Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 28 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  slaatje zo 8 jan 2012 - 0:28

Dank je Alyssa :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Vlinderjoy zo 8 jan 2012 - 0:39

Weegschaal, Fijn dat de curretage meegevallen is!
Welkom Slaatje
Alyssa, Spannend! Hopen dat de clomid aanslaat

Bloedverlies is sinds gister alweer minder en niet meer helder rood gelukkig!!
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Weegschaal zo 8 jan 2012 - 0:47

@ Anniej; Past idd allemaal goed bij elkaar!

@ JaneDoe; Ik had al wel gegaan denk ik, nee heb je en ja kun je krijgen. Maar ik snap je wel.

@ Roos; o jee… Wel grappig dat iedereen een maand afspreekt om te stoppen, maar dan toch al eerder niet meer zo voorzichtig is!

@ Vlinderjoy; Gelukkig!

Ik zal waarschijnlijk nog twee weken blijven vloeien en stel me daar ook op in, maar wat ben ik het zat. Ik verlies natuurlijk al bijna 2 weken bloed en mag geen tampons gebruiken. Ben dat vieze maandverband zo zat en mis mijn seksleven…..
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muppetje zo 8 jan 2012 - 0:55

Weegschaal, zoooo herkenbaar, dat vieze maandverband, bah. Ik heb hier nog een hele voorraad, hier was het van heel veel ineens niets meer. Hoop dat ik het nooit meer nodig heb, bah

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Flower_L zo 8 jan 2012 - 0:58

Haha roos...jij ook al smile
wanneer knoop is doorgehakt is het ook veel te spannend he. En als je dan ook nog ongeduldig bent...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Weegschaal zo 8 jan 2012 - 1:01

Muppetje schreef:Weegschaal, zoooo herkenbaar, dat vieze maandverband, bah. Ik heb hier nog een hele voorraad, hier was het van heel veel ineens niets meer. Hoop dat ik het nooit meer nodig heb, bah

Ik ben mijn voorraad van de vorige keer aan het opmaken. Het is gelukkig niet veel wat ik verlies, maar wel duidelijk aanwezig. En volgende week gaat mijn man op vakantie, dus ben gewoon een beetje gefrustreerd Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje zo 8 jan 2012 - 1:05

Weegschaal schreef:
Muppetje schreef:Weegschaal, zoooo herkenbaar, dat vieze maandverband, bah. Ik heb hier nog een hele voorraad, hier was het van heel veel ineens niets meer. Hoop dat ik het nooit meer nodig heb, bah

Ik ben mijn voorraad van de vorige keer aan het opmaken. Het is gelukkig niet veel wat ik verlies, maar wel duidelijk aanwezig. En volgende week gaat mijn man op vakantie, dus ben gewoon een beetje gefrustreerd Wink

Oh das vervelend ja, haha. Op een gegeven moment wilde ik ook heel graag weer, maar dat ging ook nog niet toen.
Nu heb ik trouwens al de hele week geen zin gehad, ook bijzonder angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  JD zo 8 jan 2012 - 1:15

slaatje schreef:
JaneDoe schreef:@ Alyssa, wat spannend maandag! Hopelijk krijg je positief bericht! Ik ga duimen!

@Slaatje, welkom!!! Wat een nette cyclus heb je meteen!

@Triesje, gefeliciteerd!!!

@Annie, leuk, ziet er gezellig uit!

@Weegschaal, herkenbaar....ik kan ook niet wachten!!

@ All, wow wat een drukte hier, en wat een mega lange lijst is het al!!
Hier nog steeds geen menstruatie... ik denk echt dat ik pas rond dag 100 naar de HA ga. Mijn HA is altijd erg moeilijk, zal niet snel iets voorschrijven of me doorsturen,
dus vandaar ik zo lang wacht... ik ben echt bang dat, als ik nu al ga, hij me wegstuurt aangezien het pas mijn 2e cyclus is, en hij me zal aanraden nog even te wachten...

Dank je Jane..Heb gister en eergister het hele topic doorgelezen. Wat naar dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden joh. Kan me voorstellen dat het je vreselijk frustreerd. Je zit nu ergens op dag 60 toch? Hoop voor je dat hij snel weer op gang komt, en dat je ha in ieder geval normaal reageert en begrijpt hoe vervelend dit voor je is. En je een middeltje geeft om je cyclus op gang te brengen. Voel me gewoon bijna schuldig dat die van mij het wel doet.

dag 68.... Embarassed En aangezien ik een menstruatie meestal al een dag of 5 van te voren aan voel komen.... zie ik het voorlopig nog niet gebeuren.
Ik weet dat het ontpillen is, maar ik merk wel dat ik er steeds meer gefrustreerd door raak.... gister bij een vriendinnetje die met het grote nieuws kwam dat ze zwanger is; in 1 ronde raak....
en dan heb ik nog niks te zeuren, ben net 3 maanden gestopt, terwijl andere meiden hier al een jaar of langer bezig zijn, maar ik moet toch even mn frustratie van me afschrijven.... Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Weegschaal zo 8 jan 2012 - 1:17

Muppetje schreef:
Weegschaal schreef:

Oh das vervelend ja, haha. Op een gegeven moment wilde ik ook heel graag weer, maar dat ging ook nog niet toen.
Nu heb ik trouwens al de hele week geen zin gehad, ook bijzonder angel

Tja, hormonen. Maar juist als iets niet kan en mag he.... Op hoeveel dagen in je cyclus zit jij nu?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje zo 8 jan 2012 - 1:18

Dag 25 nu, denk dat ik een dezer dagen ongesteld word....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L zo 8 jan 2012 - 1:18

Janedoe logisch hoor dat je van baalt. Hoe je je er ook op instelt, je hoopt stiekem toch op nette cyclus of beter nog...meteen zwanger. En dan is iedereen opeens snel zwanger lijkt het.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Weegschaal zo 8 jan 2012 - 1:20

@ JaneDoe; Je mag zeker even van je af schrijven, het is verdorie ook frustrerend!! Waarom leg je het verhaal niet vast neer bij de dokter, misschien kunnen die je menstruatie opwekken en dan kijken of het wel op gang komt? Het lijkt me zo vreselijk om nu nog 32 dagen te moeten wachten.... En als ze nog niks willen doen weet je dat tenminste zeker. hug
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  JD zo 8 jan 2012 - 1:21

Flower_L schreef:Janedoe logisch hoor dat je van baalt. Hoe je je er ook op instelt, je hoopt stiekem toch op nette cyclus of beter nog...meteen zwanger. En dan is iedereen opeens snel zwanger lijkt het.

ja op zich gaat het de hele week goed, maar als ik dan gister bij zo'n vriendin ben, heb ik echt even mijn baalmomentje (alhoewel ik voor haar natuurlijk superblij ben!). Dit is de 3e vriendin die binnen 2 maanden zwanger is, en ik denk dan elke keer 'het moet toch ook bij 1 van ons niet lukken, of moeilijk lukken......wat als dat bij mij is??"...
Ach, ik zet het vanzelf weer van me af hoor, ik ben hier gewoon veelste ongeduldig voor.... Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  JD zo 8 jan 2012 - 1:23

Weegschaal schreef:@ JaneDoe; Je mag zeker even van je af schrijven, het is verdorie ook frustrerend!! Waarom leg je het verhaal niet vast neer bij de dokter, misschien kunnen die je menstruatie opwekken en dan kijken of het wel op gang komt? Het lijkt me zo vreselijk om nu nog 32 dagen te moeten wachten.... En als ze nog niks willen doen weet je dat tenminste zeker. hug

ja maar....als het nou mijn 5e cyclus ofzo is, die zo lang is....dan zal de HA er wel iets aan moeten doen, maar het is "pas" mijn 2e cyclus, en ik denk dat de dokter dat ook gaat zeggen....?
Ik heb hier natuurlijk geen ervaring mee, en weet niet wanneer een cyclus echt extreem lang is.... en ik ben iemand zo de huisarts altijd zo lang mogelijk uitstelt.

maar zal een huisarts echt nu al iets geven om een menstruatie op te wekken???
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal zo 8 jan 2012 - 1:25

Muppetje schreef:Dag 25 nu, denk dat ik een dezer dagen ongesteld word....

Of niet!! Ik duim... Ideale situatie; Amber een goede echo, jij zwanger, Alyssa waar de clomid aanslaat. Er mag nu toch wel iets goed gaan toch?! En dan natuurlijk koffieleut ook zwanger, JaneDoe ongesteld, triesje een eisprong, puzzle waar de clomid aanslaat enz enz enz
Vandaag ben ik optimistisch Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje zo 8 jan 2012 - 1:28

Weegschaal schreef:

Of niet!! Ik duim... Ideale situatie; Amber een goede echo, jij zwanger, Alyssa waar de clomid aanslaat. Er mag nu toch wel iets goed gaan toch?! En dan natuurlijk koffieleut ook zwanger, JaneDoe ongesteld, triesje een eisprong, puzzle waar de clomid aanslaat enz enz enz

Ik denk het wel. Ik had het gevoel dat ik zwanger was, maar dat is nu helemaal weg. En mijn temperatuur was vanmorgen ook lager...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal zo 8 jan 2012 - 1:29

JaneDoe schreef:
Weegschaal schreef:@ JaneDoe; Je mag zeker even van je af schrijven, het is verdorie ook frustrerend!! Waarom leg je het verhaal niet vast neer bij de dokter, misschien kunnen die je menstruatie opwekken en dan kijken of het wel op gang komt? Het lijkt me zo vreselijk om nu nog 32 dagen te moeten wachten.... En als ze nog niks willen doen weet je dat tenminste zeker. hug

ja maar....als het nou mijn 5e cyclus ofzo is, die zo lang is....dan zal de HA er wel iets aan moeten doen, maar het is "pas" mijn 2e cyclus, en ik denk dat de dokter dat ook gaat zeggen....?
Ik heb hier natuurlijk geen ervaring mee, en weet niet wanneer een cyclus echt extreem lang is.... en ik ben iemand zo de huisarts altijd zo lang mogelijk uitstelt.

maar zal een huisarts echt nu al iets geven om een menstruatie op te wekken???

Ik hoor wel eens dat dat gebeurt, maar weet niet of dit in jouw geval ook zo is. Ik ga ook niet snel naar de huisarts, maar je kan en mag er je vragen neerleggen. En dan zullen ze je adviseren. Je kan uitleggen dat je gewoon advies van hem of haar wilt. Ik weet niet hoe de andere meiden dit aangepakt hebben?!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal zo 8 jan 2012 - 1:31

Muppetje schreef:
Weegschaal schreef:

Ik denk het wel. Ik had het gevoel dat ik zwanger was, maar dat is nu helemaal weg. En mijn temperatuur was vanmorgen ook lager...

Jammer... Ik hoop dan dat je snel duidelijkheid hebt. Maar blijf gewoon duimen hoor!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje zo 8 jan 2012 - 1:33

@ JaneDoe, lekker van je afschrijven hoor, dat zou ik ook zeker doen in jouw geval. Er zijn in jouw omgeving veel mensen die zwanger zijn he? Weet verder iemand van je familie of vriendenkring dat jullie gestopt zijn, zodat je daar af en toe ook even lekker je ei kwijt kunt?

Ik weet niet hoe een dokter zal gaan reageren, maar als jij uitlegt dat je cyclus al zo lang is (want ik vind hem al best lang) en hoe jij je daar onder voelt, zal hij/zij toch wel met je meevoelen?

Sterkte meid. hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Muppetje zo 8 jan 2012 - 1:35

Weegschaal schreef:
Muppetje schreef:
Weegschaal schreef:

Jammer... Ik hoop dan dat je snel duidelijkheid hebt. Maar blijf gewoon duimen hoor!

Een grote daling was het overigens niet hoor, een tiende maar. Maar goed, ik ben er echt van overtuigd dat ik niet zwanger ben. Helemaal niet erg, ik had niet verwacht dat het meteen weer zou lukken...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  JD zo 8 jan 2012 - 1:36

Weegschaal schreef:

ik duim mee voor iedereen!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 8 jan 2012 - 1:37

Jane, als jij naar de dokter wil gewoon doen. Ik vind dat ie je zou moete helpen als jij er erg mee zit....

Trouwens, zoals jullie zien reageer ik af en toe op sommige dingen. Als jullie dat naar vinden gewoon zeggen he

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal zo 8 jan 2012 - 1:38

@ Muppetje; Niet verwacht maar wel gehoopt... Maar goed, er is zeker nog hoop! Wanneer was jouw eisprong, en is je lf 14 dagen?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  JD zo 8 jan 2012 - 1:40

slaatje schreef:@ JaneDoe, lekker van je afschrijven hoor, dat zou ik ook zeker doen in jouw geval. Er zijn in jouw omgeving veel mensen die zwanger zijn he? Weet verder iemand van je familie of vriendenkring dat jullie gestopt zijn, zodat je daar af en toe ook even lekker je ei kwijt kunt?

Ik weet niet hoe een dokter zal gaan reageren, maar als jij uitlegt dat je cyclus al zo lang is (want ik vind hem al best lang) en hoe jij je daar onder voelt, zal hij/zij toch wel met je meevoelen?

Sterkte meid. hug

die vriendin van gister is nu inderdaad de 17e zwangere, niet normaal!!!
(alhoewel ik dan ook collega's, kennissen, buren,familie allemaal meetel).
Verder weet niemand dat we gestopt zijn....wilde ik juist niet, want binnen no time weet de hele wereld het, en als het dan niet lukt.... dus daarom kom ik jullie elke keer lastig vallen met mijn geklaag haha!!

ik ga het denk ik nog 1 week aankijken dan....
en ben inderdaad ook wel benieuwd bij hoeveel dagen andere meiden naar de HA zijn gegaan??
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  JD zo 8 jan 2012 - 1:41

Muppetje schreef:Jane, als jij naar de dokter wil gewoon doen. Ik vind dat ie je zou moete helpen als jij er erg mee zit....

Trouwens, zoals jullie zien reageer ik af en toe op sommige dingen. Als jullie dat naar vinden gewoon zeggen he

dat doe ik ook hoor, af en toe reageren....
ik reageer nooit op iedereen want dat hou ik niet bij allemaal haha!!

smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud