DagCafé
+22
Pompoen
Zininzon
Toet
TNMN
Erin
GreenGrass
ExpressoB
Rovine
Alex
Burn
Stuiterbal
Jordana
Serena
TukTuk
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
Zwerver
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Erg he, Smikk? Ik had op dat moment een groep 3 en wist echt niet hoe ik de dag door moest komen, ik kreeg al bijna een hartstilstand als ik op het schoolplein even dacht 'hee, waar is???' of ik een toiletbezoek lang vond duren. Keihard zitten janken het moment dat alle kindjes naar huis waren. Het idee dat je als juf dat kindje naar binnen hebt laten gaan en hij paar minuten daarna dood is..
Laatst aangepast door Reva op wo 14 dec 2011 - 10:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heftig is het ja. Snap dat je niet gerust was op die dag.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zelda schreef:Ik heb een biecht:
Ik vind echte kerstbomen altijd zo verschrikkelijk lelijk! Alleen al daarom heb ik liever een nepperd
Gelukkig ben ik hierin dan niet de enige! Moet nog steeds een foto maken...
Edit: Hmm... late reactie ook van mij...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Het lijkt me ook een heel goede fijne juf, voor zover ik dat zo kan inschatten!
Inderdaad heftig, Reva. Het gevoel van verantwoordelijkheid wordt op zo'n moment ondraagbaar.
Inderdaad heftig, Reva. Het gevoel van verantwoordelijkheid wordt op zo'n moment ondraagbaar.
Gast- Gast
Hallo allemaal!
Ik ben meteen naar een andere zender gezapt Smikkel... Kan het ook niet aan zien.
Ik ben meteen naar een andere zender gezapt Smikkel... Kan het ook niet aan zien.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Oja en ik proost mee met canei
Zininzon- Ratel
Deze vrouw had duidelijk een band met dit kindje. Ik geloof graag dat je daarna (voorlopig) even afstand houdt.
Gast- Gast
Dictee gemaakt?Zininzon schreef:Hallo allemaal!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dictee gemaakt?Zininzon schreef:Hallo allemaal!
Hoe raad je het? Maar ik stapte pas later in, omdat ik eerst training had. Zin 1 en een deel van zin 2 heb ik daardoor héél snel moeten schrijven (lees: aan het eind las Philip alles nog 1 x voor, toen heb ik meegepend)
Zininzon- Ratel
Wauw, dat ziet er goed uit!
Zininzon- Ratel
Hoe heb je het gemaakt? Ik heb alleen gekeken en me er niet aan gewaagd, best jammer eigenlijk!
Gast- Gast
Ik had 10 fouten
Zininzon- Ratel
Ik lees het inderdaad net in het andere topic. Daar mag je best trots op zijn!Zininzon schreef:Ik had 10 fouten
Wat had je fout? Jip-en-janneketaal had ik sowieso fout als ik mee had gedaan
Gast- Gast
Wow volgens mij kijk i kecht scheel! En maar 1 glaasje op! Misschien had ik moeten luchen en avondeten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik lees het inderdaad net in het andere topic. Daar mag je best trots op zijn!Zininzon schreef:Ik had 10 fouten
Wat had je fout? Jip-en-janneketaal had ik sowieso fout als ik mee had gedaan
Nou, ik had beter gekund eerlijk gezegd. Nu vloog ik er zo gehaast in.
Heb het niet opgeslagen, maar ik had ook jip-en-janneketaal fout en ik was de 1e s in fascistisch vergeten. Veel stomme fouten.
Zininzon- Ratel
Misschien had je dat zeker moeten doen ja!Reva schreef:Wow volgens mij kijk i kecht scheel! En maar 1 glaasje op! Misschien had ik moeten luchen en avondeten.
Ik heb heerlijk zelfgebakken scones op bij Pomoen thuis, bij de openhaard. Mijn pincent nog niet gevonden. Ik word langzaam gek. Morgen maar een ander kopen... wordt een lange dag denk ik. Pincet vinden, boom vinden en fijn haakdraad vinden.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 14 dec 2011 - 11:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha, Smikkel, soms loop je gewoon snel tegen de dingen aan die je nodig hebt.
Bij mij wordt het ook een lange dag, maar dan omdat ik eerst moet werken en daarna kerstborrel van het werk heb... Hoop maar dat het een beetje leuk wordt!
Bij mij wordt het ook een lange dag, maar dan omdat ik eerst moet werken en daarna kerstborrel van het werk heb... Hoop maar dat het een beetje leuk wordt!
Zininzon- Ratel
Met alleen je directe collega's? Heb je er wel zin in of voelt het als een verplichting?Zininzon schreef:Haha, Smikkel, soms loop je gewoon snel tegen de dingen aan die je nodig hebt.
Gast- Gast
Zininzon- Ratel
Wat een raar moment om zoiets de melden. Rare combinatie die niet meehelpt aan de sfeer!
Gast- Gast
Hahaha! Smikkell, nu heb je nog geen kerstboom! Sufhoofd! En Jezus achter de verwarming. Gaat weer lekker. Misschien met je een sjaaltje voor 'm breien zodat ie het wel warm heeft daar achter!
Ik vond het gezellig bij de open haard... Wel jammer is dat mijn oor nu helemaal dicht zit. Niet dat Smikkell daar wat aan kon doen hoor.
Ik vond het gezellig bij de open haard... Wel jammer is dat mijn oor nu helemaal dicht zit. Niet dat Smikkell daar wat aan kon doen hoor.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Smikkell schreef:Wat een raar moment om zoiets de melden. Rare combinatie die niet meehelpt aan de sfeer!
Nee, ik zei tegen mijn manager dat ik het wel een beetje zuur vond voor die 5 mensen die dan aanwezig zijn. Ze gaf aan dat 'ze' er dan nog maar eens over na moesten denken of ze het dan morgen wel gaan vertellen. Maar dan nog zal de sfeer wel vreemd zijn, 1 van die 5 heeft morgen de laatste werkdag al
Zininzon- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: