DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik ben eten aan het maken . Sowieso zijn er veel kerstborrels denk ik? Ik heb er morgen eentje
Gast- Gast
Al zijn er ook een paa avonden geweest laatst dat het dagcafe niet bij te houden was.Zelda schreef:Geen idee, ik vind het sowieso behoorlijk rustig hier de laatste tijd.
Gast- Gast
Oh, daar was ik dan niet bijSmikkell schreef:Al zijn er ook een paa avonden geweest laatst dat het dagcafe niet bij te houden was.Zelda schreef:Geen idee, ik vind het sowieso behoorlijk rustig hier de laatste tijd.
Gast- Gast
Ik heb net lekker gegeten . Wat dingen in een pan gegooid, daarna in een ovenschaal met mozzarella erover en het was zowaar lekker! Sorry dat ik tijdens het koken en eten me hier niet heb gemeld, Smikkell
Gast- Gast
Shoarrrrrma . Moet haasten want ik moet naar mijn zusje om ons kerstspel af te maken. Kost toch elke keer meer tijd dan we inschatten haha . Jij nog iets gedaan vandaag Smikkel?
Gast- Gast
Wie zegt dat ik dat wil?June schreef:Ik heb net lekker gegeten . Wat dingen in een pan gegooid, daarna in een ovenschaal met mozzarella erover en het was zowaar lekker! Sorry dat ik tijdens het koken en eten me hier niet heb gemeld, Smikkell
Ik kom zelf ook net pas binnen hier.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wie zegt dat ik dat wil?June schreef:Ik heb net lekker gegeten . Wat dingen in een pan gegooid, daarna in een ovenschaal met mozzarella erover en het was zowaar lekker! Sorry dat ik tijdens het koken en eten me hier niet heb gemeld, Smikkell
Ik zeg dat. Ik ga ervan uit dat jij wilt dat ik de hele dag laat weten dat ik er ben.
Gast- Gast
Kerstspel? Gaan jullie dat doen met de familie?Zusje schreef:Shoarrrrrma . Moet haasten want ik moet naar mijn zusje om ons kerstspel af te maken. Kost toch elke keer meer tijd dan we inschatten haha . Jij nog iets gedaan vandaag Smikkel?
Ik ben de hele ochtend bezig geweest om het kussen af te krijgen, daarna ben ik het gaat brengen. ze was er heel erg blij mee en vond me gek dat ik daarvoor helemaal heen en weer fietste. Een cadeau op je verjaardag krijgen is altijd leuker, toch?
Ik ben nog even langs een Zeeman gegaan voor wol en ben nu wat foto's aan het maken voor mijn blog.
Nog even dan (staan ook in het haak en brei topic):
**
**
**
**
**
Ow, en kijk hoe lekker wit mijn huis wordt.. En ik heb leuk strijkijzerdraad gevonden, toch geen neon geworden.
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op ma 19 dec 2011 - 7:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee, liever niet. Als je me zo nodig allemaal dingen wilt melden heb ik liever dat je dat hier op de bank komt doen met een pot thee.June schreef:Smikkell schreef:Wie zegt dat ik dat wil?June schreef:Ik heb net lekker gegeten . Wat dingen in een pan gegooid, daarna in een ovenschaal met mozzarella erover en het was zowaar lekker! Sorry dat ik tijdens het koken en eten me hier niet heb gemeld, Smikkell
Ik zeg dat. Ik ga ervan uit dat jij wilt dat ik de hele dag laat weten dat ik er ben.
Gast- Gast
Dat heb ik ook liever. Nog liever: dat jij even verhuist naar mijn stad, zodat het ook wat vaker kan .
Wat gaan jullie vanavond doen?
Wat gaan jullie vanavond doen?
Gast- Gast
Gaaf geworden Smik! En idd erg leuk om kadootjes op je verjaardag te krijgen . Wij spelen altijd een spel met kerst ja, soms maken we er zelf eentje. Hij is zo leuk aan het worden .
Enne... Blog?
Enne... Blog?
Gast- Gast
Smik, je huis wordt trouwens heel mooi
Zusje, wat leuk dat jullie echt iets dóen met kerst!
Gast- Gast
June schreef:Smik, je huis wordt trouwens heel mooi
Dat doen we met de kadootjes zeg maar. We vinden het niet leuk om ze zomaar uit te pakken .
Gast- Gast
Zusje, wat houdt dat spel in dan?
June, misschien kan jij deze kant op komen? Als ik al ergens heen ga, ga ik naar Den Haag!
Ik ga vanavond opruimen. Heel hard nodig. En als dat vanavond gedaan is, kan ik morgen verder met verven. Ga alle deuren en kozijnen witten de komende twee dagen.
Wit, wit, wit, wit, wit......
June, misschien kan jij deze kant op komen? Als ik al ergens heen ga, ga ik naar Den Haag!
Ik ga vanavond opruimen. Heel hard nodig. En als dat vanavond gedaan is, kan ik morgen verder met verven. Ga alle deuren en kozijnen witten de komende twee dagen.
Wit, wit, wit, wit, wit......
Gast- Gast
Haha, in de categorie: als er geen sneeuw komt, doe ik het zelf maar?
Ik moet hier voorlopig nog wel studeren
Den Haag lijkt me ook leuk
Gast- Gast
Jaaaa leuk kom allebei gewoon naar Den Haag .
Het is een bordspel a la Ganzenbord zeg maar. Je kunt in het spel geld verdienen, kaartjes trekken, in een wak komen etc. Met het geld kun je dan weer kadootjes kopen (die zijn geprijsd). Je mag dan alleen een kadootje voor iemand anders kiezen want geven is leuker dan krijgen . Oh en het bord is natuurlijk lekker groot en opgevrolijkt met van alles en nog wat .
Het is een bordspel a la Ganzenbord zeg maar. Je kunt in het spel geld verdienen, kaartjes trekken, in een wak komen etc. Met het geld kun je dan weer kadootjes kopen (die zijn geprijsd). Je mag dan alleen een kadootje voor iemand anders kiezen want geven is leuker dan krijgen . Oh en het bord is natuurlijk lekker groot en opgevrolijkt met van alles en nog wat .
Gast- Gast
Nou, wie weet wonen wij over een aantal jaar beiden in Den Haag.June schreef:Haha, in de categorie: als er geen sneeuw komt, doe ik het zelf maar?
Ik hou gewoon van wit en heb een heel grote pot witte verf staan, dus dat komt wel goed
Gast- Gast
Ik wil trouwens van twee deuren in mijn keuken ook iets anders maken. Een deur wil ik met witte magneetverf verven. Bestaat dat denken jullie? Daar wil ik dan al mijn koelkastmagneten op gaan bewaren. Op de andere wil ik een vierkant met schoolbordverf op maken en daar dan een recept op schrijven bv. Is dat leuk denken jullie? Dan nog iets met plakplastic op de witte kastjes maar weet nog niet wat. Het moet ook niet te druk worden natuurlijk. En niet te donker want ik heb daar geen ramen.
Gast- Gast
Magneetverf en krijtbordverf is er tegenwoordig in alle kleuren. Je kan ook beide doen, dus een krijtborddeur in gewenste kleur waar ook magneten op kunnen.Zusje schreef:Ik wil trouwens van twee deuren in mijn keuken ook iets anders maken. Een deur wil ik met witte magneetverf verven. Bestaat dat denken jullie? Daar wil ik dan al mijn koelkastmagneten op gaan bewaren. Op de andere wil ik een vierkant met schoolbordverf op maken en daar dan een recept op schrijven bv. Is dat leuk denken jullie? Dan nog iets met plakplastic op de witte kastjes maar weet nog niet wat. Het moet ook niet te druk worden natuurlijk. En niet te donker want ik heb daar geen ramen.
Als je iets met schoolbordverf doet (wat dus ook in alle kleuren kan) vind ik het leuker om de hele deur te doen ipv alleen een vierkant.
Maar beide deuren met krijtbord én magneetverf is dus ook een mogelijkheid.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 19 dec 2011 - 7:07; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: