Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Flower_L wo 28 dec 2011 - 7:17

@ Sanne: kom je uit Brabant....'ons' mam en pap smile Ik heb er 3 1/2 jr op kamers gezeten ivm studie en vond het maar niets dat 'ons mam' en 'ons pap'. haha Kon er niet aan wennen.

@ FF: gaan 23dgn naar Amerika, met ruim 9meter Cool lange camper rondrijden. Helemaal zin in ! Hoe voel je je er nu onder, ongesteld maar ook MRI?

@ Nillis: werkze. Heb je jouw studie nog wel op tijd af kunnen ronden? Of na bevalling weer opgepakt?

@ Mysterious: jammer zeg. Hopelijk heb je te vroeg getest, nog even geduld dus.

@ All. wat een rotdag. Hebben deze week vakantie en L. alleen vandaag paar uur naar KDV gebracht, konden wij in huis even flink aan de slag. Wilden trap naar zolder met nieuwe halve maantjes beplakken. Gekocht, bleken ze qua hoogte te kort (tov oude maantjes, dus kleurverschil trap).... Nieuwe gekocht...te lang! Steken uit, geen gezicht.
Wilden nieuwe spiegel op douche kopen en ophangen....bleek 3cm te breed. Hebben nog wel de trap beneden helemaal losgehaald, laten we opnieuw bekleden. Was vanaf dag 1 dat we hier wonen al nodig.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Viva wo 28 dec 2011 - 7:50

Hoi Iedereen,

Als het mag, wil ik mij graag mezelf toevoegen aan dit topic.

Zoals misschien sommige al weten heb ik net een miskraam achter de rug.
Ofja, gister is bijna alles er dmv pilletjes van de gyn uitgekomen.
Vandaag was al bijna alles eruit(nog wat bloed en misschien stolsels over), en vrijdag is de laatste controle.

Het is me gelukkig enorm meegevallen, ik had me op erge dingen voorbereid. (neemt niet weg dat het voor anderen wel verschrikkelijk kan tegenvallen. En ik bedoel hier ook niet mee dat het me niets doet. Maar de pijn zelf viel gelukkig mee).
Nu zijn we dus al erg snel weer aan het denken om zo snel mogelijk weer zwanger te raken!

Dus wil ik hier graag mee komen kletsen!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  sanne-84 wo 28 dec 2011 - 7:52

Flower_L schreef:@ Sanne: kom je uit Brabant....'ons' mam en pap smile Ik heb er 3 1/2 jr op kamers gezeten ivm studie en vond het maar niets dat 'ons mam' en 'ons pap'. haha Kon er niet aan wennen.

haha ja daar kom ik vandaan.. het schrijven valt vaak nog wel mee ten opzichte van het spreken, maar ons mam en pap blijft;) mijn ouders klinkt voor mij weer erg raar!

@ UB en mysterious: jammer!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flower_L wo 28 dec 2011 - 7:56

Viva, jammer dat je nu in dit topic mee 'moet' kletsen. Hoever was je?
'fijn' dat het bijna achter de rug is. Hopelijk is het vrijdag schoon.en kunnen jullie weer vooruit kijken. Gaan jullie er direct weer voor?

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Viva wo 28 dec 2011 - 8:04

Flower-l, ik was nu 9 weken en 3 dagen geweest. 22dec had ik een echo en toen was het vruchtje wel zo groot als het hoorde, alleen geen hartactie. Was toen net 1 of 2 dagen gestopt helaas.
We willen er inderdaad direct weer voor gaan.
Ik lees ook wel af en toe dat vrouwen die een miskraam gehad hebben, extra vruchtbaar zijn.
Geen idee of dat waar is, maar ik hoop er maar op!

Ga nu ook over 2 weken een zwangerschapstest doen, kijken wanneer het hcg hormoon weer uit mijn lichaam is.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flower_L wo 28 dec 2011 - 8:08

Heb ik ook gehoord, van extra vruchtbaar. Wij hebben na mk 1 ronde gewacht, maar achteraf gezien was niet nodig geweest.
Hopelijk is het snel weer raak (en blijft het goed gaan)!

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Viva wo 28 dec 2011 - 8:10

Heb je die mk voor jullie zoontje (dacht ik net te zien in de ticker, kan het ook verkeerd gezien hebben) gehad?

Ons werd ook geadviseerd om een menstruatie af te wachten. Maar ik zie niet zo goed in waarom.
Ik neem aan dat, als mijn lichaam stopt met bloeden, het binnen weer aardig "goed" zit.
En we willen enorm graag een 2e kindje.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flower_L wo 28 dec 2011 - 8:14

Denk dat ze adviseren om psychische redenen, dat je eerst moet verwerken oid. Zie het ook niet hoor, zou oook gewoon voor gaan.

Mk was voor zwangerschap l. Ben nu ook wel bang dat straks weer mk krijg, daarom wil ik ook niet te lang wachten. Tja, lichaam blijft onvoorspelbaar. Waren jullie al lang bezig voor tweede?

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Viva wo 28 dec 2011 - 8:27

Ik denk dat je altijd wel bang zal blijven voor een mk, al ben je al 4 keer zwanger geweest en heb je ook een miskraam gehad.
Maar je weet nu ook dat het wel goed kan gaan!

Het was de 4e ronde waarin we zwanger raakten. Heb alleen wel iets langere cyclussen dan gemiddeld geloof ik.
Hoop dat de cyclus hierna niet heel lang zal zijn!

Had jij na je mk vrijwel gelijk weer een goede cyclus?

Het is vooral, vorig jaar wilde ik al voor een 2e gaan, maar wilde mijn man niet aangezien hij aan het afstuderen was.
Is ook niet ideaal. Maar ik wilde graag 2,5jr tussen onze dochter en de 2e. Nu zal dat waarschijnlijk 4 jaar worden helaas.
Niets aan te doen, maar hoop wel dat het ons gegunt is om snel weer zwanger te raken.

Net als de rest van iedereen die zwanger wilt worden uiteraard Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal wo 28 dec 2011 - 8:40

@ Viva; Ik wilde er toen ook gelijk weer voor gaan. Ik bleef alleen nog 3 weken positieve testen houden, hou daar rekening mee. Dit viel mij toen zo tegen... Mijn cyclus was na de miskraam ook langer dan daarvoor, maar zoals je wist was ik toch vrij snel weer zwanger.
Een menstruatie afwachten is volgens mij om zeker te weten dat je echt weer zwanger bent en dat het geen oud hcg is wat je meet. Ook weet je dan beter hoe lang je zwanger bent, omdat je van je laatste menstruatie uit moet gaan. Mijn eerste menstruatie was toen ook veel heviger met flinke krampen die ik normaal niet had. Maar ook wij gaan nu geen bescherming gebruiken, voelt zo onnatuurlijk.

@ All; Ik ben vanaf mrt gestopt met de pil. Heb nu mijn tweede miskraam. Ga binnenkort bloedonderzoeken krijgen naar een evt oorzaak. Dit doen ze wisselend vanaf 2 a 3 miskramen. Gezien onze jonge leeftijden (26), we gezond zijn en ik nog geen voldragen zwangerschap heb gehad ga ik ze nu al krijgen. Ik verwacht niet dat er iets uit komt, aangezien dat maar in 15% van de gevallen zo is. Toch is het fijn om dingen uitgesloten te hebben. Ik zit ook in het 2011 topic omdat ik daar eerder te vinden was. Ik hoop dat daar snel niemand meer over is, dus daarom wil ik hier ook graag meepraten.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Alyssa wo 28 dec 2011 - 8:58

Viva en Weegschaal, wat ontzettend k*t dat jullie allebei een miskraam hebben gehad Sad. Jammer dat ik jullie hier nu weer tegen moet komen, ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen worden hug
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  **_pearl_** wo 28 dec 2011 - 9:13

vervelend viva ! hopelijk ben je snel weer zwanger
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Weegschaal wo 28 dec 2011 - 9:17

Alyssa schreef:Viva en Weegschaal, wat ontzettend k*t dat jullie allebei een miskraam hebben gehad Sad. Jammer dat ik jullie hier nu weer tegen moet komen, ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen worden hug

En jij met ons!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Alyssa wo 28 dec 2011 - 9:21

Weegschaal schreef:
Alyssa schreef:Viva en Weegschaal, wat ontzettend k*t dat jullie allebei een miskraam hebben gehad Sad. Jammer dat ik jullie hier nu weer tegen moet komen, ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen worden hug

En jij met ons!!
Wat lief! Ik hoop het!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Puzzle do 29 dec 2011 - 1:32

Hey hey

Gister bij gyn geweest en moeten het nu toch met de medicijnen proberen. Heb primolut gekregen en clomid 50.
Baal eigenlijk best wel..
mja misschien gaat het nu wel lukken..

Vind het alleen zo vaag! mn lichaam houd me echt voor de gek lijkt wel.
Vorige keer had ik dus een ei dat ieder moment kon springen dus zou ik nu ( zo'n 17 dgn later al) óf zwanger óf
ongesteld moeten zijn....maar gister getest= negatief en ook niet ongesteld :shock:
ik weet het dus niet meer! zo raar...
Maarja, ik wacht nu nog paar daagjes af of ik toch OG word en anders dus met de primolut

pff heb het helemaal gehad Evil or Very Mad
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Puzzle do 29 dec 2011 - 1:33

oja en ook een dikke hug voor iedereen die het wel kan gebruiken
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Silver do 29 dec 2011 - 1:49

@ Flower, 23 dagen Amerika in een mega grote camper klinkt ook wel zeer aantrekkelijk. Cool Wij willen ook nog naar Amerika, vandaar ook dat we het toch wel een beetje proberen te "plannen"
Ik voel me opzich wel opgelucht, want die MRI is en blijft een belangrijk item.

@Viva, hug weet niet zo goed wat ik moet zeggen, welkom... Ik moest na mijn mk. ook een maandje 'rust' houden maar dat was, omdat ik geen pillen heb gehad, en alles er uit zichzelf goed uit moest bij de eerst volgende ongie om geen ontstekingen te krijgen.

@weegschaal, hug

@Puzzle, vervelend dat je geen duidelijkheid hebt wat je ei betreft Sad ... Hopelijk ben je gauw uit die onzekerheid.

Ik ben me nu weer aan het inlezen over de MRI die gaat komen, en verder alles gewoon op de 'wachtmodus' meer kan ik niet doen. Een dikke knuffel voor de meiden die het kunnen gebruiken, en succes voor de meiden op het wachtbankje.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Pussycat do 29 dec 2011 - 2:10

Zo jullie hebben allemaal veel bijgeschreven de laatste paar dagen? Volgens mij is mijn laatste reactie pagina 15/16 geweest ofzo. Heb dus ook niet alles bijgelezen, maar zag sowieso een paar nieuwe meiden? Welkom.

En FF toch ongesteld geworden? Dat had ik echt niet gedacht! Zo gek hé...

Hier zit ik nu op dag 25 en nog niet ongesteld dus we wachten af...
Heb op dag 22 getest Embarassed ik vond nog een test toevallig, dacht dat ik die niet meer had en kon me niet inhouden, negatief natuurlijk....

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Silver do 29 dec 2011 - 2:44

PC, jij ook weer hier. Very Happy Ja toch ongesteld, mijn lichaam had mij behoorlijk voor de gek... Maar nu kan ik me eerst richten op de MRI en de vakantie. smile Dan kijken we verder.
Balen dat die test negatief was, maar het is nu ook nog wat vroeg toch? Op zijn vroegst kan jij rond 10 januari testen toch? Of was dat de verjaardag van je dochter? Haal ik nu alles door elkaar? laughcry
Succes nog even smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Travelgurly do 29 dec 2011 - 2:57

Ik breek even in dit topic Embarassed
vanaf wanneer zijn jullie begonnen met foliumtabletten te slikken?
En waar haal je deze? via de dokter ?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Pussycat do 29 dec 2011 - 3:01

haha FF nee het vroegste zou morgen zijn. En het laatste op de verjaardag van m'n dochter, dus je zat redelijk goed hoor Wink
Ja ik was hier al een paar dagen niet meer geweest haha.
Toch raar hé dat je lichaam je zo erg voor de gek kan houden. moet ook zeggen dat ik sinds de negatieve test nergens meer last van heb voor een kindje 2012 - Pagina 13 394967

@ Travelgurly als je kinderwens hebt dan kan je gewoon gelijk beginnen met slikken van de foliumzuur hoor. Je kan gewoon een huismerk (400mg) kopen of verwerkt in een multivitamine in sommige zit het erbij in.
Liefst 4 weken voor een zwangerschap al beginnen ermee gewoon in een supermarkt of drogisterij halen je hoeft niet langs een huisarts daarvoor.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Lejow do 29 dec 2011 - 3:48

Ik ben inderdaad gelijk begonnen toen ik stopte met de pil. Heb ze bij kruidvat gehaald, een heel flesje met tig pillen. Kost niet zoveel!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Roodkapje do 29 dec 2011 - 3:55

Ik heb een potje met pillen voor zwangeren van het Kruidvat... zit foliumzuur bij in.. kost iets van 3.99 en zitten 90 pillen in.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  JD do 29 dec 2011 - 5:51

@travelgurly, ik ben met foliumzuur begonnen toen ik met de pil stopte. pil eruit, foliumzuur erin:) ik heb ze van etos eigen merk, 2,99.

Vanmiddag met 2 zwangere vriendinnen naar een megagroot babywarenhuis hier in de buurt geweest.... op dat moment denk ik wel echt "ik wil ook!". Lopen zij lekker te struinen en te shoppen, en dan zie ik zóveel leuke dingen..... dus bij thuiskomst meteen maar weer even een poging gedaan samen haha! Laughing

Ik heb ook nog nooit zóveel zwangeren om me heen gehad, heb geteld en zit nu op de 16! allemaal uitgerekend tussen maart en juli....dat wordt prenatal plunderen tegen die tijd smile Maar ook daardoor....wordt ik zelf nog ongeduldiger.... smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Mysterious do 29 dec 2011 - 6:51

irritant is dat he JaneDoe, al die zwangere mensen, leuk voor hen maar je wilt zelf ook zo graag! wij willen een van hen zijn!
Pussycat, hopelijk is straks de test wel positief! ik hoop er ook op dat ik gewoon te vroeg getest heb en alsnog zwanger ben. heb allemaal van die vage klachten maar ja..
ik ben trouwens met foliumzuur begonnen in begin november.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud