DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Noooo, nu zit Rudolf-ik-maak-alles-uit-pakjes alweer bokkepootjes te bakken. Wil ik oooook!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nou ja, niet Nick en Simon, maar Keizer en de Munnik Kijk me na heb ik net geluisterd. Nu is 'Kijk omhoog' aan de beurt, daar ga ik altijd van janken.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Nu is Nick en Simon aan de beurt.....
Welk nummer?
Heej Lotus.
Gast- Gast
Huh rudolf??
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Balen dat je alleen thuis bent vanavond.Lotus schreef:Een beetje gespannen, maar op zich gaat het wel. Vind het alleen niet zo leuk dat ik vanavond alleen thuis ben. Hoe gaat het hier met iedereen?
Gast- Gast
Zelda schreef:Nou ja, niet Nick en Simon, maar Keizer en de Munnik Kijk me na heb ik net geluisterd. Nu is 'Kijk omhoog' aan de beurt, daar ga ik altijd van janken.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Nu is Nick en Simon aan de beurt.....
Welk nummer?
Heej Lotus.
ooow mooie nummers ja.
Dit nummer is nu HEEL ERG op mij van toepassing.
Laatst aangepast door Zelda op za 17 dec 2011 - 4:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Het is met PH zie ik net.
Rovine- Ratel
Ibbeltje schreef:Maura schreef:Rovine schreef:Ik vind het een beetje oneerlijk richting de vriendin van die jongen.
Ja... Meer kan ik er ook niet over zeggen. Want ik weet het verder ook niet.
Ja precies. Hij zorgt dat hij sowieso iemand heeft. En mocht jij willen dan zit hij niet zonder
Weet je wat het mooie is van het verhaal; Je slaat de spijker op zijn hoofdje.
Als we samen komen, dan gaan we ook gelijk en direct samenwonen en dat zie ik niet zitten en houd het daarom ook af. Het is niet dat hij dan alleen komt te staan, maar wel dakloos is als hij niet meer bij haar wil zijn. Want het is haar huis.
Gast- Gast
Rovine> ja dacht ik al maar waar is hj nu dan aan het koken? Morgen toch pas bij Live 4 you?
EN Mau> dan moet je goed nadenken wat je wil en of je hem op die manier wel wil. Maar dan ook eerlijk naar hem toe zijn zodat hij ook weet dat er niet (of wel) meer in zit.
EN Mau> dan moet je goed nadenken wat je wil en of je hem op die manier wel wil. Maar dan ook eerlijk naar hem toe zijn zodat hij ook weet dat er niet (of wel) meer in zit.
Volgens mij is dat een jongen waar je ver weg van moet blijven, wat ik nu haal uit de info die je nu geeft.
Ik heb ook een zwakje voor één bepaalde ex, maar ik zou er echt niks voor op het spel zetten. Als we bij elkaar gehoord hadden waren we nu bij elkaar en dat is niet zo. Ik zie ook wel waarom dat niet zo is, dat scheelt misschien.
Ik heb ook een zwakje voor één bepaalde ex, maar ik zou er echt niks voor op het spel zetten. Als we bij elkaar gehoord hadden waren we nu bij elkaar en dat is niet zo. Ik zie ook wel waarom dat niet zo is, dat scheelt misschien.
Rovine- Ratel
Naalden kosten 50 cent, dus dat is geen excuus.Maura schreef:Smikkell schreef:Ow, als dat het enege probleem is. Dat is het makkelijkste. kan ik je zo uitleggen als je wilt.Maura schreef:Volgens mij komt er een hobbywinkel onder ons. Mimimosa ofzo. Lijkt me wel leuk om eens te struinen. Ik wil ook wel weer breien, vroeger heel erg veel gedaan, maar ik kan dus absoluut geen steken zetten.
Moet eerst mijn breinaalden en bolletjes halen van pap's zolder.
Maar als je het me dan wilt uitleggen, dan graag. Oma zette altijd de steken en ik breide. En als ik haar vroeg hoe ik steken moest zeggen, dan zei ze altijd dat ze sneller klaar was als ze zelf de steken zou zetten.
Gast- Gast
Ibbel, hij is heel vaak op zo'n kookkanaal. Ga nu wel zappen denk ik.
Rovine- Ratel
+1Rovine schreef:Volgens mij is dat een jongen waar je ver weg van moet blijven, wat ik nu haal uit de info die je nu geeft.
Gast- Gast
Rovine schreef:Ibbel, hij is heel vaak op zo'n kookkanaal. Ga nu wel zappen denk ik.
Aaah oke vandaar dat wist ik niet.
En Mau ben ook eerlijk naar jezelf en ook naar hem.
Smikkell schreef:Naalden kosten 50 cent, dus dat is geen excuus.Maura schreef:Smikkell schreef:Ow, als dat het enege probleem is. Dat is het makkelijkste. kan ik je zo uitleggen als je wilt.Maura schreef:Volgens mij komt er een hobbywinkel onder ons. Mimimosa ofzo. Lijkt me wel leuk om eens te struinen. Ik wil ook wel weer breien, vroeger heel erg veel gedaan, maar ik kan dus absoluut geen steken zetten.
Moet eerst mijn breinaalden en bolletjes halen van pap's zolder.
Maar als je het me dan wilt uitleggen, dan graag. Oma zette altijd de steken en ik breide. En als ik haar vroeg hoe ik steken moest zeggen, dan zei ze altijd dat ze sneller klaar was als ze zelf de steken zou zetten.
Zo goedkoop? Dat wist ik niet eens.
Gast- Gast
Ibbeltje, ben je al begonnen met haken?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
grrr.. verschillende filialen van de Zeeman afgeweest, is die wol nergens meer. Action heb ik maar overgeslagen
Gast- Gast
Lotus schreef:Ibbeltje, ben je al begonnen met haken?
Ja maar moet katoen hebben ipv de acryl die ik heb dus kan even niet zoveel...deze is erg irrtant
Ow, dat is jammer, dat je nu niets kunt doen.Ibbeltje schreef:Lotus schreef:Ibbeltje, ben je al begonnen met haken?
Ja maar moet katoen hebben ipv de acryl die ik heb dus kan even niet zoveel...deze is erg irrtant
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben net met een diepe zucht de action ingeschuifeld, mantra's mompelend dat ik het heus wel kon.
Rovine- Ratel
Lotus schreef:Ow, dat is jammer, dat je nu niets kunt doen.Ibbeltje schreef:Lotus schreef:Ibbeltje, ben je al begonnen met haken?
haha ja ik kan wel oefenen of zo hoor maar het werkt niet fijn.
HahahaRovine schreef:Ik ben net met een diepe zucht de action ingeschuifeld, mantra's mompelend dat ik het heus wel kon.
Ik ben net bij het winkelcentrum geweest, freakin' 3 kwartier rondjes gereden voordat we een parkeerplek hadden.....en iedereen liep hutje mutje, niet erg fijn zo'n drukte.
Gast- Gast
Zo, ja, ik was er net ook. Was echt blij dat ik op de fiets was.
Rovine- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: