gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...
+85
RYW
Thary
pantuf
miss piggy
yes1984
_Femme
Jmdb
Filoria
ekiaam87
Annemie
pitbullgup
Sarah1985
-Ieniemienie-
Angela_1986
Jerry
maiadebij
Olijfje
Mamasapje
Pomodori
_Lacey_
Cato
Annoek
Mysterious
**_pearl_**
Bosjesvrouw
Fayebella
Rovine
Flippin' Bitch
Luthien
Shisha
Minx
Funk
VeryCherry
SarahKey
Highway
NoorA
mickey
Aimee
Cherique
xxjojootjexx
Engeltje23
Tinkie
Darius
Fiebje
Summerlovin
Beachgirl
smooch
Zininzon
Ugly Betty
Lejow
Merai
Blond
nic_nac
Rumble
moeke
Nana
chipa
Flemy
Roxi3
Inge
Ambivalence
me1987
minoessepoes
Caroow
Guus
Catwoman79
Jeanette
sheila123
Phileine
Sterre
MamaCa
SparklingEyes
Parisienne
Huppekee
Dora
nina
2lingmama
PapillonRose
Zwerver
Mamsie
Toet
Susan
Makamba
Fiwen
JD
89 plaatsers
Pagina 4 van 14
Pagina 4 van 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14
Re: gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...
Ow nu ik dat zo lees, bij mij op de basisschool zaten drie kinderen uit 1 gezin. Zwaantje (meisje), Wobbe (jongen) en Tinke (meisje)
Ik heb die namen toen nooit zo vreemd gevonden, maar als kind kijk je daar denk ik wel anders tegen aan, nu vind ik ze toch wel lichtelijk apart.
Mijn beste vriend heet trouwens W.onne, is ook niet echt alledaags en mooi vind ik het persoonlijk ook niet, maar het past wel bij hem.
Ik heb die namen toen nooit zo vreemd gevonden, maar als kind kijk je daar denk ik wel anders tegen aan, nu vind ik ze toch wel lichtelijk apart.
Mijn beste vriend heet trouwens W.onne, is ook niet echt alledaags en mooi vind ik het persoonlijk ook niet, maar het past wel bij hem.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
minoessepoes schreef:
Persoonlijk vind ik hele gewone namen op een aparte manier geschreven ook stom, ik krijg altijd het idee dat de ouders niet origineel waren maar er wel wat aparts van wilde maken, het kind zit dan met het gezeur omdat je altijd je naam moet spellen en mensen moet verbeteren die het oplezen. En dan doel ik dus op Yann ipv Jan, Steyn ipv stijn en Teis ipv Thijs. Het klinkt toch hetzelfde dus wat is er leuk aan om het anders te schrijven, lijkt me echt alleen maar irritant.
Dat vind ik ook stom ja, met Yann stipt op nummer 1.
Ik ken trouwens ook iemand die Peer heet, ik las die reactie net en ik dacht wat een stomme naaam! Zo noem je je kind toch niet.
Totdat ik me bedacht dat ik dus ook iemand ken die zo heet, officieel peter maar hij word al z'n hele leven peer genoemd. Hij is 50 en ik vind het eigelijk heel normaal.
Ik ken ook een kindje en dat heet Ot.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
minoessepoes schreef:Lily schreef:Sterre schreef:
Oh en ik ken van ongeveer mijn leeftijd een broer en zus die S.cott en B.ritt heten. Vind ik ook vrij stom.
Wat vind je hier stom aan? Vind het normale namen hoor
Misschien bekeken als inwoner van Schotland en Groot Brittannië? Een Scott en een Britt.
De namen apart vind ik wel ok, maar samen vind ik het inderdaad ook apart.
Zijn dat dan de zus en broer van Noor en Finn?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
toetje_ schreef:minoessepoes schreef:
Persoonlijk vind ik hele gewone namen op een aparte manier geschreven ook stom, ik krijg altijd het idee dat de ouders niet origineel waren maar er wel wat aparts van wilde maken, het kind zit dan met het gezeur omdat je altijd je naam moet spellen en mensen moet verbeteren die het oplezen. En dan doel ik dus op Yann ipv Jan, Steyn ipv stijn en Teis ipv Thijs. Het klinkt toch hetzelfde dus wat is er leuk aan om het anders te schrijven, lijkt me echt alleen maar irritant.
Ik ken trouwens ook iemand die Peer heet, ik las die reactie net en ik dacht wat een stomme naaam! Zo noem je je kind toch niet.
Totdat ik me bedacht dat ik dus ook iemand ken die zo heet, officieel peter maar hij word al z'n hele leven peer genoemd. Hij is 50 en ik vind het eigelijk heel normaal.
Dat is Jan op zijn Frans geschreven. Ik vind het ook niets, hoor.
Gast- Gast
Tuf
Boes
Rel
Reet
Temse
Kalle
Damian (want, zoon vd duivel)
Meis
Fokje
Piese
Rente
Need I go on?
Boes
Rel
Reet
Temse
Kalle
Damian (want, zoon vd duivel)
Meis
Fokje
Piese
Rente
Need I go on?
Gast- Gast
De moeder van mijn schoonzusje heet vrouwtje. En t ergste vind ik wel dat ze een nichtje ook zo genoemd hebben hahah. Is het dan zo moeilijk te zien dat het een meisje is?
moeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 33
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:
Tuf
Reet
Piese
?
Ik snap ECHT niet wat sommige ouders hun kind aandoen om origineel te blijven.
Maar over bekende namen op een aparte manier schrijven, soms vind ik het gewoon mooier staan. Zo vind ik Thom mooier dan Tom. Mijn vriend zei laatst dat hij het inderdaad alleen maar verwarrend vindt, daar geef ik hem ook wel weer gelijk in. Zo vind ik Steyn eigenlik ook mooier dan Stein maar het is gewoon onpraktisch.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
SparklingEyes schreef:S.n.o.w.
Das dan voornaam.. Kind was ook altijd in 't wit en zilver gekleed, super blond haar...
zal de achternaam er nu maar even niet bij zetten... dan lig je helemaal dubbel. Ik dacht echt dat mijn baas een geintje maakte toen ik het intakeformulier kreeg..
Dat kindje ken ik ook! Dat is een kindje van een vriend van mijn neef.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Kunnen jullie dan niet stiekem de achternaam vertellen?Nucia schreef:SparklingEyes schreef:S.n.o.w.
Das dan voornaam.. Kind was ook altijd in 't wit en zilver gekleed, super blond haar...
zal de achternaam er nu maar even niet bij zetten... dan lig je helemaal dubbel. Ik dacht echt dat mijn baas een geintje maakte toen ik het intakeformulier kreeg..
Dat kindje ken ik ook! Dat is een kindje van een vriend van mijn neef.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Er komt ineens een rare naam bij op! Vroeger kende ik een meisje en die heette Pytsje. En er was ook een meisje dat Deau Donnee heette en dat geloofde ik nooit. En nog een, een klasgenootje heette B.lanche (meisje).
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Richonaychello (dat moet je echt eeuwig spellen volgens mij)
Gast- Gast
Dolores schreef:
Tuf
Reet
Piese
?
:O wat erg!
Gast- Gast
chipa schreef:De oud hollandse naam Zwaantje vind ik echt verschrikkelijk!
En laatst hoorde ik als meisjesnaam Lisse. Op zich geen vreemde naam, behalve als je je bedenkt dat Lisse een plaats in Zuid-Holland is (daar waar de keukenhof zit).
Die heb je vast van mij:P Als het aan mij had gelegen, had ze Lisse geheten i.p.v. Y.inthe;) Wij wonen in het (noord-)oosten, dus zo vaak zal ze dan niet te maken krijgen met de plaatsnaam Lisse.
Gast- Gast
Ik heb vroeger eens een meisje leren kennen dat heette Tonneke.....vond ik ook maar niks!
Kan me trouwens niet voorstellen dat die namen als Reet serieus toegestaan zijn????
Kan me trouwens niet voorstellen dat die namen als Reet serieus toegestaan zijn????
nic_nac- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 24
Registratiedatum : 09-12-10
Ik had ooit een kind in de klas en hij heette Spike. Zijn broer heette Elvis en zijn broertje Django.
Dat vond ik echt vreselijk.
Maar als ik zie wat hier wordt genoemd..
Dat vond ik echt vreselijk.
Maar als ik zie wat hier wordt genoemd..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ken een Stip en een Richantalya, vind ik beiden vrij erg.
Al ben ik aan de eerste inmiddels gewend
Al ben ik aan de eerste inmiddels gewend
Gast- Gast
Ik vind Peer en Ot echt doodnormale namen. Ik ken ook nog een Pier.toetje_ schreef:minoessepoes schreef:
Gast- Gast
Er is trouwens ook een Hummer geboren laatst.
zo heet onze hond
zo heet onze hond
2lingmama- Zwijger
- Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 04-12-10
Dat is hier echt dood normaal.Vilein schreef:Er komt ineens een rare naam bij op! Vroeger kende ik een meisje en die heette Pytsje. En er was ook een meisje dat Deau Donnee heette en dat geloofde ik nooit. En nog een, een klasgenootje heette B.lanche (meisje).
Gast- Gast
me1987 Vandaag om 12:13
2lingmama schreef:
wat als eerts topic werd geplaats de naam `rijk`is gewoon een oudhollandse naam mijn tante had de vrouwelijke versie `Rijke`. En Rijk net als die van Rijk de Gooyer.
hier wonen twee kindje broertje en zusje die heten Elvis en Tijger. begin er nu wel aan te wennen maar als je ze ziet denk je er toch aan.
die kindjes ken ik ook!!
Tenminste als we over dezelfde hebben...
woon je onder in drenthe. bij de duitse grens? zo jan dan hebben we het over dezelfde
me1987 Vandaag om 12:13
2lingmama schreef:
wat als eerts topic werd geplaats de naam `rijk`is gewoon een oudhollandse naam mijn tante had de vrouwelijke versie `Rijke`. En Rijk net als die van Rijk de Gooyer.
hier wonen twee kindje broertje en zusje die heten Elvis en Tijger. begin er nu wel aan te wennen maar als je ze ziet denk je er toch aan.
die kindjes ken ik ook!!
Tenminste als we over dezelfde hebben...
woon je onder in drenthe. bij de duitse grens? zo jan dan hebben we het over dezelfde
2lingmama- Zwijger
- Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 04-12-10
Ik ken een tweeling en die heten D.ina en M.ina. Niet hele erge namen, maar ik vind het echt verschrikkelijk samen...
Gast- Gast
Dat had ik ook Minella, de stiefbroer en -zus (ook een tweeling) van mijn ex heten S.ander en S.andra. Hoe kom je erbij..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Minella schreef:Ik ken een tweeling en die heten D.ina en M.ina. Niet hele erge namen, maar ik vind het echt verschrikkelijk samen...
Zo ken ik een M.arissa en S.amira, ook tweeling.
A.nuga en S.anuga, broers..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 4 van 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14
Soortgelijke onderwerpen
» Leukste tip die je ooit gehoord hebt...
» Ooit gehoord van monolid eye?
» Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!
» Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?
» De meest rare, vreemde kindernamen ooit!
» Ooit gehoord van monolid eye?
» Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!
» Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?
» De meest rare, vreemde kindernamen ooit!
Pagina 4 van 14
Permissies van dit forum: