gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...
+85
RYW
Thary
pantuf
miss piggy
yes1984
_Femme
Jmdb
Filoria
ekiaam87
Annemie
pitbullgup
Sarah1985
-Ieniemienie-
Angela_1986
Jerry
maiadebij
Olijfje
Mamasapje
Pomodori
_Lacey_
Cato
Annoek
Mysterious
**_pearl_**
Bosjesvrouw
Fayebella
Rovine
Flippin' Bitch
Luthien
Shisha
Minx
Funk
VeryCherry
SarahKey
Highway
NoorA
mickey
Aimee
Cherique
xxjojootjexx
Engeltje23
Tinkie
Darius
Fiebje
Summerlovin
Beachgirl
smooch
Zininzon
Ugly Betty
Lejow
Merai
Blond
nic_nac
Rumble
moeke
Nana
chipa
Flemy
Roxi3
Inge
Ambivalence
me1987
minoessepoes
Caroow
Guus
Catwoman79
Jeanette
sheila123
Phileine
Sterre
MamaCa
SparklingEyes
Parisienne
Huppekee
Dora
nina
2lingmama
PapillonRose
Zwerver
Mamsie
Toet
Susan
Makamba
Fiwen
JD
89 plaatsers
Pagina 6 van 14
Pagina 6 van 14 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14
Re: gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...
Ik ken wel iemand die heet Bernice en dat vind ik dan wel weer leuk. Berenice niet._Chance schreef:Mamsie schreef:OOhja ik heb bij een Berenice in de klas gezeten. Je denk je zegt Bernies maar nee hoor je zei Bereniese ( beren niezen )
Ik heb tijdens mijn stage ook een B.erenice in de klas gehad, maar zij kwam uit Mexico.
Gast- Gast
Iemand in mijn familie heet Arend Barend en zijn broer heet Barend Arend. Arend wordt in het dagelijks leven wel anders genoemd trouwens.
Ik heb een voornamenboek waarin de naam Windekind staat, vind ik ook vrij raar.
Phileine voor een meisje vind ik ook echt niet mooi omdat het is afgeleid van vilein. Heb vaak het idee dat mensen daar niet zo over nadenken.
Ik heb een voornamenboek waarin de naam Windekind staat, vind ik ook vrij raar.
Phileine voor een meisje vind ik ook echt niet mooi omdat het is afgeleid van vilein. Heb vaak het idee dat mensen daar niet zo over nadenken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dat vind ik inderdaad ook van Phileine, Susan. Ik vind Philline dan wel weer leuk, dat ligt in het verlengde maar is toch niet echt zichtbaar van "vilein" afkomstig.
Gast- Gast
Bij mij op yoga kwam eens iemand binnen die zichzelf voorstelde als Mercedes. Dat vond ik ook een beetje raar. (al is deze naam wel wat meer ingeburgerd, heb ik het idee).
Ik heb een tijdje geleden gedroomd dat mijn man een zusje voor Lauren.s per se Laura wilde noemen. Nachtmerrie!
(gelukkig krijgt ie een broertje!)
Ik heb een tijdje geleden gedroomd dat mijn man een zusje voor Lauren.s per se Laura wilde noemen. Nachtmerrie!
(gelukkig krijgt ie een broertje!)
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Minella schreef:Ik ken een tweeling en die heten D.ina en M.ina. Niet hele erge namen, maar ik vind het echt verschrikkelijk samen...
Hier stond laatst in de krant bij de geboorte advertenties: L.ina en M.ina.
Tinkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 113
Maple schreef:Ik lees hier 'Beer' en ik moet gelijk aan Sensual denken.
Myrdynn zag ik ook voorbij komen, jammer dat Horus er niet meer is, haar M.irdin vond ik altijd zo'n leuke ventje. 't Is een verbastering van Merlijn, geloof ik.
Horus heeft zich wel aangemeld hier en gereageerd in de topic waarin ik vertelde dat ik Luna in had laten slapen (show je huisdierentopic), alleen onder een andere naam.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hier is pas een babytje geboren die heet F.aelan O.rrick X.idorn
Ofwel: F.ox. Op het geboortekaartje stond: Er zit een jonge Wolf onder een oude eikenboom, welke altijd op zoek is naar de waarheid, zijn naam is FOX, want:
F: jonge wolf
O: oude eik
X: waarheidzoeker
Dit vond ik vrij bijzonder
Ofwel: F.ox. Op het geboortekaartje stond: Er zit een jonge Wolf onder een oude eikenboom, welke altijd op zoek is naar de waarheid, zijn naam is FOX, want:
F: jonge wolf
O: oude eik
X: waarheidzoeker
Dit vond ik vrij bijzonder
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Laatst gehoord: een chinees babytje heet: Bo Tsing.. Maar als je het aan elkaar plakt: Botsing!
En Rocky en Rambo hoorde ik laatst... Waarom doe je zoiets?
En Rocky en Rambo hoorde ik laatst... Waarom doe je zoiets?
Engeltje23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 28
Punten : 30
Registratiedatum : 28-11-10
Engeltje23 schreef:Laatst gehoord: een chinees babytje heet: Bo Tsing.. Maar als je het aan elkaar plakt: Botsing!
Gast- Gast
Oh en Knox vind ik ook niks
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Storm schreef:Ik vind Wolf, Storm en Rijk wel hele leuke namen, haha.
De ergste naam die ik ben tegengekomen was toch wel King, voor een jongetje, want als de juffrouw hem terecht wees zou hij nog steeds boven haar staan omdat hij King heet....mjuist.
Zo ken ik een Princess... als je die roept lijkt het of ze heel wat meer is dan een meisje van 3 jaar
Gast- Gast
Als ze die nou allebei aksel genoemt hadden, had je een dubbele aksel:P (als in een of andere sprong met kunst-schaatsen) :-)Mila schreef:een tweeling die Akel en Aksel heet
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Bink vind ik een ontzettend leuke naam, maar dat is echt een naam die bij het kind moet passen. Dan moet je ook echt de mazzel hebben een stoer jochie te krijgen. Ik ken een paar Binkjes en dat zijn allemaal ook echt Binkies, haha. Maar Bink voor een lulletje lampekatoen vind ik weer niets, ik vind het dus wel een risicovolle naam.Zininzon schreef: Verder vind ik Bink en Boy stom. Hetzelfde als namen met een verkleining: Loesje, Teuntje, Tommie... Als die nou eens heel groot worden dan?
Qua verkleinnamen ben ik het op zich wel met je eens, maar er zijn wel uitzonderingen. Zoals Guusje bijvoorbeeld (Guus is een jongensnaam en Guusje gewoon echt een meisjesnaam). Verder heb ik vroeger bij een Nicky en een Tommy in de klas gezeten, maar die heten nu gewoon Nick en Tom.
Bij de naam Ben(jamin) vind ik het altijd vreemd als ik er ineens achter kom dat hij nog jongere broertjes of zusjes blijkt te hebben. Op de één of andere manier vind ik, áls je dan voor de naam Benjamin kiest, dat die naam dan ook echt bedoeld is voor de Benjamin van het gezin, de jonsgte dus.
Laatst aangepast door Maple op di 4 jan 2011 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik kende een S.ipp (meisje) en T.rom (haar broertje). Lente vind ik een leuke naam juist, zo heet t zusje van mijn vriend ook.
Gast- Gast
Disney, Pieternel, Maddox, Anmy (klinkt als Enemy)
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Pritt schreef:B.inx, L.ente (ze is in de winter geboren), B.oet, B.uys (2 broertjes)
Storm vind ik zelf echt een hele leuke naam!
Ik 'ken' iemand van vroeger en die had een kindje Boet en toen ik haar voor het laatst zag was ze zwanger. Zal me niets verbazen als ze dat kindje Buys heeft genoemd Begint de naam van hun moeder met een S?
Ik vind zelf Nova echt een hele leuke meisjesnaam. Maar door het Nova College vind ik het toch ook wel een beetje raar om je kindje zo te noemen (misschien dat ik me eroverheen kan zetten hoor, want hij staat wel in mijn top3 meisjesnamen)
Ook zat er bij mij iemand in de klas die Diamantixa heette, en een Ngudju(dat was wel altijd grappig als je een nieuwe leerkracht had, die weer een poging deed tot uitspreken)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Minneke schreef:Mimpie schreef:Het toppunt van hoe kom je er bij: Sensysilver (Voor een meisje)
Itse (jongen, echt een friese naam)
Tije (ook fries voor een jongen)
Myrdynn (een jongen)
Jonnie (meisje)
Vrouwke (meisje)
Esta (meisje)
Pippi (meisje)
En een tweeling Floortje en Noortje vind ik ook niet echt om te juichen.
Niks mis mee hoor
hahah ik gaf jou laatst in een andere topic nog een compliment over de naam van je zoontje...dat ik m zoooooooooooo leuk vond! maar dat is met een H ertussen toch? ik vind m leuk!
ik vind "Teil" altijd zo gek....met een IJ gaat het wel, maar met EI doet me denken aan een afwasteiltje....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
ik ken een gezin, die hadden al een jongetje "Boy" .... op zich niks mis mee...
maar nu is er een meisje bij gekomen....en die heet...."Joy"....dus boy&joy....zo fout....
en ik kende een tweeling "Fun&Joy"
maar nu is er een meisje bij gekomen....en die heet...."Joy"....dus boy&joy....zo fout....
en ik kende een tweeling "Fun&Joy"
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Dat van USNavy, dat geloof ik domweg niet. Op élk forum of elk gesprek over rare namen komt die naam voorbij. Er moeten immiddels zo'n 100 kinderen rondlopen die USNavy heten. En ik ga het nú opzoeken op de voornamenbank van SVB. Ik ben zo terug met het resultaat
En dat FOX verhaal van 'jonge wolf'. Heel grappig, helemaal gezien het feit dat FOX geen wolf betekent, maar VOS.
En dat FOX verhaal van 'jonge wolf'. Heel grappig, helemaal gezien het feit dat FOX geen wolf betekent, maar VOS.
Gast- Gast
V.enity
A.ngie
M.arius
M.ijntje
R.icus
M.uriel
Ach... ik werk in de kinderopvang... Kan wel uren doorgaan
A.ngie
M.arius
M.ijntje
R.icus
M.uriel
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Lilith schreef:Dat van USNavy, dat geloof ik domweg niet. Op élk forum of elk gesprek over rare namen komt die naam voorbij. Er moeten immiddels zo'n 100 kinderen rondlopen die USNavy heten. En ik ga het nú opzoeken op de voornamenbank van SVB. Ik ben zo terug met het resultaat
Daar ben ik ook hééél benieuwd naar, want ik heb dit verhaal ook echt al 1000 x gehoord idd.
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Bestaat niet. Navy komt heel sporadisch voor, minder dan 5 keer, zowel bij mannen als vrouwen. Maar USnavy, US, of Us-Navy gewoon niet. Onzinverhaal dus.
Gast- Gast
mickey schreef:V.enity
A.ngie
M.arius
M.ijntje
R.icus
M.uriel
Owja idd van die namen zoals Vanity, Charity, Kaghyleighhhhhhh etc etc. En Angel als meisjesnaam vind ik ook verschrikkelijk... (maja gelukkig, smaken verschillen)
In het overzicht meisjesnamen van 2009 staat: Abigail-Precious Gelukkig maar 1x... arm kind.
Laatst aangepast door Mimpie op di 4 jan 2011 - 10:49; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Lilith schreef:Bestaat niet. Navy komt heel sporadisch voor, minder dan 5 keer, zowel bij mannen als vrouwen. Maar USnavy, US, of Us-Navy gewoon niet. Onzinverhaal dus.
echt!?! Nouja, nooit gedacht!
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ken een tweeling die Hope & Faith heten. (spreek uit op zn engels)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Pagina 6 van 14 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14
Soortgelijke onderwerpen
» Leukste tip die je ooit gehoord hebt...
» Ooit gehoord van monolid eye?
» Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!
» Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?
» De meest rare, vreemde kindernamen ooit!
» Ooit gehoord van monolid eye?
» Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!
» Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?
» De meest rare, vreemde kindernamen ooit!
Pagina 6 van 14
Permissies van dit forum: