gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...
+85
RYW
Thary
pantuf
miss piggy
yes1984
_Femme
Jmdb
Filoria
ekiaam87
Annemie
pitbullgup
Sarah1985
-Ieniemienie-
Angela_1986
Jerry
maiadebij
Olijfje
Mamasapje
Pomodori
_Lacey_
Cato
Annoek
Mysterious
**_pearl_**
Bosjesvrouw
Fayebella
Rovine
Flippin' Bitch
Luthien
Shisha
Minx
Funk
VeryCherry
SarahKey
Highway
NoorA
mickey
Aimee
Cherique
xxjojootjexx
Engeltje23
Tinkie
Darius
Fiebje
Summerlovin
Beachgirl
smooch
Zininzon
Ugly Betty
Lejow
Merai
Blond
nic_nac
Rumble
moeke
Nana
chipa
Flemy
Roxi3
Inge
Ambivalence
me1987
minoessepoes
Caroow
Guus
Catwoman79
Jeanette
sheila123
Phileine
Sterre
MamaCa
SparklingEyes
Parisienne
Huppekee
Dora
nina
2lingmama
PapillonRose
Zwerver
Mamsie
Toet
Susan
Makamba
Fiwen
JD
89 plaatsers
Pagina 7 van 14
Pagina 7 van 14 • 1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14
Re: gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...
In dit geval schrijf je V.enity dus ook nog eens met een e, in plaats van een a.Mimpie schreef:mickey schreef:V.enity
A.ngie
M.arius
M.ijntje
R.icus
M.uriel
Ach... ik werk in de kinderopvang... Kan wel uren doorgaan
Owja idd van die namen zoals Vanity, Charity, Kaghyleighhhhhhh etc etc. En Angel als meisjesnaam vind ik ook verschrikkelijk... (maja gelukkig, smaken verschillen)
Ook nog een 'mooie': D.uri
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Is toch logisch? Net als die Bo-Tsing? Dat is toch gewoon een grap, net als Hoe-Lang is een chinees? Er zijn best gekke namen, maar dingen als 'Usnavy' en andere grappige toestanden zijn meestal niet waar. Net als de 100 Anna Nassen die er rondlopen op deze aardbol....NoorA schreef:Lilith schreef:Bestaat niet. Navy komt heel sporadisch voor, minder dan 5 keer, zowel bij mannen als vrouwen. Maar USnavy, US, of Us-Navy gewoon niet. Onzinverhaal dus.
echt!?! Nouja, nooit gedacht!
Gast- Gast
Lilith: was met een beetje sarcasme, mijn vorige bericht (dat had je wel door toch ?). Ik neem dat soort berichten altijd met een korreltje zout. Snap alleen niet waarom mensen niet zeggen: "heb ooit eens gelezen dat iemand schreef...", maar "ik zag op een geboortekaartje"..
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Oh, ik dacht dat je het meende Ik heb echt wel eens iemand gesproken die er écht écht écht van overtuigd was de de nicht van de buurvrouw echt een leraar had die ooit eens een kind in de klas had die zo heette....NoorA schreef:Lilith: was met een beetje sarcasme, mijn vorige bericht (dat had je wel door toch ?). Ik neem dat soort berichten altijd met een korreltje zout. Snap alleen niet waarom mensen niet zeggen: "heb ooit eens gelezen dat iemand schreef...", maar "ik zag op een geboortekaartje"..
Gast- Gast
Lilith schreef:Oh, ik dacht dat je het meende Ik heb echt wel eens iemand gesproken die er écht écht écht van overtuigd was de de nicht van de buurvrouw echt een leraar had die ooit eens een kind in de klas had die zo heette....NoorA schreef:Lilith: was met een beetje sarcasme, mijn vorige bericht (dat had je wel door toch ?). Ik neem dat soort berichten altijd met een korreltje zout. Snap alleen niet waarom mensen niet zeggen: "heb ooit eens gelezen dat iemand schreef...", maar "ik zag op een geboortekaartje"..
Hahahaha ! Nou, precies! Dat laatste bedoel ik.
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Wat betreft Usnavy..
http://www.stoptbc.nl/page.ocl?mode=&version=&pageid=32
Laatste alinea..
http://www.stoptbc.nl/page.ocl?mode=&version=&pageid=32
Laatste alinea..
Laatst aangepast door Smikkell op di 4 jan 2011 - 11:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Deed zij de bevalling in het buitenland?Fiwen schreef:Een vriendin van mij is (ook) verloskundige en heeft ooit een bevalling begeleid en dat kindje noemde ze Usnavy want dat hadden ze ooit op een boot gezien... Pas bij de overdracht kwamen ze erachter dat het om een boot van de US Navy ging
En ik heb een gyneacoloog een keer horen vertellen dat hij een Sidney op de wereld geholpen had... Op zich geen rare naam, maar toen bij vroeg hoe ze het precies gespelt wilde hebben was het antwoord: "zoals de hoofdstad van Amerika"
Gast- Gast
Lejow schreef:Minella schreef:Ik ken een tweeling en die heten D.ina en M.ina. Niet hele erge namen, maar ik vind het echt verschrikkelijk samen...
Zo ken ik een M.arissa en S.amira, ook tweeling.
A.nuga en S.anuga, broers..
Léon en Noèl.
Gast- Gast
Die eerste naam ken ik ook een kindje. Hij is afgelopen weekend 4 geworden... Ik vind het een ouderwetse naam, totaal niet mijn smaak ook.Dijn82 schreef:Lejow schreef:Minella schreef:Ik ken een tweeling en die heten D.ina en M.ina. Niet hele erge namen, maar ik vind het echt verschrikkelijk samen...
Léon en Noèl.
mickey- Kletskop
Over welke naam heb je het nu??mickey schreef:Die eerste naam ken ik ook een kindje. Hij is afgelopen weekend 4 geworden... Ik vind het een ouderwetse naam, totaal niet mijn smaak ook.Dijn82 schreef:Lejow schreef:Minella schreef:Ik ken een tweeling en die heten D.ina en M.ina. Niet hele erge namen, maar ik vind het echt verschrikkelijk samen...
Léon en Noèl.
Gast- Gast
Eh.. sorry! Is al laatSmikkell schreef:Over welke naam heb je het nu??mickey schreef:Die eerste naam ken ik ook een kindje. Hij is afgelopen weekend 4 geworden... Ik vind het een ouderwetse naam, totaal niet mijn smaak ook.Dijn82 schreef:Lejow schreef:Minella schreef:Ik ken een tweeling en die heten D.ina en M.ina. Niet hele erge namen, maar ik vind het echt verschrikkelijk samen...
Léon en Noèl.
Die eerste naam van Dijn, L.eon dus.
mickey- Kletskop
Daarom. De naam zelf is niet raar. De combinatie maakte dat het 'raar' was.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Smikkell op di 4 jan 2011 - 12:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Broertjes; Ar.no & Ro.an
Lekker husselen met letters..
Oh en opzich vind ik het nog wel grappig, net als die tweelingcombi.. Ik zie er wel humor in..
Maar als je dan die ouders ziet, echt dodelijk saaie types, dan bedenk ik me altijd dat het vast niet uit humor voortgekomen is.
Lekker husselen met letters..
Oh en opzich vind ik het nog wel grappig, net als die tweelingcombi.. Ik zie er wel humor in..
Maar als je dan die ouders ziet, echt dodelijk saaie types, dan bedenk ik me altijd dat het vast niet uit humor voortgekomen is.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:
Léon en Noèl.
Haha, wij hadden eerst A.ron en N.ora voor de kinderen, waren we echt 2 maanden lang van overtuigd. En toen pas ontdekte ik dat het dus het omgekeerde van elkaar is. Gelukkig nog net op tijd (2 weken voor de bevalling). Echt ontzettend stom.
Gast- Gast
Hahaha, er zijn nog meer variaties op.. Die mensen uit m`n post hadden nog twee kids moeten nemen..Coco schreef:Dijn82 schreef:
Léon en Noèl.
Haha, wij hadden eerst A.ron en N.ora voor de kinderen, waren we echt 2 maanden lang van overtuigd. En toen pas ontdekte ik dat het dus het omgekeerde van elkaar is. Gelukkig nog net op tijd (2 weken voor de bevalling). Echt ontzettend stom.
Gast- Gast
Ergens ooit gelezen over een tweeling die geboren was: Maxx en Xxam.
Niet een hele gekke naam maar hij werd gek door de uitspraak: Kledders. Ik had vroeger een vriendinnetje Kledders, zo noemde iedereen haar, ook haar ouders (Kleeeeedurhss)
Jaren later bleek dit Gladys te moeten voorstellen, zo schreef je het gelukkig ook maar de ouders konden het zelf niet zeggen
Niet een hele gekke naam maar hij werd gek door de uitspraak: Kledders. Ik had vroeger een vriendinnetje Kledders, zo noemde iedereen haar, ook haar ouders (Kleeeeedurhss)
Jaren later bleek dit Gladys te moeten voorstellen, zo schreef je het gelukkig ook maar de ouders konden het zelf niet zeggen
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Kom ik weer door de bocht hoor, maar ik werk ook in de kinderopvang en ik vind eigenlijk dat PM-ers over dat kleine stukje professionaliteit moeten beschikken om namen van kinderen die ze in hun werk tegenkomen, niet op internet af te gaan kraken. Wat je met je collega's doet, moet je zelf weten, maar ik zou het niet kunnen waarderen als ik de moeder van Angie, Mijntje of Ricus was en ik zie aan de combinatie van namen dat een PM-er van het dagverblijf waar mijn kind zit, zich negatief uitlaat over de naam van mijn kind. Ik geloof dat ik dan toch snel was gaan klagen bij de leidinggevende.mickey schreef:V.enity
A.ngie
M.arius
M.ijntje
R.icus
M.uriel
Gast- Gast
Overigens vind ik Muriël een normale, zelfs leuke naam.
Gast- Gast
Maple schreef:Kom ik weer door de bocht hoor, maar ik werk ook in de kinderopvang en ik vind eigenlijk dat PM-ers over dat kleine stukje professionaliteit moeten beschikken om namen van kinderen die ze in hun werk tegenkomen, niet op internet af te gaan kraken. Wat je met je collega's doet, moet je zelf weten, maar ik zou het niet kunnen waarderen als ik de moeder van Angie, Mijntje of Ricus was en ik zie aan de combinatie van namen dat een PM-er van het dagverblijf waar mijn kind zit, zich negatief uitlaat over de naam van mijn kind. Ik geloof dat ik dan toch snel was gaan klagen bij de leidinggevende.mickey schreef:V.enity
A.ngie
M.arius
M.ijntje
R.icus
M.uriel
Hier ben ik het ook mee eens. Dat hoort gewoon niet. Is niet professioneel om namen op te noemen van je werk.
Ik las eens op een ander forum de naam Bommel. Ik schoot zo in de lach. Arm kind.
Maar aan de meeste rare namen raak je aan gewend. En 9 van de 10 keer past de naam ook echt bij het kind. Is maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak namen hebben anders heten we allemaal Sophie, Emma, Esmee, Daan, Tim, Lucas of Ruben.
Maar aan de meeste rare namen raak je aan gewend. En 9 van de 10 keer past de naam ook echt bij het kind. Is maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak namen hebben anders heten we allemaal Sophie, Emma, Esmee, Daan, Tim, Lucas of Ruben.
Een vriend van mijn schoonouders is de helft van een tweeling, hij heet Donald en zijn broer Ronald. Er gaat het verhaal de ronde dat hun moeder aan het bevallen was, geen namen wist en naar buiten keek en toen Ronald McDonald op een bord zag staan, maar dat geloof ik domweg niet. Zij wonen overigens in Amerika.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Maple schreef:Kom ik weer door de bocht hoor, maar ik werk ook in de kinderopvang en ik vind eigenlijk dat PM-ers over dat kleine stukje professionaliteit moeten beschikken om namen van kinderen die ze in hun werk tegenkomen, niet op internet af te gaan kraken. Wat je met je collega's doet, moet je zelf weten, maar ik zou het niet kunnen waarderen als ik de moeder van Angie, Mijntje of Ricus was en ik zie aan de combinatie van namen dat een PM-er van het dagverblijf waar mijn kind zit, zich negatief uitlaat over de naam van mijn kind. Ik geloof dat ik dan toch snel was gaan klagen bij de leidinggevende.mickey schreef:V.enity
A.ngie
M.arius
M.ijntje
R.icus
M.uriel
Op zich ben ik het wel met je eens. Maar dit zijn namen die ik in de loop der jaren heb gehoord in stages en dergelijke. Dit zijn geen kinderen die ik nu in mijn werk heb. Ik heb de puntjes er wel tussen gezet i.v.m. de herkenbaarheid, maar dit betekend niet dat ik de kinderen nu in mijn werk heb.
Desalniettemin begrijp ik je punt wel hoor.
mickey- Kletskop
Pagina 7 van 14 • 1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14
Soortgelijke onderwerpen
» Leukste tip die je ooit gehoord hebt...
» Ooit gehoord van monolid eye?
» Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!
» Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?
» De meest rare, vreemde kindernamen ooit!
» Ooit gehoord van monolid eye?
» Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!
» Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?
» De meest rare, vreemde kindernamen ooit!
Pagina 7 van 14
Permissies van dit forum: