Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers

Pagina 30 van 32 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Volgende

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Rovine vr 9 maa 2012 - 5:02

Zelda schreef:
Ibbeltje schreef:Gebrokenlijnzaad hebben ze bij de AH van zonnatura.
Weet je ook welk schap? Want ik heb zeker een kwartier bij het biologische schap zitten turen maar echt niets. Heb het zelfs nog een medewerker gevraagd.

Op het C-plein (die bij ons om de hoek;)) staat het in volgens mij de 3e rij, als je naar de kassa's kijkt, vlak bij de kassa dus. Het staat daar achter een pilaar, bij allergie-vrije koekjes enzo. Onderste schap. Gele zak met 400 gram voor 1,89.

Ik heb het boek in november al gereserveerd bij de bibliotheek, maar het is populair schijnbaar.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ibbeltje vr 9 maa 2012 - 5:14

November al Rovine :shock:
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 5:20

Ik vind het fijn om het boek zelf te hebben, om er toch af en toe weer in te kunnen lezen of iets op te zoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Zonnetje vr 9 maa 2012 - 5:36

Ik ben ook weer wat meer dingen uit het boek van Amber in mijn eetpatroon aan het toevoegen. Ik heb eigenlijk twee vragen aan jullie:
- Waar kopen jullie humus? En als ze het in de gewone supermarkt hebben, bij welke etenswaren ligt het dan in de buurt?
- Ik heb de boeken wel gelezen, maar ben even kwijt waar je die lijnzaadolie allemaal bij eet. Waar doen jullie dat doorheen of overheen?

Ik vind het zelf ook fijn om de boeken te hebben, dan kun je ze af en toe even openslaan.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 5:39

zonnetje schreef:Ik ben ook weer wat meer dingen uit het boek van Amber in mijn eetpatroon aan het toevoegen. Ik heb eigenlijk twee vragen aan jullie:
- Waar kopen jullie humus? En als ze het in de gewone supermarkt hebben, bij welke etenswaren ligt het dan in de buurt?
- Ik heb de boeken wel gelezen, maar ben even kwijt waar je die lijnzaadolie allemaal bij eet. Waar doen jullie dat doorheen of overheen?

Ik vind het zelf ook fijn om de boeken te hebben, dan kun je ze af en toe even openslaan.
Hummus koop ik bij de AH. Het ligt bij de smeersels (kipkerrie etc). Daar zitten wel E-nummers in. Ze verkopen het ook bij de groene winkel en je kunt het zelf maken, wat ik ook wel eens doe. Laatste twee opties bevatten geen E-nummers, maar zijn daardoor ook heel beperkt houdbaar uiteraard.

Lijnzaad en lijnzaadolie kan alleen in koude gerechten. Ik doe het door de kwark in de ochtend of door de salade.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ibbeltje vr 9 maa 2012 - 5:40

SMikkell hoe maak jij humus?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 5:42

Ibbeltje schreef:SMikkell hoe maak jij humus?
Kikkererwten, kruiden(komijn, peper, zout), wat olie, pepertje. knoflook, sesampasta.
Soms wat citroen.

Edit: soms die ik er ook tomaat doorheen.
Edit 2: soms doe ik er ook verse kruiden doorheen of cayennepeper i.p.v. vers pepertje. Het is maar net wat er in huis is vaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Lavendel vr 9 maa 2012 - 5:51

Als je een vriend hebt, hoe staat hij in het hele amber eten? Doet hij mee of koken jullie dezelfde maaltijd met 2 soorten pasta etc. ik woon nog niet samen maar denk dat mijn vriend vrij bereid is om met mij mee te eten. Hij houdt gelukkig heel erg van gezond eten is door aanraden van mij ook al gestopt met e nummers eten omdat hij zo vaak buikpijn had. Enige punt van verschil, ik eet veel vega en dat krijg ik er bij hem niet in. Lijkt me vervelend als je vriend er compleet andere eetgewoontjes op nahoudt en zelfs zilvervlies rijst al te veel vind..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ibbeltje vr 9 maa 2012 - 5:56

Ik kook hetzelfde voor mij als voor hem. Ik eet vrijwel geen aardappels of zo maar als hij die wil kan dat en maken we die er bij.


Smikk o toch meer ingredienten als ik dacht Very Happy Ik zal eerst eens een keer proeven of het lekker is die van de winkel
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Caresses vr 9 maa 2012 - 5:58

@Lavendel, ik eet steeds meer volgens Amber en mijn vriend vind het allemaal prima gelukkig. Zolang er maar vlees op het menu staat en het eten verder gezond is, is hij tevreden.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ibbeltje vr 9 maa 2012 - 5:59

hahah Caresses jaa hier ook als er maar vlees bij is Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 6:01

Lavendel schreef:Als je een vriend hebt, hoe staat hij in het hele amber eten? Doet hij mee of koken jullie dezelfde maaltijd met 2 soorten pasta etc. ik woon nog niet samen maar denk dat mijn vriend vrij bereid is om met mij mee te eten. Hij houdt gelukkig heel erg van gezond eten is door aanraden van mij ook al gestopt met e nummers eten omdat hij zo vaak buikpijn had. Enige punt van verschil, ik eet veel vega en dat krijg ik er bij hem niet in. Lijkt me vervelend als je vriend er compleet andere eetgewoontjes op nahoudt en zelfs zilvervlies rijst al te veel vind..
Gelukkig hebben mannen zelf ook handen en kunnen zij ook pannen vasthouden. Ik zie niet in waarom hij geen zilvervliesrijst zou eten en je kan ook Amber eten met (grote) stukken (biologisch) vlees. Ik vind het belangrijk dat mijn partner gezond leeft, zeker nu ik zelf bewuster bezig ben met gezond leven.

Iemand die potten saus leeg eet bij zijn maaltijden en geen enkele vorm van groente blieft zou niet snel mijn partner worden. Hij kan best brood (bruin) eten als ik mijn kwark eet. Avondmaaltijden, daar vind ik mijn weg wel in.

Het vinden van een partner vind ik een grotere uitdaging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ibbeltje vr 9 maa 2012 - 6:04

Oow en hij eet gewoon brood daar waar ik kwark en rijstwafels eet.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Minx vr 9 maa 2012 - 7:16

Mijn vriend eet alles wat ik hem voorzet. Erg makkelijk. Daarbij vind hij er ook erg lekker en wil zelf ook zo gezond mogelijk eten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 7:54

Mijn vriend houdt niet super van gezond maar als ik kook dan eet hij maar wat de pot schaft hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 8:32

Mijn vriend is meer van de witte rijst dan zilvervliesrijst en hij kookt. Maar ik ga hem gewoon vragen dan maar een portie witte rijst en een portie zilvervliesrijst te koken. Hij zal soms ook wel zilvervliesrijst mee-eten, maar hij wisselt graag af met witte rijst.

Wat maken jullie voor dressing voor over de sla? Is olijfolie met balsamicoazijn en een beetje honing amberproof? En hoe lang is die bereide dressing houdbaar in de koelkast?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 8:33

Smikkell schreef:
Zelda schreef:Zo, boodschappen zijn binnen Very Happy heb koolhydraatarm brood, volkoren crackers, noten (amandel,hazelnoot,walnoot), magere yoghurt, roggebrood, biologische rijstwafels, veel groenten (paprika, wortel, etc) en nog wat, dus volgens mij ben ik wel goed op weg Wink

Ik kon alleen NERGENS lijnzaadolie vinden. Niet in het biologische schap, niet in het olijfolie-vak, nergens..
Ik zou kiezen voor gebroken lijnzaadjes. Die zijn vast wel te vinden en die hebben geen smaak. Lijnzaadolie heeft wel een smaak en niet iedereen vindt die lekker. Lijnzaadolie (die ook na opening nog eens heel snel niet meer houdbaar is) heb ik in de groene winkel gehaald. Gebroken lijnzaad in de supermarkt en ook wel eens in de groene winkel. Kost bijna niets!

Vind het echt leuk dat je zo enthousiast bent en ben heel benieuwd hoe je er over een maand instaat.

Lijnzaadolie hielp bij mij ook niet lijnzaadjes wel. Koolhydraatarm brood? Ik zou gewoon lekker zuurdesem halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 8:35

Smikkell schreef:
Lavendel schreef:Als je een vriend hebt, hoe staat hij in het hele amber eten? Doet hij mee of koken jullie dezelfde maaltijd met 2 soorten pasta etc. ik woon nog niet samen maar denk dat mijn vriend vrij bereid is om met mij mee te eten. Hij houdt gelukkig heel erg van gezond eten is door aanraden van mij ook al gestopt met e nummers eten omdat hij zo vaak buikpijn had. Enige punt van verschil, ik eet veel vega en dat krijg ik er bij hem niet in. Lijkt me vervelend als je vriend er compleet andere eetgewoontjes op nahoudt en zelfs zilvervlies rijst al te veel vind..
Gelukkig hebben mannen zelf ook handen en kunnen zij ook pannen vasthouden. Ik zie niet in waarom hij geen zilvervliesrijst zou eten en je kan ook Amber eten met (grote) stukken (biologisch) vlees. Ik vind het belangrijk dat mijn partner gezond leeft, zeker nu ik zelf bewuster bezig ben met gezond leven.

Iemand die potten saus leeg eet bij zijn maaltijden en geen enkele vorm van groente blieft zou niet snel mijn partner worden. Hij kan best brood (bruin) eten als ik mijn kwark eet. Avondmaaltijden, daar vind ik mijn weg wel in.

Het vinden van een partner vind ik een grotere uitdaging.

Mijn vriend heeft er ook geen problemen mee. Eet gewoon zilvervliesrijst en volkoren pasta. Groente eet hij gelukkig altijd al. En hij eet wel gewoon vlees, ik bijna nooit, dus dat is het enige wat ik apart maak, of voor mezelf weg laat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Liz vr 9 maa 2012 - 10:43

Zelda schreef:Zo, boodschappen zijn binnen Very Happy heb koolhydraatarm brood, volkoren crackers, noten (amandel,hazelnoot,walnoot), magere yoghurt, roggebrood, biologische rijstwafels, veel groenten (paprika, wortel, etc) en nog wat, dus volgens mij ben ik wel goed op weg Wink

Ik kon alleen NERGENS lijnzaadolie vinden. Niet in het biologische schap, niet in het olijfolie-vak, nergens..

Lijnzaadolie kocht ik bij de natuurwinkel hier in het dorp, maar ik gebruik tegenwoordig gebroken lijnzaadjes in mn kwark. Die heb ik bij de ah gekocht bij het zonnatura vak maar je hebt ze ook bij de plus, etos oid. Vanwaar koolhydraatarm brood? Ik zou kiezen voor spelt of zuurdesem, en volle yoghurt ipv magere yoghurt. Maar je bent zeker goed op weg smile
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 22:09

Ze hadden op dat moment geen speltbrood of zuurdesem. Ik dacht dat koolhydraatarm dan wel een goed alternatief was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 5:29

Ik geniet even van mijn volkoren speltpasta en dat wilde ik graag met jullie delen drunken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Liz zo 11 maa 2012 - 7:16

Zelda schreef:Ze hadden op dat moment geen speltbrood of zuurdesem. Ik dacht dat koolhydraatarm dan wel een goed alternatief was.

Ik zou dan kiezen voor rijstwafels of roggebrood. Volgens mij is koolhydraatarm brood niet heel gezond (pin me er niet op vast!)
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  bolus26 zo 11 maa 2012 - 7:48

hee



ik kook of bak voor mijn man´bij het avondeten wat extra aardappelsdie ik zelf niet eet en hij eet soms war meet vlees als ik. Ook ontbijt en luncht hij met kaas e.d. wel eet hij mee van speltbrood ,alleen zuurdesem vindt hij niet zo.



Ik heb vanavond aubergine,courget en gelepaprika geroerbakt met een klein beetje kip en rozemarijn aardappeltjes. Was erg lekker en zo klaar!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ibbeltje ma 12 maa 2012 - 0:09

Oh heb nu houmus gehaald bij de AH. Lekker! Al moet ik beetje wennen aan de smaak maar wel lekker. Vind het wel best prijzig. Helaas kon ik bij de Aldi er geen vinden.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Nathalie ma 12 maa 2012 - 1:52

Ibbeltje schreef:Oh heb nu houmus gehaald bij de AH. Lekker! Al moet ik beetje wennen aan de smaak maar wel lekker. Vind het wel best prijzig. Helaas kon ik bij de Aldi er geen vinden.

Aldi heb ik het nog nooit gezien. Lidl heeft het wel maar daar zit veel knoflook in, dus stinkt behoorlijk. Die van de Lidl is ook zonder e-nummers in de Ah hummes zitten wel e-nummers.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 30 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 32 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum