voor een kindje 2012
+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Dankjewel meis Ik had vorig jaar nog zo in het 2011 topic gezegd dat ik hier niemand wilde zien van jullie, maar helaas . Hopen dat we snel zwanger mogen worden, ook voor Muppetje en Koffieleut, die zijn ook al zolang bezig.Weegschaal schreef:
@ Alyssa; Dan ben jij een maandje eerder gestopt als ik. Wij zijn vanaf het stoppen er wel gelijk echt voor gegaan, ik had het geluk gelijk een mooie cyclus te hebben. Wij zijn dus de langst 'bezig' van degenen in dit topic, is eigenlijk helemaal niet goed... Ik hoop dat de clomid nu aan mag slaan!!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Vlinder, mijn eerste menstruatie (weliswaar opgewekt) na de curettage was ook bizar weinig. Twee dagen maar en echt bijna niets
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Suusje, Leuk dat je ook mee komt schrijven, welkom hier.
Weegschaal, wat 'fijn' dat je nu voor een curretage kan morgen, jammer dat het wel moest. Maar dan kan je hopelijk wel verder.
love, spannend! En als de contractverlenging niet komt, ga je er dan niet voor? Of stel je het dan een beetje uit?
Mysterious, het gaat zeker hard. Heb jij inmiddels al getest? Of heb ik daar overheen gelezen?
Anniej_S, Spannend, hopelijk is het voor jullie bij de tweede net zo snel raak als de eerste.
Sabje, haha dat het snel gaat, heb ik nu ook wel gemerkt. 1 dag niet geweest, en gelijk 2-4 pagina's erbij. Deze keer waren het dan 2.
Alyssa, fijn dat je nu weer verder kan met je cyclus, ik dacht al dat ik het gemist had. Hoop voor je dat deze cyclus je meer geluk mag brengen. Ik moet idd lang wachten voor ik de uitslag krijg van die MRI. Maar de arts was even uit de 'running' en normaal duurt het dan 2 weken, en dit geval helaas 3 weken. Wachten duurt dan lang.
Viva, vervelende situatie gehad op je werk dus, maar hij/zij kon het natuurlijk niet weten, maar dat maakt het er niet gemakkelijker op. 'fijn' dat je wel op de nacontrole vrijwel schoon was. Nu kan je ook weer 'verder''
Flower_L, spannend! Hoop voor je dat het raak is. Nog 2 weken wachten dus, dat worden 2 spannende weken
Haha, die kerstboom heb ik dinsdag al weg gehaald, wat een ruimte ineens! Nu zit ik te bedenken hoe ik die ruimte op ga vullen.
Vlinderjoy, vervelend dat het bloedverlies opnieuw is gestart.
Vandaag gelijk naar de winkel geweest om vrouwenmantel thee te halen? Ik ken het niet, hopelijk helpt het ook.
Sleepingbeauty, heel erg herkenbaar. Je nadert het moment dat het eindelijk mag/kan. En er komt een soort spanning met zich mee.
Nillis, fijn dat je een 'rustige' slaapdienst hebt gehad. Vervelend dat je zo'n last van je ongie hebt. Is het poetsen nog gelukt? Leuk werkt hea? *ehum* vooral als je ziekig bent...
Muppetje, hoe gaat het nu met je?
All, na een halfuur alles terug te lezen, en met twee tabladen alles schrijven hoop ik niemand vergeten te zijn. Vandaag lekker te shoppen geweest, moet ook soms gebeuren. Vanaf morgen mag ik weer aan de bak. Zit sinds juni thuis door mijn schouder (kan niet meer in de zorg), dus werdt wel weer eens tijd wat te gaan doen. Morgen start mijn EHBO-bij kinderen gelijk een hele dag van 9 tot 16.30. En als ik die binnen heb mag ik eindelijk aan de slag als gastouder (bij de mensen thuis). Ben stiekem best wel zenuwachtig!
Fijne avond meiden!
Weegschaal, wat 'fijn' dat je nu voor een curretage kan morgen, jammer dat het wel moest. Maar dan kan je hopelijk wel verder.
love, spannend! En als de contractverlenging niet komt, ga je er dan niet voor? Of stel je het dan een beetje uit?
Mysterious, het gaat zeker hard. Heb jij inmiddels al getest? Of heb ik daar overheen gelezen?
Anniej_S, Spannend, hopelijk is het voor jullie bij de tweede net zo snel raak als de eerste.
Sabje, haha dat het snel gaat, heb ik nu ook wel gemerkt. 1 dag niet geweest, en gelijk 2-4 pagina's erbij. Deze keer waren het dan 2.
Alyssa, fijn dat je nu weer verder kan met je cyclus, ik dacht al dat ik het gemist had. Hoop voor je dat deze cyclus je meer geluk mag brengen. Ik moet idd lang wachten voor ik de uitslag krijg van die MRI. Maar de arts was even uit de 'running' en normaal duurt het dan 2 weken, en dit geval helaas 3 weken. Wachten duurt dan lang.
Viva, vervelende situatie gehad op je werk dus, maar hij/zij kon het natuurlijk niet weten, maar dat maakt het er niet gemakkelijker op. 'fijn' dat je wel op de nacontrole vrijwel schoon was. Nu kan je ook weer 'verder''
Flower_L, spannend! Hoop voor je dat het raak is. Nog 2 weken wachten dus, dat worden 2 spannende weken
Haha, die kerstboom heb ik dinsdag al weg gehaald, wat een ruimte ineens! Nu zit ik te bedenken hoe ik die ruimte op ga vullen.
Vlinderjoy, vervelend dat het bloedverlies opnieuw is gestart.
Vandaag gelijk naar de winkel geweest om vrouwenmantel thee te halen? Ik ken het niet, hopelijk helpt het ook.
Sleepingbeauty, heel erg herkenbaar. Je nadert het moment dat het eindelijk mag/kan. En er komt een soort spanning met zich mee.
Nillis, fijn dat je een 'rustige' slaapdienst hebt gehad. Vervelend dat je zo'n last van je ongie hebt. Is het poetsen nog gelukt? Leuk werkt hea? *ehum* vooral als je ziekig bent...
Muppetje, hoe gaat het nu met je?
All, na een halfuur alles terug te lezen, en met twee tabladen alles schrijven hoop ik niemand vergeten te zijn. Vandaag lekker te shoppen geweest, moet ook soms gebeuren. Vanaf morgen mag ik weer aan de bak. Zit sinds juni thuis door mijn schouder (kan niet meer in de zorg), dus werdt wel weer eens tijd wat te gaan doen. Morgen start mijn EHBO-bij kinderen gelijk een hele dag van 9 tot 16.30. En als ik die binnen heb mag ik eindelijk aan de slag als gastouder (bij de mensen thuis). Ben stiekem best wel zenuwachtig!
Fijne avond meiden!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
@ Alyssa; vanaf de volgende periode willen we er voor gaan. Rond half januari verwacht ik weer mijn ongi dus
Hopen dat jullie snel zwanger worden samen met Koffieleut en Muppetje
@ Fryske Flinder:Ben je helemaal uit de zorg gestapt ondertussen? Ik werk zelf ook in de zorg! Kan me voorstellen dat dat zwaar is als je last hebt van je schouder.
Mijn man en ik werken allebei in de zorg = allebei onregelmatig. We zitten nog een beetje te puzzelen hoe we dat gaan oplossen straks. Ik wil natuurlijk ook wel samen vrij zijn, en niet om en om aan het 'oppassen'.
Hopen dat jullie snel zwanger worden samen met Koffieleut en Muppetje
@ Fryske Flinder:Ben je helemaal uit de zorg gestapt ondertussen? Ik werk zelf ook in de zorg! Kan me voorstellen dat dat zwaar is als je last hebt van je schouder.
Mijn man en ik werken allebei in de zorg = allebei onregelmatig. We zitten nog een beetje te puzzelen hoe we dat gaan oplossen straks. Ik wil natuurlijk ook wel samen vrij zijn, en niet om en om aan het 'oppassen'.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
SB, helaas kon ik sinds een stom ongeluk in princiepe niet meer werken. Ik heb het in sept weer geprobeerd, maar kwam met extra veel pijn weer thuis te zitten. In okt kwam de mededeling dat mijn contract niet verlengd werdt, en ik had maar een 0-uren contract dus geen poot om op te staan. Sinds sept zit ik pas echt in de medische molen en onderzoeken ze wat het nou precies is met mijn schouders. Wel weet ik dat ik altijd een zwakke plek zal houden in mijn schouders. Afwachten dus. En zolang die onderzoeken nog lopen kan ik beter niet zwanger zijn. Als ik over 3 weken krijg te horen wat het is, kunnen we er echt voor gaan.
(we klooiden al wat om, maar niet helemaal zoals het moest...)
(we klooiden al wat om, maar niet helemaal zoals het moest...)
Silver- Ratel
FF, met mij alles goed hoor! Lief dat je het vraagt
Muppetje- Ratel
Succes morgen ff en weegschaal! om totaal verschillende redenen maar beide succes.
Ben film aan kijken maar duurt nog half u volgens mij....ben moe
Ben film aan kijken maar duurt nog half u volgens mij....ben moe
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Maar FF misschien wilden ze toch je andere schouder ook bekijken? Dus misschien moet je nog langer wachten met kinderen? Of heb ik het nu mis? Of gaan jullie er gewoon voor en zien jullie wel?
Zo verder heb ik nog niks gelezen....
Vandaag niet op internet gezeten bijna en gelijk weer een pagina's erbij haha.
Vanavond een avondje voor ons 2en gehad. Dochter bij schoonouders achter gelaten. Samen naar de bios geweest en kapper en uit eten.
Zo verder heb ik nog niks gelezen....
Vandaag niet op internet gezeten bijna en gelijk weer een pagina's erbij haha.
Vanavond een avondje voor ons 2en gehad. Dochter bij schoonouders achter gelaten. Samen naar de bios geweest en kapper en uit eten.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Even een ego berichtje... morgenochtend echo! Ik ben doodsbenauwd... zo slecht gevoel erover heb ik nog nooit gehad... zelfs niet toen ik al bloed verloor bij mijn vorige miskraam..
Deze zwangerschap nooit het idee van zwanger zijn gehad... geen kwaaltjes... geen opgezette buik oid ( bij mijn miskraam kon ik met 6 weken echt mn broek niet meer dicht krijgen).. het enige positieve is de test... ( wellicht ook vrij belangrijk).
In mijn hoofd heb ik al 10 x de echo doorgemaakt... met alle 10 x een negatief resultaat... waarom geen idee.. ik hoop zo dat het goed zit.. dit is de eerste zwangerschap zonder bloedingen ( op die van mijn blaasontsteking na..).
Nou ja..afwachten maar...
Deze zwangerschap nooit het idee van zwanger zijn gehad... geen kwaaltjes... geen opgezette buik oid ( bij mijn miskraam kon ik met 6 weken echt mn broek niet meer dicht krijgen).. het enige positieve is de test... ( wellicht ook vrij belangrijk).
In mijn hoofd heb ik al 10 x de echo doorgemaakt... met alle 10 x een negatief resultaat... waarom geen idee.. ik hoop zo dat het goed zit.. dit is de eerste zwangerschap zonder bloedingen ( op die van mijn blaasontsteking na..).
Nou ja..afwachten maar...
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
@Roodkapje, suc6!!! Ik ga voor je duimen dat alles goed is!! Laat je weten hoe het gegaan is??
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Succes roodkapje!!!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Roodkapje wat vervelend dat je zo bang bent voor de echo.
Al hoeft dat niks te zeggen ik was ook altijd erg bang voor alle echo's. Maar goed...
Ik hoop dat je angst onterecht is. En alles gewoon goed is.
Hoe ver ben je nu eigenlijk? Nog niet zo heel ver toch? Of lijkt je echo maar zo vroeg
Al hoeft dat niks te zeggen ik was ook altijd erg bang voor alle echo's. Maar goed...
Ik hoop dat je angst onterecht is. En alles gewoon goed is.
Hoe ver ben je nu eigenlijk? Nog niet zo heel ver toch? Of lijkt je echo maar zo vroeg
Pussycat- Ratel
Muppetje, fijn om te lezen dat alles goed gaat, voor jou was het ook een heavy periode....
Flower_L, thnx! Klopt voor iets heel anders, maar spannend is het wel!
Pussycat, klopt als ik over 3 weken krijg te horen dat mijn andere schouder ook nog moet, dan stellen we het wel uit, we denken nu wel even om die vruchtbare dagen...
Fijn dat jullie even qualitytime hadden, welke film zijn jullie geweest? Blijft jullie meisje vanacht ook nog bij je schoonouders logeren? Of halen jullie haar zo nog op? Anders, have fun! :p
Roodkapje, heel veel succes morgen!
4x edit gedaan, sorry meiden! Haha ik ga slapen, wordt een pittige dag morgen...
Flower_L, thnx! Klopt voor iets heel anders, maar spannend is het wel!
Pussycat, klopt als ik over 3 weken krijg te horen dat mijn andere schouder ook nog moet, dan stellen we het wel uit, we denken nu wel even om die vruchtbare dagen...
Fijn dat jullie even qualitytime hadden, welke film zijn jullie geweest? Blijft jullie meisje vanacht ook nog bij je schoonouders logeren? Of halen jullie haar zo nog op? Anders, have fun! :p
Roodkapje, heel veel succes morgen!
4x edit gedaan, sorry meiden! Haha ik ga slapen, wordt een pittige dag morgen...
Silver- Ratel
FF ow ik dacht al haha anders zit je straks weer in de zenuwen
Nee we zijn al lang thuis hoor nou ja vanaf half 10.
Ik heb niet graag dat m'n dochter bij opa en oma slapen, want van slapen komt het dan niet. Ja pas als ze oververmoeid is en dat vind ik zielig. Ze was ook nog gewoon wakker om half 10 terwijl ze normaal om 8 uur bed gaat. Maar net thuis viel ze gelijk in slaap haha.
We zijn naar sherlock holmes geweest. We waren ook naar 1 geweest dus 2 moet je dan ook zien hé haha.
Nee we zijn al lang thuis hoor nou ja vanaf half 10.
Ik heb niet graag dat m'n dochter bij opa en oma slapen, want van slapen komt het dan niet. Ja pas als ze oververmoeid is en dat vind ik zielig. Ze was ook nog gewoon wakker om half 10 terwijl ze normaal om 8 uur bed gaat. Maar net thuis viel ze gelijk in slaap haha.
We zijn naar sherlock holmes geweest. We waren ook naar 1 geweest dus 2 moet je dan ook zien hé haha.
Pussycat- Ratel
Weegschaal, heel veel sterkte vandaag.
Roodkapje, heel veel succes vandaag.
Pussycat, ja, wij willen zelf nu ook even niet meer in die verschrikkelijke onzekerheid zitten, dus we klussen gewoon even niet ronddom de vruchtbare dagen, want daar heb ik mezelf alleen maar mee. En als deze arts dan zegt, links hoeft niet meer, ja dan is het groene licht natuurlijk aan gegaan.
Oké begrijpelijk, maar ook wel jammer dat ze niet kan slapen in een ander bedje. En elke keer oververmoeid ophalen wil je ook niet. Die film lijkt mij ook wel mooi, maar eerst moeten we dan 1 nog een keer zien, om even weer in de film te komen.
Ik ben heel erg zenuwachtig... Zal me nu even klaar maken voor mijn eerste 'schooldag' en dan zometeen in de auto, tomtom gaat mee.. Weet niet precies waar ik moet zijn...
Roodkapje, heel veel succes vandaag.
Pussycat, ja, wij willen zelf nu ook even niet meer in die verschrikkelijke onzekerheid zitten, dus we klussen gewoon even niet ronddom de vruchtbare dagen, want daar heb ik mezelf alleen maar mee. En als deze arts dan zegt, links hoeft niet meer, ja dan is het groene licht natuurlijk aan gegaan.
Oké begrijpelijk, maar ook wel jammer dat ze niet kan slapen in een ander bedje. En elke keer oververmoeid ophalen wil je ook niet. Die film lijkt mij ook wel mooi, maar eerst moeten we dan 1 nog een keer zien, om even weer in de film te komen.
Ik ben heel erg zenuwachtig... Zal me nu even klaar maken voor mijn eerste 'schooldag' en dan zometeen in de auto, tomtom gaat mee.. Weet niet precies waar ik moet zijn...
Silver- Ratel
@ FF, heel veel succes
@ roodkapje, jij ook succes. Laat even weten hoe het was?
@ Alyssa, ik verlies juist heel weinig bloed, maar mijn lichaam reageert sterk op hormonen. ik heb ooit door de pil ook bloedarmoede gekregen en sindsdien blijf ik er wel mee kwakkelen. Toen is zwanger werd van T zat ik in de ziektewet met een hb van 4.8. Gelukkig in de zwangerschap bleef hij stabiel.
@ Muppet, welke bloeduitslagen krijg je volgende week te horen en wat gaan ze daarmee doen.
@ all, hier is de ongi bijna afgelopen. Ga maar eens T en mezelf in de kleren hijsen.
@ roodkapje, jij ook succes. Laat even weten hoe het was?
@ Alyssa, ik verlies juist heel weinig bloed, maar mijn lichaam reageert sterk op hormonen. ik heb ooit door de pil ook bloedarmoede gekregen en sindsdien blijf ik er wel mee kwakkelen. Toen is zwanger werd van T zat ik in de ziektewet met een hb van 4.8. Gelukkig in de zwangerschap bleef hij stabiel.
@ Muppet, welke bloeduitslagen krijg je volgende week te horen en wat gaan ze daarmee doen.
@ all, hier is de ongi bijna afgelopen. Ga maar eens T en mezelf in de kleren hijsen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@FryskeFlinder: Jammer dat je er nog niet helemaal voor kunt gaan. Maar je eigen gezondheid is ook belangrijk. Hopelijk krijg je straks het groene licht ;
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Nillis ik ben geprikt om te kijken of mijn progesteron goed is, of ik een goede eisprong heb gehad. Als de waardes niet goed zijn krijg ik misschien een hogere dosis Clomid, maar dat verwacht ik niet...
Muppetje- Ratel
even gekopieerd van zomer2012 mamas
Ik heb geen oog dichtgedaan vannacht... zo ontzettend slecht geslapen..zo bang ben ik nog nooit geweest....
Ik ben een week korter zwanger dan ik dacht ( wat in theorie nooit kan kloppen, maar goed..testte 13/12 al positief en 13/11 was mijn eerste dag lm op 24/12 testte ik +3 met cb).
Ik zou nu ongeveer 6 weken zijn, vruchtje was een mm of 5, amper op te meten zei hij dus over 2 weken mag ik terug. Hartje klopte ook al net, dus nog niet heel snel oid en hij zei dat het er goed uit zag..( alleen de termijn kan dus niet, maar dat had ik bij de oudste ook dus zal me daar maar niet te druk over maken... nog 12 dagen geduld, mag ik weer even kijken).Ik hoop dat het hartje dan nog steeds klopt ..
Ik heb geen oog dichtgedaan vannacht... zo ontzettend slecht geslapen..zo bang ben ik nog nooit geweest....
Ik ben een week korter zwanger dan ik dacht ( wat in theorie nooit kan kloppen, maar goed..testte 13/12 al positief en 13/11 was mijn eerste dag lm op 24/12 testte ik +3 met cb).
Ik zou nu ongeveer 6 weken zijn, vruchtje was een mm of 5, amper op te meten zei hij dus over 2 weken mag ik terug. Hartje klopte ook al net, dus nog niet heel snel oid en hij zei dat het er goed uit zag..( alleen de termijn kan dus niet, maar dat had ik bij de oudste ook dus zal me daar maar niet te druk over maken... nog 12 dagen geduld, mag ik weer even kijken).Ik hoop dat het hartje dan nog steeds klopt ..
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
FryskeFlinter, ik hoop dat je eerste dag vandaag wat meegevallen is meis!
Sleepingbeauty, dankjewel . Vind je het niet spannend, om er nu écht voor te gaan?
Roodkapje, fijn dat de echo wel goed was meis!
Sleepingbeauty, dankjewel . Vind je het niet spannend, om er nu écht voor te gaan?
Roodkapje, fijn dat de echo wel goed was meis!
Alyssa- Prater
Zo, ik ben hier even niet geweest, maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik weinig nieuws te melden heb. Ik heb wel steeds mee gelezen, maar had even geen tijd en puf om te reageren. Ons dametje is de laatste tijd behoorlijk aan het spoken 's nachts, waardoor ik momenteel met ogen op stokjes rond loop. Ik vermoed dat er weer kiezen door moeten komen, want ik voel allemaal bobbels in haar mond. Behalve dat ze minder goed slaapt, eet ze ook waardeloos. Gaat vanzelf wel weer over, maar het is op het moment zelf altijd erg vervelend. Ik kan namelijk niet zo goed tegen weinig slaap en merk aan mezelf dat ik behoorlijk knorrig ben. Daarbij moet ik ook nog ongesteld gaan worden, dus dat werkt ook niet erg mee. Gelukkig ben ik vandaag lekker vrij en doe ik lekker niks. Het huishouden moet wel gedaan worden, maar ik heb even schijt aan alles en iedereen
@Roodkapje Gelukkig heb je een goede echo gehad. Hopelijk geeft het jezelf wat meer rust nu.
@ Pussycat Wat fijn dat jullie even tijd voor elkaar hadden. Ik kan die momenten op mijn had tellen, we doen dat echt veel te weinig. We nemen ons iedere keer weer voor om echt weer eens een avondje te plannen, maar het komt er steeds niet van.
@ Weegschaal Heel veel succes vandaag
@ FF Een spannende dag ook voor jou. Ik ben benieuwd hoe het is gegaan!
@Vlinderjoy Wat vervelend dat je weer bloed verliest. Hopelijk is het niks ernstigs?
@Roodkapje Gelukkig heb je een goede echo gehad. Hopelijk geeft het jezelf wat meer rust nu.
@ Pussycat Wat fijn dat jullie even tijd voor elkaar hadden. Ik kan die momenten op mijn had tellen, we doen dat echt veel te weinig. We nemen ons iedere keer weer voor om echt weer eens een avondje te plannen, maar het komt er steeds niet van.
@ Weegschaal Heel veel succes vandaag
@ FF Een spannende dag ook voor jou. Ik ben benieuwd hoe het is gegaan!
@Vlinderjoy Wat vervelend dat je weer bloed verliest. Hopelijk is het niks ernstigs?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
@ roodkapje, fijn dat je ondanks je ongerustheid toch goed bericht heb gehad.
En nu lekker gaan genieten he!!
@ verder nog weing te melden. We zijn aan het aftellen, nog 2 maanden dan 'mogen' we haha.. Ik heb zo'n gevoel dat mijn eisprong er aan komt, we zullen zien over 2 weken. Ben benieuwd wanneer ik ongi ga worden na het stoppen met de pil.
En nu lekker gaan genieten he!!
@ verder nog weing te melden. We zijn aan het aftellen, nog 2 maanden dan 'mogen' we haha.. Ik heb zo'n gevoel dat mijn eisprong er aan komt, we zullen zien over 2 weken. Ben benieuwd wanneer ik ongi ga worden na het stoppen met de pil.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Nillis, dank je wel, dat succes had ik wel nodig. Voel je je al wat beter? Aangezien je je wat ziekig voelde deze ongie.
Sleepinbeauty, heb je helemaal gelijk in, ik vind het ook wel jammer, maar mijn eigen gezondheid gaat nu even voor. Ik ben bang om straks 'oud' te zijn.
Roodkapje, fijn dat de echo goed was! kan je je in ieder geval weer wat 'rustiger' slapen.
Lind@, Vervelend dat jullie meisje zo aan het spoken is, en dat jij je rust dan ook niet kan pakken. Geniet van je 'rust' maar even, en knorrig zijn, mag best een keer hoor.
Roos, spannend dus!
All, ik ben weer thuis na een hele lange dag in de schoolbank gezeten te hebben. Het was zeer pittig maar ook heel erg leerzaam. Ik dacht dat we nog 3x heen moesten maar dit was gewoon 1 dag les en examen! En ja hoor ik ben geslaagd!. Vanmorgen dacht ik nog, oei... straks kom ik te laat, aangezien mijn tomtom even de weg niet meer wist.. Maar het is allemaal goed gekomen.
Nu is het wachten tot ik mijn certificaat binnen heb, en wachten tot het gastouderbureau een goeie match heeft gevonden, dan kan ik hopelijk snel aan de slag!
En gezien het slijm wat ik sinds vandaag weer voel, komt mijn ei-sprong er ook aan. Dus we houden ons maar even 'rustig' (hopelijk zijn die 3 weken snel om)
Sleepinbeauty, heb je helemaal gelijk in, ik vind het ook wel jammer, maar mijn eigen gezondheid gaat nu even voor. Ik ben bang om straks 'oud' te zijn.
Roodkapje, fijn dat de echo goed was! kan je je in ieder geval weer wat 'rustiger' slapen.
Lind@, Vervelend dat jullie meisje zo aan het spoken is, en dat jij je rust dan ook niet kan pakken. Geniet van je 'rust' maar even, en knorrig zijn, mag best een keer hoor.
Roos, spannend dus!
All, ik ben weer thuis na een hele lange dag in de schoolbank gezeten te hebben. Het was zeer pittig maar ook heel erg leerzaam. Ik dacht dat we nog 3x heen moesten maar dit was gewoon 1 dag les en examen! En ja hoor ik ben geslaagd!. Vanmorgen dacht ik nog, oei... straks kom ik te laat, aangezien mijn tomtom even de weg niet meer wist.. Maar het is allemaal goed gekomen.
Nu is het wachten tot ik mijn certificaat binnen heb, en wachten tot het gastouderbureau een goeie match heeft gevonden, dan kan ik hopelijk snel aan de slag!
En gezien het slijm wat ik sinds vandaag weer voel, komt mijn ei-sprong er ook aan. Dus we houden ons maar even 'rustig' (hopelijk zijn die 3 weken snel om)
Silver- Ratel
Hoi meiden!
Wat goed FF, gefeliciteerd! Ga je straks fulltime aan de slag als gastouder? Lijkt mij leuk!
Hier is de bloeding gestopt gelukkig...beetje gek maar nu heb ik last van steken in mijn vagina .
Ik hoop dat ik volgende week een testje kan doen.
Meiden alvast een fijn weekend.
Suus
Wat goed FF, gefeliciteerd! Ga je straks fulltime aan de slag als gastouder? Lijkt mij leuk!
Hier is de bloeding gestopt gelukkig...beetje gek maar nu heb ik last van steken in mijn vagina .
Ik hoop dat ik volgende week een testje kan doen.
Meiden alvast een fijn weekend.
Suus
Suusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 69
Registratiedatum : 30-05-11
Linda, vervelend dat jullie meisje de laatste tijd 's nachts niet doorslaapt.
Roos, is dit je eerste cyclus nadat je met de pil stopt? Hopen dat ie gelijk regelmatig is!
FryskeFlinter, gefeliciteerd meis! Hopelijk vinden ze snel een match voor jou!
Suusje, ik heb jouw verhaal even niet gevolgd denk ik. Maar je hebt een bloeding gehad, maar je moest eigenlijk nog helemaal niet ongesteld worden?
Roos, is dit je eerste cyclus nadat je met de pil stopt? Hopen dat ie gelijk regelmatig is!
FryskeFlinter, gefeliciteerd meis! Hopelijk vinden ze snel een match voor jou!
Suusje, ik heb jouw verhaal even niet gevolgd denk ik. Maar je hebt een bloeding gehad, maar je moest eigenlijk nog helemaal niet ongesteld worden?
Alyssa- Prater
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012