DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Zo, zat weer even Build-a-lot te spelen. Begint me nu echt te irriteren. Dus even wat anders. Het is trouwens pasta bolognese geworden, uit de diepvries.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Handschoenen, daar liggen de straten ook vol mee nu!
Ja ik zie er af en toe inderdaad wel 1 en twijfel dan ook elke keer weer of ik er een foto van zal maken. Krijg er toch elke keer weer kippenvel van...
Gast- Gast
Een paraplu is een gewoon een paraplu. Een handschoen wordt echt gescheiden van zijn dubbelganger. Daar zit toch veel meer verhaal en gevoel achter, al wordt zo'n paraplu natuurlijk afgedankt achtergelaten en de handschoen meestal per ongeluk verloren...Zusje schreef:Smikkell schreef:Handschoenen, daar liggen de straten ook vol mee nu!
Ja ik zie er af en toe inderdaad wel 1 en twijfel dan ook elke keer weer of ik er een foto van zal maken. Krijg er toch elke keer weer kippenvel van...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Een paraplu is een gewoon een paraplu. Een handschoen wordt echt gescheiden van zijn dubbelganger. Daar zit toch veel meer verhaal en gevoel achter, al wordt zo'n paraplu natuurlijk afgedankt achtergelaten en de handschoen meestal per ongeluk verloren...Zusje schreef:Smikkell schreef:Handschoenen, daar liggen de straten ook vol mee nu!
Het gaat mij er meer om dat iemand die paraplu mee had tegen de regen en dat die paraplu die persoon teleurgesteld heeft en daarom achtergelaten is... Maar goed, de handschoenen heb ik niet echt bij stil gestaan verder. Het doet me alleen maar aan mijn oom denken...
Gast- Gast
En waarom aan je oom?Zusje schreef:Smikkell schreef:Een paraplu is een gewoon een paraplu. Een handschoen wordt echt gescheiden van zijn dubbelganger. Daar zit toch veel meer verhaal en gevoel achter, al wordt zo'n paraplu natuurlijk afgedankt achtergelaten en de handschoen meestal per ongeluk verloren...Zusje schreef:Smikkell schreef:Handschoenen, daar liggen de straten ook vol mee nu!
Het gaat mij er meer om dat iemand die paraplu mee had tegen de regen en dat die paraplu die persoon teleurgesteld heeft en daarom achtergelaten is... Maar goed, de handschoenen heb ik niet echt bij stil gestaan verder. Het doet me alleen maar aan mijn oom denken...
Gast- Gast
Oh ik dacht dat je daar sowieso op doelde toen je over handschoenen begon... Eh? Niet dus? Ok weird...
Ik heb die paraplu-verzameling zoals je weet. Vorig jaar november overleed mijn lievelingsoom. Een tweetal maanden later sprak mijn nicht (zijn dochter) mij aan op facebook dat ze er achter was gekomen dat haar vader (mijn oom) een hele verzameling foto's had van verloren handschoenen had. Hij had ze jaren lang verzameld. Mijn tante hoorde het dan weer van mijn nicht van mijn paraplu's en heeft de verzameling van mijn oom ingescand en op Hyves gezet. Ik vond het zo apart dat hij ook zo'n gekke verzameling had. De volgende dag stap ik in de lift op mijn werk, ligt er een handschoen op de grond... Ik geloof nooit zo in dat soort dingen als dat hij erachter zou kunnen zitten maar ik was er toch wel even stil van... En dat heb ik nog steeds als ik een verloren handschoen zie, dan denk ik aan hem... Maar vind het nog steeds moeilijk om er een foto van te maken (heb er volgens mij 1).
Ik heb die paraplu-verzameling zoals je weet. Vorig jaar november overleed mijn lievelingsoom. Een tweetal maanden later sprak mijn nicht (zijn dochter) mij aan op facebook dat ze er achter was gekomen dat haar vader (mijn oom) een hele verzameling foto's had van verloren handschoenen had. Hij had ze jaren lang verzameld. Mijn tante hoorde het dan weer van mijn nicht van mijn paraplu's en heeft de verzameling van mijn oom ingescand en op Hyves gezet. Ik vond het zo apart dat hij ook zo'n gekke verzameling had. De volgende dag stap ik in de lift op mijn werk, ligt er een handschoen op de grond... Ik geloof nooit zo in dat soort dingen als dat hij erachter zou kunnen zitten maar ik was er toch wel even stil van... En dat heb ik nog steeds als ik een verloren handschoen zie, dan denk ik aan hem... Maar vind het nog steeds moeilijk om er een foto van te maken (heb er volgens mij 1).
Gast- Gast
Ik vind dat toch altijd wel bijzondere dingen, Zusje, ergens durf ik er niet in te geloven, maar tijdens de uitvaart mijn opa gebeurde er ook iets dat ik dacht, is dit nog toeval te noemen?
En ik wil van Ree.
Ga wel even naar mn dikke pens in de spiegel loeren. Dan hoef ik niet meer.
En ik wil van Ree.
Ga wel even naar mn dikke pens in de spiegel loeren. Dan hoef ik niet meer.
Gast- Gast
Ja dat is het inderdaad een beetje. Ik ben best nuchter maar dan toch voelt zo'n situatie raar aan... Jij bent toch ook aan de lijn? Ben je al veel afgevallen?
Gast- Gast
Ah, nee dat wist ik niet.
Ik geloof er zelf ook niet in, maar toch vind ik sommige dingen soms te toevallig.
Ik geloof er zelf ook niet in, maar toch vind ik sommige dingen soms te toevallig.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik vergeet ELKE dag mijn paraplu, gevolg is dat ik constant in de zeikregen sta als ik aan het werk ben... Echt irritant is dat...
Moet nog wat uit de auto pakken wat ik moet doen voor mijn werk eigenlijk... Als ik morgen nou maar niet weer mijn paraplu vergeet... Bluh, geen zin meer om naar buiten te gaan maar het moet echt want er is ook iets in mijn auto dat eigenlijk niet mag en dat moet ik ff fixen voor ik maandag weer aan het werk ga.
Misschien standaard een paraplu in je auto leggen? Kun je wel gelijk even doen als je iets uit de auto pakt... een werkparaplu.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat probeer ik ook elke ochtend te onthouden maar dat lukt niet omdat ik al honderd dingen moet onthouden mee te nemen... Ik ga straks naar de auto maar zal het wel weer vergeten haha!
Gast- Gast
Precies, Smikk.
Volgens mij heb ik dat hier ook weleens verteld al, maar ik stond foto's te maken van alle lieve bloemen en de kist van mijn opa, maar sloeg bewust twee bloemstukken over. Ik had er een naar gevoel bij dat die voor mij onbekende familie uit het niets was komen opdagen en we handjes stonden te schudden als kennismaking boven een kist en de vrouw in kwestie zo blij was dat ze mijn opa een achterkleinkind had geschonken, terwijl ze nooit naar mijn opa hadden omgekeken en mijn opa en oma plus mijn vader hebben bestolen vroeger en daarna 'voorgoed' zijn vertrokken. Stonden als hardst te huilen etc. Maar lang verhaal. Mijn moeder vroeg me toch even foto's van hun bloemen te maken en spontaan stopte mijn camera ermee. Ik had beeld, kon flitsen, maar hij maakte de foto niet en niemand kreeg hem weer aan de praat. In de auto op de terugweg was er niks meer aan de hand en deed alles het weer..
Volgens mij heb ik dat hier ook weleens verteld al, maar ik stond foto's te maken van alle lieve bloemen en de kist van mijn opa, maar sloeg bewust twee bloemstukken over. Ik had er een naar gevoel bij dat die voor mij onbekende familie uit het niets was komen opdagen en we handjes stonden te schudden als kennismaking boven een kist en de vrouw in kwestie zo blij was dat ze mijn opa een achterkleinkind had geschonken, terwijl ze nooit naar mijn opa hadden omgekeken en mijn opa en oma plus mijn vader hebben bestolen vroeger en daarna 'voorgoed' zijn vertrokken. Stonden als hardst te huilen etc. Maar lang verhaal. Mijn moeder vroeg me toch even foto's van hun bloemen te maken en spontaan stopte mijn camera ermee. Ik had beeld, kon flitsen, maar hij maakte de foto niet en niemand kreeg hem weer aan de praat. In de auto op de terugweg was er niks meer aan de hand en deed alles het weer..
Gast- Gast
Zusje schreef:Ja dat is het inderdaad een beetje. Ik ben best nuchter maar dan toch voelt zo'n situatie raar aan... Jij bent toch ook aan de lijn? Ben je al veel afgevallen?
Gaat wel redelijk hier! Er staan alleen zoveel etentjes op de planning etc
Gisteren nieuwe foto gemaakt met nieuwe kleding, probeer hem zo wel even online te krijgen.
In 2012 weer goed verder
Gast- Gast
Zusje schreef:Ja dat probeer ik ook elke ochtend te onthouden maar dat lukt niet omdat ik al honderd dingen moet onthouden mee te nemen... Ik ga straks naar de auto maar zal het wel weer vergeten haha!
Dat ken ik ja... zo gaat het bij mij ook vaak!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Joan schreef:Hoi! Ik kom ook even mee praten
Vertel eens dan
Tsjah, weinig te vertellen eigenlijk. Het is meer studie ontwijkend gedrag..
Gast- Gast
Ik heb vanmiddag gelukkig al aan de studie gezeten, recht dus lekker saai!
Nu ben ik de site van de belastingdienst aan het uitpluizen, heb morgen een rollenspel over inkomstenbelasting..
Dus als er iemand veel over weet of tips heeft, graag!
Nu ben ik de site van de belastingdienst aan het uitpluizen, heb morgen een rollenspel over inkomstenbelasting..
Dus als er iemand veel over weet of tips heeft, graag!
Gast- Gast
Joan schreef:Zusje schreef:Joan schreef:Hoi! Ik kom ook even mee praten
Vertel eens dan
Tsjah, weinig te vertellen eigenlijk. Het is meer studie ontwijkend gedrag..
Maar... Dan moet ik nu opstaan?
Gast- Gast
Ja
Zijn jullie kerstdagen al vol gepland? Zoals het nu staat hebben wij tweede kerstdag gewoon voor ons zelf!
Zijn jullie kerstdagen al vol gepland? Zoals het nu staat hebben wij tweede kerstdag gewoon voor ons zelf!
Gast- Gast
Zoals al 9 jaar bestaat onze kerstdagen uit:
Kerstavond bij schoonouders
1e kerstdag bij mijn ouders
2e kerstdag bij schoonouders
En jij/jullie?
Kerstavond bij schoonouders
1e kerstdag bij mijn ouders
2e kerstdag bij schoonouders
En jij/jullie?
Gast- Gast
De 'kerstdagen' zitten vanaf vrijdag vol. Heerlijk Heb er zin in!
Mijn nieuwe kleding Ja, nog steeds veel te dik, maar ben er mee bezig
**
Mijn nieuwe kleding Ja, nog steeds veel te dik, maar ben er mee bezig
**
Laatst aangepast door Reva op zo 18 dec 2011 - 8:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: