echt gewoon te snel hoor, ik lees af en toe wel even bij maar ik kan gewoon écht niet op iedereen reageren...
Hier eigenlijk ook weinig nieuws, volgens mij hebben we op/rond de juiste dagen geklust, over een paar dagen zou ik meer kunnen/moeten weten maar vooralsnog weet ik bijna wel zeker dat ik niet zwanger ben.... Maar goed, dit is pas de eerste ronde en het mag best nog wel even duren van mij zodat ik nog een beetje aan het idee kan wennen.
Mijn man gaat de komende tijd trouwens ook een paar keer een lang weekend weg, ben benieuwd hoe ik dan met mijn vruchtbare dagen uitkom...
Hier eigenlijk ook weinig nieuws, volgens mij hebben we op/rond de juiste dagen geklust, over een paar dagen zou ik meer kunnen/moeten weten maar vooralsnog weet ik bijna wel zeker dat ik niet zwanger ben.... Maar goed, dit is pas de eerste ronde en het mag best nog wel even duren van mij zodat ik nog een beetje aan het idee kan wennen.
Mijn man gaat de komende tijd trouwens ook een paar keer een lang weekend weg, ben benieuwd hoe ik dan met mijn vruchtbare dagen uitkom...
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
@ FryskeFlinter: ja dat is ook wel weer zo idd...
@ Anniej: jup, per 24 januari zit ik in de WW... en 't nare is ook nog, na 3 maanden krijg ik geen kinderopvangtoeslag meer én kun je vanuit de WW dus ook géén reïntegratie-traject meer in... En ik kan je vertellen, dat dat voor iemand als ik (chronisch zieke) niet erg makkelijk maakt om te solliciteren... Ik zal nu dus moeten informeren wat het me gaat kosten als J.oshua nog maar 1 dag in de week daar naartoe gaat...Per 24 april... En het aparte is ook nog: je moet 8 weken van te voren aangeven of je nog kinderopvangtoeslag behoort te krijgen of niet... Dat is toch te belachelijk voor woorden???
Ik hoop dat die vaginale douche gaat helpen meid.
@ Pandora: ik ga duimen dat je toch zwanger bent hoor ...
@ Anniej: jup, per 24 januari zit ik in de WW... en 't nare is ook nog, na 3 maanden krijg ik geen kinderopvangtoeslag meer én kun je vanuit de WW dus ook géén reïntegratie-traject meer in... En ik kan je vertellen, dat dat voor iemand als ik (chronisch zieke) niet erg makkelijk maakt om te solliciteren... Ik zal nu dus moeten informeren wat het me gaat kosten als J.oshua nog maar 1 dag in de week daar naartoe gaat...Per 24 april... En het aparte is ook nog: je moet 8 weken van te voren aangeven of je nog kinderopvangtoeslag behoort te krijgen of niet... Dat is toch te belachelijk voor woorden???
Ik hoop dat die vaginale douche gaat helpen meid.
@ Pandora: ik ga duimen dat je toch zwanger bent hoor ...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
FryskeFlinter, nee ik vind het niet confronterend hoor. Vind het juist wel handiger en overzichtelijker zo.
SleepingBeauty, wat balen dat je uren vanaf maart naar 20 worden gezet, en dat terwijl je juist liever mee uren wilde gaan werken . Hopen dat je niet nog meer de dupe wordt van al die bezuinigingen.
Weegschaal, fijn dat je bijna geen bloed/bruinverlies meer hebt meis! Nu hopen dat je binnen een paar weken ongesteld mag worden!
Triesje, een negatieve ovulatietest op dag 10 is inderdaad niet erg, ik denk dat meestal de eisprong toch pas later in de cyclus is hoor.
Viva, vervelend dat je wat bloedverlies had. Hoelang is het nu geleden van je miskraam?
Anniej, zoveel last van de hormonen meid? Ach, 't is voor het goede doel he
Pandora, spannend hoor!
All, ik ben vandaag weer bloed wezen prikken, maar het resultaat was wederom erg slecht. Mijn lichaam reageert gewoon helemaal niet, 0,0 op al de hormonen die ik de laatste maanden heb binnengekregen. Slecht nieuws dus. We hebben dan ook gelijk een datum afgesproken voor de operatie, die zal 24 januari al plaatsvinden. Ik ben echt intens verdrietig, het is allemaal een beetje raar en onwerkelijk, kan het ook allemaal nog niet goed vatten. Maar we slaan er ons wel door hoor, het is gewoon even een moeilijke periode nu.
SleepingBeauty, wat balen dat je uren vanaf maart naar 20 worden gezet, en dat terwijl je juist liever mee uren wilde gaan werken . Hopen dat je niet nog meer de dupe wordt van al die bezuinigingen.
Weegschaal, fijn dat je bijna geen bloed/bruinverlies meer hebt meis! Nu hopen dat je binnen een paar weken ongesteld mag worden!
Triesje, een negatieve ovulatietest op dag 10 is inderdaad niet erg, ik denk dat meestal de eisprong toch pas later in de cyclus is hoor.
Viva, vervelend dat je wat bloedverlies had. Hoelang is het nu geleden van je miskraam?
Anniej, zoveel last van de hormonen meid? Ach, 't is voor het goede doel he
Pandora, spannend hoor!
All, ik ben vandaag weer bloed wezen prikken, maar het resultaat was wederom erg slecht. Mijn lichaam reageert gewoon helemaal niet, 0,0 op al de hormonen die ik de laatste maanden heb binnengekregen. Slecht nieuws dus. We hebben dan ook gelijk een datum afgesproken voor de operatie, die zal 24 januari al plaatsvinden. Ik ben echt intens verdrietig, het is allemaal een beetje raar en onwerkelijk, kan het ook allemaal nog niet goed vatten. Maar we slaan er ons wel door hoor, het is gewoon even een moeilijke periode nu.
Laatst aangepast door Alyssa op do 12 jan 2012 - 9:11; in totaal 1 keer bewerkt
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa, ik weet niet zo goed hoe ik het beste kan reageren dan behalve een grote virtuele !
Het is ook heel rot dat je al die hormonen in je lichaam krijgt, en je lichaam er niets mee doet!
Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven als je geopereerd wordt?
En het was gelukkig alleen even bij het afvegen! De wc-beurt erna was het er al niet meer gelukkig!
Vorige week woensdag was de laatste dag eigenlijk!
Het is ook heel rot dat je al die hormonen in je lichaam krijgt, en je lichaam er niets mee doet!
Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven als je geopereerd wordt?
En het was gelukkig alleen even bij het afvegen! De wc-beurt erna was het er al niet meer gelukkig!
Vorige week woensdag was de laatste dag eigenlijk!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Bah ik zit weer ff in een jank sessie. Van de week ook al liggen janken dat ik nog steeds niet zwanger ben. En als je ermee bezig bent, valt het je op dat het bij veel mensen in je omgeving wel gewoon lukt. Nu lees ik net weer op facebook dat iemand vader wordt.
En weer komen die tranen...
Sorry moest het echt gewoon even kwijt hier. Sorry als ik mensen kwets niet mijn bedoeling.
Sorry moest het echt gewoon even kwijt hier. Sorry als ik mensen kwets niet mijn bedoeling.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Bah ik zit weer ff in een jank sessie. Van de week ook al liggen janken dat ik nog steeds niet zwanger ben. En als je ermee bezig bent, valt het je op dat het bij veel mensen in je omgeving wel gewoon lukt. Nu lees ik net weer op facebook dat iemand vader wordt.
Ik kan me dit zó goed voorstellen!
Ik ben pas sinds oktober gestopt, en toen k van de week wéér hoorde dat iemand die ik ken moeder wordt, heb ik thuis ook even zitten janken.... en dat terwijl ik dus nog totaal geen recht van spreken heb, zo kort als wij nog naar bezig zijn.
maar het enige wat ik kan doen is je een virtuele knuffel geven, en voor je duimen dat het jullie ook snel gegund is!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
meiden, ik hou het niet meer bij hoor....
Ik kom wel om de zoveel tijd even kijken en meelezen hier, maar het lukt me echt niet om op iedereen te reageren...
als ik na mijn werk thuiskom moet ik meestal 5 pagina's ofzo teruglezen....
ik doe mn best, maar t zal grotendeels bij meelezen blijven, vooral nu ik zelf ook weinig boeiends te melden heb....
Ik kom wel om de zoveel tijd even kijken en meelezen hier, maar het lukt me echt niet om op iedereen te reageren...
als ik na mijn werk thuiskom moet ik meestal 5 pagina's ofzo teruglezen....
ik doe mn best, maar t zal grotendeels bij meelezen blijven, vooral nu ik zelf ook weinig boeiends te melden heb....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
@pandora; spannend! Ga je morgen gelijk testen?
@JaneDoe; begrijpelijk ja gaat mij ook wel snel, maar zo na de late diensten hev ik alle tijd om bij te le ze n....We horen het wel als je nieuws hebt en hopelijk snel!
@ Alyssa; wat een tegenvallers zeg! Al die hormonrn en dan og doet het niks met je! Sterkte meid! Dikkr knuffel!
@ Anniej; Wel fijnn als je hrt nog een beetje aansluitend hebt idd! Maar mijn contract liep af per maart dus ik heb geen poot om op te sytaan wat uren betreft!
@Linnie; ik snap je frustratie wel op eens zijn er zoveel mensen om je heen zwanger omdat je in zon leeftijdsfase komt... Wel irri dat je zelf ook zo graag wi" en lukt dan niet zo snel...Jou tijd komt ook vast nog!
Zo mijn late dienst zit er alweer op! Kan nooit slapen nadien dus vandaar dat ik nog ff lekkr kan reageren.
@JaneDoe; begrijpelijk ja gaat mij ook wel snel, maar zo na de late diensten hev ik alle tijd om bij te le ze n....We horen het wel als je nieuws hebt en hopelijk snel!
@ Alyssa; wat een tegenvallers zeg! Al die hormonrn en dan og doet het niks met je! Sterkte meid! Dikkr knuffel!
@ Anniej; Wel fijnn als je hrt nog een beetje aansluitend hebt idd! Maar mijn contract liep af per maart dus ik heb geen poot om op te sytaan wat uren betreft!
@Linnie; ik snap je frustratie wel op eens zijn er zoveel mensen om je heen zwanger omdat je in zon leeftijdsfase komt... Wel irri dat je zelf ook zo graag wi" en lukt dan niet zo snel...Jou tijd komt ook vast nog!
Zo mijn late dienst zit er alweer op! Kan nooit slapen nadien dus vandaar dat ik nog ff lekkr kan reageren.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
JaneDoe schreef:Linnie1985 schreef:Bah ik zit weer ff in een jank sessie. Van de week ook al liggen janken dat ik nog steeds niet zwanger ben. En als je ermee bezig bent, valt het je op dat het bij veel mensen in je omgeving wel gewoon lukt. Nu lees ik net weer op facebook dat iemand vader wordt.
Ik kan me dit zó goed voorstellen!
Ik ben pas sinds oktober gestopt, en toen k van de week wéér hoorde dat iemand die ik ken moeder wordt, heb ik thuis ook even zitten janken.... en dat terwijl ik dus nog totaal geen recht van spreken heb, zo kort als wij nog naar bezig zijn.
maar het enige wat ik kan doen is je een virtuele knuffel geven, en voor je duimen dat het jullie ook snel gegund is!!
Iedereen die graag zwanger wil worden heeft dan recht van spreken!
Je had mij moeten zien toen ik wel wilde, maar mijn vriend nog niet!
Bij elke nieuwe bekentenid van een bekende werd ik sip.
*edit* Nu ben ik wel echt een dramaqueen ten top hoor, maar toch.
Als je iets graag wilt, duurt het altijd te lang.
Gast- Gast
Jemig, ook ik houd het niet meer bij.
@ FF, ik stond wel in het lijstje, maar ben er nu dus ineens weer uit. Wij zijn 29 en 30 en sinds nov 2011 bezig voor een tweede kindje. Zou je mij er weer in willen zetten. het lukt me niet zelf.
@ Alyssa, wat een vervelend nieuws. Veel succes de 24e. En een hele dikke
@ Muppet, Hoe gaat het met jou?
@ Pandora, wanneer zou je ongi moeten worden?
@ Weegschaal, fijn dat het bloedverlies bijna over is. Hier nog steeds een beetje ongi. Blijf nog oud bloed verliezen, maar vast volgende week over en dan zullen we ons best maar we even gaan doen. Ga jij ovulatietesten gebruiken?
@ Triesje, hopelijk heb je snel een positieve ovualtietest.
@ all, Nou ik heb mijn hb vanmorgen geprikt en daar krijg ik maandag of dinsdag de uitslag van en de exzeem in mijn hals gaat al mooi weg. De plekjes op mijn lichaam nog niet, dus misschien is dat toch wat anders. We wachten maar weer af. Hier nog steeds wat ongi. Gewoon irritant. Vanaf volgende week zullen wij er weer voor gaan, dat vind ik nu wel lastig dat ineens mijn cyclus onregelmatiger is. Komt vast goed. Fijn weekend iedereen. Ik ga eens alle post sorteren, dit ligt er wel van een half jaar.
@ FF, ik stond wel in het lijstje, maar ben er nu dus ineens weer uit. Wij zijn 29 en 30 en sinds nov 2011 bezig voor een tweede kindje. Zou je mij er weer in willen zetten. het lukt me niet zelf.
@ Alyssa, wat een vervelend nieuws. Veel succes de 24e. En een hele dikke
@ Muppet, Hoe gaat het met jou?
@ Pandora, wanneer zou je ongi moeten worden?
@ Weegschaal, fijn dat het bloedverlies bijna over is. Hier nog steeds een beetje ongi. Blijf nog oud bloed verliezen, maar vast volgende week over en dan zullen we ons best maar we even gaan doen. Ga jij ovulatietesten gebruiken?
@ Triesje, hopelijk heb je snel een positieve ovualtietest.
@ all, Nou ik heb mijn hb vanmorgen geprikt en daar krijg ik maandag of dinsdag de uitslag van en de exzeem in mijn hals gaat al mooi weg. De plekjes op mijn lichaam nog niet, dus misschien is dat toch wat anders. We wachten maar weer af. Hier nog steeds wat ongi. Gewoon irritant. Vanaf volgende week zullen wij er weer voor gaan, dat vind ik nu wel lastig dat ineens mijn cyclus onregelmatiger is. Komt vast goed. Fijn weekend iedereen. Ik ga eens alle post sorteren, dit ligt er wel van een half jaar.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Naam | Leeftijd | Gaan er voor vanaf | wel/niet zwanger | hoeveelste kindje |
Puzzle | … | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Alyssa | 24/26 | Februari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Weegschaal | 26/26 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Triesje1983 | 28/36 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Viva | 20/21 | Juli 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pussycat | 23/25 | Augustus 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Ugly Betty | … | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Nillis | 29/30 | November 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Slaatje | … | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Pandora | 29/30 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Bolus | 26/26 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Vintage | … | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Flower_L | 26/29 | Februari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Fryskeflinter | 25/29 | feb/maart 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Roos | 26/27 | Maart 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pearl | 24/24 | April 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Anniej_S | 24/28 | April/mei 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Spetterdespat | 28/26 | April/Mei 2012? | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
L!ND@ | … | ergens in 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Emma_ | … | 29 juni 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Birgit | … | Juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
... | … | ... | ... | ... |
Silver- Ratel
Nillis, je staat er tussen
Heb nu maar een bestandje in word gemaakt. want ertussen proppen is nu iets moeilijker.
Hier weinig nieuws, en meiden ik houd het niet meer bij. Als ik nieuws heb meld ik het wel. Succes allemaal!
Heb nu maar een bestandje in word gemaakt. want ertussen proppen is nu iets moeilijker.
Hier weinig nieuws, en meiden ik houd het niet meer bij. Als ik nieuws heb meld ik het wel. Succes allemaal!
Silver- Ratel
dat heb ik dus ook ! Kan het niet bijhouden zeg!
Jullie horen me vanzelf wel als er iets te melden valt of iets dergelijks..
Alyssa
oja, en FF, voor de aanvulling van je lijstje: wij zijn beide bijna 28 ( nog maandje)
Jullie horen me vanzelf wel als er iets te melden valt of iets dergelijks..
Alyssa
oja, en FF, voor de aanvulling van je lijstje: wij zijn beide bijna 28 ( nog maandje)
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Puzzle | … | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Ugly Betty | 23/24 | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Slaatje | … | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:
Naam Leeftijd Gaan er voor vanaf wel/niet zwanger hoeveelste kindje Puzzle … Januari 2011 nog niet zwanger 1e kindje Alyssa 24/26 Februari 2011 nog niet zwanger 1e kindje Weegschaal 26/26 Maart 2011 nog niet zwanger 1e kindje Triesje1983 28/36 Maart 2011 nog niet zwanger 2e kindje Viva 20/21 Juli 2011 nog niet zwanger 2e kindje Pussycat 23/25 Augustus 2011 nog niet zwanger 2e kindje Ugly Betty 23/24 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje Janedoe 26/27 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje Nillis 29/30 November 2011 nog niet zwanger 2e kindje Vlinderjoy 24/27 November 2011 nog niet zwanger 1e kindje Slaatje 33/41 November 2011 nog niet zwanger 1e kindje Zonnetje 25/25 Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje SleepingBeauty 24/27 Januari 2012 Nog niet zwanger 1e kindje Pandora 29/30 Januari 2012 nog niet zwanger 2e kindje Bolus 26/26 Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje Vintage … Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje Flower_L 26/29 Februari 2012 nog niet zwanger 2e kindje Fryskeflinter 25/29 feb/maart 2012 nog niet zwanger 1e kindje Roos 26/27 Maart 2012 nog niet zwanger 2e kindje Pearl 24/24 April 2012 nog niet zwanger 1e kindje Anniej_S 24/28 April/mei 2012 nog niet zwanger 2e kindje Spetterdespat 28/26 April/Mei 2012? Nog niet zwanger 1e kindje Sanne-84 27/27 Mei 2012 nog niet zwanger 1e kindje L!ND@ … ergens in 2012 nog niet zwanger 2e kindje Emma_ … 29 juni 2012 nog niet zwanger 1e kindje Birgit … Juli 2012 nog niet zwanger 1e kindje ... … ... ... ... ... … ... ... ... ... … ... ... ... ... … ... ... ... ... … ... ... ...
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Nillis met mij is alles goed. Moe en misselijk maar goed
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Puzzle | 28/28 | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Ugly Betty | 23/24 | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Silver- Ratel
Ik heb zojuist de zinktabletten van kruidvat merk gekocht, het kan echt geen kwaad hé? En mag/kan je dit in combinatie met foliumzuur slikken?
Zowiezo wacht ik hiermee met slikken tot mijn medicijnen op zijn. Ben vandaag aan ontstekingsremmers begonnen vanwege ontsteking in mijn voet en ik weet niet of dat allemaal wel kan/mag.
Zowiezo wacht ik hiermee met slikken tot mijn medicijnen op zijn. Ben vandaag aan ontstekingsremmers begonnen vanwege ontsteking in mijn voet en ik weet niet of dat allemaal wel kan/mag.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
ShallY schreef:Ik heb zojuist de zinktabletten van kruidvat merk gekocht, het kan echt geen kwaad hé? En mag/kan je dit in combinatie met foliumzuur slikken?
Kan absoluut geen kwaad!
Muppetje- Ratel
@ Triesje; Dat is idd vervelend, als de zorg voor je zoontje soms grotendeels op jou terecht komt. Ik weet (gelukkig) niet hoe het allemaal werkt met de ww, maar merk wel dat het er allemaal niet makkelijker op wordt. Hoop dat je snel een oplossing vindt!
@ Viva; Een ovulatietest kan idd ook positief zijn als je zwanger bent. Ik heb toen geen ovulatietesten gebruikt, wil daar liever ook niet aan beginnen. Ik voel mijn ovulatie soms, vandaar dat ik precies weet wanneer ik een ovulatie na mijn miskraam had. Daarnaast merk ik het ook aan vruchtbaar slijm. Ik bleef de vorige keer trouwens ook nog regelmatig (oud) bloed verliezen na mijn miskraam, tot mijn menstruatie toe!
@ Anniej_S; Leuk he, die hormonen
@ Pandora; Ook al, die mannen gaan ook allemaal maar weg
@ Alyssa; Wat een tegenvaller dat de hormonen ook echt helemaal niets doen. En dan aan de ene kant fijn dat je operatie gepland staat zodat je daarna verder kan, maar aan de andere kant ook echt spannend. Hele dikke
@ Linnie1985; Weet niet wie je denk te kwetsen, maar we hebben allemaal een doel en het is ook gewoon klote als je daar lang op moet wachten. Ik herken het iig helemaal. Ben jij niet al een jaar bezig? Wil je dan al hulp gaan zoeken of probeer je nog even…
@ JaneDoe; Geen recht van spreken zeg je, maar dat je niet ongesteld wordt is ook gewoon heel vervelend!
@ Nillis; Irritant he, die onregelmatige cyclus. Ik ga geen ovulatietesten gebruiken, vind het te vaag met meerdere dagen streepjes. Als mijn man niet weg is gaan wij gewoon om de dag klussen, dan moet het vanzelf wel weer een keer lukken.
Mijn bloedverlies is gestopt, net nu mijn man voor 10 dgn vertrokken is Maar deze keer maakt iig niet uit voor het zwanger worden, want daar gaan we half feb weer echt voor.
@ Viva; Een ovulatietest kan idd ook positief zijn als je zwanger bent. Ik heb toen geen ovulatietesten gebruikt, wil daar liever ook niet aan beginnen. Ik voel mijn ovulatie soms, vandaar dat ik precies weet wanneer ik een ovulatie na mijn miskraam had. Daarnaast merk ik het ook aan vruchtbaar slijm. Ik bleef de vorige keer trouwens ook nog regelmatig (oud) bloed verliezen na mijn miskraam, tot mijn menstruatie toe!
@ Anniej_S; Leuk he, die hormonen
@ Pandora; Ook al, die mannen gaan ook allemaal maar weg
@ Alyssa; Wat een tegenvaller dat de hormonen ook echt helemaal niets doen. En dan aan de ene kant fijn dat je operatie gepland staat zodat je daarna verder kan, maar aan de andere kant ook echt spannend. Hele dikke
@ Linnie1985; Weet niet wie je denk te kwetsen, maar we hebben allemaal een doel en het is ook gewoon klote als je daar lang op moet wachten. Ik herken het iig helemaal. Ben jij niet al een jaar bezig? Wil je dan al hulp gaan zoeken of probeer je nog even…
@ JaneDoe; Geen recht van spreken zeg je, maar dat je niet ongesteld wordt is ook gewoon heel vervelend!
@ Nillis; Irritant he, die onregelmatige cyclus. Ik ga geen ovulatietesten gebruiken, vind het te vaag met meerdere dagen streepjes. Als mijn man niet weg is gaan wij gewoon om de dag klussen, dan moet het vanzelf wel weer een keer lukken.
Mijn bloedverlies is gestopt, net nu mijn man voor 10 dgn vertrokken is Maar deze keer maakt iig niet uit voor het zwanger worden, want daar gaan we half feb weer echt voor.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal wat fijndat het bloedverlies over is!
Muppetje- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012