Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ligt jullie grens

+31
boekenwurm83
Error
Esperanza
Rush
silly-one
Ella
Rovine
Roxi3
Bacio
Jeanette
Tania
girli
TGR
Alex
SarahKey
Coco
Zininzon
Herfstblaadjes
Arwyn
Lady1984
Oasis
Evalynn
Susan
Blond
rapa nui
Linnie1985
Suus
Pompoen
Vanilla Queen
Ibbeltje
Marin
35 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 4 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 23:04

Ik forum op mijn laptop of telefoon. Tegenwoordig vaker mijn telefoon, die staat toch altijd aan. Op de wc forummen en onder de douche doe ik niet.
Forum vooral veel tijdens kolven, eten (zoals nu), koffie drinken en s avonds als de kids lekker slapen. Hoeveel ik er ben hangt af van wat ik op de planning heb staan.
Ik forum wel in lange rijen voor de kassa, in de auto als iemand anders rijd, als ik bij mijn zusje ben. Met bezoek hangt eraf wie.
Behalve mijn man weet ook niemand echt dat ik hier zit, maar op mijn telefoon is het ook niet makkelijk te zien voor een ander.
Mijn telefoon staat dag en nacht aan, reageren doe ik net of ik tijd en zin heb. Als ik mijn telefoon ondraai stopt mijn beltoon ook gewoon, ideaal. Als ik de kinderen aan het voeden ben neem ik ook nooit op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 4 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 23:16

Òp de wc forummen en onder de douche niet. Wel in de wachtkamer van de dokter of tandarts, leve de iPhone Very Happy
Mijn telefoon laat ik als ik ga slapen bewust in de woonkamer, ik heb dan echt behoefte aan rust en dat gaat niet als ik de hele tijd whatsappjes krijg of wat dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 4 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 23:19

Oh en ik heb er een hekel aan dat als ik een gesprek met iemand voer, diegene de hele tijd zit te whatsappen of te smsen. Als ik met een vriendin op een terras of in de kroeg ben dan verwacht ik wel dat zij niet aan d'r telefoon is vastgeplakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 4 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Rush zo 11 dec 2011 - 23:20

Zelda schreef:Oh en ik heb er een hekel aan dat als ik een gesprek met iemand voer, diegene de hele tijd zit te whatsappen of te smsen. Als ik met een vriendin op een terras of in de kroeg ben dan verwacht ik wel dat zij niet aan d'r telefoon is vastgeplakt.
Ik ook, daarom heb ik ook erg weinig zin om met m`n 2 vriendinnen af te spreken. Ze zitten alleen maar te whatsappen of spelletjes te spellen. Gezellig. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 4 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Blond zo 11 dec 2011 - 23:33

Rush schreef:
Zelda schreef:Oh en ik heb er een hekel aan dat als ik een gesprek met iemand voer, diegene de hele tijd zit te whatsappen of te smsen. Als ik met een vriendin op een terras of in de kroeg ben dan verwacht ik wel dat zij niet aan d'r telefoon is vastgeplakt.
Ik ook, daarom heb ik ook erg weinig zin om met m`n 2 vriendinnen af te spreken. Ze zitten alleen maar te whatsappen of spelletjes te spellen. Gezellig. Rolling Eyes

Zo'n 'vriendin' heb ik ook. Eerder zat ze op een avond al zo'n 30x heen en weer te smsen met één van de vele mannen met wie ze ooit had gezoend of het hoofd op hol had gebracht.
De vorige keer dat ik haar zag liep ze weg van het terras om gewoon een kwartier te gaan bellen met haar vriend. Die ze dagelijks ziet/spreekt. Ik was zo kwaad! Ik heb ook geen moeite gedaan om daarna nog met haar af te spreken. Als ik zo belangrijk voor je ben..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 4 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 23:50

Een enkele keer check ik 't forum vanaf m'n telefoon, maar da's voornamelijk op m'n werk of als ik echt nog perse een topic wil volgen :P

Verder forum ik vanaf m'n laptop in bed of op de bank en verder nergens..

Wat betreft de telefoon in gezelschap; hoe vaak ik met m'n telefoon zit te klooien, hangt beetje af van het gezelschap en de sfeer. Als ik met vriendinnen film aan't kijken ben, zitten we rustig even te facebooken oid op onze telefoons, we hebben allemaal smartphones dus 't is ook wel bekend bij/van elkaar en we hebben er begrip voor :P Bij ouder gezelschap (Ouders, ooms&tantes) doe ik 't niet (Weet dat zij 't niet kunnen waarderen) en check ik 'm hooguit 1x per uur even om te zien of ik berichten heb oid.

Mijn geluid staat trouwens ook altijd helemaal uit, tot grote ontevreden van m'n ouders en vriendinnen; ik neem zelden m'n telefoon op, moet altijd terugbellen :P maar ik vind 't prettiger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 4 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Jerry zo 11 dec 2011 - 23:52

_Chance schreef:
Rush schreef:
Zelda schreef:Oh en ik heb er een hekel aan dat als ik een gesprek met iemand voer, diegene de hele tijd zit te whatsappen of te smsen. Als ik met een vriendin op een terras of in de kroeg ben dan verwacht ik wel dat zij niet aan d'r telefoon is vastgeplakt.
Ik ook, daarom heb ik ook erg weinig zin om met m`n 2 vriendinnen af te spreken. Ze zitten alleen maar te whatsappen of spelletjes te spellen. Gezellig. Rolling Eyes

Zo'n 'vriendin' heb ik ook. Eerder zat ze op een avond al zo'n 30x heen en weer te smsen met één van de vele mannen met wie ze ooit had gezoend of het hoofd op hol had gebracht.
De vorige keer dat ik haar zag liep ze weg van het terras om gewoon een kwartier te gaan bellen met haar vriend. Die ze dagelijks ziet/spreekt. Ik was zo kwaad! Ik heb ook geen moeite gedaan om daarna nog met haar af te spreken. Als ik zo belangrijk voor je ben..

Eigenlijk had je weg moeten lopen en haar met de rekening moeten laten zitten cheers

Gister etentje bij ons thuis met schoonfamilie. M'n zwager en schoonzusje zaten de hele tijd te smsen/wordfeuden/whats appen tíjdens het eten. Ook toen er een gesprek werd gestart waar iedereen even bij moest reageren, zaten ze dat constant te doen... Vond ik echt raar Neutral
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 4 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Rouxxxe zo 11 dec 2011 - 23:55

Ik heb m'n laptop wel eens op de bank, maar lang niet altijd, evenveel tijd zit ik achter de laptop aan tafel, waar ie altijd staat. Forummen en FB doe ik alleen als ik achter de laptop zit, heb geen internet in m'n telefoonabbo dus lekker makkelijk op deze manier. Smsen doe ik niet in gezelschap, alleen als het dringend is. Telefoneren hetzelfde verhaal. M'n telefoon laat ik ook altijd in de woonkamer liggen als ik ga slapen, tenzij m'n vriend nachtdienst heeft. Dan slaap ik alleen en vind ik het prettiger om m'n telefoon naast me te hebben, maar dat heeft dan dus meer met het 'veilige' gevoel te maken..
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 4 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Blond ma 12 dec 2011 - 0:07

Jerry schreef:
_Chance schreef:
Rush schreef:
Zelda schreef:Oh en ik heb er een hekel aan dat als ik een gesprek met iemand voer, diegene de hele tijd zit te whatsappen of te smsen. Als ik met een vriendin op een terras of in de kroeg ben dan verwacht ik wel dat zij niet aan d'r telefoon is vastgeplakt.
Ik ook, daarom heb ik ook erg weinig zin om met m`n 2 vriendinnen af te spreken. Ze zitten alleen maar te whatsappen of spelletjes te spellen. Gezellig. Rolling Eyes

Zo'n 'vriendin' heb ik ook. Eerder zat ze op een avond al zo'n 30x heen en weer te smsen met één van de vele mannen met wie ze ooit had gezoend of het hoofd op hol had gebracht.
De vorige keer dat ik haar zag liep ze weg van het terras om gewoon een kwartier te gaan bellen met haar vriend. Die ze dagelijks ziet/spreekt. Ik was zo kwaad! Ik heb ook geen moeite gedaan om daarna nog met haar af te spreken. Als ik zo belangrijk voor je ben..

Eigenlijk had je weg moeten lopen en haar met de rekening moeten laten zitten cheers
Gister etentje bij ons thuis met schoonfamilie. M'n zwager en schoonzusje zaten de hele tijd te smsen/wordfeuden/whats appen tíjdens het eten. Ook toen er een gesprek werd gestart waar iedereen even bij moest reageren, zaten ze dat constant te doen... Vond ik echt raar Neutral

Ja daar heb ik wel aan gedacht. Ik spreek gewoon niet meer met haar af. Scheelt een hoop ergernis.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 4 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Joli86 ma 12 dec 2011 - 0:30

Ik heb geen internet op mijn mobiel en op t werk kan ik ook niet veel op internet, dus mail/forum altijd thuis vanf de bank en af en toe vanuit bed.
Snachts heb ik wel altijd mijn telefoon langs mijn bed. Als ik tijd heb neem ik telefoon wel op of sms ik zsm terug.
Bijvoorbeeld op vakantie staat mijn tel uit, maar kijk om de paar dagen even of ik iets heb gemist..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 4 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Toet ma 12 dec 2011 - 0:55

Ik forum bijna alleen vanaf mijn laptop, soms op het werk vanaf mijn telefoon of als ik ergens lang op moet wachten ofzo. De laptop neem ik niet mee naar de wc of wat dan ook.
Als ik in bad lig forum ik ook wel eens, onder de douche of op de wc niet. Als ik op de fiets zou zitten, zou ik ook wel internetten denk ik.

Als ik op een feestje o.i.d. ben gebruik ik mijn telefoon zo weinig mogelijk, ik vind het zo'n gezelligheidskiller. Af en toe even facebook of twitter checken of iets plaatsen maar dat was het. Ik erger me aan mensen die dan de hele tijd met hun telefoon bezig zijn.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 4 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Susan ma 12 dec 2011 - 0:57

Een spelletje op je mobiele telefoon terwijl je met iemand hebt afgesproken, dat snap ik echt niet, maar ik speel ook alleen een spelletje op mijn mobiele telefoon als ik me echt extreem verveel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 4 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum