DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Lekker doen Zelda Die daar bij jou heeft lekkere friet!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind het echt een tof idee dat ik je nu gewoon zou kunnen zien vanuit mijn raam. Opgegroeid in een klein dorp met helemaal niks beschouw ik dat toch nog steeds als heel bijzonder. Ik word echt helemaal warm als ik naar al die uithangborden kijk.
Maar nu zit de bank te lekker en om in het keukenraam te wachten tot je langsloopt gaat me iets te ver.
Maar nu zit de bank te lekker en om in het keukenraam te wachten tot je langsloopt gaat me iets te ver.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Haha, nou, ik ga eigenwijs tóch naar je zwaaien, ook al zie je me nietRovine schreef:Ik vind het echt een tof idee dat ik je nu gewoon zou kunnen zien vanuit mijn raam. Opgegroeid in een klein dorp met helemaal niks beschouw ik dat toch nog steeds als heel bijzonder. Ik word echt helemaal warm als ik naar al die uithangborden kijk.
Gast- Gast
Rovine schreef:Ik vind het echt een tof idee dat ik je nu gewoon zou kunnen zien vanuit mijn raam. Opgegroeid in een klein dorp met helemaal niks beschouw ik dat toch nog steeds als heel bijzonder. Ik word echt helemaal warm als ik naar al die uithangborden kijk.
whahaha ik zou naar buiten gaan kijken, bellen naar haar en zwaaien
En Zelda ja geeft niks toch
Volgens mij heb ik al 2,5 maanden geen frietjes meer op. Laatste keer was in de Efteling, was begin oktober dacht ik.
Rovine- Ratel
Pff, hoe hou je 't vol.Rovine schreef:
Volgens mij heb ik al 2,5 maanden geen frietjes meer op. Laatste keer was in de Efteling, was begin oktober dacht ik.
Gast- Gast
Ha, nee, ik zit te liegen nu. In Praag heb ik ook friet op. Maar dat was zonder saus. Telt dus niet.
Rovine- Ratel
Ik ben ff aan het denken wanneer ik nog frietjes heb gehad....dat is ook al ff geleden...
Zelda schreef:Pff, hoe hou je 't vol.Rovine schreef:
Ben niet zo dol op friet. Ik heb weer andere zwaktes.
Rovine- Ratel
Ben meer van de snacks bij de friet
Nou, ik ga even. Rovine, owee als je dadelijk niet bij 't raam staat om mij te verwelkomen
Gast- Gast
hahaha Zelda
En Rovina jaaaa!! Of viandel !
En Rovina jaaaa!! Of viandel !
Over 5 minuten zal ik even naar de keuken lopen, als ik je dan mis moest het maar zo zijn.
Rovine- Ratel
Rovine schreef:Over 5 minuten zal ik even naar de keuken lopen, als ik je dan mis moest het maar zo zijn.
5 minuten...dan ben ik niet eens naar beneden gelopen en m'n fiets gepakt.
Gast- Gast
Tssssj, dacht dat je al weg was. 10 minuten dan.
Ik ben de laatste tijd weer helemaal op de vegetarische toer, kaassoufles. Ik ken al die "hippe" snacks eigenlijk helemaal niet omdat ik altijd een kaassouflé of bamibal neem.
Ik ben de laatste tijd weer helemaal op de vegetarische toer, kaassoufles. Ik ken al die "hippe" snacks eigenlijk helemaal niet omdat ik altijd een kaassouflé of bamibal neem.
Rovine- Ratel
Oké, ik fiets eerst even vlug naar de albert heijn en daarna naar de snackbar. Misschien tot straks!
Gast- Gast
TOt zo Zelda
EN Rovine oh ja op de vegetarische toer?
EN Rovine oh ja op de vegetarische toer?
Kom de buurman tegen voor de winkel hier beneden. Dus wij een praatje maken (bedacht me op dat moment dat ik mijn tanden nog niet heb gepoetst, timing) dus ik zei dat ik zo'n 10 kilo afgevallen was enzo, gaat ie uitgebreid naar mijn kont staan kijken, hij ging er voorover voor hangen... Whahaha, ja kijk maar goed wat jij moet missen jongen . Waarom kijkt hij naar mijn kont als ik zeg dat ik afgevallen ben?
Gast- Gast
Ben 5 jaar vegetarier geweest en merk dat ik nu het koud is meer naar comfort food pak. Vegetarisch is in die zin dus best vertrouwd.
Rovine- Ratel
whahaa Zusje Misschien vond ie dat je een dikke kont HAD en wilde ff checken hoe hij nu was?
Niet dat ik dat vind hoor
Niet dat ik dat vind hoor
Zusje schreef:Kom de buurman tegen voor de winkel hier beneden. Dus wij een praatje maken (bedacht me op dat moment dat ik mijn tanden nog niet heb gepoetst, timing) dus ik zei dat ik zo'n 10 kilo afgevallen was enzo, gaat ie uitgebreid naar mijn kont staan kijken, hij ging er voorover voor hangen... Whahaha, ja kijk maar goed wat jij moet missen jongen . Waarom kijkt hij naar mijn kont als ik zeg dat ik afgevallen ben?
Mijn vriend zei vandaag wel dat vrouwen als eerste bij hun kont afvallen.
Rovine- Ratel
Rovine schreef:Ben 5 jaar vegetarier geweest en merk dat ik nu het koud is meer naar comfort food pak. Vegetarisch is in die zin dus best vertrouwd.
aah oke wist ik niet. Maar is helemaal niet verkeerd om geen vlees te eten of iig minder.
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: