Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers

Pagina 31 van 32 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32  Volgende

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ibbeltje ma 12 maa 2012 - 2:17

Nathalie schreef:
Ibbeltje schreef:Oh heb nu houmus gehaald bij de AH. Lekker! Al moet ik beetje wennen aan de smaak maar wel lekker. Vind het wel best prijzig. Helaas kon ik bij de Aldi er geen vinden.

Aldi heb ik het nog nooit gezien. Lidl heeft het wel maar daar zit veel knoflook in, dus stinkt behoorlijk. Die van de Lidl is ook zonder e-nummers in de Ah hummes zitten wel e-nummers.

Oh dank je voor de tip! Weet jij zo hoeveel die daar kost? En waar hij ergens staat bij welke producten?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Nathalie ma 12 maa 2012 - 4:40

Ibbeltje schreef:
Nathalie schreef:
Ibbeltje schreef:Oh heb nu houmus gehaald bij de AH. Lekker! Al moet ik beetje wennen aan de smaak maar wel lekker. Vind het wel best prijzig. Helaas kon ik bij de Aldi er geen vinden.

Aldi heb ik het nog nooit gezien. Lidl heeft het wel maar daar zit veel knoflook in, dus stinkt behoorlijk. Die van de Lidl is ook zonder e-nummers in de Ah hummes zitten wel e-nummers.

Oh dank je voor de tip! Weet jij zo hoeveel die daar kost? En waar hij ergens staat bij welke producten?

Rond de €2,00 hij is een stuk goedkoper dan de ah en natuurwinkel. Hij ligt bij de emmertjes knoflook olijven en andere tappas.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ibbeltje ma 12 maa 2012 - 5:06

Oh AH was ie 2,09. De gewone. Andere (pikante bijv.) 2,29.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 5:13

Je kunt 't ook zelf maken? Maar die van de Lidl is dus goedkoper én zonder e-nummers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Nathalie ma 12 maa 2012 - 5:40

Ibbeltje schreef:Oh AH was ie 2,09. De gewone. Andere (pikante bijv.) 2,29.

Dacht dat die van de ah €2,99 was dus dan scheeld het niet zoveel.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Bay zo 18 maa 2012 - 0:16

Sinds deze week ook eindelijk het kookboek van Amber. Wat een lekkere recepten staan daarin!

Net de guacamole gemaakt en op roggebrood gedaan. Jammie! Vanavond staat de Aubergine lasanga op het menu!

Welke recepten hebben jullie al gemaakt en was het wat?
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 2:44

Ik heb mijn menu's en boodschappenlijst voor de komende week weer klaar.

Het is even puzzelen, maar zo weet ik wel dat ik voldoende afwisseling heb en de eiwitten overal terugkomen. Op deze manier ben ik ook het minst kwijt met boodschappen omdat ik de producten zo een aantal keer laat terugkomen en aan het eind niets weg hoef te gooien.

Hoe doen jullie dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty ma 19 maa 2012 - 3:51

Zilver* schreef:Sinds deze week ook eindelijk het kookboek van Amber. Wat een lekkere recepten staan daarin!

Net de guacamole gemaakt en op roggebrood gedaan. Jammie! Vanavond staat de Aubergine lasanga op het menu!

Welke recepten hebben jullie al gemaakt en was het wat?


Ik heb de aubergine lasagne al een paar keer gemaakt, vind het erg lekker, alleen vind ik het er niet zo heel lekker uitzien haha!

Ik eet de franse preiquiche regelmatig, makkelijk en lekker. De pittige brocoli met cashewnoten, is ook erg lekker en de groentenkerrie vind ik ook erg lekker.

O en de chocola en de pindakaaskoekjes, lekker hoor!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 4:42

Smikkell schreef:
Lavendel schreef:Als je een vriend hebt, hoe staat hij in het hele amber eten? Doet hij mee of koken jullie dezelfde maaltijd met 2 soorten pasta etc. ik woon nog niet samen maar denk dat mijn vriend vrij bereid is om met mij mee te eten. Hij houdt gelukkig heel erg van gezond eten is door aanraden van mij ook al gestopt met e nummers eten omdat hij zo vaak buikpijn had. Enige punt van verschil, ik eet veel vega en dat krijg ik er bij hem niet in. Lijkt me vervelend als je vriend er compleet andere eetgewoontjes op nahoudt en zelfs zilvervlies rijst al te veel vind..
Gelukkig hebben mannen zelf ook handen en kunnen zij ook pannen vasthouden. Ik zie niet in waarom hij geen zilvervliesrijst zou eten en je kan ook Amber eten met (grote) stukken (biologisch) vlees. Ik vind het belangrijk dat mijn partner gezond leeft, zeker nu ik zelf bewuster bezig ben met gezond leven.

Iemand die potten saus leeg eet bij zijn maaltijden en geen enkele vorm van groente blieft zou niet snel mijn partner worden. Hij kan best brood (bruin) eten als ik mijn kwark eet. Avondmaaltijden, daar vind ik mijn weg wel in.

Het vinden van een partner vind ik een grotere uitdaging.
Haha Smikkell! Dat komt vast wel goed smile.

Mijn vriend eet 's avonds gewoon wat ik maak als ik kook en ik denk dat hij het niet eens merkt of ik volkorenpasta of gewone pasta gebruik. Soms als hij zin heeft in gewone pasta dan maak ik dat voor hem er bij maar eigenlijk doe ik dat op eigen initiatief en vraagt hij er niet om. En als hij een stukje vlees bij zijn eten wil en ik iets anders dan doe ik gewoon 2 verschillende dingen, ik sta toch te koken.. Ik vind niet dat hij dat dan zelf maar moet gaan bakken. Als hij kookt dan maakt hij ook iets anders voor mij als ik daar om vraag. En het is meestal vrij makkelijk om de maaltijd zo te maken dat allebei blij zijn. Maar eigenlijk komt het dus niet vaak voor dat dat nodig is.

Als hij brood eet, eet ik yoghurt of kwark en dat is toch ook niet gek?

Ik zou er ook echt niet gelukkig van worden als hij van saus uit pakjes etc. houdt. Gelukkig is dat niet zo! Soms eet hij ergens wel mayo bij maar daar kan ik niet wakker van liggen.

Ik moet vaker in dit topic kijken want het maakt me steeds weer enthousiast om nieuwe dingen te proberen en herinnert me aan dingen die wat sneller verslappen bij mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 7:33

Ugly Betty schreef:
Zilver* schreef:Sinds deze week ook eindelijk het kookboek van Amber. Wat een lekkere recepten staan daarin!

Net de guacamole gemaakt en op roggebrood gedaan. Jammie! Vanavond staat de Aubergine lasanga op het menu!

Welke recepten hebben jullie al gemaakt en was het wat?


Ik heb de aubergine lasagne al een paar keer gemaakt, vind het erg lekker, alleen vind ik het er niet zo heel lekker uitzien haha!

Ik eet de franse preiquiche regelmatig, makkelijk en lekker. De pittige brocoli met cashewnoten, is ook erg lekker en de groentenkerrie vind ik ook erg lekker.

O en de chocola en de pindakaaskoekjes, lekker hoor!
Heb je die pasta met zelfgemaakte saus van pijnboompitten, knoflook en zongedroogde tomaatjes nog niet eens gemaakt? Die is goddelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Minx ma 19 maa 2012 - 10:59

Die hummus van de Aldi is die echt zonder e nummers of staan ze er anders op geschreven??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 0:25

Fairytale schreef:Die hummus van de Aldi is die echt zonder e nummers of staan ze er anders op geschreven??

Ben ik ook wel benieuwd naar. Die E-nummers zijn gewoon nodig, om het product wat langer houdbaar te houden. Zelfs in biologisch scharrelvlees zitten E-nummers, omdat je het anders binnen 1 dag al weg kunt gooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ibbeltje wo 21 maa 2012 - 1:04

Ibbeltje schreef:
Nathalie schreef:
Ibbeltje schreef:Oh heb nu houmus gehaald bij de AH. Lekker! Al moet ik beetje wennen aan de smaak maar wel lekker. Vind het wel best prijzig. Helaas kon ik bij de Aldi er geen vinden.

Aldi heb ik het nog nooit gezien. Lidl heeft het wel maar daar zit veel knoflook in, dus stinkt behoorlijk. Die van de Lidl is ook zonder e-nummers in de Ah hummes zitten wel e-nummers.

Oh dank je voor de tip! Weet jij zo hoeveel die daar kost? En waar hij ergens staat bij welke producten?

Bij onze Lidl kende men hem niet. Ga straks eens naar een andere Lidl. Hopelijk hebben ze die daar wel, anders weer naar de AH.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ibbeltje wo 21 maa 2012 - 1:05

Carrie schreef:
Fairytale schreef:Die hummus van de Aldi is die echt zonder e nummers of staan ze er anders op geschreven??

Ben ik ook wel benieuwd naar. Die E-nummers zijn gewoon nodig, om het product wat langer houdbaar te houden. Zelfs in biologisch scharrelvlees zitten E-nummers, omdat je het anders binnen 1 dag al weg kunt gooien.

Onze Aldi heeft geen eens Hummus.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:51

Ik heb vandaag de gebakken venkel gemaakt, met knoflook en peterselie. Ik heb er wat zilvervliesrijst en walnoten bij gedaan I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Emma_ za 24 maa 2012 - 21:59

Carrie schreef:[Heb je die pasta met zelfgemaakte saus van pijnboompitten, knoflook en zongedroogde tomaatjes nog niet eens gemaakt? Die is goddelijk!

Die pasta is inderdaad heerlijk!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  bolus26 ma 26 maa 2012 - 7:53

heeeel lekker!!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Emma_ ma 26 maa 2012 - 20:18

Ik ben vandaag begonnen om deze leefstijl te gaan volgen. Ik maakte al wel eerder recepten uit het boek, maar volgde het boek niet echt. Vanaf vandaag wel. Ik ben benieuwd of ik mij over een paar weken al echt anders begin te voelen (minder moe en energieker).

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Queen do 29 maa 2012 - 4:57

Hebben jullie misschien een idee hoe je speltvlokken eet?

Ik had bedacht dat ik dat als muesli door de yoghurt kon doen, alleen op het pak staat dat je het moet koken?
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 5:48

Ik heb vandaag die knolseldrij frieten gemaakt. Zoooo lekker! Mijn vriend vond ze ook echt heerlijk. Hier zijn die dus echt voor herhaling vatbaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Emma_ do 29 maa 2012 - 9:37

Speltvlokken heb ik nog niet geprobeerd!

Ik heb vandaag de aubergine lasagne uit het tweede boek van Amber gegeten. Was ook lekker, maar niet zo lekker als de pasta met de zongedroogde tomaatjes! Morgen eet ik als diner de salade met kip uit het tweede boek van Amber. Ik ben nu al benieuwd.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Esperanza vr 30 maa 2012 - 23:37

Ik heb sinds gisteren het boek van Amber en ben er nu in aan het lezen (ongeveer een kwart gelezen). Ik vind het allemaal nog wel een beetje overweldigend, maar er staan echt goede dingen in. Sowieso een kant die ik al op wilde en dit boek sluit daar goed bij aan.
De praktische kant vind ik nog wel een beetje lastig, een salade of zo meenemen naar m'n werk is niet echt handig. Daar zal ik nog wel een beetje m'n weg in moeten vinden. Eerst het boek maar eens helemaal lezen.

Voor de mensen die al een poosje bezig zijn, voelen jullie je ook echt beter (dus meer energie, gelukkiger, geen eetbuien)?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  bolus26 za 31 maa 2012 - 8:03

jep! tis de moeite waard! ik wordt er niet veel dunner van maar dat ligt aan mn lijf (schoildklier) maar veeeel fitter
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Rebecca wo 11 apr 2012 - 5:43

Sinds kort heb ik het boek ook en heb direct het kookboek aangeschaft. Ik vind het allemaal wel heel logisch klinken wat ze schrijft, dus ik ben enthousiast!
Vanaf morgen ga ik beginnen met deze manier van eten, net al de salade met kip gegeten en die vond ik echt heerlijk.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Sorrento di 17 apr 2012 - 0:28

Ik heb nog geen tijd gezien om dit hele topic of het hele boek te lezen, maar ik ben wel enthousiast en ik wil er graag mee aan de slag, maar ik vind het ontbijt een beetje lastig. Wat eten jullie als eerste maaltijd vd dag? Ik las iets over kwark, is dat magere (franse?) kwark? En eet je daar nog iets bij/ doorheen?

Ik ben echt een beetje een nitwit, ik eet de laatste dagen biologische boterhammen (redelijk goed) met Nutella (vast een gruwel in de ogen van Amber Laughing)
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 31 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 32 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum