Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

+25
smurfie
Curious
FireButterfly
_Lacey_
CCC
Sushi
Jasmine
Phileine
Didi
Jeanette
Rose
Caroow
Sarah1985
Marin
Blueschick
Rush
Prosecco
Caro
Atelier Madame
SarahKey
mzcharlotte
Tania
Blond
Poubelle
Kaat
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 8:30

Ik ben wel in voor wat rare verhalen. Dus kom maar op met goede werkblunders of rare dingen die je meemaakt op je werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Kaat za 12 mei 2012 - 8:50

Ik heb op een afdeling van een winkel gewerkt waar ik verf op kleur moest mengen voor klanten. Op een ochtend kwam er een vader langs die een prinsessenkamer voor zijn kind aan het maken was. Samen met hem heb ik kleuren uitgezocht (paars en roze) en die man vertelde over mooie spullen die hij voor de prinsessenkamer had gekocht, zoals een rozeklamboe met een kroontje erop ed. Toen de verf klaar was, liet ik dat aan hem zien en de man zei: 'Perfect! Mijn zoontje zal ZO blij zijn met zijn prinsessenkamer'. En het was echt gewoon serieus en ik stond echt even met mijn mond vol tanden omdat dat echt iets onverwachts was.

En zo had ik ook een keer een man die de slaapkamer van hem en zijn vrouw aan het opknappen was. Ze wilden er een hoerenkamer van maken (zo zei hij dat ook). Dat was ook echt weer zo'n moment dat ik niet wist hoe ik moest reageren.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 9:01

Wij hadden niet van die leuke verhalen op/over het werk. Het waren meer van die momenten dat je erbij had moeten zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Kaat za 12 mei 2012 - 9:17

Dat is idd wel vaak zo, als je het na verteld is het een stuk minder grappig.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 9:19

Ik zie en hoor genoeg in de kamers van het hotel, maar dat ga ik maar niet vertellen haha :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Poubelle za 12 mei 2012 - 9:28

Ik heb volgens mij bij geen enkele baan echt iets raars of geks meegemaakt. Iig niet dat het me bij is gebleven dus dan zal het wel niet gek genoeg zijn geweest Wink.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Blond za 12 mei 2012 - 9:56

Ik had bij een bijbaantje een collega die nog wel eens over seks begon. Ik hoefde dat van haar nou al niet echt te weten (ze was ouder dan m'n moeder en ze had een vieze kerel), maar toen ze begon over de piemel van haar man 'als een waslijn zo groot', ja toen hebben we later wel bijna op de grond gelegen van het lachen Laughing
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Tania za 12 mei 2012 - 10:02

Een bewoner die balletjes had gemaakt van haar ontlasting en dat in haar hand hield met haar andere hand eroverheen. Ze ging iedereen langs om te laten zien watvoor 'moois' ze had Laughing .

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  mzcharlotte za 12 mei 2012 - 11:54

Dat ze op het laboratorium volwassen speelgoed hebben moeten analyseren (niet de werking ervan ofzo, maar het materiaal an sich) en dat de items later miraculeus verdwenen zijn.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  SarahKey zo 13 mei 2012 - 0:00

Tania schreef:Een bewoner die balletjes had gemaakt van haar ontlasting en dat in haar hand hield met haar andere hand eroverheen. Ze ging iedereen langs om te laten zien watvoor 'moois' ze had Laughing .

Laughing Laughing Had ik niet moeten zien toen ik nog zwanger was want moest zo vreselijk kokhalzen van alle soorten poep pale
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  SarahKey zo 13 mei 2012 - 0:01

Bij de action ging een keer een man op de knieen voor me, jammer dat het een oude vent was Wink

En bij de benzinepomp heb ik eens iemand sucsex gewenst , oeps...
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Atelier Madame zo 13 mei 2012 - 0:38

als 16 jarig meisje op een afdeling met psychiatrische patiënten lopen voor mn bijbaan. Een man was met zichzelf bezig, en ik loop de kamer binnen op dat moment. 'wil je me even meehelpen meisje'
Daar sta je dan op de 16e... :shock:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Caro zo 13 mei 2012 - 2:11

Pippa schreef:Ik zie en hoor genoeg in de kamers van het hotel, maar dat ga ik maar niet vertellen haha :nopompom:

Jawel!! Dat is leuk smile)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Prosecco zo 13 mei 2012 - 17:06

Toen ik i ln een winkel werkte kwam er een vrouw naar me toe: heb je misschien een plastic tasje voor me? Mijn zoon heeft overgegeven en heeft het nog in zijn mond.

Ik heb ze die tas gegeven en ben snel weggelopen.

Of een vrouw die vroeg of haar zoontje naar het toilet mocht, maar dat mocht niet. Even later had de jongen in de winkel in zijn broek geplast.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 17:40

Caro schreef:
Pippa schreef:Ik zie en hoor genoeg in de kamers van het hotel, maar dat ga ik maar niet vertellen haha :nopompom:

Jawel!! Dat is leuk smile)

Leuk vast wel maar ze zal ook getekend hebben om er niet over te praten, lijkt mij... Ik mag er ook niet zomaar over praten. Ik maak ook onwijs veel mee op een dag en soms is dat eigenlijk best vermoeiend, zo veel indrukken, constant... Ik zou ook niet weten hoe ik zoiets op moet schrijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 20:56

Ik niet zelf meegemaakt maar 2 mannelijke collega's. Die gingen op huisbezoek bij een moeder en ze deed poedelnaakt open. Maar gedroeg zich heel normaal, alsof er niets aan de hand was, uitgestreken gezicht. Ze sprak met haar zoontje van 7 alsof hij een baby was en ging hem tijdens het gesprek borstvoeding geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 21:02

Charlie schreef:Ik niet zelf meegemaakt maar 2 mannelijke collega's. Die gingen op huisbezoek bij een moeder en ze deed poedelnaakt open. Maar gedroeg zich heel normaal, alsof er niets aan de hand was, uitgestreken gezicht. Ze sprak met haar zoontje van 7 alsof hij een baby was en ging hem tijdens het gesprek borstvoeding geven.
Haha wow dan sta je wel even raar op je neus te kijken ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Rush zo 13 mei 2012 - 21:11

Ik ben vorige week nog voor onnozel uitgemaakt, dus het kan mij niet gek genoeg gaan op de klantenservice. Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Blueschick zo 13 mei 2012 - 22:11

Ik werk bij de tandarts,preventieassistente,en als mensen komen voor een laagje in de prothese dan doe ik dat vaak. Zo ook op een dag een man,hij komt binnen,begroeten elkaar en ik zeg haal hem er maar eens even uit dan kijken we erna. En hij maakt met een big smile zijn riem open en bgint aan de knoopjes van zijn broek!! Ik zeg maar die hoef ik niet te zien :shock: Naja,het was een grapje van die man maar ik kneep hem wel ff hoor.
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Marin ma 14 mei 2012 - 1:13

*


Laatst aangepast door Marin op di 15 mei 2012 - 4:53; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 2:22

Leuke verhalen! En als je tekent dat je niks over je werk vertelt kun je het hier toch wel doen, want hier is het anoniem Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! 2474380249

Ik heb op het postkantoor gewerkt en daar kwam een man een pakketje ophalen, maar we konden het niet vinden. Toen we vroegen hoe het eruit kon zien qua grootte of verpakking of wat erin zat kon hij daar niet veel over vertellen. We vroegen ook nog naar de afzender (bijv. H&M pakketjes zijn makkelijk te herkennen), maar hij wist de afzender niet zei hij. Uiteindelijk na lang zoeken toch zijn pakketje gevonden. Het was ook gescheurd en toen konden we zien dat het een mega dildo en een familiepak condooms waren. Niet vreemd dat hij niet wilde vertellen bij welke webwinkel hij besteld had of wat erin zat Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Rush ma 14 mei 2012 - 2:24

@Jente, hahaha, die is wel hilarisch!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Sarah1985 ma 14 mei 2012 - 2:31

toen ik een bijbaantje had in de H.EMA werkte ik op de brood en gebak afdeling. En een man had gebeld of er een bepaalde taart nog was en die was er nog 1. En toen ik die in de doos wou doen gleed die van die schep af zo vol tegen de muur aan. Echt ik schaamde me rot. Want die man wou zo graag die taart en we hadden ook niet veel keuze meer

En eens dacht ik al de hele dag wat zit mijn polo raar (ook bij de H.EMA) en kwam ik einde van de dag achter dat mijn polo binnenste buiten zat.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Caroow ma 14 mei 2012 - 2:38

Sarah1985 schreef:toen ik een bijbaantje had in de H.EMA werkte ik op de brood en gebak afdeling. En een man had gebeld of er een bepaalde taart nog was en die was er nog 1. En toen ik die in de doos wou doen gleed die van die schep af zo vol tegen de muur aan. Echt ik schaamde me rot. Want die man wou zo graag die taart en we hadden ook niet veel keuze meer

En eens dacht ik al de hele dag wat zit mijn polo raar (ook bij de H.EMA) en kwam ik einde van de dag achter dat mijn polo binnenste buiten zat.

Een collega van mij heeft zo eens een heel bakje babyvoeding laten vallen. Het zat echt helemaal over raam van een deur heen en het zag er super grappig uit, maar ik ben blij dat ik het niet tegen die ouders hoefde te vertellen.

Ik werk bij de Mac, en daar vlakbij zit een discotheek die op zondagavond tot half 11 open is. De jongeren die daar heengaan gaan daarna massaal door de McDrive. Ze zijn een tijdje erg lastig geweest, ze toeteren echt allemaal waardoor je geen bestelling kan opnemen, personeel word uitgescholden, er werd naar binnen gespuugd en tegen de ramen gekotst. Echt heel vervelend allemaal. Wij hebben langs de drive allemaal van die enorme stenen liggen en een groepje lolbroeken had zo'n steen voor de uitgang gelegd. Niemand kon er meer uit, maar er stond ook zo'n rij dat achteruit ook niet ging. Erg jammer voor de jongens, maar toen hebben ze allemaal heel lang moeten wachten tot die steen weg was, dat vond ik wel heel komisch smile

(Er is nu beveiliging op de zondagavond, dus het is nu een stuk minder erg gelukkig).
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Rose ma 14 mei 2012 - 2:51

Ik heb 1 keer tijdens mijn stage gehad dat er een oudere vrouw was die een jas heel mooi vond maar haar maat was er niet, dus was ze al helemaal aan het bedenken of ze de knopen kon verzetten etc. zodat hij wel zou passen.
We hadden toen nog een filiaal in dezelfde stad dus heb tegen die mevrouw gezegt dat ik wel even voor haar zou bellen en vragen of ze hem daar wel hadden, mochten wij officieel niet doen maar omdat het een oudere vrouw was vond ik het sneu om haar helemaal daar heen te laten gaan met de kans dat die maat er niet meer was. Gelukkig hadden ze hem daar nog en heb ik hem daar achteruit laten hangen voor die mevrouw, een week later kwam ze terug (met haar nieuwe jas aan) met een doosje bonbons omdat ik haar zo goed en vriendelijk had geholpen. Very Happy

In een andere winkel waar ik ook gewerkt heb hadden we altijd een man die 1 paar zwarte sokken in maar 41-43 wou en dan moeten we er alles vanaf knippen, hij wou ook geen tasje,bonnetje of de kaartjes mee. Nee hij deed het in zijn jaszak, hij kwam altijd 1x in de 3 weken op zaterdag.Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! 394967

Ook kwam daar een man met een scooter, hoorde je altijd aankomen, die kwam dan met een bestelboek van otto/bonprix etc. dan wou hij precies hebben wat daar in stond... Het waren altijd vrouwen kleding/sjaaltjes waar hij voor kwam, hij gaf ook gewoon toe dat het voor hemzelf was Neutral . Dus op een gegeven moment was het zo dat als we de scooter aan hoorde komen dat we een wedstrijdje deden wie als eerst achter was zodat die andere hem moest helpen Laughing
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk! Empty Re: Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum