voor een kindje 2012
+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@ Alyssa; Ben je al ongesteld geworden?
@ Puzzle; Echt vervelend die onzekerheid. Hoop dat de medicatie voor het gewenste resultaat zorgt, maar snap dat je er even klaar mee bent.
@ FryskeFlinter; Wanneer heb je de mri?
@ Pussycat; Ik kon me ook nooit inhouden met testen. Zie dat je ook niet echt een duidelijke cyclus hebt, is ook wel vervelend. Hoop dat je dan over een paar dagen gewoon positief test!
@ JaneDoe; Leuk al die zwangeren, maar kan ook zeker wel frustrerend zijn!
@ Mysterious; Wanneer wil je weer gaan testen?
@ Viva; Hoe is het met je? Is het bloedverlies al een beetje geminderd?
Ik verlies nog aardig wat stolsels en ben ik afwachting van het vruchtzakje. Dan zal het nog wel 6 weken duren voordat ik weer ongesteld ben en weer echt verder kan. Tot die tijd blijf ik jullie gewoon supporten! En even zeuren als het wachten me weer te lang duurt
@ Puzzle; Echt vervelend die onzekerheid. Hoop dat de medicatie voor het gewenste resultaat zorgt, maar snap dat je er even klaar mee bent.
@ FryskeFlinter; Wanneer heb je de mri?
@ Pussycat; Ik kon me ook nooit inhouden met testen. Zie dat je ook niet echt een duidelijke cyclus hebt, is ook wel vervelend. Hoop dat je dan over een paar dagen gewoon positief test!
@ JaneDoe; Leuk al die zwangeren, maar kan ook zeker wel frustrerend zijn!
@ Mysterious; Wanneer wil je weer gaan testen?
@ Viva; Hoe is het met je? Is het bloedverlies al een beetje geminderd?
Ik verlies nog aardig wat stolsels en ben ik afwachting van het vruchtzakje. Dan zal het nog wel 6 weken duren voordat ik weer ongesteld ben en weer echt verder kan. Tot die tijd blijf ik jullie gewoon supporten! En even zeuren als het wachten me weer te lang duurt
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Travergurly, ik ben ook begonnen met foliumzuur toen ik met de pil gestopt ben. Heb ook gewoon het huismerk van kruidvat of etos altijd.
JaneDoe, 16 zwangeren, wat veel zeg! Allemaal vriendinnen/collega's/familie?
Mysterious, hopen dat je te vroeg getest hebt meid!
Pussycat, heb je nog steeds geen duidelijke cyclus?
Puzzle, had de gynaecoloog wat opgemerkt waardoor je nu Clomid moet nemen? Of wat is de reden waarom je met Clomid moet starten? Ik zag er eerst ook tegenop hoor, maar als het je verder helpt, waarom dan niet he?
Weegschaal, je zeurt niet hoor meid, wachten kan gewoon irritant lang duren. Zeker als je wacht zonder echt 'doel' of zonder dat je echt het gevoel hebt dat je verder kan.
Ik ben helaas nog niet ongesteld geworden, ik baal echt flink. Snap er niets van, de vorige keren was ik altijd al lang ongesteld geworden met die pilletjes en nu niet.
JaneDoe, 16 zwangeren, wat veel zeg! Allemaal vriendinnen/collega's/familie?
Mysterious, hopen dat je te vroeg getest hebt meid!
Pussycat, heb je nog steeds geen duidelijke cyclus?
Puzzle, had de gynaecoloog wat opgemerkt waardoor je nu Clomid moet nemen? Of wat is de reden waarom je met Clomid moet starten? Ik zag er eerst ook tegenop hoor, maar als het je verder helpt, waarom dan niet he?
Weegschaal, je zeurt niet hoor meid, wachten kan gewoon irritant lang duren. Zeker als je wacht zonder echt 'doel' of zonder dat je echt het gevoel hebt dat je verder kan.
Ik ben helaas nog niet ongesteld geworden, ik baal echt flink. Snap er niets van, de vorige keren was ik altijd al lang ongesteld geworden met die pilletjes en nu niet.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Echt balen Alyssa!
Weegschaal- Kletskop
Ja, ik snap mijn lichaam niet meer. Ach, ik wacht gewoon geduldig verder af, het zal één dezer dagen wel doorzetten denk ik.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Weegschaal, ik hou er inderdaad rekening mee dat mijn hcg nog even hoog blijft. Heb al een aantal zwangerschapstesten via internet besteld om te testen wanneer hij weer negatief wordt. Klinkt erg raar, normaal test je wanneer hij positief wordt.
Hoe gaat het nu met jou? Heb je gekozen om het door je lichaam zelf eruit te laten gaan of door pillen/curretage?
Lees nu je volgende bericht. Ik heb op dit moment ineens kramp, sinds begin van de middag, onderin mijn buik. Vervelend maar goed, het zal wel ergens goed voor zijn. Morgen nog de laatste controle of alles eruit is. Er zat nog wat bloed en heel misschien stolsels. Maar ik vloei gelukkig al veel minder.
Alyssa, dank je, lief van je! Hoop voor jou ook dat het snel raak is, net als voor alle anderen!
Balen dat het zo lang duurt! Op welke dag zit je nu in je cyclus?
Pearl, ik hoop het ook! (Wat een leuke ticker heb je, viel me op net)
Puzzle, hopelijk heb je óf snel een positieve test, óf ben je snel ongesteld. Dan weet je waar je aan toe bent!
Travelgurly, ik ben begonnen toen we ervoor gingen! En heb foliumzuur gewoon bij de kruidvat gekocht. Later bij de ah. En toen ik zwanger was pilletjes "vitaal zwanger" van de kruidvat. Die slik ik nu "nog" want daar zitten wat meer vitamines in.
Werk je trouwens bij een vliegmaatschappij of ga je nu zo vaak op vakantie? :p
JaneDoe, vervelend hé, al die zwangeren om je heen, haha. Ik heb er ook last van!
Ik heb nu dus, wat ik hierboven ook getypt heb, kramp onderin mijn buik. Terwijl ik dinsdag al het vruchtje en veel stolsels verloren ben. En ik gister nergens last van had. Vervelend dus, ben nu blij dat ik morgen nog een extra controle heb. Al verwacht ik niet dat ik nu al nergens last meer van zal hebben, maar het is toch vervelend als je weer krampen krijgt.
Ik heb vandaag ook maar een aantal zwangerschapstesten besteld. Hopen dat het hormoon er snel uit is!
Hoe gaat het nu met jou? Heb je gekozen om het door je lichaam zelf eruit te laten gaan of door pillen/curretage?
Lees nu je volgende bericht. Ik heb op dit moment ineens kramp, sinds begin van de middag, onderin mijn buik. Vervelend maar goed, het zal wel ergens goed voor zijn. Morgen nog de laatste controle of alles eruit is. Er zat nog wat bloed en heel misschien stolsels. Maar ik vloei gelukkig al veel minder.
Alyssa, dank je, lief van je! Hoop voor jou ook dat het snel raak is, net als voor alle anderen!
Puzzle, hopelijk heb je óf snel een positieve test, óf ben je snel ongesteld. Dan weet je waar je aan toe bent!
Travelgurly, ik ben begonnen toen we ervoor gingen! En heb foliumzuur gewoon bij de kruidvat gekocht. Later bij de ah. En toen ik zwanger was pilletjes "vitaal zwanger" van de kruidvat. Die slik ik nu "nog" want daar zitten wat meer vitamines in.
JaneDoe, vervelend hé, al die zwangeren om je heen, haha. Ik heb er ook last van!
Ik heb nu dus, wat ik hierboven ook getypt heb, kramp onderin mijn buik. Terwijl ik dinsdag al het vruchtje en veel stolsels verloren ben. En ik gister nergens last van had. Vervelend dus, ben nu blij dat ik morgen nog een extra controle heb. Al verwacht ik niet dat ik nu al nergens last meer van zal hebben, maar het is toch vervelend als je weer krampen krijgt.
Ik heb vandaag ook maar een aantal zwangerschapstesten besteld. Hopen dat het hormoon er snel uit is!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
@ Viva en weegschaal veel sterkte met het verwerken van de mk en hopelijk weer snel een positieve test.
@ FlowerL, ik heb mijn studie nog voor de bevalling van T kunnen afronden. Ik weet even niet meer wie je bent en wat heb je dat goed onthouden.
@Alyssa, wat balen dat de ongi nog niet doorzet.
@pussycat, het wordt weer spannend voor jou
@ all, verder ben ik het alweer kwijt. Hier nog steeds op het wachtbankje. Nog geen ongi te bekennen. Hopelijk heb ik snel duidelijkheid. Gisteren weer veel dreiging bij mij op het werk en vind dan wel vervelend dat ik nog niet weet of ik zwanger ben of niet. Durf er nu namelijk niet op te duiken, terwijl dat wel soms nodig is. gelukkig heb ik met oud en nieuw een rustig dienstje en dan weet ik het voor volgende week woensdag vast wel, want als ik dan nog niet ongi ben, dan zal het wel zwanger zijn.
Fijne avond allemaal
@ FlowerL, ik heb mijn studie nog voor de bevalling van T kunnen afronden. Ik weet even niet meer wie je bent en wat heb je dat goed onthouden.
@Alyssa, wat balen dat de ongi nog niet doorzet.
@pussycat, het wordt weer spannend voor jou
@ all, verder ben ik het alweer kwijt. Hier nog steeds op het wachtbankje. Nog geen ongi te bekennen. Hopelijk heb ik snel duidelijkheid. Gisteren weer veel dreiging bij mij op het werk en vind dan wel vervelend dat ik nog niet weet of ik zwanger ben of niet. Durf er nu namelijk niet op te duiken, terwijl dat wel soms nodig is. gelukkig heb ik met oud en nieuw een rustig dienstje en dan weet ik het voor volgende week woensdag vast wel, want als ik dan nog niet ongi ben, dan zal het wel zwanger zijn.
Fijne avond allemaal
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@ Viva en Weegschaal Wat een nare reden dat jullie hier komen meeschrijven. Ik hoop dat jullie ons weer snel goed nieuws komen brengen
@ all Ik heb hier lang lang geleden wel eens wat geschreven, maar ben er toen mee gestopt, omdat het onderwerp bij mij nog niet zo leefde als bij jullie. Nu is het over een paar dagen 2012 en ben ik een beetje nerveus. Ik weet het even echt niet meer! Een paar maanden geleden kon het me niet snel genoeg 2012 zijn en nu....vraag ik me af of we er wel meteen in januari voor moeten gaan. Terwijl ik de vorige keer het potje folium zuur het liefst zo achterover wilde slaan, ligt er nu een strip doelloos in de kast. Ik weet het niet, of eigenlijk...ik durf het niet!
Er zijn een aantal punten die steeds door mijn hoofd spoken, namelijk:
* Ik ben erg ziek geweest in mijn vorige zwangerschap. Ik heb echt een trauma voor overgeven opgelopen.
* Mijn bevalling verliep op het eind niet goed, waarmee ik het een tijd erg moeilijk mee heb gehad.
* Mijn huwelijk verliep een tijdje alles behalve soepel en ik vond dat ik eerst alles op de rit wilde hebben, voordat er een 2e mocht komen.
* Ik merk dat ik heel erg aan het genieten ben van hoe het nu allemaal loopt. Het is eigenlijk wel goed zo....
* Ik wil heel wat gewicht kwijt, dat is me tot op heden niet gelukt. Slappeling die ik ben!
Nu ben ik aan het kijken wat ik hiermee allemaal wil en eigenlijk ben ik er wel uit. De vorige keer was ik erg ziek, als dit weer zou gebeuren schakel ik een arts in die me kan helpen als ik daar problemen mee zou krijgen. Ik ga een afspraak plannen bij de gyn in het ziekenhuis. Ik wil mijn bekken laten onderzoeken op een vernauwing, zodat ik meer antwoorden heb voor mezelf, waardoor ik daar meer rust in zal krijgen. De relatie tussen mij en mijn man is weer de goede kant op gegaan, we begrijpen elkaar weer en zien de toekomst voor ons samen weer zonnig tegemoet. Daar ben ik erg blij mee, want dat had ik een tijdje terug niet gedacht! En tja, dat ik aan het genieten ben is ook wel logisch. Ik heb echt heel erg slecht in mijn vel gezeten, waardoor alles nu beter is/lijkt. Aan mijn gewicht kan ik nu nog sleutelen, voordat ik zwanger raak. Ik ben momenteel supergemotiveerd en dat scheelt een hele hoop.
Ik snap alleen niet zo goed waarom ik dan toch mijn twijfels heb, want mijn gevoel schreeuwt erom om zwanger te raken. Mijn man heeft voor zichzelf de keus al gemaakt, we hadden immers toch afgesproken dat we er vanaf januari voor zouden gaan? Hij snapt wel waarom ik me zo druk maak, maar is er denk ik wat makkelijker in. Hij hoeft het allemaal niet te ondergaan, behalve dan opnieuw weer papa worden. Ik zou gewoon wat meer steun van hem willen hebben, zodat hij me kan helpen om de juiste keus te maken. Wat dan ook niet helpt is dat iedereen in mijn omgeving zo'n beetje zwanger is of net bevallen van een kleine. Ik heb, bij het zien daarvan, dan echt heel erge kriebels!
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee wil, maar misschien kan ik hier een beetje de steun vinden die ik bij mijn man een beetje mis En....ik ga vanaf morgen beginnen met foliumzuur. Ik word er niet slechter van en dan heb ik die alvast binnen!
@ all Ik heb hier lang lang geleden wel eens wat geschreven, maar ben er toen mee gestopt, omdat het onderwerp bij mij nog niet zo leefde als bij jullie. Nu is het over een paar dagen 2012 en ben ik een beetje nerveus. Ik weet het even echt niet meer! Een paar maanden geleden kon het me niet snel genoeg 2012 zijn en nu....vraag ik me af of we er wel meteen in januari voor moeten gaan. Terwijl ik de vorige keer het potje folium zuur het liefst zo achterover wilde slaan, ligt er nu een strip doelloos in de kast. Ik weet het niet, of eigenlijk...ik durf het niet!
Er zijn een aantal punten die steeds door mijn hoofd spoken, namelijk:
* Ik ben erg ziek geweest in mijn vorige zwangerschap. Ik heb echt een trauma voor overgeven opgelopen.
* Mijn bevalling verliep op het eind niet goed, waarmee ik het een tijd erg moeilijk mee heb gehad.
* Mijn huwelijk verliep een tijdje alles behalve soepel en ik vond dat ik eerst alles op de rit wilde hebben, voordat er een 2e mocht komen.
* Ik merk dat ik heel erg aan het genieten ben van hoe het nu allemaal loopt. Het is eigenlijk wel goed zo....
* Ik wil heel wat gewicht kwijt, dat is me tot op heden niet gelukt. Slappeling die ik ben!
Nu ben ik aan het kijken wat ik hiermee allemaal wil en eigenlijk ben ik er wel uit. De vorige keer was ik erg ziek, als dit weer zou gebeuren schakel ik een arts in die me kan helpen als ik daar problemen mee zou krijgen. Ik ga een afspraak plannen bij de gyn in het ziekenhuis. Ik wil mijn bekken laten onderzoeken op een vernauwing, zodat ik meer antwoorden heb voor mezelf, waardoor ik daar meer rust in zal krijgen. De relatie tussen mij en mijn man is weer de goede kant op gegaan, we begrijpen elkaar weer en zien de toekomst voor ons samen weer zonnig tegemoet. Daar ben ik erg blij mee, want dat had ik een tijdje terug niet gedacht! En tja, dat ik aan het genieten ben is ook wel logisch. Ik heb echt heel erg slecht in mijn vel gezeten, waardoor alles nu beter is/lijkt. Aan mijn gewicht kan ik nu nog sleutelen, voordat ik zwanger raak. Ik ben momenteel supergemotiveerd en dat scheelt een hele hoop.
Ik snap alleen niet zo goed waarom ik dan toch mijn twijfels heb, want mijn gevoel schreeuwt erom om zwanger te raken. Mijn man heeft voor zichzelf de keus al gemaakt, we hadden immers toch afgesproken dat we er vanaf januari voor zouden gaan? Hij snapt wel waarom ik me zo druk maak, maar is er denk ik wat makkelijker in. Hij hoeft het allemaal niet te ondergaan, behalve dan opnieuw weer papa worden. Ik zou gewoon wat meer steun van hem willen hebben, zodat hij me kan helpen om de juiste keus te maken. Wat dan ook niet helpt is dat iedereen in mijn omgeving zo'n beetje zwanger is of net bevallen van een kleine. Ik heb, bij het zien daarvan, dan echt heel erge kriebels!
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee wil, maar misschien kan ik hier een beetje de steun vinden die ik bij mijn man een beetje mis En....ik ga vanaf morgen beginnen met foliumzuur. Ik word er niet slechter van en dan heb ik die alvast binnen!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
JaneDoe schreef:@travelgurly, ik ben met foliumzuur begonnen toen ik met de pil stopte. pil eruit, foliumzuur erin:) ik heb ze van etos eigen merk, 2,99.
Vanmiddag met 2 zwangere vriendinnen naar een megagroot babywarenhuis hier in de buurt geweest.... op dat moment denk ik wel echt "ik wil ook!". Lopen zij lekker te struinen en te shoppen, en dan zie ik zóveel leuke dingen..... dus bij thuiskomst meteen maar weer even een poging gedaan samen haha!
Ik heb ook nog nooit zóveel zwangeren om me heen gehad, heb geteld en zit nu op de 16! allemaal uitgerekend tussen maart en juli....dat wordt prenatal plunderen tegen die tijd Maar ook daardoor....wordt ik zelf nog ongeduldiger....
Ik heb dat ook heel erg, dat als er zwangeren in mijn buurt zijn ik denk 'ik wil ook' . Vorige week is mijn neefje geboren en ben er al een paar keer geweest en als ik hem dan zo vast hou denk ik 'dit wil ik ook'. Helaas is vriendlief nog niet zover.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
@PC, dan zat ik wel goed dus. Je was misschien wel wat te vroeg, en aangezien je ook geen klachten had bij je dochter wat je zei, kan het nog beide kanten op. spannend!
@Janedoe, 16 meiden in je omgeving allemaal zelfde periode uitgerekend is wel erg veel! Logisch dat je dan zelf ook wel 'erbij' wil horen. Heb je al wat duidelijkheid wat je cyclus betreft?
@Mysterious, wanneer mag je officieel testen? Was je veel te vroeg? Of paar daagjes te vroeg met testen?
@Weegschaal, ik heb as dinsdag om 7.20 de MRI, mooi vroeg, maar dan heb ik ook wat aan de dag. Mijn vriend kan gelukkig ook mee. .
@Alyssa, vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent. Kan het nu ook zijn dat je het uitsteld doordat je het te graag wilt? Of zeg ik nu rare dingen?
@Viva, succes vandaag.
@Nillis, wordt je dan ook 'bang' als er wel veel agressie is, en je misschien toch zwanger bent, maar de test nog negatief uit wijst? Hopelijk weet je snel meer? Nog steeds last van de vage klachten? Of is het een beetje rustig geworden? Jij hebt een spannende dag, nieuwjaarsdag Hopelijk een goeie dag ook
@Lind@, Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, in ieder geval een hele dikke . Maar je hebt duidelijk hoe je het wil hebben, je hebt je prioriteiten goed verdeeld. En fijn dat je weer kan genieten. Dat is ook belangrijk, als jij kan genieten kan iemand anders het van jou ook.
@All, gister heb ik mijn verzekering omgezet naar D.e A.mersfoortse uitgebreid, onze adviseur zei dat alles wat kraampakket betreft en bevalling hier ook in zit. En niet kom te zitten met de eigen bijdrage. Dus dat is nu in ieder geval geregeld.
Nu stuiteren we op een ander item. We willen ooit groots trouwen met alles erop en eraan, maar we willen dus eigenlijk eerst kindjes. Maar hoe zit dat dan als je niet getrouwd bent en geen GP hebt. Hoeveel zeggenschap heeft de biologische vader? (wordt niet automatisch gezien als vader van het kind) En hoe hebben jullie dat gedaan? Voor de meiden die eerst een kindje kregen, en later pas GP hadden of trouwden.
We zitten er nu aan de te denken om een afspraak te maken op het gemeentehuis en ons goed laten informeren, voordat het echt zover is. Ik weet we zijn er mooi op tijd mee, voor het geval ik nu wel zwanger zou zijn.
@Janedoe, 16 meiden in je omgeving allemaal zelfde periode uitgerekend is wel erg veel! Logisch dat je dan zelf ook wel 'erbij' wil horen. Heb je al wat duidelijkheid wat je cyclus betreft?
@Mysterious, wanneer mag je officieel testen? Was je veel te vroeg? Of paar daagjes te vroeg met testen?
@Weegschaal, ik heb as dinsdag om 7.20 de MRI, mooi vroeg, maar dan heb ik ook wat aan de dag. Mijn vriend kan gelukkig ook mee. .
@Alyssa, vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent. Kan het nu ook zijn dat je het uitsteld doordat je het te graag wilt? Of zeg ik nu rare dingen?
@Viva, succes vandaag.
@Nillis, wordt je dan ook 'bang' als er wel veel agressie is, en je misschien toch zwanger bent, maar de test nog negatief uit wijst? Hopelijk weet je snel meer? Nog steeds last van de vage klachten? Of is het een beetje rustig geworden? Jij hebt een spannende dag, nieuwjaarsdag Hopelijk een goeie dag ook
@Lind@, Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, in ieder geval een hele dikke . Maar je hebt duidelijk hoe je het wil hebben, je hebt je prioriteiten goed verdeeld. En fijn dat je weer kan genieten. Dat is ook belangrijk, als jij kan genieten kan iemand anders het van jou ook.
@All, gister heb ik mijn verzekering omgezet naar D.e A.mersfoortse uitgebreid, onze adviseur zei dat alles wat kraampakket betreft en bevalling hier ook in zit. En niet kom te zitten met de eigen bijdrage. Dus dat is nu in ieder geval geregeld.
Nu stuiteren we op een ander item. We willen ooit groots trouwen met alles erop en eraan, maar we willen dus eigenlijk eerst kindjes. Maar hoe zit dat dan als je niet getrouwd bent en geen GP hebt. Hoeveel zeggenschap heeft de biologische vader? (wordt niet automatisch gezien als vader van het kind) En hoe hebben jullie dat gedaan? Voor de meiden die eerst een kindje kregen, en later pas GP hadden of trouwden.
We zitten er nu aan de te denken om een afspraak te maken op het gemeentehuis en ons goed laten informeren, voordat het echt zover is. Ik weet we zijn er mooi op tijd mee, voor het geval ik nu wel zwanger zou zijn.
Laatst aangepast door FryskeFlinter op do 29 dec 2011 - 22:25; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
@ weegschaal + alyssa: Ja echt vervelend die onzekerheid!
Ik heb PCO, is vorige keer gebleken uit echo + bloedonderzoek. Maar er was toen dus wel 1 eitje te zien dat ging springen..
Ik durf eigenlijk nog niet met de medicijnen te beginnen, misschien toch nog hoop dat ik óf te vroeg heb getest óf toch nog ongesteld word?!
Misschien dat jullie er ervaring mee hebben? dan hoor ik het graag!
Jullie heel veel succes!
en alyssa, hoop dat je ook snel uit je onzekerheid bent!
Ik heb PCO, is vorige keer gebleken uit echo + bloedonderzoek. Maar er was toen dus wel 1 eitje te zien dat ging springen..
Ik durf eigenlijk nog niet met de medicijnen te beginnen, misschien toch nog hoop dat ik óf te vroeg heb getest óf toch nog ongesteld word?!
Misschien dat jullie er ervaring mee hebben? dan hoor ik het graag!
Jullie heel veel succes!
en alyssa, hoop dat je ook snel uit je onzekerheid bent!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
FF: spannend MRI, of ben je er wel rustig onder?? iig veel succes meid!
en goed dat je je verzekering hebt aangepast...heb ik nog steeds niet gedaan, maar blijf gewoon bij mn oude verzekering= CZ en daar kun je het hele jaar door geloof ik aanpassingen doen.
Verder heb ik geen verstand van GP of trouwen en hoe dat allemaal in z'n werk gaat, lijkt me idd verstandig om naar te informeren
en goed dat je je verzekering hebt aangepast...heb ik nog steeds niet gedaan, maar blijf gewoon bij mn oude verzekering= CZ en daar kun je het hele jaar door geloof ik aanpassingen doen.
Verder heb ik geen verstand van GP of trouwen en hoe dat allemaal in z'n werk gaat, lijkt me idd verstandig om naar te informeren
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Als je niet getrouwd bent en je krijgt een kindje, moet je naar het gemeentehuis om de 'ongeboren vrucht' te erkennen. Er staat dan zwart op wit wie de vader is, maar hij heeft dan nog geen rechten. Dit moet geregeld worden als het kindje geboren is.
Wij gaan dit volgende week regelen, dus dan kan ik je er meer over vertellen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nou ik vind het eigenlijk wel behoorlijk spannend, ik loop vanaf juni met pijn in de schouders. (heb vogelnestje gedaan in de ringen, en sindsdien loop ik met die pijn) En verschillende onderzoeken gehad. Waar niet echt duidelijkheid uit komt, wat het nou eigenlijk precies is en waarom ik die pijn heb. Dus hopelijk krijg ik na die MRI het verlossende woord. Nu wou mijn orthopeed alleen van mijn re-schouder een MRI hebben, en links niet, terwijl die nu veel meer pijn deed. Beetje appart. Maar hij zal wel weten wat hij doet.
@Lejow, Oké! Dan wacht ik dat nog even af.
@Puzzle, vervelend dat je zo in deze situatie zit met PCO, ik weet zelf niet wat het is. Maar begrijp uit je verhaal dat het je frustrerend, onzeker en bang maakt. een dikke
@Lejow, Oké! Dan wacht ik dat nog even af.
@Puzzle, vervelend dat je zo in deze situatie zit met PCO, ik weet zelf niet wat het is. Maar begrijp uit je verhaal dat het je frustrerend, onzeker en bang maakt. een dikke
Silver- Ratel
Viva schreef:Weegschaal, ik hou er inderdaad rekening mee dat mijn hcg nog even hoog blijft. Heb al een aantal zwangerschapstesten via internet besteld om te testen wanneer hij weer negatief wordt. Klinkt erg raar, normaal test je wanneer hij positief wordt.
Bedankt allemaal voor het beantwoorden van mijn foliumzuur vraag! Dacht helemaal moeilijk te moeten doen door naar de huisarts te gaan.
@ Viva: nee ik werk op een reisburo waardoor ik veel gratis of voor een paar tientjes weg kan
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Ze zeggen ook wel eens, starten met foliumzuur als je met je laatste strip begint, dan heb je genoeg foliumzuur in je lichaam als je gelijk de eerste ronde zwanger zou raken.
Silver- Ratel
Mag ik hier ook mee praten?
Vanmorgen helaas te horen gekregen via een echo dat ik toch een miskraam heb gehad. Ik was hier al bang voor. 1e kerstdag verloor ik ineens bloed.
Nu hopenlijk in 2012 een goede zwangerschap
Vanmorgen helaas te horen gekregen via een echo dat ik toch een miskraam heb gehad. Ik was hier al bang voor. 1e kerstdag verloor ik ineens bloed.
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Vlinderjoy schreef:Mag ik hier ook mee praten?
Verdorie Vlinderjoy... 3 miskramen in 1 week hier, is toch echt niet leuk!
Was je al 'schoon' op de echo of moet je nog wat gaan verliezen?
Weegschaal- Kletskop
@ Viva; Nadat ik de vorige keer het vruchtje had verloren heb ik toen geen krampen meer gehad. Hoop voor je dat het gewoon schoon is nu! Hoe laat heb je de afspraak? Ik ben het vruchtzakje nog niet verloren. Hoop dat het komt voor donderdag, heb geen zin in een curettage. En verder heb ik de vorige keer ook elke week een test gedaan. 4 weken na het bloedverlies was deze pas negatief, vond ik toen zo teleurstellend. Maar hoeft bij jou natuurlijk niet zo te gaan. Je moet iig binnen 6 weken na de miskraam weer ongesteld worden. Ik wil nu gewoon 6 weken afwachten zonder testen. En vanaf de volgende ongesteldheid er weer echt voor gaan.
@ FF; Hoop dat je snel duidelijkheid hebt over je schouders!
@ Puzzle; Ik kan je geen advies geven wat betreft pco, er zijn wel genoeg meiden hier op het forum die het ook hebben.
@ FF; Hoop dat je snel duidelijkheid hebt over je schouders!
@ Puzzle; Ik kan je geen advies geven wat betreft pco, er zijn wel genoeg meiden hier op het forum die het ook hebben.
Weegschaal- Kletskop
@ Nillis; Hoop dat je gewoon zwanger bent, spannend!
@ Linda; Vervelend die twijfels. Hoop dat je de knoop snel door kan hakken.
@ Linda; Vervelend die twijfels. Hoop dat je de knoop snel door kan hakken.
Weegschaal- Kletskop
Nilles, dank je, hoop er ook op!
Waar werk je precies dat je veel dreiging hebt? Lijkt mij ook lastig!
Je hebt daar pas ook een topic over geopend of niet? Dat je een trap in je buik had gekregen?
Linda, ik denk dat het heel normaal is dat je gaat twijfelen over een zwangerschap. Het is toch iets groots!
Maar geen één zwangerschap is hetzelfde. Bij onze dochter heb ik een perfecte zwangerchap gehad.
En bij de zwangerschap van de miskraam werd ik bij vlagen misselijk. Dat was al niet te vergelijken met de andere.
FF, wij hebben mijn man het ongeboren vrucht laten erkennen.
Daarna hebben we niets meer gedaan. Toen ze 8mnd was, zijn we getrouwd.
En stiekem zat er in mijn hoofd, mocht het toch mis gaan terwijl ik zwanger ben, heb ik straks in ieder geval de meeste rechten!
(We waren 11mnd samen toen ik zwanger raakte, onverwacht. En als zwangere haal je je leuke dingen in je hoofd. Gelukkig zijn we nu dolgelukkig met elkaar!)
Travelgurly, heerlijke baan, hou je goed vol zo, lijkt me. Haha
Vlinderjoy, wat k*t zeg. Hoe ver was je ook al weer? En was de echo omdat je bloed verloor of al gepland?
(Heb niet meer meegelezen nadat ik had verteld dat mijn echo niet goed was... Vandaar)
En is alles er al uit of?
Weegschaal, ja is dat zo dat je binnen 6 weken ongesteld moet worden?
Ben heel even haar naam kwijt, maar iemand hier had na haar miskraam een cyclus erna van 80 dagen. Daar ben ik nog altijd van geschrokken.
Maar laat je het nu vanzelf eruit komen of dmv pillen?
Ik was helaas nog niet schoon, moet donderdag weer. Er zat iets ter grote van 0,96 cm, en onder de 1 cm hoeft het niet gecurreteerd te worden.
Maar mijn baarmoedermond is al wat aan het sluiten schijnt, dus hoop dat het er voor die tijd nog uitkomt!
Waar werk je precies dat je veel dreiging hebt? Lijkt mij ook lastig!
Je hebt daar pas ook een topic over geopend of niet? Dat je een trap in je buik had gekregen?
Linda, ik denk dat het heel normaal is dat je gaat twijfelen over een zwangerschap. Het is toch iets groots!
Maar geen één zwangerschap is hetzelfde. Bij onze dochter heb ik een perfecte zwangerchap gehad.
En bij de zwangerschap van de miskraam werd ik bij vlagen misselijk. Dat was al niet te vergelijken met de andere.
FF, wij hebben mijn man het ongeboren vrucht laten erkennen.
Daarna hebben we niets meer gedaan. Toen ze 8mnd was, zijn we getrouwd.
En stiekem zat er in mijn hoofd, mocht het toch mis gaan terwijl ik zwanger ben, heb ik straks in ieder geval de meeste rechten!
(We waren 11mnd samen toen ik zwanger raakte, onverwacht. En als zwangere haal je je leuke dingen in je hoofd. Gelukkig zijn we nu dolgelukkig met elkaar!)
Travelgurly, heerlijke baan, hou je goed vol zo, lijkt me. Haha
Vlinderjoy, wat k*t zeg. Hoe ver was je ook al weer? En was de echo omdat je bloed verloor of al gepland?
(Heb niet meer meegelezen nadat ik had verteld dat mijn echo niet goed was... Vandaar)
En is alles er al uit of?
Weegschaal, ja is dat zo dat je binnen 6 weken ongesteld moet worden?
Ben heel even haar naam kwijt, maar iemand hier had na haar miskraam een cyclus erna van 80 dagen. Daar ben ik nog altijd van geschrokken.
Maar laat je het nu vanzelf eruit komen of dmv pillen?
Ik was helaas nog niet schoon, moet donderdag weer. Er zat iets ter grote van 0,96 cm, en onder de 1 cm hoeft het niet gecurreteerd te worden.
Maar mijn baarmoedermond is al wat aan het sluiten schijnt, dus hoop dat het er voor die tijd nog uitkomt!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
@ weegschaal, was al helemaal schoon, is heel natuurlijk gegaan. de VK verwachtte dat ik half januari al wel mn volgende eisprong weer kon verwachten.
Dus wel fijn dat het allemaal natuurlijk is gegaan en het nu schoon is
Dus wel fijn dat het allemaal natuurlijk is gegaan en het nu schoon is
Vlinderjoy- Fluisteraar
@ viva, ik was 6 weken en 2 dagen. en de echo was omdat ik op 1e kerstdag ineens bloed verloor. dus ik was al bang dat het mis was gegaan. nu is gelukkig wel die onzekerheid weg waar ik de hele week in gezeten heb
wel rot dat het bij jou nog niet schoon is... hoop dat het bij jou ook snel helemaal schoon is!
wel rot dat het bij jou nog niet schoon is... hoop dat het bij jou ook snel helemaal schoon is!
Vlinderjoy- Fluisteraar
@ Viva; Yasmine had zo'n lange cyclus na haar miskraam. Is toen opgewekt met medicatie. In de literatuur staat dat je binnen 6 weken, geteld vanaf eerste dag bloedverlies van miskraam, weer ongesteld moet worden. Dus dit hou ik ongeveer aan. Iedere vrouw is natuurlijk weer anders. En na een vroege miskraam ben je ook sneller weer hersteld. Hoop voor je dat het restje nog komt! Mijn gyn is absoluut geen voorstander van pillen, omdat er vaak resten blijven zitten. Dus het wordt een curettage als het niet zelf komt.
@ Vlinderjoy; Fijn, kan je er snel weer voor gaan!
@ Vlinderjoy; Fijn, kan je er snel weer voor gaan!
Weegschaal- Kletskop
Lejow schreef:Als je niet getrouwd bent en je krijgt een kindje, moet je naar het gemeentehuis om de 'ongeboren vrucht' te erkennen. Er staat dan zwart op wit wie de vader is, maar hij heeft dan nog geen rechten. Dit moet geregeld worden als het kindje geboren is.
Dat heb ik ook samen met mijn ex gedaan. Het zit zo. Je hebt erkenning en gedeeld gezag. Dat zijn 2 verschillende dingen. Erkenning houdt in dat de vader de juridische vader wordt en dus officieel familie is. Dit betekent: zorgplicht (dus als je uit elkaar gaat alimentatie), omgangsrecht en recht op informatie (dokter, school, etc). Verder niets, als je als moeder doodgaat gaat het kind dus niet automatisch naar papa. Als je ook gezamenlijk gezag wil (beiden voogd, beiden aansprakelijk, helemaal gelijkwaardig als ouders) dan is dat dus een stap verder. Als je getrouwd bent (dus niet GP) dan gebeurt dat automatisch. Als je dus niet getrouwd bent moet je voor de erkenning naar de gemeente, en voor het gedeeld gezag naar de kantonrechter met een formuliertje, is zo gebeurd.
Dit hoeft dus niet als je getrouwd bent maar wel met een GP, bij mijn weten. Daarin verschillen huwelijk en GP van elkaar.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Klopt, ik had idd. na mijn mk (na de curretage) een cyclus van 80 dagen, waar ik idd. medicatie voor heb gehad. Dit was best moeilijk, want kreeg tegen beter weten in, toch hoop misschien alweer zwanger te zijn.
Ik vond die 80 dagen al slopend, hoe moeten al die meiden in het moeilijk zwanger topic zich dan wel niet voelen?
Ben allang blij dat ik voor de oude uitgerekende datum weer zwanger ben. Zou nu 36 weken zijn, dus ben als alles goed gaat op de oude datum mijn nieuwe spannende fase door.
Ik vond die 80 dagen al slopend, hoe moeten al die meiden in het moeilijk zwanger topic zich dan wel niet voelen?
Ben allang blij dat ik voor de oude uitgerekende datum weer zwanger ben. Zou nu 36 weken zijn, dus ben als alles goed gaat op de oude datum mijn nieuwe spannende fase door.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012