Wat niet qua avondeten kindje anderhalf
+6
Parisienne
PapillonRose
Thunder
kwak
Annemie
Flower_L
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat niet qua avondeten kindje anderhalf
Snoepy87 schreef:Lieskuh schreef:Ja, maar hoeveel ketchup geef jij dan? Ik neem aan dat je geen enorme hoeveelheden geeft.
Niet zoveel, maar we schokken van de hoeveelheid suiker die er in zit. Wij eten zelf ook geregeld ketchup op bijvoorbeeld bij de tosti of op een broodje kaas. ( mijn vriend nog vaker haha)
Haha, dat wist ik niet eens. Dat daar zoveel suiker in zit.
Hier eet ze eigenlijk ook alles mee wat wij eten.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
[quote="Flower_L"]
dan ben jij op een zondag bevallen
Ik vind altijd wel leuk om te lezen wat kindjes doen/kunnen/mogen/etc van zelfde leeftijd als l.
2 maanden verschil bijvoorbeeld lijkt niets, maar kan voor die kleintjes zoveel uitmaken.[/quote
Nee, op een zaterdag, de 26e
Annemie schreef:Grappig trouwens, jouw kindje is 3 dagen ouder.
Ik vind altijd wel leuk om te lezen wat kindjes doen/kunnen/mogen/etc van zelfde leeftijd als l.
2 maanden verschil bijvoorbeeld lijkt niets, maar kan voor die kleintjes zoveel uitmaken.[/quote
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
F. eet nog geen frietjes of chinees en pizza e.d. maar voor de rest eet ze gewoon met de pot mee. We hebben toevallig vanavond bruinebonensoep gegeten en ze vond het heerlijk!
Laatst ook al een keer erwtensoep gegeten en dat ging er ook goed in. F. is zowiezo een makkelijk eter, ze lust bijna alles, zelfs zure haring
Laatst ook al een keer erwtensoep gegeten en dat ging er ook goed in. F. is zowiezo een makkelijk eter, ze lust bijna alles, zelfs zure haring
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
[quote="Annemie"]
Owja...kan ook nog andere kant op
Even ontopic: ketchup eten we nauwelijks, maar dat geef ik idd ook liever dan mayonaise.
Flower_L schreef:Annemie schreef:Grappig trouwens, jouw kindje is 3 dagen ouder.
Owja...kan ook nog andere kant op
Even ontopic: ketchup eten we nauwelijks, maar dat geef ik idd ook liever dan mayonaise.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Avondeten...ik weet het niet meer!
» Avondeten niet willen eten..
» Wel/niet 2e kindje
» Wel of niet voor een kindje gaan?
» Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?
» Avondeten niet willen eten..
» Wel/niet 2e kindje
» Wel of niet voor een kindje gaan?
» Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: