Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ligt jullie grens

+31
boekenwurm83
Error
Esperanza
Rush
silly-one
Ella
Rovine
Roxi3
Bacio
Jeanette
Tania
girli
TGR
Alex
SarahKey
Coco
Zininzon
Herfstblaadjes
Arwyn
Lady1984
Oasis
Evalynn
Susan
Blond
rapa nui
Linnie1985
Suus
Pompoen
Vanilla Queen
Ibbeltje
Marin
35 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:24

Terwijl ik dit lees, zit ik op het toilet angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:26

_Chance schreef:Mijn telefoon (een oude Nokia, geen smartphone) staat 's nachts uit. In gezelschap staat hij op stil en zit hij in mijn tas en bekijk ik hem eens per uur.

Ik vind het bijzonder asociaal als mensen in gezelschap continu hun gsm checken en sms'jes, whatsappjes of waterverbruik beantwoorden. Ander verhaal als je kinderen hebt hoor.

Forummen doe ik op de iPad thuis, op de bank of op de pc op mijn werk.
scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:27

Smikkell schreef:
_Chance schreef:Mijn telefoon (een oude Nokia, geen smartphone) staat 's nachts uit. In gezelschap staat hij op stil en zit hij in mijn tas en bekijk ik hem eens per uur.

Ik vind het bijzonder asociaal als mensen in gezelschap continu hun gsm checken en sms'jes, whatsappjes of waterverbruik beantwoorden. Ander verhaal als je kinderen hebt hoor.

Forummen doe ik op de iPad thuis, op de bank of op de pc op mijn werk.
scratch

Haha, ik zat ook al te kijken, waterverbruik? Dacht dat ze ruzie had met autocorrect, maar dat zal met een oude Nokia wel meevallen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:28

Maple schreef:
Smikkell schreef:
_Chance schreef:Mijn telefoon (een oude Nokia, geen smartphone) staat 's nachts uit. In gezelschap staat hij op stil en zit hij in mijn tas en bekijk ik hem eens per uur.

Ik vind het bijzonder asociaal als mensen in gezelschap continu hun gsm checken en sms'jes, whatsappjes of waterverbruik beantwoorden. Ander verhaal als je kinderen hebt hoor.

Forummen doe ik op de iPad thuis, op de bank of op de pc op mijn werk.
scratch

Haha, ik zat ook al te kijken, waterverbruik? Dacht dat ze ruzie had met autocorrect, maar dat zal met een oude Nokia wel meevallen Laughing
Ja, precies..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Susan zo 11 dec 2011 - 6:29

Op de oude Nokia had je toch ook T9, dus dat je automatisch woorden kreeg? Ik denk dat er wel iets anders hoort te staan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:30

Susan schreef:Op de oude Nokia had je toch ook T9, dus dat je automatisch woorden kreeg? Ik denk dat er wel iets anders hoort te staan.
Maar zit er dan internet op?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Susan zo 11 dec 2011 - 6:36

Smikkell schreef:
Susan schreef:Op de oude Nokia had je toch ook T9, dus dat je automatisch woorden kreeg? Ik denk dat er wel iets anders hoort te staan.
Maar zit er dan internet op?

Oh nee, dat is waar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:37

Forummen doe ik alleen vanaf de latop. Ik lees wel soms eens vanaf mijn telefoon maar antwoorden is geen beginnen aan.
Wanneer ik aan het werk ben zit mijn telefoon op stil in mijn tas en soms kijk ik even tussen door.
Thuis antwoord ik meestal meteen.

En ja als ik een interessant gesprek heb op de laptop dan gaat hij soms ook mee naar de wc Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Blond zo 11 dec 2011 - 6:51

Smikkell schreef:
_Chance schreef:Mijn telefoon (een oude Nokia, geen smartphone) staat 's nachts uit. In gezelschap staat hij op stil en zit hij in mijn tas en bekijk ik hem eens per uur.

Ik vind het bijzonder asociaal als mensen in gezelschap continu hun gsm checken en sms'jes, whatsappjes of waterverbruik beantwoorden. Ander verhaal als je kinderen hebt hoor.

Forummen doe ik op de iPad thuis, op de bank of op de pc op mijn werk.
scratch

Whaha, ruzie met de autocorrect op de iPad, dat moet natuurlijk whatever zijn :P
Oh en op mijn oude Nokia zit wel internet nerd
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Evalynn zo 11 dec 2011 - 6:59

het forum lezen doe ik alleen op mijn laptop en alleen op de bank of in bed.
heel soms op school als ik een tijd geen les heb en toch in de mediatheek zit om daar samen te vatten. mocht het heel saai zijn, ga ik even wat sites af.

qua telefoon...
ik heb een oude nokia, heb een tijdje een htc-iets gehad met internet etc, maar dat vond ik maar niets.
mijn oude nokia kan bellen en smsen. smsen daar reageer ik eigenlijk altijd wel op, maar soms laat ik mijn mobiel ook (per ongeluk) een dag thuis liggen, of als ik thuis ben zit hij op stil in mijn tas of ligt hij op stil boven. dus soms reageer ik ook een hele dag niet.
hij staat wel altijd aan, maar vaak op stil/trilstand. ook 's nachts staat hij aan (wel op stil) omdat hij mijn wekker is.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Oasis zo 11 dec 2011 - 7:01

Ik forum in de trein, op de toilet, op de bank, vanuit bed, op stage, als ik moet wachten bij de dokter of tandarts, soms ook als ik bv op een verjaardag ben. Meestal met mijn telefoon, soms vanaf laptop of Ipad.

Ik sms bijna altijd meteen terug, als ik gebeld word neem ik op als het kan.
Mijn telefoon staat 24/7 uur aan dus in principe ben ik binnen die tijd ook bereikbaar.

Nu forum ik overigens netjes vanaf mijn laptop Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Lady1984 zo 11 dec 2011 - 7:06

Ik ben al ruim 6 jaar een meelezer en post zelden wat, maar ik sta er mee op en ik ga er mee slapen. Zodra ik me verveel ofzo dan pak ik m'n telefoon om te checken wat er op het forum 'leeft'. Ook op de wc.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Arwyn zo 11 dec 2011 - 7:10

Mijn laptop gebruik ik alleen op de bank of aan tafel en mijn telefoon hoeft echt niet mee als ik naar de wc ga of als ik naar bed ga. Dan is het soms mijn wekker, maar verder niet.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 7:16

Ik forum alleen op de bank op mijn laptop. Heel soms op bed, maar dat komt zelden voor.
Op de telefoon heb ik geen internet en dat wil ik ook niet hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Herfstblaadjes zo 11 dec 2011 - 7:19

Ik forum alleen op de laptop op de bank en heel soms in bed. Mijn telefoon staat 's nachts op stil en overdag vergeet ik hem ook vaak mee te nemen, ik bel en sms er alleen mee.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Zininzon zo 11 dec 2011 - 7:30

Ik heb geen internet op mijn mobiel en ook als ik op vakantie ben, internet ik niet.

's nachts is mijn telefoon op stil.

Ik internet trouwens wel in bed.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Coco zo 11 dec 2011 - 8:20

Mijn telefoon staat eigenlijk vrijwel altijd op stil, ook geen trilfunctie. Alleen als ik naar buiten ga doe ik het geluid aan omdat mijn man vaak nog belt wat ik voor hem mee moet brengen. Ik vind het echt een verstikkend ding. Alsof je 24/7 bereikbaar moet zijn. Ik beantwoord vaak dus pas uren later of soms vergeet ik het ook helemaal, dan lees ik het even snel en ga weer verder met de kinderen en ben ik helemaal vergeten dat ik nog moest antwoorden. Ik neem mijn telefoon dus ook vrijwel nooit op tot grote ergernis van mijn man angel meestal heb ik al 3 oproepen van hem gemist voordat ik hem terug bel.
Ik heb ook bewust geen internetabbo op mijn tel, kan alleen thuis via wifi online.

Forummen doe ik eigenlijk alleen 's avonds als de kinderen op bed liggen. Vanaf de bank als mijn man iets kijk wat mij niet boeit. Heel soms als mijn man avonddienst heeft lig ik met mijn laptop op bed maar dat is echt zeldzaam. Heel soms forum ik overdag eventjes, maar dat maken de kinderen vrijwel onmogelijk.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  SarahKey zo 11 dec 2011 - 8:26

Ik heb een simpele mobiel, kan daar niet mee op internet (zou wel kunnen maar dan betaal ik me scheel)
Een halfgare laptop die op hetzelfde plekje moet blijven staan dus ben niet zo'n iemand die overal en altijd het internet op gaat.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:29

Internetten doe ik alleen maar op de laptop en heel soms op de mobiel van m'n man. M'n telefoon ligt meestal wel in de buurt maar als ik bijv. druk bezig ben met iets en ik hoor dat ik een smsje krijg dan kijk ik pas als ik daar tijd voor heb. s'Nachts staat hij wel aan. Stel dat er s'nachts iets gebeurd met m'n ouders ofzo dan ben ik altijd bereikbaar. Dus het valt best mee met m'n internet en telefoon verslaving smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Susan zo 11 dec 2011 - 8:36

Wat is er nou verstikkend aan een telefoon, ik snap dat nooit. Ik zou het eerder verstikkend vinden als ik 'm de hele tijd op uit, stil, trilstand, et cetera moest zetten om te zorgen dat ik er niet de hele dag mee bezig ben. Je bent er toch zelf bij wat je doet?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Alex zo 11 dec 2011 - 8:38

De laptop staat hier alleen overdag aan en ik neem 'm niet mee naar het toilet (ik heb niet eens draadloos internet, dus dat heeft geen zin). Onder de douche heb ik geen telefoon bij me en 's nachts staat mijn telefoon stil. Ik lees (en reageer in) topics op de fiets en op het toilet, maar als ik onder de mensen ben laat ik mijn telefoon gewoon in mijn tas.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  TGR zo 11 dec 2011 - 8:39

Ik vind het moeilijk om die grens te vinden. Ik vind het leuk om een beetje te whatsappen in de tram op weg naar mijn werk of terug naar huis. Maar ik voel me dan zo bekeken.

Ik zou willen dat ik me niet zo afhankelijk van mijn telefoon voelde. Daarom ga ik binnenkort een weekje zonder telefoon op zak doen smile

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  girli zo 11 dec 2011 - 8:58

Ik heb geen smartphone, dus dat scheelt een hoop.

Ik sms/bel niet op de wc. Laptop gebruik ik alleen op de bank, op school of onderweg. Laptop heel soms in de slaapkamer om nog een filmpje te kijken. Telefoon staat altijd aan, omdat ik geen vaste lijn heb. Zo blijf ik bereikbaar. Wel gaat hij uit op momenten dat dat moet (bijv. in het ziekenhuis).
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 9:01

Ik forum weleens vanaf de fiets en van onder de douche, neem de laptop mee naar het toilet en beantwoord ´s nachts berichten op mijn telefoon, maar dat weet ik dan in de ochtend niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  girli zo 11 dec 2011 - 9:04

Al dat water is toch niet goed voor je telefoon? Very Happy
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens - Pagina 2 Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum