voor een kindje 2012
+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: voor een kindje 2012
FF begrijpelijk dat het je zo bezig houdt, maar wel vervelend. Ik zou niet te vroeg testen, mijn ervaring is dat ik dan elke keer denk 'ik heb gewoon te vroeg getest dus ik weet nog niks zeker'. Je moet doen waar jij (en jouw vriend) je prettig bij voelt. Hopelijk geeft het huishouden wat afleiding!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Jammer nillis!! nu hoop ik voor jullie op een positieve test.
FF: hetzelfde als wat UB al zegt, doen waar jij je goed bij voelt! als je misschien wat te vroeg test ga je daar weer mee in je hoofd zitten en heb je nog steeds geen rust. en probeer idd je gedachten op iets anders te zetten (=moeilijk)
FF: hetzelfde als wat UB al zegt, doen waar jij je goed bij voelt! als je misschien wat te vroeg test ga je daar weer mee in je hoofd zitten en heb je nog steeds geen rust. en probeer idd je gedachten op iets anders te zetten (=moeilijk)
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Nillis, balen dat je niet aangenomen bent.. Hopelijk heb je volgende week een positieve test, en kan je je daar op richten.
UB en Puzzle, Jullie hebben gelijk, ik wacht eerst nog met testen.
All, de douche en de wc's zijn weer schoon , ben toch net maar even naar de winkel geweest en heb de welbekende kruidvat testen gehaald. Misselijkheid is er nog steeds. Nu een drukkend gevoel rechts. Eerder vanmiddag een drukkend gevoel links. Krijg er allemaal puitsjes bij Keek net in de spiegel weer 1 erbij. Misschien komt dat wel van het drukmaken. Verder gaan we in de afwachtmodus zitten.
All, de douche en de wc's zijn weer schoon , ben toch net maar even naar de winkel geweest en heb de welbekende kruidvat testen gehaald. Misselijkheid is er nog steeds. Nu een drukkend gevoel rechts. Eerder vanmiddag een drukkend gevoel links. Krijg er allemaal puitsjes bij Keek net in de spiegel weer 1 erbij. Misschien komt dat wel van het drukmaken. Verder gaan we in de afwachtmodus zitten.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
FryskeFlinter schreef:Nillis, balen dat je niet aangenomen bent.. Hopelijk heb je volgende week een positieve test, en kan je je daar op richten.
pfff ja die puistjes, ik zit ook he-lemaal onder sinds ik gestopt ben met de pil.... maar helaas niet zwanger, dus t komt echt door t stoppen met de pil. (al hoop ik voor jou natuurlijk dat het door een zwangerschap komt!)
Vraag me af wanneer ik nou toch eens uberhaupt een poging kan gaan doen om zwanger te raken.... we hebben al 2 weken geen dag of avond vrij gehad samen, dus een baby maken zat er niet in. Nu heb ik ruim een week vrij dusse....als je me lang niet ziet op t forum, weet je wat ik aan het doen ben haha!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Haha JaneDoe fijne week dan
Ugly Betty- Kletskop
JaneDoe schreef:FryskeFlinter schreef:Nillis, balen dat je niet aangenomen bent.. Hopelijk heb je volgende week een positieve test, en kan je je daar op richten.
pfff ja die puistjes, ik zit ook he-lemaal onder sinds ik gestopt ben met de pil.... maar helaas niet zwanger, dus t komt echt door t stoppen met de pil. (al hoop ik voor jou natuurlijk dat het door een zwangerschap komt!)
Vraag me af wanneer ik nou toch eens uberhaupt een poging kan gaan doen om zwanger te raken.... we hebben al 2 weken geen dag of avond vrij gehad samen, dus een baby maken zat er niet in. Nu heb ik ruim een week vrij dusse....als je me lang niet ziet op t forum, weet je wat ik aan het doen ben haha!!
Haha veel plezier dan maar deze feestdagen..
Van het stoppen met de pil kan het niet komen, want ik ben sinds april al van de pil af. Dus we moeten een andere verklaring zoeken.
Net terug van verjaardag, en omdat ik nog steeds dat drukkende gevoel heb, geen zin in drank gehad, alleen maar rivella en water, iedereen keek me vragend aan.. Nou dat wordt nog wat... Haha verder geen ongi te bekennen nog, dus we wachten rustig af.
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:JaneDoe schreef:FryskeFlinter schreef:Nillis, balen dat je niet aangenomen bent.. Hopelijk heb je volgende week een positieve test, en kan je je daar op richten.
Haha veel plezier dan maar deze feestdagen..
Van het stoppen met de pil kan het niet komen, want ik ben sinds april al van de pil af. Dus we moeten een andere verklaring zoeken.
Net terug van verjaardag, en omdat ik nog steeds dat drukkende gevoel heb, geen zin in drank gehad, alleen maar rivella en water, iedereen keek me vragend aan.. Nou dat wordt nog wat... Haha verder geen ongi te bekennen nog, dus we wachten rustig af.
oh erg is dat he....neem je eens 1 keertje geen alcohol, denk de halve wereld meteen dat je zwanger bent....zo irritant!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Nou, niet de halve wereld, maar de dames op het feestje keken mij vragend aan... Ik drink wel vaker niet, dus zo gek vond ik dat niet..
Ik zal dromenland opzoeken, mijn vriend ligt al te snurken, en ik lig klaarwakker in bed..... Heerlijk, zucht!
Ik zal dromenland opzoeken, mijn vriend ligt al te snurken, en ik lig klaarwakker in bed..... Heerlijk, zucht!
Silver- Ratel
Ik voel me even behoorlijk dom....
Ik vond het sowieso gek, dat er een paar zeiden dat mijn cyclus wel heel kort leek. Dus vandaag onderzoek naar mijn cyclus gedaan, wat blijkt nou..... Ik telde elke keer vanaf het moment dat ik niet meer ongesteld was. Dus geen wonder dat ik dan op 22 of 25 dagen uit kom.
Maar mijn cyclus varieert dus tussen de 27 en 30 dagen. En ik zit nu op dag 29. En geen verandering, de misselijkheid is er nog steeds, en ik duizel er nu ook nog zo nu en dan bij. Vanmorgen was ik ijskoud. En nu gloei ik helemaal. Gisteravond was het een drama, ik heb 3x van shirtje gewisseld, zo erg was ik aan het zweten... :o
Ik vond het sowieso gek, dat er een paar zeiden dat mijn cyclus wel heel kort leek. Dus vandaag onderzoek naar mijn cyclus gedaan, wat blijkt nou..... Ik telde elke keer vanaf het moment dat ik niet meer ongesteld was. Dus geen wonder dat ik dan op 22 of 25 dagen uit kom.
Maar mijn cyclus varieert dus tussen de 27 en 30 dagen. En ik zit nu op dag 29. En geen verandering, de misselijkheid is er nog steeds, en ik duizel er nu ook nog zo nu en dan bij. Vanmorgen was ik ijskoud. En nu gloei ik helemaal. Gisteravond was het een drama, ik heb 3x van shirtje gewisseld, zo erg was ik aan het zweten... :o
Silver- Ratel
FF, nou dat is ineens een hele andere cyclus. Ik had bij de zwangerschap van T eigenlijk nergens last van en de klachten zoals erge honger die kreeg ik pas met 5 weken, dus wijdt niet al je klachten aan een zwangerschap. Dat koude en dan zweten heb ik altijd als ik ongi moet worden. Wanneer wil je gaan testen en ga je de komende dagen wat leuks doen, zodat je een beetje afgeleidt bent. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik namelijk op de dag van nod negatief en pas een week later positief.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
nillis schreef:FF, nou dat is ineens een hele andere cyclus. Ik had bij de zwangerschap van T eigenlijk nergens last van en de klachten zoals erge honger die kreeg ik pas met 5 weken, dus wijdt niet al je klachten aan een zwangerschap. Dat koude en dan zweten heb ik altijd als ik ongi moet worden. Wanneer wil je gaan testen en ga je de komende dagen wat leuks doen, zodat je een beetje afgeleidt bent. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik namelijk op de dag van nod negatief en pas een week later positief.
Mjah, sorry... beetje dom om het nu pas te ontdekken Ik heb de testen in huis, en geen idee wanneer ik wil gaan testen, ik denk zelf naar de kerstdagen, dan kan ik of mijn big smile verbergen, of mijn teleurstelling verwerken. De kerstdagen zelf zijn druk ingepland. En ik ben vandaag ook druk met opruimen e.d. Aangezien de kids van mijn broer hier komen, en ze misschien wel 's avonds hier even op bed gaan, moet ik zorgen dat er niet allemaal rotzooi op die kamers staat. Dus ik ben wel even bezig.
In princiepe heb ik dat zweten nooit als ik ongi moet worden. En ik ga niet bij elke klachten die ik heb, denken aan een zwangerschap. Maar dat misselijke en vermoeide heb ik eigenlijk nooit. En vervelend is het wel.
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:nillis schreef:FF, nou dat is ineens een hele andere cyclus. Ik had bij de zwangerschap van T eigenlijk nergens last van en de klachten zoals erge honger die kreeg ik pas met 5 weken, dus wijdt niet al je klachten aan een zwangerschap. Dat koude en dan zweten heb ik altijd als ik ongi moet worden. Wanneer wil je gaan testen en ga je de komende dagen wat leuks doen, zodat je een beetje afgeleidt bent. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik namelijk op de dag van nod negatief en pas een week later positief.
Mjah, sorry... beetje dom om het nu pas te ontdekken Ik heb de testen in huis, en geen idee wanneer ik wil gaan testen, ik denk zelf naar de kerstdagen, dan kan ik of mijn big smile verbergen, of mijn teleurstelling verwerken. De kerstdagen zelf zijn druk ingepland. En ik ben vandaag ook druk met opruimen e.d. Aangezien de kids van mijn broer hier komen, en ze misschien wel 's avonds hier even op bed gaan, moet ik zorgen dat er niet allemaal rotzooi op die kamers staat. Dus ik ben wel even bezig.
In princiepe heb ik dat zweten nooit als ik ongi moet worden. En ik ga niet bij elke klachten die ik heb, denken aan een zwangerschap. Maar dat misselijke en vermoeide heb ik eigenlijk nooit. En vervelend is het wel.
Ik wil je niet onmiddelijk uit je droom helpen...maar er heerst ook weer een vaag griepje hoor, dus daar kunnen je klachten ook van komen.
Ooo...en over dat niet drinken, ik nam wel eens een glas aan maar dronk er dan niets van. Als er even niet opgelet werd zette ik het gewoon ergens neer of spoelde het door de WC. Maar dit kan natuurlijk alleen maar in drukke gelegenheden...anders valt het wel heel erg op
Ben benieuwd wanneer je gaat testen!
Hier ook (alweer) babykriebels alom maar mijn verstand zegt dat ik er nog steeds niet klaar voor ben. Bovendien wordt het zeker 2012 voor ons want ik ben nu ongesteld en zal mijn vruchtbare periode pas weer in januari hebben. Maar zoals ik er nu in sta slaan we januari nog even over.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pandora schreef:FryskeFlinter schreef:nillis schreef:FF, nou dat is ineens een hele andere cyclus. Ik had bij de zwangerschap van T eigenlijk nergens last van en de klachten zoals erge honger die kreeg ik pas met 5 weken, dus wijdt niet al je klachten aan een zwangerschap. Dat koude en dan zweten heb ik altijd als ik ongi moet worden. Wanneer wil je gaan testen en ga je de komende dagen wat leuks doen, zodat je een beetje afgeleidt bent. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik namelijk op de dag van nod negatief en pas een week later positief.
Ik wil je niet onmiddelijk uit je droom helpen...maar er heerst ook weer een vaag griepje hoor, dus daar kunnen je klachten ook van komen.
Ooo...en over dat niet drinken, ik nam wel eens een glas aan maar dronk er dan niets van. Als er even niet opgelet werd zette ik het gewoon ergens neer of spoelde het door de WC. Maar dit kan natuurlijk alleen maar in drukke gelegenheden...anders valt het wel heel erg op
Ben benieuwd wanneer je gaat testen!
Hier ook (alweer) babykriebels alom maar mijn verstand zegt dat ik er nog steeds niet klaar voor ben. Bovendien wordt het zeker 2012 voor ons want ik ben nu ongesteld en zal mijn vruchtbare periode pas weer in januari hebben. Maar zoals ik er nu in sta slaan we januari nog even over.
Je haalt me niet uit mijn droom, dit is gewoon de realiteit, en dat begrijp ik. En dat ik een griepje te pakken kan hebben, is ook mogelijk. Zelf niet echt aan gedacht eigenlijk. Maar alles is mogelijk.
Haha, dat is een goeie, glas aannemen en laten staan Misschien moet ik die tactiek ooit toepassen.
Zodra ik getest heb, en weet hoe en wat laat ik het weten. het kan alle kanten nog op. En ik houd overal rekening mee. En zolang ik niet ongie ben (misschien wel onbewust uitstel) sluit ik ook niks uit.
Wat leuk dat bij jullie de babykriebels ook weer sterk komen. Laat 2012 een vruchtbaar jaar worden
Silver- Ratel
Haha dat met je drankje laten staan of stiekem weggooien paste ik al op m'n 14e toe
Zoms kreeg je ook zooooveel bier niet normaal, maar er werd dan ook altijd niet normaal besteld voor de hele vriendengroep gelijk dus je kreeg gewoon een glas in je handen geduwd. Veel te veel van het goede dus ik danste extra wild of gooide het weg in een hoekje ofzo haha.
Pff ik heb het ook ff moeilijk met al m'n ''klachtjes'' Jeukende tepels, reuze honger s'morgens, en ook veel kleine pukkeltjes, en moeilijk poepen maar ach ik zie het wel. Bij mijn vorige zwangerschap had ik inderdaad ook helemaal geen klachten en alle andere 7 maanden wel.... Dus ik kan beter denken aan een zwangerschap bij geen klachten....
Zoms kreeg je ook zooooveel bier niet normaal, maar er werd dan ook altijd niet normaal besteld voor de hele vriendengroep gelijk dus je kreeg gewoon een glas in je handen geduwd. Veel te veel van het goede dus ik danste extra wild of gooide het weg in een hoekje ofzo haha.
Pff ik heb het ook ff moeilijk met al m'n ''klachtjes'' Jeukende tepels, reuze honger s'morgens, en ook veel kleine pukkeltjes, en moeilijk poepen maar ach ik zie het wel. Bij mijn vorige zwangerschap had ik inderdaad ook helemaal geen klachten en alle andere 7 maanden wel.... Dus ik kan beter denken aan een zwangerschap bij geen klachten....
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Hier ben ik beroerd en snotverkouden, dus zijn gezellige feestdagen. Vanmorgen liet ik mijn thee staan. Ik drink altijd liters groene thee op een dag, maar vond hem nu niet lekker smaken. Zegt mijn vriend doodleuk. Ben je zwanger, want bij T liet je de thee ook gelijk staan. We zullen het zien. Of het is de griep of toch zwanger. Nog een weekje op het wachtbankje.
Dus FF ik ben er in mijn hoofd ook mee bezig. Begrijp je dus helemaal. Wat kan wachten dan lang duren.
Fijne kerstdagen iedereen.
Dus FF ik ben er in mijn hoofd ook mee bezig. Begrijp je dus helemaal. Wat kan wachten dan lang duren.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
nillis schreef:Hier ben ik beroerd en snotverkouden, dus zijn gezellige feestdagen. Vanmorgen liet ik mijn thee staan. Ik drink altijd liters groene thee op een dag, maar vond hem nu niet lekker smaken. Zegt mijn vriend doodleuk. Ben je zwanger, want bij T liet je de thee ook gelijk staan. We zullen het zien. Of het is de griep of toch zwanger. Nog een weekje op het wachtbankje.
Spannend Nillis!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nou meiden, weinig verandering hier. Gisterochtend werd ik behoorlijk beroerd wakker. Dus eerste kerstdag was heel erg gezellig, NOT. Maar het rare was, toen we thuis waren, kreeg ik ontzettende honger (uurtje of 4-5) dus weer normaal gegeten. Later zijn we nog even naar mijn vriend zijn ouders geweest, die hadden rolade in stukjes op tafel staan, en daar heb ik ook nog lekker van gesmuld. En nu ben ik weer kotsberoerd... rara... Morgen ga ik testen. Wil wel eens weten wat er nu in mijn lichaam aan de hand is.
Of ik heb gewoon een klein griepje, of ik ben hartstikke zwanger, of mijn lichaam neemt gewoon een loopje met mij door deze klachten. Morgen weten we meer.
Meiden een fijne tweede kerstdag, ik zal weer de drukte in, 14u staan de eersten op de stoep.
Of ik heb gewoon een klein griepje, of ik ben hartstikke zwanger, of mijn lichaam neemt gewoon een loopje met mij door deze klachten. Morgen weten we meer.
Meiden een fijne tweede kerstdag, ik zal weer de drukte in, 14u staan de eersten op de stoep.
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:Nou meiden, weinig verandering hier. Gisterochtend werd ik behoorlijk beroerd wakker. Dus eerste kerstdag was heel erg gezellig, NOT. Maar het rare was, toen we thuis waren, kreeg ik ontzettende honger (uurtje of 4-5) dus weer normaal gegeten. Later zijn we nog even naar mijn vriend zijn ouders geweest, die hadden rolade in stukjes op tafel staan, en daar heb ik ook nog lekker van gesmuld. En nu ben ik weer kotsberoerd... rara... Morgen ga ik testen. Wil wel eens weten wat er nu in mijn lichaam aan de hand is.
klinkt goed spannend !!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
spannend FF
ik moet nog 5 dagen wachten. het ene moment denk ik zeker te weten dat ik zwanger ben en het andere moment weer niet. Ik heb een hekel aan wachten
ik moet nog 5 dagen wachten. het ene moment denk ik zeker te weten dat ik zwanger ben en het andere moment weer niet. Ik heb een hekel aan wachten
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Mysterious schreef:spannend FF
+ 1 alleen dat ik nog 3 dagen moet wachten.
En zeker spannend FF, laat je het weten?
Ugly Betty- Kletskop
oeehh voor jou nog 3 dagen!!
ik heb wel een test liggen die je 4 dagen voor je nod kan gebruiken maar tja ik weet niet ...
ik heb wel een test liggen die je 4 dagen voor je nod kan gebruiken maar tja ik weet niet ...
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Sja lastig is dat he, je wil ook niet te vroeg testen, maar je wil het zoo graag weten haha.
Ik heb bewust geen testen in huis gehaald. Succes met je keuze
Ik heb bewust geen testen in huis gehaald. Succes met je keuze
Ugly Betty- Kletskop
Ik wil mij in dit topic aanmelden! Mijn vriend en ik hebben vanochtend definitief besloten om in 2012 voor een kindje te gaan. Wel pas in juni na onze bruiloft. Ik ben zo blij! We hebben het al vaker over een kindje gehad maar steeds gaf mijn vriend aan er nog niet klaar voor te zijn. Vanochtend gaf hij aan er wel klaar voor te zijn. Een mooier kerstcadeautje kon ik niet krijgen vanochtend
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Wat spannend Emma!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Leuk zo'n kerstcadeau emma!
Meiden die tegen testen aanzitten, wordt nu wel echt spannend. Ik had het niet zolang volgehouden denk ik ben benieuwd!
Meiden die tegen testen aanzitten, wordt nu wel echt spannend. Ik had het niet zolang volgehouden denk ik ben benieuwd!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012