Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...

+85
RYW
Thary
pantuf
miss piggy
yes1984
_Femme
Jmdb
Filoria
ekiaam87
Annemie
pitbullgup
Sarah1985
-Ieniemienie-
Angela_1986
Jerry
maiadebij
Olijfje
Mamasapje
Pomodori
_Lacey_
Cato
Annoek
Mysterious
**_pearl_**
Bosjesvrouw
Fayebella
Rovine
Flippin' Bitch
Luthien
Shisha
Minx
Funk
VeryCherry
SarahKey
Highway
NoorA
mickey
Aimee
Cherique
xxjojootjexx
Engeltje23
Tinkie
Darius
Fiebje
Summerlovin
Beachgirl
smooch
Zininzon
Ugly Betty
Lejow
Merai
Blond
nic_nac
Rumble
moeke
Nana
chipa
Flemy
Roxi3
Inge
Ambivalence
me1987
minoessepoes
Caroow
Guus
Catwoman79
Jeanette
sheila123
Phileine
Sterre
MamaCa
SparklingEyes
Parisienne
Huppekee
Dora
nina
2lingmama
PapillonRose
Zwerver
Mamsie
Toet
Susan
Makamba
Fiwen
JD
89 plaatsers

Pagina 3 van 14 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord... - Pagina 3 Empty Re: gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 22:39

Pritt schreef: L.ente (ze is in de winter geboren)
Dat maakt toch niets uit? Wel grappig juist..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord... - Pagina 3 Empty Re: gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...

Bericht  Sterre ma 3 jan 2011 - 22:46

Een (meisjes)tweeling: P.am en J.oes. Vreemd, maar klinkt nog best schattig zolang het kleine kindjes zijn. Maar dat valt nog heel erg mee als ik bovenstaande namen lees. Kinky?? Diare? Arme kinders.

Oh en ik ken van ongeveer mijn leeftijd een broer en zus die S.cott en B.ritt heten. Vind ik ook vrij stom.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Phileine ma 3 jan 2011 - 23:02

Ik ken eigenlijk geen mensen uit mijn omgeving met echt rare namen, maar wat ik nog wel steeds een vreemde naam vind, is Mensje.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sheila123 ma 3 jan 2011 - 23:04

Ik vind sommige aparte namen wel wat hebben eerlijk gezegd! Raarste naam die ik ooit heb gehoord hier is :Kick (jongetje)
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Jeanette ma 3 jan 2011 - 23:12

Bikkel, vind dat meer een naam voor huisdieren.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Catwoman79 ma 3 jan 2011 - 23:51

Hier vlakbij woont een jongetje en die heet H.erben. Moest er eerst ook heel erg aan wennen, nu na 3 jaar kan ik de naam redelijk goed onthouden.
Stoffeliena en Stoffel enzo zijn namen die je hier op het platte land wel vaker hoort trouwens
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 23:58

Inco voor een jongen! Moet ik altijd aan incontinentie materiaal denken.

Gast
Gast

Bericht  Guus di 4 jan 2011 - 0:04

'Meis' voor een meisje (voor een jongen was het misschien nog net iets vreemder geweest Wink)
en 'Morijntje' lijkt erg op mijn eigen naam, maar vind hem toch vreemd!

ik vind ook namen als Wolf en Beer een beetje vreemd

Alles leuk en aardig als het kleine frutseltjes zijn, maar stel dat ze later de politiek in willen of groot worden in de zaken wereld :S Ik ben persoonlijk van de klassieke namen (ik vind Rijk(e) wel weer leuk idd) en niet zo van de bloem, vlincer, Lente, River, Bickel, Hummel dingen...
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Caroow di 4 jan 2011 - 0:05

Bink, voor een heel zielig jongetje, en TJ, maar dan geen afkorting ergens van, gewoon TJ Bakker (of wat de achternaam ook maar was).
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 0:10

Sterre schreef:
Oh en ik ken van ongeveer mijn leeftijd een broer en zus die S.cott en B.ritt heten. Vind ik ook vrij stom.

Wat vind je hier stom aan? Vind het normale namen hoor

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 0:10

Ochgerm TJ. Die krijgt zijn hele leven hetzelfde te horen. Ow, waar staat dat voor. Ehm, nergens mijn ouders wilden gewoon populair doen want tja in Amerika is het helemaal HOT om zo te heten. Nou newsflash voor die ouders, je woont in Nederland en hier klinkt het ver-schrik-ke-lijk.

Er is trouwens ook een Hummer geboren laatst. scratch

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes di 4 jan 2011 - 0:11

Ik vind Boy, voor een jongen/man ook heel lelijk!

Persoonlijk vind ik hele gewone namen op een aparte manier geschreven ook stom, ik krijg altijd het idee dat de ouders niet origineel waren maar er wel wat aparts van wilde maken, het kind zit dan met het gezeur omdat je altijd je naam moet spellen en mensen moet verbeteren die het oplezen. En dan doel ik dus op Yann ipv Jan, Steyn ipv stijn en Teis ipv Thijs. Het klinkt toch hetzelfde dus wat is er leuk aan om het anders te schrijven, lijkt me echt alleen maar irritant.

minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  me1987 di 4 jan 2011 - 0:13

2lingmama schreef:wat als eerts topic werd geplaats de naam `rijk`is gewoon een oudhollandse naam mijn tante had de vrouwelijke versie `Rijke`. En Rijk net als die van Rijk de Gooyer.
hier wonen twee kindje broertje en zusje die heten Elvis en Tijger. begin er nu wel aan te wennen maar als je ze ziet denk je er toch aan.

die kindjes ken ik ook!!
Tenminste als we over dezelfde hebben...
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  minoessepoes di 4 jan 2011 - 0:13

Lily schreef:
Sterre schreef:

Misschien bekeken als inwoner van Schotland en Groot Brittannië? Een Scott en een Britt.

De namen apart vind ik wel ok, maar samen vind ik het inderdaad ook apart.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Ambivalence di 4 jan 2011 - 0:21

Ik vind Adelheid (voor iemand van mijn leeftijd) nog altijd één van de meest vreselijke namen.
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255

Bericht  Inge di 4 jan 2011 - 0:24

SparklingEyes schreef:S.n.o.w.
Das dan voornaam.. Kind was ook altijd in 't wit en zilver gekleed, super blond haar...
zal de achternaam er nu maar even niet bij zetten... dan lig je helemaal dubbel. Ik dacht echt dat mijn baas een geintje maakte toen ik het intakeformulier kreeg..

Nu maak je ons natuurlijk wel nieuwsgierig naar de achternaam :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 0:28

Ik gok iets van de Wit ofzo Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 4 jan 2011 - 0:28

minoessepoes schreef:Ik vind Boy, voor een jongen/man ook heel lelijk!

Persoonlijk vind ik hele gewone namen op een aparte manier geschreven ook stom, ik krijg altijd het idee dat de ouders niet origineel waren maar er wel wat aparts van wilde maken, het kind zit dan met het gezeur omdat je altijd je naam moet spellen en mensen moet verbeteren die het oplezen. En dan doel ik dus op Yann ipv Jan, Steyn ipv stijn en Teis ipv Thijs. Het klinkt toch hetzelfde dus wat is er leuk aan om het anders te schrijven, lijkt me echt alleen maar irritant.

Mijn neefje heette zo, toen hij geen "boy" meer was is hij zichzelf anders gaan noemen..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roxi3 di 4 jan 2011 - 0:30

Een meisje uit mijn oude stageklas heet charisma en een meisje bij mij op school heet ysje en dat spreek je uit als ijsje.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Sterre di 4 jan 2011 - 0:44

minoessepoes schreef:
Lily schreef:
Sterre schreef:

Misschien bekeken als inwoner van Schotland en Groot Brittannië? Een Scott en een Britt.

De namen apart vind ik wel ok, maar samen vind ik het inderdaad ook apart.

Ja precies, dat laatste! Los zijn het niet echt rare namen, maar zo samen vond ik het wel silent

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  nina di 4 jan 2011 - 1:05

Lieskuh schreef:Ochgerm TJ. Die krijgt zijn hele leven hetzelfde te horen. Ow, waar staat dat voor. Ehm, nergens mijn ouders wilden gewoon populair doen want tja in Amerika is het helemaal HOT om zo te heten. Nou newsflash voor die ouders, je woont in Nederland en hier klinkt het ver-schrik-ke-lijk.

Er is trouwens ook een Hummer geboren laatst. scratch
Ik ken ook iemand die heet T-Jay..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Flemy di 4 jan 2011 - 1:10

Mijn buurjongetje heet G.iep, heel bijzondere naam vind ik dat!
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 1:24

Ik vind Wolf, Storm en Rijk wel hele leuke namen, haha.

De ergste naam die ik ben tegengekomen was toch wel King, voor een jongetje, want als de juffrouw hem terecht wees zou hij nog steeds boven haar staan omdat hij King heet....mjuist.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 1:27

Van hier uit de omgeving vind ik alleen Leen een rare naam, al is het wel een oud-hollandse naam.

Gast
Gast

Bericht  chipa di 4 jan 2011 - 2:27

De oud hollandse naam Zwaantje vind ik echt verschrikkelijk!

En laatst hoorde ik als meisjesnaam Lisse. Op zich geen vreemde naam, behalve als je je bedenkt dat Lisse een plaats in Zuid-Holland is (daar waar de keukenhof zit).
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 14 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: