gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...
+85
RYW
Thary
pantuf
miss piggy
yes1984
_Femme
Jmdb
Filoria
ekiaam87
Annemie
pitbullgup
Sarah1985
-Ieniemienie-
Angela_1986
Jerry
maiadebij
Olijfje
Mamasapje
Pomodori
_Lacey_
Cato
Annoek
Mysterious
**_pearl_**
Bosjesvrouw
Fayebella
Rovine
Flippin' Bitch
Luthien
Shisha
Minx
Funk
VeryCherry
SarahKey
Highway
NoorA
mickey
Aimee
Cherique
xxjojootjexx
Engeltje23
Tinkie
Darius
Fiebje
Summerlovin
Beachgirl
smooch
Zininzon
Ugly Betty
Lejow
Merai
Blond
nic_nac
Rumble
moeke
Nana
chipa
Flemy
Roxi3
Inge
Ambivalence
me1987
minoessepoes
Caroow
Guus
Catwoman79
Jeanette
sheila123
Phileine
Sterre
MamaCa
SparklingEyes
Parisienne
Huppekee
Dora
nina
2lingmama
PapillonRose
Zwerver
Mamsie
Toet
Susan
Makamba
Fiwen
JD
89 plaatsers
Pagina 8 van 14
Pagina 8 van 14 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14
Re: gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...
@ Smikkel: de naam L.eon is geen vreemde naam inderdaad. Dit was meer een reactie op Dijn, n.a.v. de naam die zij gepost had.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ken een broer en zus Herma en Herman.
Ook lichtelijk inspiratieloos..
Ook lichtelijk inspiratieloos..
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Mijn opa heet B.ralt hoor je ook niet vaak.
Verder heb ik nog heel wat bijzondere namen gehoord. Precious uitgesproken als prie-sie-us. kyamo, Ferron (deed me denken aan ijzer)
Verder heb ik nog heel wat bijzondere namen gehoord. Precious uitgesproken als prie-sie-us. kyamo, Ferron (deed me denken aan ijzer)
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Lilith schreef:Ik vind Peer en Ot echt doodnormale namen. Ik ken ook nog een Pier.toetje_ schreef:minoessepoes schreef:
Persoonlijk vind ik hele gewone namen op een aparte manier geschreven ook stom, ik krijg altijd het idee dat de ouders niet origineel waren maar er wel wat aparts van wilde maken, het kind zit dan met het gezeur omdat je altijd je naam moet spellen en mensen moet verbeteren die het oplezen. En dan doel ik dus op Yann ipv Jan, Steyn ipv stijn en Teis ipv Thijs. Het klinkt toch hetzelfde dus wat is er leuk aan om het anders te schrijven, lijkt me echt alleen maar irritant.
Dat vind ik ook stom ja, met Yann stipt op nummer 1.
Ik ken trouwens ook iemand die Peer heet, ik las die reactie net en ik dacht wat een stomme naaam! Zo noem je je kind toch niet.
Totdat ik me bedacht dat ik dus ook iemand ken die zo heet, officieel peter maar hij word al z'n hele leven peer genoemd. Hij is 50 en ik vind het eigelijk heel normaal.
Ik ken ook een kindje en dat heet Ot.
Dat kan, ik vind wel meer namen in dit topic normaal, die een ander gek/grappig vind.
Ik ken ook twee broers die Jilke & Hilke heten, je hoort dus bijna geen verschil.
En ik ken ook een meisje dat g.euneviève heet. De bedoeling was geunevè, spreek uit als: zjunève.
Maar papa wist niet hoe hij het moest spellen, dus werd het zjeuneviejeve.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik hoorde gister de naam Jupiter en de naam pippa, maar dat paste echt bij dat meisje.
Laatst aangepast door Anousch op wo 5 jan 2011 - 0:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
je schreef: Die eerste naam ken ik ook een kindje. Hij is afgelopen weekend 4 geworden... Ik vind het een ouderwetse naam, totaal niet mijn smaak ook. En daarna zei je dat je het had over Léon. Dus niet over de combinatie van Dijn. je hebt het over een enkel kindje dat Lèon heet en 4 is geworden.mickey schreef:@ Smikkel: de naam L.eon is geen vreemde naam inderdaad. Dit was meer een reactie op Dijn, n.a.v. de naam die zij gepost had.
Gast- Gast
Schiet me net te binnen dat er op de basisschool vroeger een jongetje rondliep dat Gaylord heette...Dat is ook onduit zielig gewoon!
Gast- Gast
Maar wat is er anders aan namen van een kdv opnoemen of van mensen die je kent? Dat is toch hetzelfde?Maple schreef:Kom ik weer door de bocht hoor, maar ik werk ook in de kinderopvang en ik vind eigenlijk dat PM-ers over dat kleine stukje professionaliteit moeten beschikken om namen van kinderen die ze in hun werk tegenkomen, niet op internet af te gaan kraken. Wat je met je collega's doet, moet je zelf weten, maar ik zou het niet kunnen waarderen als ik de moeder van Angie, Mijntje of Ricus was en ik zie aan de combinatie van namen dat een PM-er van het dagverblijf waar mijn kind zit, zich negatief uitlaat over de naam van mijn kind. Ik geloof dat ik dan toch snel was gaan klagen bij de leidinggevende.mickey schreef:V.enity
A.ngie
M.arius
M.ijntje
R.icus
M.uriel
Ach... ik werk in de kinderopvang... Kan wel uren doorgaan
Gast- Gast
Met mensen die je 'kent' heb je geen dienstverband. In dit geval spreek je vanuit je beroep en niet vanuit je zelf. Als jij op straat een ongeluk zie dan kan je daar best over praten. De mensen van de ambulance of de politie, die mogen dat niet. Als jij jouw vriendin verteld dat je een soa hebt en zij gooit dat op het forum, dan is dat heel vervelend, maar niet strafbaar. Als jij langs je huisarts gaat en die gooit het op het forum, dan wel. Je hoort je als werknemer profecioneel op te stellen.
Gast- Gast
Ik ken ook iemand die zo heet, dat is een Antilliaan. Misschien is het door een normale naam? Het klinkt in ieder geval behoorlijk gek._Leaf_ schreef:Schiet me net te binnen dat er op de basisschool vroeger een jongetje rondliep dat Gaylord heette...Dat is ook onduit zielig gewoon!
Verder ben ik echt verbaasd welke gekke namen jullie allemaal voorbij zien komen in je omgeving! Ik kom niet verder dan Splinter of Bloem en dat vind ik persoonlijk ook niet héél erg gek.
Gast- Gast
Ah zo ja, ik snap het.Smikkell schreef:Met mensen die je 'kent' heb je geen dienstverband. In dit geval spreek je vanuit je beroep en niet vanuit je zelf. Als jij op straat een ongeluk zie dan kan je daar best over praten. De mensen van de ambulance of de politie, die mogen dat niet. Als jij jouw vriendin verteld dat je een soa hebt en zij gooit dat op het forum, dan is dat heel vervelend, maar niet strafbaar. Als jij langs je huisarts gaat en die gooit het op het forum, dan wel. Je hoort je als werknemer profecioneel op te stellen.
Gast- Gast
Mijn oma heette H.erseltje... Verder heb ik wel eens U.ivertje gehoord.
En we hadden vroegen een gezin in de buurt en die kinderen hadden namen als O.cean, S.pring, S.unshine, R.ainbow enz. (Ze hebben iets van 15 kinderen maar weet niet alle namen meer)
En we hadden vroegen een gezin in de buurt en die kinderen hadden namen als O.cean, S.pring, S.unshine, R.ainbow enz. (Ze hebben iets van 15 kinderen maar weet niet alle namen meer)
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Dan hebben ze iig steun aan elkaar..
Gast- Gast
Maple schreef:Overigens vind ik Muriël een normale, zelfs leuke naam.
Bij deze naam moet ik denken aan een tekenfilm met een heel raar hondje.. Een beetje een enge tekenfilm.. Dat hondje was altijd bang..
GEVONDEN!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Courage_het_bange_hondje
Gast- Gast
Mijn nichtjes hebben trouwens ook aparte namen maar die ga ik hier maar niet noemen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan hebben ze iig steun aan elkaar..
Gast- Gast
sommige namen zijn wel erg, maar ik denk wel als je veel met iemand met een gekke naam omgaat, dat je het dan normaal gaat vinden.
Ik heb ooit op een geboortekaartje zien staan, Angelina Jolie. En dan met de tekst erbij 'a star is born'. Vond ik wel heel apart.. op zich is Angelina natuurlijk een hele normale naam, maar die combinatie en dan nog die tekst op het kaartje.
Ik heb ooit op een geboortekaartje zien staan, Angelina Jolie. En dan met de tekst erbij 'a star is born'. Vond ik wel heel apart.. op zich is Angelina natuurlijk een hele normale naam, maar die combinatie en dan nog die tekst op het kaartje.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn neefje heeft een aparte maar mooie naam, het past gewoon precies bij hem.
Zijn naam ga ik hier niet neerzetten.
En mijn eigen naam is ook apart, vooral de manier hoe je het schrijft, zo komt mijn naam nergens in de wereld voor. Ook mijn naam zet ik hier niet neer.
Zijn naam ga ik hier niet neerzetten.
En mijn eigen naam is ook apart, vooral de manier hoe je het schrijft, zo komt mijn naam nergens in de wereld voor. Ook mijn naam zet ik hier niet neer.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op wo 5 jan 2011 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat me nog altijd verbaasd: mijn 3 achterneefjes hebben dezelfde namen als 3 van de Backstreetboys, ik heb eigenlijk nooit durven vragen of hun ouders zich daar van bewust waren...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
S.ilver S.unshine.. Best apart ook.. zeker met de oerhollande achternaam die ze heeft..
Gast- Gast
Flippin' Bitch schreef:Wat me nog altijd verbaasd: mijn 3 achterneefjes hebben dezelfde namen als 3 van de Backstreetboys, ik heb eigenlijk nooit durven vragen of hun ouders zich daar van bewust waren...
Laat me raden:
Brian, Kevin en Nick?
Of ... die andere 2 namen? Howie en AJ
Ja joh die namen ken ik nog steeds
Gast- Gast
Ik zag vandaag in een advertentie in de krant de namen van 3 broertjes; Matz, Binck en Boet
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Bij de IKEA werd een keer omgeroepen; "Jonathan, Zilver en Cookie willen opgehaald worden uit Smaland!"
Mijn tante had het eens over een Xyz (uitspreken als ksijs), vond ik best grappig.
Mijn tante had het eens over een Xyz (uitspreken als ksijs), vond ik best grappig.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
CKC schreef:
Ik vind de raarste naam ever: Peer. Als de vrucht Peer.. schijnt een hele oude hollandse naam te zijn maar ik moest wel even 3x knipperen..
Een vriend van mijn neef heet Peer Boonen..... Tja Peer op zich ala. Maar in combinatie met die achternaam
Verder zag ik laatst "Bentley" staan en ik ken een "Okke". Nee dat is toch ook niet mijn ding.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Pagina 8 van 14 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14
Soortgelijke onderwerpen
» Leukste tip die je ooit gehoord hebt...
» Ooit gehoord van monolid eye?
» Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!
» Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?
» De meest rare, vreemde kindernamen ooit!
» Ooit gehoord van monolid eye?
» Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!
» Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?
» De meest rare, vreemde kindernamen ooit!
Pagina 8 van 14
Permissies van dit forum: