Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...

+85
RYW
Thary
pantuf
miss piggy
yes1984
_Femme
Jmdb
Filoria
ekiaam87
Annemie
pitbullgup
Sarah1985
-Ieniemienie-
Angela_1986
Jerry
maiadebij
Olijfje
Mamasapje
Pomodori
_Lacey_
Cato
Annoek
Mysterious
**_pearl_**
Bosjesvrouw
Fayebella
Rovine
Flippin' Bitch
Luthien
Shisha
Minx
Funk
VeryCherry
SarahKey
Highway
NoorA
mickey
Aimee
Cherique
xxjojootjexx
Engeltje23
Tinkie
Darius
Fiebje
Summerlovin
Beachgirl
smooch
Zininzon
Ugly Betty
Lejow
Merai
Blond
nic_nac
Rumble
moeke
Nana
chipa
Flemy
Roxi3
Inge
Ambivalence
me1987
minoessepoes
Caroow
Guus
Catwoman79
Jeanette
sheila123
Phileine
Sterre
MamaCa
SparklingEyes
Parisienne
Huppekee
Dora
nina
2lingmama
PapillonRose
Zwerver
Mamsie
Toet
Susan
Makamba
Fiwen
JD
89 plaatsers

Pagina 10 van 14 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden

gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord... - Pagina 10 Empty Re: gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...

Bericht  Bosjesvrouw vr 7 jan 2011 - 5:34

Hier in de buurt zit een tandarts die heet Tik Tak

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord... - Pagina 10 Empty Re: gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...

Bericht  Cato vr 7 jan 2011 - 6:58

jeej wat een namen allemaal ... ken zelf een dee-jee ( jongen) en een meisje brummeke vind ik persoonlijk erg apart.
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 7:19

Susan schreef:
Lilith schreef:Ik ken wel een dokter Dokter Very Happy

I.C. Notting is echt geweldig Very Happy
Als kind ben ik een keer bij een neuroloog geweest die Arts heette. Mijn ouders en ik vonden het heel raar dat hij steeds zijn telefoon opnam met 'Arts' tot we er dus achterkwamen dat dat zijn naam was.

Whahahaha lig helemaal dubbel hier.

En IC Notting is ook grappig.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 7:53

Annoek schreef:
Susan schreef:
Lilith schreef:
**_pearl_** schreef:2 dorpjes van me vandaan woont een tweeling met de namen PERR en SILL ...........
ja samen persill je weet wel dat wasmiddel
Dat geloof ik niet. Dat is weer zo'n 'twee dorpjes verderop woont de tante van mijn slager en die had een dochter die' verhaal.

En dan zou het Per en Sil zijn, dat klopt namelijk nog wel, dat zijn twee bestaande en best veel voorkomende namen.

Kick is trouwens geen nieuwe naam, maar juist een hele oude.

Ik geloof het ook nooit dat mensen echt een Anna Nas, Bo ter Ham of een een Mien Billekes-Jeuken kennen, het zijn echt van die broodje aap-verhalen die blijkbaar voor sommige mensen net wat leuker zijn als je ze in de eerste persoon vertelt.

Wat wel echt is: een oogarts in Bronovo die I.C. Notting heet, dat vind ik dan wel weer grappig.

Mien billekes-jeucken woont hier in de buurt dus ze heet wel zeker zo Wink
Gek, want daar moeten er toch zeker zo'n 100 van rondlopen. Ik geloof er geen klap van.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 8:08

Ik was laatst in het ziekenhuis en zat in de wachtkamer. Er hing een bordje met de naam van een arts. K. Bouter Laughing
Verder ken ik eigenlijk niemand met een aparte naam. Laatst hoorde ik wel de naam Ziva. Maar die vind ik eigenlijk
wel leuk klinken !

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 7 jan 2011 - 8:46

Razz_ schreef:Ik was laatst in het ziekenhuis en zat in de wachtkamer. Er hing een bordje met de naam van een arts. K. Bouter Laughing
Verder ken ik eigenlijk niemand met een aparte naam. Laatst hoorde ik wel de naam Ziva. Maar die vind ik eigenlijk
wel leuk klinken !

zo ken ik een T. Pol
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Lacey_ vr 7 jan 2011 - 8:51

Ik kwam laatst de naam C.hemistry tegen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 8:52

Door die puntjes weet ik soms niet meer of het om hele namen gaat of om voorletters met achternamen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 8:53

Fairytale schreef:
Razz_ schreef:Ik was laatst in het ziekenhuis en zat in de wachtkamer. Er hing een bordje met de naam van een arts. K. Bouter Laughing
wel leuk klinken !

zo ken ik een T. Pol

Haha nog erger ! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ vr 7 jan 2011 - 8:56

Smikkell schreef:Door die puntjes weet ik soms niet meer of het om hele namen gaat of om voorletters met achternamen.

De naam die ik noemde moet je eigenlijk zonder punt lezen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Susan vr 7 jan 2011 - 8:58

Mien Billekes-Jeuken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Highway vr 7 jan 2011 - 9:10

Lilith schreef:Ik ken wel een dokter Dokter Very Happy

I.C. Notting is echt geweldig Very Happy

zkh in ede? Ik ken hem ook :P

oh ik kende vroeger een kindje genaamd 'Magmoet"
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 9:53

Ik ken een Pup.

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 7 jan 2011 - 9:58

Marin schreef:Ik ken een Pup.

Broers of zussen die Kitten, Lam, Kalf of kuiken heten?
Of zijn ouders fan van bier en hebben ze de B verwisseld met een p?

Ik las net op een ander forum dat er iemand is bevallen van een meisje, genaamd Marin. Moest gelijk aan jou denken smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Pomodori vr 7 jan 2011 - 10:03

Bij een nicht van ons hing eens een geboortekaartje met de naam Dingemans erop. Dat hadden zijn ouders gelezen op een vrachtwagen en gedacht: dat is een leuke naam.
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 10:09

Ik vind Zusje ook niet zo'n geslaagde naam.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 11:59

Lejow schreef:

Ik las net op een ander forum dat er iemand is bevallen van een meisje, genaamd Marin. Moest gelijk aan jou denken smile

Aww wat lief. Die wil ik ook nog steeds heel graag als meisjesnaam. Vind ik zo mooi en stoer.

Gast
Gast

Bericht  nina vr 7 jan 2011 - 12:01

Marin schreef:
Lejow schreef:

Aww wat lief. Die wil ik ook nog steeds heel graag als meisjesnaam. Vind ik zo mooi en stoer.
Bedoel je dat je je kind zo wilt noemen? IK snap de zin niet zo goed: 'Die wil ik ook nog steeds heel graag als meisjesnaam' Of wil je zelf die naam graag?
*misschien doe ik nu wel dom hoor*
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Mamasapje vr 7 jan 2011 - 12:16

2lingmama schreef:wat als eerts topic werd geplaats de naam `rijk`is gewoon een oudhollandse naam mijn tante had de vrouwelijke versie `Rijke`. En Rijk net als die van Rijk de Gooyer.
hier wonen twee kindje broertje en zusje die heten Elvis en Tijger. begin er nu wel aan te wennen maar als je ze ziet denk je er toch aan.

Er werkt bij het IKEA restaurant in Amersfoort ook een Elvis... Het leuke was dat hij onder zijn naamplaatje een tekst had staan met "in opleiding".

Verder qua rare/aparte namen... mijn 2e dochtertje heeft een aparte naam. Komt <5 x voor ( naar ik weet is ze de enige die zo heet met die schrijfwijze in NL)

De namen als Tijger, Rotonde, Diaré etc kunnen echt niet hoor! althans, vind ik!
Die Usnavy, mijn god, hoe dom kan je zijn! Het volgende kind wordt vast ProRail ofzo, hadden ze ergens op een trein gezien!

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661

Bericht  Olijfje vr 7 jan 2011 - 12:51

Ik hoorde laatst dit: Twee mannen stelden zich aan elkaar voor. Stelt de een zich voor als Knap, en daarna de ander als Mooijer. Toen werd die eerste man boos omdat hij dacht dat de ander hem voor de gek hield :P

Ik kwam laatst de naam Jaap Schaap tegen... Daar moest ik ook wel even om lachen hoor!

Die I.C Notting is ook heel goed!
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 20:46

Over domme conversaties gesproken :P Een jongen die ik ken vertelde mij een keer dat hij een Tessel had ontmoet en dat hij daar nogal verbaasd over was. Ja zei ze ik heet echt Tessel, en hoe heet jij dan? Toen zei hij Terschelling en toen zei zij ECHT?? :shock: Ehhhh okee :P

Gast
Gast

Bericht  maiadebij vr 7 jan 2011 - 21:06

Wij hadden een jongen op school die heette "Jarig". Ook leuk als je je voorsteld "hoi ik ben Jarig". Dan wordt je natuurlijk meteen gefeliciteerd.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sheila123 vr 7 jan 2011 - 21:34

maiadebij schreef:Wij hadden een jongen op school die heette "Jarig". Ook leuk als je je voorsteld "hoi ik ben Jarig". Dan wordt je natuurlijk meteen gefeliciteerd.
lol!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Jerry vr 7 jan 2011 - 21:43

maiadebij schreef:Wij hadden een jongen op school die heette "Jarig". Ook leuk als je je voorsteld "hoi ik ben Jarig". Dan wordt je natuurlijk meteen gefeliciteerd.

Ik wilde precies hetzelfde posten..!
(Alleen die jongen bij mij op school heette Jarich, Fries geloof ik...)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 23:25

Er schiet mij nog wat te binnen. Een gynaecoloog waar ik een paar keer onder behandeling ben geweest heet dr. Mijnheer. Wanneer ze zich voorstelt krijg je deze combi: mevrouw Mijnheer. smile ook wel grappig haha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 14 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: