Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Muppetje ma 2 jan 2012 - 2:20

Spannend Puzzle, hopelijk krijg je niet teveel last van de Clomid!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Weegschaal ma 2 jan 2012 - 3:30

Hoop dat de medicatie goed aanslaat Puzzle!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Pussycat ma 2 jan 2012 - 3:39

Roos: Uiteraard laat ik het weten mocht ik een test hebben gedaan haha kan jullie toch ook niet in spanning laten zitten? Laughing

Zonnetje welkom ach ik denk inderdaad ook dat iedereen wel eens twijfeld en toen ik eenmaal zwanger was twijfelde ik weer over hoe ik het zou doen allemaal en of ik een goede moeder zou zijn etc… Je hebt altijd wel iets om over te twijfelen. Wink

Ugly betty succes deze ronde.

Weegschaal het lijkt mij ook heel naar/vervelend om er nog een poos mee te moeten lopen terwijl je al weet dat het vruchtje niet verder kan groeien. Sterkte morgen.

Puzzle: Jammer van de test. Met vol goede moed aan de medicatie dan maar? Ik hoop voor jou ook snel op goed nieuws.

@ all hier weinig nieuws… Ben alleen toch bang dat in ongesteld ga worden, want heb toch steeds meer krampjes Cry

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Weegschaal ma 2 jan 2012 - 4:17

Ik duim voor je Pussycat. Ik had ook krampjes die leken op ongesteldheid toen ik zwanger was, dus wie weet!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Pussycat ma 2 jan 2012 - 4:20

Dank je, ja dat is waar... volgens mij had ik dat ook wel haha weet het niet eens meer. Maar dit lijkt meer op ongesteldheids voor-pijn. denk ik...

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Puzzle ma 2 jan 2012 - 6:34

spannend pussycat! je weet maar nooit he!

dank je weegschaal, hoop ook dat het aanslaat. maar we gaan vol goeie moed het jaar in smile

en muppet, we zien wel of ik erg last heb van de clomid. Moet zeggen dat ik nu ook wel raar gevoel heb door de primolut Rolling Eyes
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Muppetje ma 2 jan 2012 - 7:15

Welke dosis primolut heb je gehad? Ik heb het twee keer gehad, de tweede keer een lagere dosis. De eerste keer heb ik behoorlijk buikpijn gehad, de tweede keer niet. Om van de Clomid naar te zwijgen, maar daar reageert iedereen anders op...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Puzzle ma 2 jan 2012 - 7:20

Muppetje schreef:Welke dosis primolut heb je gehad? Ik heb het twee keer gehad, de tweede keer een lagere dosis. De eerste keer heb ik behoorlijk buikpijn gehad, de tweede keer niet. Om van de Clomid naar te zwijgen, maar daar reageert iedereen anders op...

er is maar 1 sterkte van: 5mg en moet 3 x dgs 1 , voor 7 dagen
Ja is ook zo, iedereen reageert weer anders, maar ik heb ook krampen, en ik zie wat wazig/ duizelig
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Muppetje ma 2 jan 2012 - 7:22

Puzzle schreef:
Muppetje schreef:Welke dosis primolut heb je gehad? Ik heb het twee keer gehad, de tweede keer een lagere dosis. De eerste keer heb ik behoorlijk buikpijn gehad, de tweede keer niet. Om van de Clomid naar te zwijgen, maar daar reageert iedereen anders op...

Ja is ook zo, iedereen reageert weer anders, maar ik heb ook krampen, en ik zie wat wazig/ duizelig

Oh vervelend zeg Sad
En Clomid begin je gewoon met 50 mg? Daar heb ik elke keer weer ontzettend veel last van

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC ma 2 jan 2012 - 7:41

Spannend Pussycat! Ik had ook menstruatiepijn (buik en rugkrampen) voordat ik positief testte! smile Dus wie weet Wink Zou leuk zijn zo in het nieuwe jaar!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puzzle ma 2 jan 2012 - 7:43

Muppetje schreef:
Puzzle schreef:

Oh vervelend zeg Sad
En Clomid begin je gewoon met 50 mg? Daar heb ik elke keer weer ontzettend veel last van

Ja 50 mg...hoop dat dat voldoende is. Balen dat je daar zo'n last van hebt! ik ben benieuwd hoe het mij zal vergaan. Achja, wel voor een goed doel smile
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Muppetje ma 2 jan 2012 - 7:45

Het is inderdaad voor een goed doel, dat scheelt smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L ma 2 jan 2012 - 7:45

@ JaneDoe: dag 60 alweer, hoop echt dat je lichaam snel IETS doet.

@ Nillis: jammer van de test, en dat je nog geen duidelijkheid hebt.

@ Pussycat: huis vol ovulatietesten, maar geen zwangerschapstest Cool Kan niet he smile

@ Roos: jij komt de weken dus wel door! Dan zou ik inderdaad ook nog even wachten tot na het huwelijk. Waar zit je in jouw cyclus, op moment dat je gaat trouwen? naam = pm

@ Zonnetje: mooie afsluiting van 2011 dus, geen anticonceptie meer. Is ook spannend, het is een grote stap die je zet.

@ UB: veel succes en plezier dan maar vast, voor volgende week Cool

@ Weegshaal: heb je goed, ziekmelden. Fijn dat je morgen terecht kunt. Hoop echt dat het schoon is!

@ Puzzle: jammer van de test, hopelijk doen de medicijnen hun werk.

@ Smaragdje: fijn toch, het gevoel dat er nog niet zo'n 'druk' op staat....en evt. broertje/zusje voor jullie ventje iig al welkom is! Hier voel ik wel steeds meer druk van 'oei, het moet niet heel lang duren, anders is het leeftijdsverschil voor mijn gevoel zo groot'. Ach..het komt zoals het komt.

@ L!nd@: Dus jij hoeft met verjaardagen geen taarten te bakken smile Ik vind het ook spannend, omdat ik nu weet wat voor impact het heeft, en wat me te wachten staat (echo's etc.)

@ Muppetje: Lekker hoor, Rome. Jij / jullie houden wel van reizen he.

Vanmiddag in pauze even snel foliumzuur gehaald (potje van kruidvat, zwangerschapsvitamines oid), en meteen zwangerschapstest. Altijd handig om in huis te hebben smile Heb de testen nog wel even verstopt, niet dat het mijn vriend meteen afschrikt haha. Hij vindt het nog wel een hele stap volgens mij, dus ben even voorzichtig smile
Net maar meteen begonnen met slikken. Ga nog even creatief doen. Leidster van de creche vertrekt, en L moet iets knutselen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Muppetje ma 2 jan 2012 - 7:53

Flower, wij houden inderdaad wel van reizen, haha. Al was het dit jaar wel een beetje extreem hoor, vier keer op vakantie, dat doen we meestal niet...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  nillis ma 2 jan 2012 - 8:38

@ Weegschaal, heel veel succes morgen

@ Puzzle, succes met de medicatie

@ pussycat, nog steeds spannend dus.Ik weet van de vorige keer dat ik ook veel ongi krampen had maar geen ongi, dus afwachten maar.

@ all, hier ook nog geen ongi.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Alyssa ma 2 jan 2012 - 8:57

Nillis, wat jammer van de negatieve test. Raar dat er na 5 min wel een tweede streepje kwam. Misschien toch te vroeg getest, gezien je aangaf dat je bij T ook pas een week later positief testte.

Pussycat, knap dat je je nog kan inhouden met testen hoor! Ik hoop voor je dat de klachten er écht zijn en dat je gewoon zwanger bent!

Zonnetje, welkom!

Weegschaal, doe maar lekker rustig meis hug

Puzzle, jammer dat de test alsnog negatief was. Binnenkort met de Clomid starten dus, spannend meis!

Flower, leuk dat jullie nu ook voor eeb tweede willen gaan!

All, hier weinig nieuws. Vandaag naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken. Ergens volgende week heb ik weer een echo, dus het wordt weer een spannende week.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Puzzle ma 2 jan 2012 - 8:58

thanks iedereen!
Nillis, hoe voel jij je nou? ben benieuwd meid, spannend!
flower: ik ken het verhaal met die testen! hihi, had ze ook 'uit het zicht' en nu wil meneer ze gerust zelf kopen! Very Happy
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Puzzle ma 2 jan 2012 - 9:00

ja ook spannend dus voor jou alyssa!
Laten we hopen dat de medicijnen goed hun werk doen.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  JD ma 2 jan 2012 - 9:36

@ sunny nnetje, welkom!!

@Nilis, wat jammer van je negatieve test! Ik ben in mn pauze meteen op t forum gaan kijken omdat ik er van overtuigs was dat je zou melden dat je een positieve test had! Maar helaas..... maar wie weet toch te vroeg getest....over een paar dagen nog een test kan nooit kwaad toch? tenzij je tegen die tijd wel ongesteld bent geworden.....

@Hier ook nog geen nieuws.... nog steeds niet ongesteld. wel de hele dag zwaar beroerd, vanmorgen paar keer overgegeven... maar ik denk stiekem toch dat dat meer een nasleep is van oud en nieuw (kater) dan iets anders.... Suspect

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Pussycat ma 2 jan 2012 - 10:27

@ Flower hahaha ja huis vol ovulatietesten nou dat viel wel mee haha heb ze 2 rondes gebruikt, maar dat hielp niet en mijn zwangerschapstesten vlogen erdoorheen toen mijn 2e ronde 77 dagen duurde en mijn een na laatste keer 37 dagen heb ik ook getest en zoveel testen had ik helaas niet haha.

@ janedoe waarschijnlijk zal dat de nasleep zijn ja haha. Heb je trouwens in die 60 dagen al eens getest? Wilde het eerst niet vragen omdat je waarschijnlijk geen cyclus hebt nog, maar je weet maar nooit...

@ all fijn om te horen dat krampen ook zwanger kan betekenen. Weet het echt niet meer van m'n dochter stom hé haha maar dat vergeet je gewoon. Heb al de hele dag veel last van m'n onderrug, maar krampen zetten verder niet door. En last van m'n bovenbenen van die weeen zeg maar... De ene keer ben ik ervan overtuigd dat ik zwanger ben en de andere keer denk ik ooh ik ben ongesteld geworden en dan ga ik naar het toilet en is er gelukkig nog niks.

Morgen kan ik gelukkig aan andere dingen denken. Want ik ga met m'n vriend naar de kapper en onze dochter blijft dan even bij oma dan gaan wij samen even uit eten. Hij kwam er zelf mee vandaag dus extra leuk Very Happy

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Blue flower ma 2 jan 2012 - 10:32

Pussycat schreef:@ Flower hahaha ja huis vol ovulatietesten nou dat viel wel mee haha heb ze 2 rondes gebruikt, maar dat hielp niet en mijn zwangerschapstesten vlogen erdoorheen toen mijn 2e ronde 77 dagen duurde en mijn een na laatste keer 37 dagen heb ik ook getest en zoveel testen had ik helaas niet haha.

@ janedoe waarschijnlijk zal dat de nasleep zijn ja haha. Heb je trouwens in die 60 dagen al eens getest? Wilde het eerst niet vragen omdat je waarschijnlijk geen cyclus hebt nog, maar je weet maar nooit...

@ all fijn om te horen dat krampen ook zwanger kan betekenen. Weet het echt niet meer van m'n dochter stom hé haha maar dat vergeet je gewoon. Heb al de hele dag veel last van m'n onderrug, maar krampen zetten verder niet door. En last van m'n bovenbenen van die weeen zeg maar... De ene keer ben ik ervan overtuigd dat ik zwanger ben en de andere keer denk ik ooh ik ben ongesteld geworden en dan ga ik naar het toilet en is er gelukkig nog niks.

Morgen kan ik gelukkig aan andere dingen denken. Want ik ga met m'n vriend naar de kapper en onze dochter blijft dan even bij oma dan gaan wij samen even uit eten. Hij kwam er zelf mee vandaag dus extra leuk Very Happy

Ik ga voor je duimen smile en voor iedereen die ook nog in afwachting is uiteraard ook!
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Pussycat ma 2 jan 2012 - 10:37

Lief van je blue flower voor een kindje 2012 - Pagina 19 699888 Voor jou is het bijna zover voor je pomp toch? Ik hoop voor jou dat het allemaal snel goed gaat. Zodat jullie ook voor de tweede mogen/kunnen gaan.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  JD ma 2 jan 2012 - 10:46

Pussycat schreef:

ik heb 2x getest, ergens rond dag 33 en 36 ofzo... (omdat ik toen maar standaard uitging van 28 dagen cyclus, omdat ik mn cyclus nog niet kende). sindsdien niet meer getest.... maar de kans is volgens mij klein dat ik nu alsnog zwanger ben hoor.....toch? confused
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat ma 2 jan 2012 - 10:51

Nou ja, de kans is denk ik groter dat je het inderdaad niet bent... maar was benieuwd of je wel had getest.. je weet het immers maar nooit. Soms snap ik zelf ook niks meer van een lichaam en hoe alles werkt haha.
Had je voordat je de pil slikte trouwens wel een cyclus?

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  JD ma 2 jan 2012 - 10:57

Pussycat schreef:Nou ja, de kans is denk ik groter dat je het inderdaad niet bent... maar was benieuwd of je wel had getest.. je weet het immers maar nooit. Soms snap ik zelf ook niks meer van een lichaam en hoe alles werkt haha.
Had je voordat je de pil slikte trouwens wel een cyclus?

ehhh nou....ik heb de pil 13 jaar geslikt :shock: dus geen flauw idee of ik daarvoor een cyclus had haha..... ben er toen mee begonnen vanwege acne op mijn rug, vandaar ik zo jong was.
maar de afgelopen 30 dagen niet getest dus...en denk ook nog niet dat ik dat doe. Heb op de 1 of andere manier niet het gevoel dat ik zwanger ben.....
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud