voor een kindje 2012
+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Weegschaal schreef:@ Muppetje; Niet verwacht maar wel gehoopt... Maar goed, er is zeker nog hoop! Wanneer was jouw eisprong, en is je lf 14 dagen?
Gehoopt ook niet echt, ik durf nergens op te hopen. Volgens ff was mijn eisprong dit keer dag 14. Mijn lf was de eerste ronde, met 50mg, oneveer 12 dagen. De tweede ronde, met 100mg was ik zwanger. Heb dus weinig vergelijkingsmateriaal
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Weegschaal schreef:@ Muppetje; Niet verwacht maar wel gehoopt... Maar goed, er is zeker nog hoop! Wanneer was jouw eisprong, en is je lf 14 dagen?
Gehoopt ook niet echt, ik durf nergens op te hopen. Volgens ff was mijn eisprong dit keer dag 14. Mijn lf was de eerste ronde, met 50mg, oneveer 12 dagen. De tweede ronde, met 100mg was ik zwanger. Heb dus weinig vergelijkingsmateriaal
Dan is het echt gewoon afwachten idd. En je praat hier af en toe gewoon maar mee, is gezellig om zo een beetje heen en weer te kletsen!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
[quote="Weegschaal"
Of niet!! Ik duim... Ideale situatie; Amber een goede echo, jij zwanger, Alyssa waar de clomid aanslaat. Er mag nu toch wel iets goed gaan toch?! En dan natuurlijk koffieleut ook zwanger, JaneDoe ongesteld, triesje een eisprong, puzzle waar de clomid aanslaat enz enz enz
Vandaag ben ik optimistisch [/quote]
Heerlijk die positiviteit!!
Ben zelf ook wel optimistisch gelukkig en hoop dat het ons allemaal zal helpen!!
Jij ook heel veel succes!
Of niet!! Ik duim... Ideale situatie; Amber een goede echo, jij zwanger, Alyssa waar de clomid aanslaat. Er mag nu toch wel iets goed gaan toch?! En dan natuurlijk koffieleut ook zwanger, JaneDoe ongesteld, triesje een eisprong, puzzle waar de clomid aanslaat enz enz enz
Vandaag ben ik optimistisch [/quote]
Heerlijk die positiviteit!!
Ben zelf ook wel optimistisch gelukkig en hoop dat het ons allemaal zal helpen!!
Jij ook heel veel succes!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
@ JaneDoe; Bij mij weet door mijn miskramen wel iedereen dat wij bezig zijn. Maar ga bij niemand in op details, hier kan ik vrij uit praten over alles, dat wil ik absoluut niet bij familie en vrienden. Daarom vinden zij mij zo rustig en beheerst, moeten ze hier eens komen lezen
Weegschaal- Kletskop
Dank je Puzzle, gaat idd helemaal goed komen! Wanneer heb jij controle echo/bloedafname om te kijken of de clomid aanslaat?
Weegschaal- Kletskop
ik moet er nog mee beginnen!
heb gister voor het laatst de primolut genomen en wacht nu dus op m'n menstruatie..
dan begin ik dus op dag 3 met clomid.
Nog even afwachten dus
heb gister voor het laatst de primolut genomen en wacht nu dus op m'n menstruatie..
Nog even afwachten dus
Puzzle- Prater
Puzzle schreef:ik moet er nog mee beginnen!
Nog even afwachten dus
Spannend dan!
Weegschaal- Kletskop
Ik wacht inderdaad gewoon af.
Puzzle, hoop dat t bij jou ook aanslaat
Puzzle, hoop dat t bij jou ook aanslaat
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
dank jullie meiden!
Ik hoop er ook het beste van, maar zal allemaal wel goedkomen!!
Ik hoop er ook het beste van, maar zal allemaal wel goedkomen!!
Puzzle- Prater
@ Slaatje: welkom Leuk dat je ook mee komt schrijven. Zijn jullie officieel ook al 'bezig'?
@ Annie_S: mooie bank en box. Mooi zo een geheel. Dat zou ik ook wel graag willen. Zeker omdat het dan de komende jaren wel deel uit maakt van je interieur.
@ JanneDoe: lijkt me heel frustrerend.... Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je niet helpen.
Ik zou ook gewoon naar de dokter gaan. Of bellen en overleggen of ze er wat voor kunnen geven....
@ weegschaal heb je al veel miskramen gehad? Misschien heb je het al wel eens gezegd, maar volg soms ook niet alles
Zo ff alles bijgelezen, ben toch alleen thuis vandaag....Nog 2 uurtjes dan is mn mannetje weer thuis
@ Annie_S: mooie bank en box. Mooi zo een geheel. Dat zou ik ook wel graag willen. Zeker omdat het dan de komende jaren wel deel uit maakt van je interieur.
@ JanneDoe: lijkt me heel frustrerend.... Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je niet helpen.
Ik zou ook gewoon naar de dokter gaan. Of bellen en overleggen of ze er wat voor kunnen geven....
@ weegschaal heb je al veel miskramen gehad? Misschien heb je het al wel eens gezegd, maar volg soms ook niet alles
Zo ff alles bijgelezen, ben toch alleen thuis vandaag....Nog 2 uurtjes dan is mn mannetje weer thuis
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Janedoe: ik blijf er op hameren hoor, maar heb je inmiddels zink tabletten geprobeerd? Ik ben nu precies na 29 dagen ongesteld geworden en de ronde hiervoor waren het 88 dagen. Drie weken na de start met zinktabletten werd ik ongesteld. Nogmaals het kan toeval zijn, maar google het maar eens. Het kan je echt helpen en kost nauwelijks geld en tijd.
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ellebel schreef:Janedoe: ik blijf er op hameren hoor, maar heb je inmiddels zink tabletten geprobeerd? Ik ben nu precies na 29 dagen ongesteld geworden en de ronde hiervoor waren het 88 dagen. Drie weken na de start met zinktabletten werd ik ongesteld. Nogmaals het kan toeval zijn, maar google het maar eens. Het kan je echt helpen en kost nauwelijks geld en tijd.
jep, slik ze nu een weekje ofzo....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
SB: ja, we zijn al wel officieel bezig, alhoewel ik er wel vanuit ga dat het een maand of zes kan gaan duren. Scheelt ook wel wat teleurstellingen moet ik zeggen..denk dat ik over een maand of drie, vier wel teleurgesteld zal zijn op het moment dat ik ongesteld zal worden. Heb zwangerschapstesten in huis, al twee maanden, maar heb ze nog niet gebruikt.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
JaneDoe schreef:Ellebel schreef:Janedoe: ik blijf er op hameren hoor, maar heb je inmiddels zink tabletten geprobeerd? Ik ben nu precies na 29 dagen ongesteld geworden en de ronde hiervoor waren het 88 dagen. Drie weken na de start met zinktabletten werd ik ongesteld. Nogmaals het kan toeval zijn, maar google het maar eens. Het kan je echt helpen en kost nauwelijks geld en tijd.
Hopelijk heeft het dan over 2 a 3 weken effect
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ellebel schreef:JaneDoe schreef:Ellebel schreef:Janedoe: ik blijf er op hameren hoor, maar heb je inmiddels zink tabletten geprobeerd? Ik ben nu precies na 29 dagen ongesteld geworden en de ronde hiervoor waren het 88 dagen. Drie weken na de start met zinktabletten werd ik ongesteld. Nogmaals het kan toeval zijn, maar google het maar eens. Het kan je echt helpen en kost nauwelijks geld en tijd.
Hopelijk heeft het dan over 2 a 3 weken effect
Ik heb die van de Kruidvat en ben vrijdag begonnen met slikken en vandaag ongesteld geworden (AUWWW), wat een rugkrampen heb ik zeg!!!
Hoeveel mg/pillen nemen jullie per dag?
Ik 1. Een teveel aan zink kan een kopertekort veroorzaken. BTW, wij gaan niet voor een baby, ik wil eerst de boel op orde hebben allemaal. Het is meer voor mezelf dat ik een normale menstrcyclus heb.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
[quote="WeegschaalIk zal waarschijnlijk nog twee weken blijven vloeien en stel me daar ook op in, maar wat ben ik het zat. Ik verlies natuurlijk al bijna 2 weken bloed en mag geen tampons gebruiken. Ben dat vieze maandverband zo zat en mis mijn seksleven…..[/quote]
Owww weegschaal zoooo herkenbaar!!! En dan mag ik nog niet teveel klagen, ik heb nu 2 weken bloedverlies en jij moet waarschijnlijk nog 2 weken…
Maar ik ben het ook zooo zat en idd die vieze maandverband bah bah
@ JaneDoe, jeetje wat vervelend dat je nog niet ongesteld ben, ik zou ook gewoon langs de HA gaan, dit is ook zo frusterend zo lang moeten wachten!
Owww weegschaal zoooo herkenbaar!!! En dan mag ik nog niet teveel klagen, ik heb nu 2 weken bloedverlies en jij moet waarschijnlijk nog 2 weken…
Maar ik ben het ook zooo zat en idd die vieze maandverband bah bah
@ JaneDoe, jeetje wat vervelend dat je nog niet ongesteld ben, ik zou ook gewoon langs de HA gaan, dit is ook zo frusterend zo lang moeten wachten!
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
16 december ben ik voor het laatst ongesteld geworden door de pil. Daarna geen pil geslikt omdat ik eerst de boel in orde wil hebben en ik hoop dat ik uit mezelf ongesteld ga worden. Halfverwege dit jaar gaan we waarschijnlijk toch proberen om voor een kindje te gaan.
Nu is het zo dat ik al meer dan een week oud bloed verlies. Toen ik nog de pil slikte, had ik dit ook en dan vaak een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden. Maar zolang ik er nu al last van heb, heb ik nog nooit gehad.
Hadden jullie dit ook?
En wat betreft die zinktabletten? Zou ik die nu ook al kunnen slikken of moet ik eerst een menstruatie afwachten?
En die koop je gewoon bij de kruidvat? En zijn dat grote capsules of kleine tabletjes?
Nu is het zo dat ik al meer dan een week oud bloed verlies. Toen ik nog de pil slikte, had ik dit ook en dan vaak een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden. Maar zolang ik er nu al last van heb, heb ik nog nooit gehad.
Hadden jullie dit ook?
En wat betreft die zinktabletten? Zou ik die nu ook al kunnen slikken of moet ik eerst een menstruatie afwachten?
En die koop je gewoon bij de kruidvat? En zijn dat grote capsules of kleine tabletjes?
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
@ Sleepingbeauty; Ik heb in aug een miskraam gehad met 8 wkn en nu net een curretage gehad bij 9 wkn zwangerschap. Meer heb ik er gelukkig niet gehad, hoop het ook niet meer mee te maken!
@ Vlinderjoy; Vreselijk he. Wie ooit de slogan van always 'have a happy period' heeft bedacht gebruikt zelf vast geen maandverband Hoop dat we er beide snel van af zijn!!
@ Shally; Ik heb hier bij een normale menstruatie geen ervaring mee... (alleen na mn miskraam).
@ Vlinderjoy; Vreselijk he. Wie ooit de slogan van always 'have a happy period' heeft bedacht gebruikt zelf vast geen maandverband Hoop dat we er beide snel van af zijn!!
@ Shally; Ik heb hier bij een normale menstruatie geen ervaring mee... (alleen na mn miskraam).
Weegschaal- Kletskop
Vlinderjoy, fijn dat het bloedverlies stilaan mindert meis. Moet je nog op controle of mogen jullie er nu gelijk weer voor gaan?
Weegschaal,
JaneDoe, je zeurt niet hoor. Of je nou een maand of een jaar bezig bent, het is gewoon niet fijn om in onzekerheid te zitten. Goed van je dat je nu ook zinktabletten neemt, al moet ik zeggen dat het bij mij niet echt helpt. Maar ik lees er hier op het forum wel veel positieve verhalen over.
Muppet, waarom is je gevoel nu weg? Omdat je temperatuur gedaald is of voel je je gewoon anders?
Puzzle, hopen dat je menstruatie snel komt nu, zodat jullie ook weer verder kunnen.
Shally, ik heb mijn zinktabletten bij de kruidvat gekocht. Waren denk ik 3 euro voor 90 pilletjes. Ik heb kruidvat eigen merk en dat zijn geen grote capsules.
All, morgen echo, zo spannend. Ik weet mezelf amper een houding te geven, ik hoop zo dat het goed zit deze keer!
Weegschaal,
JaneDoe, je zeurt niet hoor. Of je nou een maand of een jaar bezig bent, het is gewoon niet fijn om in onzekerheid te zitten. Goed van je dat je nu ook zinktabletten neemt, al moet ik zeggen dat het bij mij niet echt helpt. Maar ik lees er hier op het forum wel veel positieve verhalen over.
Muppet, waarom is je gevoel nu weg? Omdat je temperatuur gedaald is of voel je je gewoon anders?
Puzzle, hopen dat je menstruatie snel komt nu, zodat jullie ook weer verder kunnen.
Shally, ik heb mijn zinktabletten bij de kruidvat gekocht. Waren denk ik 3 euro voor 90 pilletjes. Ik heb kruidvat eigen merk en dat zijn geen grote capsules.
All, morgen echo, zo spannend. Ik weet mezelf amper een houding te geven, ik hoop zo dat het goed zit deze keer!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Hier teken ik voor hoorWeegschaal schreef:Muppetje schreef:Dag 25 nu, denk dat ik een dezer dagen ongesteld word....
Vandaag ben ik optimistisch
Alyssa- Prater
Flower_L schreef:Haha roos...jij ook al
wanneer knoop is doorgehakt is het ook veel te spannend he. En als je dan ook nog ongeduldig bent...
We vinden het toch wel weer heel spannend en vooral ik ben erg ongeduldig..
@janedoe, jeetje daar zou ik ook van balen! Ik denk dat ik in jouw geval in ieder geval de ha even zou bellen.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
DankjewelAnniej_S schreef:Heel veel suc6!
Alyssa- Prater
succes morgen Allysa
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Succes morgen!