Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...

+85
RYW
Thary
pantuf
miss piggy
yes1984
_Femme
Jmdb
Filoria
ekiaam87
Annemie
pitbullgup
Sarah1985
-Ieniemienie-
Angela_1986
Jerry
maiadebij
Olijfje
Mamasapje
Pomodori
_Lacey_
Cato
Annoek
Mysterious
**_pearl_**
Bosjesvrouw
Fayebella
Rovine
Flippin' Bitch
Luthien
Shisha
Minx
Funk
VeryCherry
SarahKey
Highway
NoorA
mickey
Aimee
Cherique
xxjojootjexx
Engeltje23
Tinkie
Darius
Fiebje
Summerlovin
Beachgirl
smooch
Zininzon
Ugly Betty
Lejow
Merai
Blond
nic_nac
Rumble
moeke
Nana
chipa
Flemy
Roxi3
Inge
Ambivalence
me1987
minoessepoes
Caroow
Guus
Catwoman79
Jeanette
sheila123
Phileine
Sterre
MamaCa
SparklingEyes
Parisienne
Huppekee
Dora
nina
2lingmama
PapillonRose
Zwerver
Mamsie
Toet
Susan
Makamba
Fiwen
JD
89 plaatsers

Pagina 2 van 14 Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord... - Pagina 2 Empty Re: gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...

Bericht  Mamsie ma 3 jan 2011 - 10:58

_Donnaa schreef:
Fiwen schreef:
En ik heb een gyneacoloog een keer horen vertellen dat hij een Sidney op de wereld geholpen had... Op zich geen rare naam, maar toen bij vroeg hoe ze het precies gespelt wilde hebben was het antwoord: "zoals de hoofdstad van Amerika" :shock:
En dan ook nog denken dat het echt een hoofdstad is, ofniet? :P

Het is namelijk ook niet de hoofdstad van Australië

Idd het is helemaal geen hoofdstad.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord... - Pagina 2 Empty Re: gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...

Bericht  JD ma 3 jan 2011 - 11:34

Mamsie schreef:
Smikkell schreef:Rotonde

Die is vast verwekt op de dorps Rotonde.

hmm....en als ze dan de volgende keer gewoon seks in de slaapkamer hebben....gaat t kindje dan "slaapkamer" heten? of bedroom? o o o....vind dit soort dingen wel weer zielig hoor, die kindjes gaan toch gepest worden later....?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 11:35

Als die kindjes maar liefde krijgen en optijd hun fles...

Gast
Gast

Bericht  Zwerver ma 3 jan 2011 - 11:36

Mijn eigen naam heb ik zelf nog nooit gehoord. Wel andere varianten ervan. Maar je schrijft het nooit hetzelfde. Ik weet dat er één meisje is op hyves met dezelfde naam als ik
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  PapillonRose ma 3 jan 2011 - 11:47

Ik vind dat ik mijn dochtertje vrij aparte namen gegeven heb, wel in positieve zin natuurlijk Laughing

Haar roepnaam is A.my (dat komt nog aardig vaak voor), maar officieël is haar eerste naam A.maryllis I love you Volgens de namendatabank van het Meertens Instituut heten er slecht ruim 30 mensen in NL zo, dus niet echt een vaak voorkomende naam.

Hoor wel soms van mensen dat ze het goed vinden dat haar roepnaam anders is, omdat ze de officiële naam als roepnaam een beetje te apart vinden.. Ach, het blijft een kwestie van smaak natuurlijk.

Maar wat een namen lees ik hier zeg! Als ik bijvoorbeeld zelf het meisje was dat 'rotonde' heet, dan zou ik zodra dat kan mijn naam laten veranderen. Zelfs al kost dat aardig wat geld, ik zou het zo snel mogelijk laten doen Laughing Trouwens, is het niet zo dat als je je kindje aangeeft dat ze dan bij de burgerlijke stand moeilijk kunnen doen over de naam? Als hij te vreemd is mag hij toch geweigerd worden? Vind Rotonde en Diaré toch wel te vreemd hoor, ook al heeft elke ouder het recht om zelf de namen te kiezen vind ik dat je toch ook wel rekening moet houden met het kind.. Poeh, wat ben ik dan blij dat mijn ouders me niet zo'n naam gegeven hebben!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 11:57

Jottum voor een jongen.. Neutral

Gast
Gast

Bericht  2lingmama ma 3 jan 2011 - 20:00

wat als eerts topic werd geplaats de naam `rijk`is gewoon een oudhollandse naam mijn tante had de vrouwelijke versie `Rijke`. En Rijk net als die van Rijk de Gooyer.
hier wonen twee kindje broertje en zusje die heten Elvis en Tijger. begin er nu wel aan te wennen maar als je ze ziet denk je er toch aan.

2lingmama
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 20:25

Echt degene die ik heb "gehoord" (via via) was Bethmy (juist, spreek je ongeveer uit als: befmy).

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 20:30

Mbo voor een jongen...spreek uit als Imbo.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 20:40

Die namen......verschrikkelijk. Ik weet ook echt zeker dat als ik de moeder van die rotonde tegen zou komen ik er wat van zou zeggen. Dat mens spoort toch gewoon niet, of wel?

Verder zitten er bij Tygo op school ook wel kinderen met wat ik vreselijk apart en lelijk vind. Bengt, Dario, Qerijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 21:02

Ik vind Rijk leuk! Maar dan misschien als Reik..
Ik vind de raarste naam ever: Peer. Als de vrucht Peer.. schijnt een hele oude hollandse naam te zijn maar ik moest wel even 3x knipperen..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 21:04

CKC schreef:Ik vind Rijk leuk! Maar dan misschien als Reik..
Ik vind de raarste naam ever: Peer. Als de vrucht Peer.. schijnt een hele oude hollandse naam te zijn maar ik moest wel even 3x knipperen..

Ja klopt, dat komt van Peter smile In brabant hoor je het vooral vaak volgens mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 21:07

Darcy schreef:

Ja klopt, dat komt van Peter smile In brabant hoor je het vooral vaak volgens mij.

Maar het kindje woont bij mij in de buurt.....
Pff.. ging die eikel van een man ook nog stomme grapjes maken, en ze kregen nog een dochtertje, Perzik.. Lul is het ook soms.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 21:09

CKC schreef:
Darcy schreef:

Maar het kindje woont bij mij in de buurt.....
Pff.. ging die eikel van een man ook nog stomme grapjes maken, en ze kregen nog een dochtertje, Perzik.. Lul is het ook soms.

Ik zeg ook niet dat het niet voorkomt buiten brabant Wink Ik zei "vooral" :P

Gast
Gast

Bericht  nina ma 3 jan 2011 - 21:15

_Donnaa schreef:
Fiwen schreef:
En ik heb een gyneacoloog een keer horen vertellen dat hij een Sidney op de wereld geholpen had... Op zich geen rare naam, maar toen bij vroeg hoe ze het precies gespelt wilde hebben was het antwoord: "zoals de hoofdstad van Amerika" :shock:
En dan ook nog denken dat het echt een hoofdstad is, ofniet? :P

Het is namelijk ook niet de hoofdstad van Australië
Dat wilde ik net zeggen ja....
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nina ma 3 jan 2011 - 21:16

Ik hoorde laatst de naam M.exz, dat vond ik ook vergezocht en geen idee hoe je het uitspreekt.
Mex is nog wel ok, maar die 'z' begrijp ik niet zo goed..
Maar inderdaad.. niet zo zielig als sommige eerder genoemde namen..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Dora ma 3 jan 2011 - 21:39

Of je zoon Devil noemen en je dochter Angel....
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Huppekee ma 3 jan 2011 - 21:39

A.nne-titia
D.iamantixia

verder kom ik met mijn stages ook een heleboel 'vreemde' namen tegen
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344

Bericht  Parisienne ma 3 jan 2011 - 21:41

Lieskuh schreef:Die namen......verschrikkelijk. Ik weet ook echt zeker dat als ik de moeder van die rotonde tegen zou komen ik er wat van zou zeggen. Dat mens spoort toch gewoon niet, of wel?

Verder zitten er bij Tygo op school ook wel kinderen met wat ik vreselijk apart en lelijk vind. Bengt, Dario, Qerijn.

Wat een vreselijke namen inderdaad.. alleen 'Dario' is in mijn ogen normaal. Mijn eerste schoolvriendje uit groep 3 t/m 6 heette zo. Heb het even opgezocht maar ik zie dat hij inderdaad maar heel weinig voorkomt. Ik vond het altijd wel een 'normale' naam, ondanks dat ik het nooit eerder gehoord had. Nu blijkt dat hij toch vrij apart is. Grappig!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  SparklingEyes ma 3 jan 2011 - 21:42

S.n.o.w.
Das dan voornaam.. Kind was ook altijd in 't wit en zilver gekleed, super blond haar...
zal de achternaam er nu maar even niet bij zetten... dan lig je helemaal dubbel. Ik dacht echt dat mijn baas een geintje maakte toen ik het intakeformulier kreeg..
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 21:43

Ik blijf bij Kinky..

Gast
Gast

Bericht  Makamba ma 3 jan 2011 - 21:44

Arden schreef:Stoffelina vind ik ook heel zielig! Serieus geboren vorig jaar...

Dat is inderdaad zielig.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  MamaCa ma 3 jan 2011 - 22:07

Zulke aparte namen heb ik echt nog nooit gehoord!!!! die ouders sporen allemaal echt niet, hoe kun je je kind zoiets aandoen? ik had er heel veel geld voor over gehad om dan mn naam te veranderen. Zo wil je toch niet heten.. ik was dan ook best boos geweest denk ik op mn ouders.
ik vind namen als pip en boet al best raar, maar met de rest vergeleken valt dat dan dus nog wel mee..smile
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 22:26

De kinderen van mijn oude stage heetten:

Kik,Pit, Dot & Storm

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 22:30

B.inx, L.ente (ze is in de winter geboren), B.oet, B.uys (2 broertjes)

Storm vind ik zelf echt een hele leuke naam!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 14 Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: