Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Susan vr 30 dec 2011 - 10:55

Misschien dat je huisarts niet helemaal begrijpt wat jouw hulpvraag is en denkt dat je je alleen maar zorgen maakt of het abnormaal is of schadelijk voor jou of voor de baby om zo misselijk te zijn en zoveel over te geven, misschien heeft hij je daarin gerust willen stellen, maar had hij niet door dat je ook wilde voorleggen dat de misselijkheid niet goed vol te houden is. Ik zou nog eens bellen en dat voorleggen, dat je je gewoon te ziek voelt om normaal te functioneren en dat je graag wil weten of daar iets tegen te doen is.

En aanstellen doe je je sowieso niet. Stel je eens voor dat je je zo had gevoeld als gevolg van een buikgriep, dan was je echt niet gaan werken en dan had je dat ook niet weken volgehouden. Nu hoort het er dan bij en is het te verklaren vanuit je zwangerschap, maar dat maakt de klachten niet minder zwaar, dat maakt niet dat jij je minder ziek voelt. Waarom zou je je dan nu opeens aanstellen? Het is niet dat je opeens alles lachend moet doorstaan omdat je zwanger bent.

Niet té flink willen zijn, hoor. Niemand geeft je er een lintje voor en jij zit je alleen maar klote te voelen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow vr 30 dec 2011 - 10:56

Gatverdamme, wat een mensen zeg Sad
Lekkere simpele types. Probeer wat te slapen en morgen gewoon weer bellen en eisen dat je wat krijgt, want er bestaat zat tegenwoordig!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Susan vr 30 dec 2011 - 10:57

Charlie schreef:Ik had al de HAP gebeld eerder deze week, op aandringen van mijn man maar die deden alsof ik achterlijk was. Wat ze dachten dat zij voor me konden doen en of ik niets beters te doen had op tweede kerstdag. Echt zo onbeschoft. En mijn huisarts is net zo'n type.

Maar als het morgen nog steeds zo erg is, zal ik inderdaad op mijn strepen gaan staan.

Dat is wel klote. En erg onbeschoft inderdaad.

Anders zou ik vast contact opnemen met de verloskundige. Die mag zelf niks voorschrijven, maar zou je misschien wel kunnen steunen of voor jou een arts kunnen bellen om te overleggen wat de mogelijkheden zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 10:57

Nee dat is ook zo Susan..thanks...ik denk dat het vanuit mezelf voortkomt....ik had niet verwacht dat zwanger zijn ook zo kon voelen en natuurlijk ben ik harstikke blij en heb ik het over voor het kindje maar damn dit valt wel even heel erg hard tegen en sta ik bestwel voor aap met mijn mening 'je bent niet ziek maar zwanger'. Gelukkig kunnen meningen worden bijgesteld.

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 30 dec 2011 - 10:59

Susan schreef:Misschien dat je huisarts niet helemaal begrijpt wat jouw hulpvraag is en denkt dat je je alleen maar zorgen maakt of het abnormaal is of schadelijk voor jou of voor de baby om zo misselijk te zijn en zoveel over te geven, misschien heeft hij je daarin gerust willen stellen, maar had hij niet door dat je ook wilde voorleggen dat de misselijkheid niet goed vol te houden is. Ik zou nog eens bellen en dat voorleggen, dat je je gewoon te ziek voelt om normaal te functioneren en dat je graag wil weten of daar iets tegen te doen is.

En aanstellen doe je je sowieso niet. Stel je eens voor dat je je zo had gevoeld als gevolg van een buikgriep, dan was je echt niet gaan werken en dan had je dat ook niet weken volgehouden. Nu hoort het er dan bij en is het te verklaren vanuit je zwangerschap, maar dat maakt de klachten niet minder zwaar, dat maakt niet dat jij je minder ziek voelt. Waarom zou je je dan nu opeens aanstellen? Het is niet dat je opeens alles lachend moet doorstaan omdat je zwanger bent.

Niet té flink willen zijn, hoor. Niemand geeft je er een lintje voor en jij zit je alleen maar klote te voelen.

Zoooo mee eens! Ik heb me echt zieker gevoeld dan ik ooit met een buikgriep gevoeld heb, maar omdat t dan door je zwangerschap komt schijn je daar niks over te mogen zeggen.. nou my ass!,
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan vr 30 dec 2011 - 11:01

Je bent dan misschien niet ziek in de zin van dat er iets mis is met je lichaam, maar je voelt je wel ziek en daar hoef je echt niet even overheen te stappen en te doen alsof het niks is. Mijn huisarts noemde zwangerschap altijd een gezonde ziekte en dat is het ook wel, maar als je vervelende klachten hebt dan heb je net zoveel recht om je daar rot over te voelen als iemand anders met diezelfde klachten die niet zwanger is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow vr 30 dec 2011 - 11:01

Charlie schreef:Nee dat is ook zo Susan..thanks...ik denk dat het vanuit mezelf voortkomt....ik had niet verwacht dat zwanger zijn ook zo kon voelen en natuurlijk ben ik harstikke blij en heb ik het over voor het kindje maar damn dit valt wel even heel erg hard tegen en sta ik bestwel voor aap met mijn mening 'je bent niet ziek maar zwanger'. Gelukkig kunnen meningen worden bijgesteld.

Tuurlijk valt het tegen, je bent hondsberoerd en ook al weet je dat het et bij kan horen, met die gedachten ga je niet (in ieder geval ik niet) je zwangerschap in..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ellebel vr 30 dec 2011 - 11:18

JaneDoe schreef:
Muppetje schreef:
JaneDoe schreef:Vanaf wanneer is een cyclus echt te lang? En moet je ermee naar de HA?
Ben ik niet van plan overigens hoor, ga t eerst nog even een paar cyclussen afwachten.... Maar vroeg t me gewoon af.

En als je zo'n lange cyclus hebt, schrijven ze dan chlomid voor? Of is dat weer ergens anders voor? Je merkt t al....heb me er nog niet optimaal in verdiept haha!
Hoe ver ben je nu in je cyclus?
Clomid krijg je dan niet nee. Als ze het opwekken krijg je primolut of iets vergelijkbaars. Clomid krijg je als je PCO hebt en dus uit jezelf vrijwel nooit een eisprong hebt...

Ohhhh oke, zie iedereen over clomid, zonder dat ik precies wist wat t was.
Ik zit nu "pas" op dag 58. Valt op zich nog mee hoor, vooral als ik naar sommige tickers hier kijk. Vroeg t me ook gewoon af.... T is niet zo dat ik van plan ben naar de HA te gaan:)

Je zou zinktabletjes kunnen proberen? Toen ik na 9 weken nog niet ongesteld werd ben ik na verhalen hier op het forum met zink begonnen. Het kan toeval zijn, maar drie weken later werd ik ongesteld en 2 weken daarvoor had ik duidelijk vruchtbaar slijm en dus een eisprong. Nu had ik afgelopen week precies 4 weken later weer vruchtbaar slijm en zou ik dus volgend weekend ongesteld moeten worden. Het kan natuurlijk toeval ziin, maar ik heb het vaker gelezen op verschillende sites.
Ik gebruik overigens ook Etos Zwanger Worden en ook deze schijnt stoffen te bevatten die een positieve invloed hebben op een regelmatige cyclus.

Mijn cyclus duurde overigens 88 dagen.. En ik heb hele goede hoop dat ik nu tussen de 28 en 30 uitkom.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  L!ND@ vr 30 dec 2011 - 11:43

@ Charlie Wat vreselijk dat je zo ziek bent, ik weet hoe je je voelt. hug Ik had er eerder ook zulke dagen tussen zitten en ben in 3 weken 9 kilo afgevallen. Dat is nog niet zo erg, maar je moet uitkijken voor uitdroging hoor! Als het bij mij langer als 2 dagen zo ging, wilde ha dat ik contact opnam. Ik zat iedere keer net op het randje van een opname. Bij mij hielp Emesafene wel aardig. Ik was wel misselijk, maar ik hield tenminste wat binnen. Sterkte meid! @ all Ik reageer morgen weer even, heb er vandaag geen tijd voor gehad. Slaap lekker!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  CCC vr 30 dec 2011 - 13:09

Charlie schreef:Pfff ik ben nog steeds zo immens misselijk....wel iets minder vaak overgeven eerst was het elke 15 min....nu ongeveer elk uur. Ben al 3 kilo afgevallen maar mijn huisarts zegt dat het erbij hoort :shock: . Hopelijk blijft dit niet nog al te lang zo want het is moeilijk te trekken. Ik heb gelukkig vakantie maar hoe moet dat met mijn werk?

Wat naar dat je zo misselijk bent, ik heb dit ook gehad vanaf week 6 tot ong. week 14... Onwijs misselijk, niks binnen kunnen houden en op een gegeven moment wilde ik ook niet meer eten omdat toch alles eruit kwam.. Zorgde wel dat ik genoeg dronk, maar vaak genoeg was dat ook van korte duur en kon mijn lichaam dat niet eens opnemen... Ik was op, stond letterlijk te trillen op mijn benen en vroeg me af hoelang het duurde voordat ik flauwviel... Ik heb toen de HA assistente gebeld en gevraagd of ik iets kon krijgen, heb toen meteen Emasafene gekregen. Mijn VK waar ik toen de maandag na kwam, was blij dat ik zelf al wat had ondernomen want dit kon gewoon niet zo meer... Dus aanstellen, nee hoor! Je kunt je zo beroerd voelen, maar de één heeft er gewoon meer last van dan de ander helaas... Hoop dat je je snel weer wat fitter voelt. Emasafene heeft bij mij echt geholpen! Kon weer een beetje redelijk eten en wat binnen houden... Wel misselijk zo nu en dan, maar dat was goed te handle'en...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  CCC vr 30 dec 2011 - 13:12

JaneDoe schreef:Vanaf wanneer is een cyclus echt te lang? En moet je ermee naar de HA?
Ben ik niet van plan overigens hoor, ga t eerst nog even een paar cyclussen afwachten.... Maar vroeg t me gewoon af.

En als je zo'n lange cyclus hebt, schrijven ze dan chlomid voor? Of is dat weer ergens anders voor? Je merkt t al....heb me er nog niet optimaal in verdiept haha!

Zwanger worden van M. Croon is wel een aanrader, voordat wij waren begonnen heb ik dit boek gelezen... Ik had nog geen idee wat me te wachten stond, wat een cyclus nu exact inhield ed. Ik heb het boek toen voor een paar euro op marktplaats gescoord... Best een dik boek, maar goed door te lezen... Had het binnen een week gelezen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Alyssa vr 30 dec 2011 - 13:16

Nillis, ik duim voor je dat je zwanger bent!

Bolus, dankjewel! Spannend ook voor jou, je laatste pil!

JaneDoe, Clomid is om een eisprong op te wekken, dus voor mensen met bijv. PCO die uit zichzelf (bijna) geen eisprong hebben. Maar ik herken het gevoel wel hoor, het is gewoon vervelend dat je geen zekerheid hebt over je cyclus.

Charlie, vervelend dat je zo misselijk bent en er ook door afvalt. Hopen dat het wat bijtrekt meis!

Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  JD vr 30 dec 2011 - 13:18

chococupcake schreef:

Zwanger worden van M. Croon is wel een aanrader, voordat wij waren begonnen heb ik dit boek gelezen... Ik had nog geen idee wat me te wachten stond, wat een cyclus nu exact inhield ed. Ik heb het boek toen voor een paar euro op marktplaats gescoord... Best een dik boek, maar goed door te lezen... Had het binnen een week gelezen...

haha ja is wel een idee. ik weet net aan wat mn cyclus is, maar nu die cyclus anders verloopt dan wat ze op internet zo mooi een gemiddelde cyclus noemen, weet ik het even niet zo goed meer.... wat betreft de lengte, wanneer nu dan mijn vruchtbare dagen zijn etc... ben even de kluts kwijt:)
Ik ga toch van de week even naar de bieb, kijk wel even of ze het boek daar hebben!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Alyssa vr 30 dec 2011 - 13:21

Het is heel lastig, maar je kan nu simpelweg niet weten wanneer je vruchtbaar bent. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt meis en dat je lichaam je niet meer te lang voor de gek houdt.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  JD vr 30 dec 2011 - 13:50

Alyssa schreef:Het is heel lastig, maar je kan nu simpelweg niet weten wanneer je vruchtbaar bent. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt meis en dat je lichaam je niet meer te lang voor de gek houdt.

ik heb inderdaad geen idee of ik mijn vruchtbare dagen al heb gehad of misschien zelfs nog moet krijgen.
p internet staat alleen dat je rond dag 14 vruchtbaar bent, uitgaande van een 28 dagen cyclus.... maar ja, wat als je cyclus veel langer is? Heb keurig rondom dag 14 heel veek seks gehad, maar waarschijnlijk was ik toen achteraf dus helemaal niet vruchtbaar.... frustrating!

Het is inderdaad je lichaam wat je voor de gek houd. Hopelijk komt er snel een einde aan deze cyclus zodat we op kunnen naar een nieuwe. Vooralsnog nog steeds geen enkel teken van aankomende menstruatie, maar we wachten het af...

Ik ga morgen denk ik even zinktabletten halen! bedankt voor de tip
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Puzzle vr 30 dec 2011 - 21:14

Charlie, ik weet niet of het je zal helpen, maar er bestaan polsbandjes met aan de binnenkant een knopje dat je dan precies op de binnenkant van je pols moet dragen (drukpunten) ...dit heet Seaband en word gebruikt tegen wagenziekte/zwangerschapsmisselijkheid en gewone misselijkheid. Verkopen ze ook in apotheek.
Nogmaals, weet niet of het echt zal werken bij je, maar het is te proberen ( anders ff googlen smile )
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  nillis vr 30 dec 2011 - 21:17

Janedoe, het is heel lastig dat je nog geen vast ritme in je cyclus hebt. Als je dat wel hebt moet je eens op de site van sensitest kijken en dan ovulatie berekenen. Ik doen dat altijd en dan krijg je data met wanneer je het meest vruchtbaar bent. Je moet je eerste dag van je laatste menstruatie invullen en hoe lang je cyclus is.

@ all, hier nog geen ongi. Weet nog niet welke kant het opgaat. Wordt dus spannend. Meestal wordt ik strak op de dag af ongesteld, dus we zullen het vandaag of morgen zien.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Viva vr 30 dec 2011 - 23:16

Vlinder, wel fijn dat je al helemaal schoon bent!

weegschaal, op internet las ik ook al niet zulke goede berichten. Het is me allemaal meegevallen alleen nu het laatste stukje nog!
Heb nu weer veel kramp, dus hoop dat het komt!!

Yasmine, lijkt me inderdaad ook slopend! Hopelijk blijft nu alles goed gaan!

Nilles, lijkt me inderdaad ook niets om daarop te staan als je zwanger bent!
Wanneer ga je testen? Als je morgen nog niet ongesteld bent of later pas?

Alyssa, ik ben nog niet helemaal schoon, er zit nog iets weefsel oid van 0,96 cm en onder de 1 cm denken ze dat het er vanzelf nog uitgaat, dus ik moet donderdag weer terug om te kijken of dan wel alles eruit is!
Fijn dat je ongesteld bent geworden! Nu hopen dat de clomid gaat aanslaan!

Bolus, spannend! Wat heb je een rotplaatje, haha. Ik krijg er direct zin in!

muppet, ik vroeg me al af wanneer je naar Rome ging, maar je bleef dus op je vakantie doorposten :p

Janadoe, slikte je dan voor je cyclus van 14 dagen de pil of niet?
Anders is je cyclus wel erg wisselend...

Carlie, dat is wel erg onbeschoft van de HAP zeg!

Ik heb gisteren een aantal zwangerschapstesten binnen gekregen. Als ik donderdag schoon ben, kan ik erna gaan testen wanneer het hcg er weer uit is!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Alyssa vr 30 dec 2011 - 23:38

JaneDoe, ik hoop dat je snel ongesteld wordt, die onzekerheid is niet leuk.

Nillis, het blijft spannend dus! Wanneer wilde je gaan testen als je niet ongesteld wordt?

Viva, ik hoop oprecht voor je dat je donderdag helemaal schoon bent en dat jullie weer verder kunnen hug
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Muppetje vr 30 dec 2011 - 23:48

Viva, ja hoor, ik post gewoon door op vakantie Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Flower_L za 31 dec 2011 - 0:05

Houd het even niet meer bij, maar even snel wat ik zo 123 kan lezen:

@ Viva: hopelijk ben je donderdag schoon, en kunnen jullie opnieuw ervoor gaan!

@ Nillis: je houdt het spannend zeg.

@ JaneDoe: bij ons in de bieb hebben ze ook allerlei boeken omtrent zwanger worden. Heb me er ook nooit zo in verdiept, maar wellicht is het best interessant om te lezen.

@ Charlie: wat vervelend die misselijkheid. En wat een onbeschoftheid.

@ Pussycat: voorgevoel dat je ongesteld gaat worden dus. Zou jammer zijn, maar dan zit je wel netjes rond dag 27 toch?

@ Bolus: Spannend! Iemand had het over jouw afbeelding, en idd haha, als je er op gaat letten...nu zie ik pas wat het voor plaatje is.

Iedereen een fijne jaarwisseling! Het is een kwestie van een dag, maar voor mijn gevoel komt het proberen zwanger raken met 1 jan. echt stuk dichterbij!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  bolus26 za 31 dec 2011 - 0:10

@ flower L ik heb dat gevoel ook al is het inderdaad maar 1 dag!

jaaa goed plaatje he!

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en dat al jullie dromen in 2012 uit mogen komen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  bolus26 za 31 dec 2011 - 0:11

ow een over een boek:

ik heb het boek zwanger worden van mariel croon. Is wel informatief. Heb m zelf 2e hands gekocht op de beroemde boekensite Wink
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pussycat za 31 dec 2011 - 0:53

haha het gaat mij ook even te snel hier...

Flower Ja vandaag zit ik op dag 27 en voel me toch wel anders dan anders... maar durf er niet teveel op te hopen. Nog steeds erg last van me rug en af en toe krampjes en ook al even erg misselijk... en warm!! maar dat kan ook komen omdat ik me druk maak (hapjes maken etc.. voor vanavond) Maar goed nog niet ongesteld dus.... wel spannend nu.

Verder wens ook ik iedereen alvast een goed nieuwjaar.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  L!ND@ za 31 dec 2011 - 1:59

@ FF Thanks! Fijn dat het hele verzekeringsgebeuren nu geregeld is. Wat betreft GP kan ik je niet helpen, maar ik dacht dat Lejow wel gelijk had ja. Is geloof ik zo geregeld! Hopelijk kan een MRI je meer duidelijkheid geven, zodat je van de pijn af komt. Wanneer heb je die?
@ Puzzle Wat spannend voor je zeg! Ik hoop voor je dat je toch nog te vroeg getest hebt, kan me voorstellen dat het een naar idee is om toch aan de medicijnen te moeten. Dikke knuffel voor jou! hug
@ Vlinderjoy Jij hebt ook al zulk vervelend nieuws. Ik wil je veel sterkte toewensen en hoop op beter nieuws in 2012! hug
@ Weegschaal Ik hoop voor je dat een curettage niet nodig is.
@ Viva Ik wil jou ook even heel veel sterkte wensen! hug Ik hoop ook voor jou dat je donderdag schoon bent, zodat er geen verdere ingrepen nodig zijn.
@ Nillis Die twijfels blijven toch altijd denk ik. Al had ik er bij de 1e totaal geen last van, omdat je toch niet weet wat er komen gaat. Doordat ik dat nu wel weet, word ik juist angstig. Heel apart! Ik ga eerst maar eens naar een gyn, die kan mijn angsten misschien wat meer relativeren. Wie weet valt het allemaal wel mee en maak ik me nu druk om niks. Zou ook zonde zijn toch? Je maakt het wel spannend hoor! Wanneer wil je gaan testen? Oh, ik lees het al! Knap van je als je zo lang kan wachten!
@ Yasmine Als 2010 mama ben ik eigenlijk wel erg nieuwsgierig wie jij bent/was Embarassed
@ Mysterious Had je afgelopen woensdag negatief getest dan? Hoe voel je je nu? Nog geen koorts hopelijk?
@ Alyssa Ik denk dat twijfel misschien een verkeerde woordkeuze was. Het is meer angst voor wat er kan gebeuren. Zekerheid heb je helaas nooit, maar dat we een 2e willen staat vast. De vraag voor nu is alleen wanneer? Gelukkig dwingt mijn man me nergens toe, hij snapt dat ik me zorgen maak. Eerst maar eens bij de gyn langs. Wie weet valt het reuze mee! Ik hoop voor jou dat de clomid dit keer wel aan zal slaan!
@ JaneDoe Als je twijfelt kan je altijd de HA eens vragen wanneer hij vindt dat het tijd is om je cyclus eens onder de loep te houden. Hoop uiteraard dat het niet nodig is voor je!
@ Pussycat Jij maakt het ook spannend!

@ All Jeetje wat gaat het hier hard! Leuk! Ik ben blij dat het jaar zo weer over is. Mijn man is bakker en heeft het de laatste maand erg druk gehad. Nu ligt hij lekker even te slapen en zien we elkaar eindelijk weer eens wat langer als een paar uurtjes! D.emi heeft het ook erg gemist, maar ja...aan haar valt nog niet uit te leggen waarom papa steeds weg is. Over het dametje gesproken....Ze wordt nu wakker, dus ik moet er een eind aan gaan breien! Een hele fijne jaarwisseling allemaal met een spannend vooruitzicht voor ons allemaal!

L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud