DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
heej lieverd:) hoe was t met je vriendin?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
mooi zo wat ga je morgen doen dat je vroeg op moet?
Vriend heeft een soort 'toneelstuk' in de kerk waar hij aan heeft meegeholpen. Daar gaan we naar kijken.
Gast- Gast
aah oke leuk
Ik ben er ook. Kom net thuis..
Ben nu nog even het kussen aan elkaar aan het zetten.
Ben nu nog even het kussen aan elkaar aan het zetten.
Gast- Gast
Mijn haken gaat ook steeds beter al zeg ik het zelf
Heb die andere afgeknip wat niks geworden is hahah en ben opnieuw begonnen aan ik denk een pannenlap/onderzetter of zo.
Heb die andere afgeknip wat niks geworden is hahah en ben opnieuw begonnen aan ik denk een pannenlap/onderzetter of zo.
Ik heb met een vriendin een hele fles Canei op + een fles Prosecco maar ik merk niks?
Gast- Gast
Jaa! Binnenkussens gevonden, gewoon biij de HEMA, want wilde die grafwinkel van een action niet in. Ik heb alleen de wol niet kunnen vinden na 5 filialen van de Zeeman. Ik ga morgen nog twee filialen proberen en anders heb ik nog geen cadeau maandag.. Ja, alleen een binnenkussen
Gast- Gast
Ah, we zien de foto´s vanzelf. Welke steek gebruik je voor de pannenlap? vaste en stokjes?Ibbeltje schreef:Mijn haken gaat ook steeds beter al zeg ik het zelf
Gast- Gast
Nee, maar Canei, dan noem je ook ietsZelda schreef:Ik heb met een vriendin een hele fles Canei op + een fles Prosecco maar ik merk niks?
Gast- Gast
Normaal word ik daar wel zat van hoorSmikkell schreef:Nee, maar Canei, dan noem je ook ietsZelda schreef:Ik heb met een vriendin een hele fles Canei op + een fles Prosecco maar ik merk niks?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ah, we zien de foto´s vanzelf. Welke steek gebruik je voor de pannenlap? vaste en stokjes?Ibbeltje schreef:Mijn haken gaat ook steeds beter al zeg ik het zelf
vaste ... als ik het goed ze.. heb mij nog niet zo verdiept in stokjes?
Smikkell schreef:Daar spreekt de kenner!Zusje schreef:Vodka afwisselen met wijn werkt beter
Zojuist ondervonden... Die tram draaide... Nu veilig in bed... Trusten meiden!
Gast- Gast
enZusje schreef:Het gaan er 6 worden Smik!
Ik ben zo gelukkigen wat aangeschoten
Gast- Gast
Maar hoe wil je een pannenlap maken dan? Begin je in het midden of maak je echt een lapje met allemaal vasten?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Ah, we zien de foto´s vanzelf. Welke steek gebruik je voor de pannenlap? vaste en stokjes?Ibbeltje schreef:Mijn haken gaat ook steeds beter al zeg ik het zelf
vaste ... als ik het goed ze.. heb mij nog niet zo verdiept in stokjes?
Gast- Gast
Ik vroeg vanavond Evy om een oordeel van mijn outfit, omdat ik niet wist of t stond. Krijg ik goedkeuring, wil że geen trio
Gast- Gast
haha nou ik maak gewoon een lap...op deze manier:
https://www.youtube.com/watch?v=GB8bIxAaKBQ
https://www.youtube.com/watch?v=GB8bIxAaKBQ
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: