voor een kindje 2012
+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Ja sorry, pussycat vroeg ernaar Maar het lijkt dus wel lekker. Ik heb het gevoel dat het maar 'simpel' is.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
FryskeFlinter schreef:Ja sorry, pussycat vroeg ernaar Maar het lijkt dus wel lekker. Ik heb het gevoel dat het maar 'simpel' is.
ik wil altijd nog een keer zelf stoofpeertjes maken, maar lijkt me zo lang werk
gelukkig maakt mn moeder ze elk jaar, kerstavond, en eten wij daar mee. Vind ze zo lekker!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:FryskeFlinter schreef:Ja sorry, pussycat vroeg ernaar Maar het lijkt dus wel lekker. Ik heb het gevoel dat het maar 'simpel' is.
ik wil altijd nog een keer zelf stoofpeertjes maken, maar lijkt me zo lang werk
gelukkig maakt mn moeder ze elk jaar, kerstavond, en eten wij daar mee. Vind ze zo lekker!
Ik ben net 20 min bezig geweest met 3 kilo te schillen. En nu staan ze op het vuur. Vanavond mag mijn vriend de aardappels schillen, heb nu wel genoeg geschild voor vandaag.
Silver- Ratel
haha...schillen is ook een rotklusje. Heb zo'n geenechtehuisvrouwschilmes fijnschiller, anders lukt het mij niet.
Flower_L- Ratel
Lekker krijg ik weer de schuld
Maar het klinkt allemaal wel lekker hoor. En simpel vind ik wel meevallen hoor. Uiteindelijk lijkt alles altijd simpel vind ik.
Wanneer is iets niet simpel? Als je er een dag werk aan hebt? Haha alles bij elkaar heb jij er trouwens ook wel lang werk aan.
Maar het klinkt allemaal wel lekker hoor. En simpel vind ik wel meevallen hoor. Uiteindelijk lijkt alles altijd simpel vind ik.
Wanneer is iets niet simpel? Als je er een dag werk aan hebt? Haha alles bij elkaar heb jij er trouwens ook wel lang werk aan.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
...najah, krijgen we in ieder geval alsnog een dikke buik met al die kerstdiners en hapjes
Flower_L- Ratel
hahaha weet niet of ik daar nou zo blij mee ben
Pussycat- Ratel
Flower_L schreef:haha...schillen is ook een rotklusje. Heb zo'ngeenechtehuisvrouwschilmesfijnschiller, anders lukt het mij niet.
+1 anders krijg ik allemaal blokjes, en das zonde van de aardappel, of fruit etc.
pussycat, ik heb er idd wel lang genoeg werk van, maar dat komt omdat vele dingen een lange bereidingstijd hebben. En 1e kerstdag zijn we er niet, en om alles op 1 dag te doen lijkt me ook niet echt handig.
Flower_L, ik weet nou niet of ik daar dan blij mee moet zijn.
Silver- Ratel
Pussycat schreef:hahaha weet niet of ik daar nou zo blij mee ben
+ 1
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een lekkere dingen gaan jullie allemaal maken met kerst.
Wij krijgen ook 11 man te eten, dat vergt een hele organisatie ben ik inmiddels achter.
Heb al van alles geoefend en geproefd, volgens mij moet het goed gaan komen. En anders met zijn allen naar de mac ...
Het leid in ieder geval van lekker af van baby's en zwanger worden (helemaal als je net thuis komt van de prenatal). Ik ben heel benieuwd wanneer hier de ongi weer tevoorschijn komt. Volgens mijn oude cyclus half/eind jan.
Ik geloof FF en PC succes jullie! Wanneer kunnen jullie testen??
Wij krijgen ook 11 man te eten, dat vergt een hele organisatie ben ik inmiddels achter.
Heb al van alles geoefend en geproefd, volgens mij moet het goed gaan komen. En anders met zijn allen naar de mac ...
Het leid in ieder geval van lekker af van baby's en zwanger worden (helemaal als je net thuis komt van de prenatal). Ik ben heel benieuwd wanneer hier de ongi weer tevoorschijn komt. Volgens mijn oude cyclus half/eind jan.
Ik geloof FF en PC succes jullie! Wanneer kunnen jullie testen??
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
@ roos dank je :-) hier kan ik 10 januari testen. Dus als ik de 10e nog niet ongi ben dan test ik.
Dan ga ik uit van mijn langste cyclus. Uitgaande van mijn kortste kan ik de 30/31e testen
Zo jij krijgt ook veel mensen te eten! Succes
Dan ga ik uit van mijn langste cyclus. Uitgaande van mijn kortste kan ik de 30/31e testen
Zo jij krijgt ook veel mensen te eten! Succes
Pussycat- Ratel
Roos, dankje wel Uitgaande van de korte cyclus kan ik vandaag testen, en uitgaande van de lange cyclus kan ik dinsdags testen. Ik wacht het nu in ieder geval af, en ben ik volgende week nog niet ongesteld dan ga ik vrijdag testen. Omdat ik mezelf ook gek kan maken met die testen. (wel handig om vlak voor oud en nieuw te weten hoe en wat)
Waarom denk je dat ik nu al bezig ben met de bijgerechten . Het kost allemaal zoveel tijd, en geen idee of ik dat dan wel heb. Begin liever te vroeg dan te laat.
Waarom denk je dat ik nu al bezig ben met de bijgerechten . Het kost allemaal zoveel tijd, en geen idee of ik dat dan wel heb. Begin liever te vroeg dan te laat.
Silver- Ratel
zo jullie hebben veel geschreven vandaag!
komen zeker wel lekkere gerechten voorbij hier, jamjam
wij gaan gewoon "simpel" gourmetten , maar wel erg gezellig altijd!
verder ben ik ook aan het afwachten... ik let echt hele tijd op vanalles en nog wat, om gek van te worden, maar voel niks raars/ merk niks anders dan anders...
komen zeker wel lekkere gerechten voorbij hier, jamjam
wij gaan gewoon "simpel" gourmetten , maar wel erg gezellig altijd!
verder ben ik ook aan het afwachten... ik let echt hele tijd op vanalles en nog wat, om gek van te worden, maar voel niks raars/ merk niks anders dan anders...
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Puzzle, gourmetten hoeft ook niet simpel te zijn, als het maar gezellig is.
Voor jou ook een spannende periode dus, vanaf wanneer kan jij testen dan? Of wacht je het gewoon af?
Voor jou ook een spannende periode dus, vanaf wanneer kan jij testen dan? Of wacht je het gewoon af?
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:Puzzle, gourmetten hoeft ook niet simpel te zijn, als het maar gezellig is.
ik weet het eigenlijk niet!!
heb nooit regelmatige cyclus gehad, mn laatste was dan ook 4,5 maanden
maar 9 dec. bij de gyn zei ze dat ik bijna eisprong had..uitgaande daarvan zou ik rond/na kerst kunnen testen,
maar doe het ( als ik me in kan houden) dan nog niet, want de 28e hebben we weer afspraak staan..
afwachten dus, maar net wat je zegt: ik zoek echt naar "verschijnselen", die er niet zijn
Puzzle- Prater
Spannend! Nou hopelijk hebben we volgende week goed nieuws dan.
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:Spannend! Nou hopelijk hebben we volgende week goed nieuws dan.
echt he
en met mij dan hopelijk nog meer mensen!! aangezien er een hoop op het bankje zitten!!
Puzzle- Prater
Puzzle schreef:FryskeFlinter schreef:Spannend! Nou hopelijk hebben we volgende week goed nieuws dan.
echt he
en met mij dan hopelijk nog meer mensen!! aangezien er een hoop op het bankje zitten!!
Ja dat las ik in het 2011 topic
Silver- Ratel
Oei dames, spannende tijden voor jullie!
Flower_L- Ratel
Hoe gaat het met de meiden op het wachtbankje?
Hier zit ik te gloeien van de warmte, en vanaf het moment dat ik wakker werd tot nu misselijk.. Nog niets gegeten... Vanmorgen beetje ongesteldheidskrampen, verder geen verandering.
Hier zit ik te gloeien van de warmte, en vanaf het moment dat ik wakker werd tot nu misselijk.. Nog niets gegeten... Vanmorgen beetje ongesteldheidskrampen, verder geen verandering.
Silver- Ratel
FF, wanneer ga je eventueel testen?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Na de kerstdagen staat in de planning, wil ik het van te voren doen, moet ik mezelf vandaag of morgen naar de winkel slepen.
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:Na de kerstdagen staat in de planning, wil ik het van te voren doen, moet ik mezelf vandaag of morgen naar de winkel slepen.
Knap als je kan wachten hoor! Ik begin morgen denk ik weer met de ovulatietesten.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:FryskeFlinter schreef:Na de kerstdagen staat in de planning, wil ik het van te voren doen, moet ik mezelf vandaag of morgen naar de winkel slepen.
Knap als je kan wachten hoor! Ik begin morgen denk ik weer met de ovulatietesten.
Ik wordt wel zenuwachtiger per dag hoor.. Omdat ik qua korte cylcus al zover ben, maar ik wil niet te vroeg zijn..
Spannend met de ovulatietesten succes!
Laatst aangepast door FryskeFlinter op do 22 dec 2011 - 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:Muppetje schreef:FryskeFlinter schreef:Na de kerstdagen staat in de planning, wil ik het van te voren doen, moet ik mezelf vandaag of morgen naar de winkel slepen.
Ik wordt wel zenuwachtiger per dag hoor.. Omdat ik qua korte cylcus al zover ben, maar ik wil niet te vroeg zijn..
Nee dat snap ik, is alleen maar naar, negatieve testen, haha.
Als ik weer eens in die situatie zit wacht ik denk ik tot ik minstens een week overtijd ben
Muppetje- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012