Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toch wel een beetje teleurgesteld..

+7
Marin
Siem
Sylvana
TGR
Supertalentje
Lady4
Penny Blossom
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 3:57

Gisteren was mijn 'beste' vriendin jarig. Zij woont hier ongeveer 1.5 uur vandaan. Ik had eerst hele dag gewerkt (liep ontzettend uit) en ben toen gelijk gaan omkleden, vriendin halen & met mijn vriend in de auto naar haar toe gereden. Daar zouden we eten, maar hadden ze alleen een kopje soep voor ons per persoon, de rest was op, want ze was 'vergeten' dat wij ook mee zouden eten & dacht dat we eerder zouden komen. Cadeautjes gegeven en even met haar zitten praten (met nog 5 anderen erbij), en toen kwam er ineens een grote vriendengroep binnen. Sindsdien heb ik haar niet meer gezien of gesproken. Ze heeft niet naar ons/mij omgekeken. Ik heb met vrienden van mij zitten praten, die ze ook in de steek liet en dat was ontzettend gezellig, maar daarvoor kwam ik eigenlijk niet natuurlijk. Ook tijdje met haar ouders & zusje zitten praten, die ken ik ook alweer 10 jaar.

Na 4 uur daar gezeten te hebben waren we het een beetje zat, ook omdat die vriendin weer moest werken vandaag en we nog zeker 1.5 uur terug moesten rijden, dus het zou sowieso 2 uur worden dat we weer thuiskwamen. Wij gedag gezegd, ze gaf me een zoen en zei, sorry ik had geen tijd voor je, maar leuk dat je er was. En ze is weer verder gegaan met haar vriendinnen.

Is het raar dat ik teleurgesteld ben in haar, en eigenlijk bijna spijt heb dat ik al die moeite heb gedaan om daarheen te komen, terwijl het eigenlijk teveel bij elkaar was voor me, en ze dat ook gewoon weet? Ik was liever een keer gekomen met zo'n afstand als ze wél aandacht voor me had... En kan ik daar wat van zeggen, of is dat weer lullig voor haar?

Ik wilde ook gewoon even mijn verhaal kwijt....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Penny Blossom zo 11 dec 2011 - 4:01

Ik snap dat jij je teleurgesteld voelt over deze situatie. Heel vervelend natuurlijk dat het zo gelopen is, dat het eigenlijk teveel voor je was, en dat ze jullie ook nog 'vergeten' was met avondeten.

Maar wat ik mij afvraag, hadden jullie wel dezelfde verwachtingen over deze avond. Jij wilde graag met haar bijpraten e.d. Maar er komen meer mensen op je vriendins verjaardag, die zij ook wil spreken. Daarnaast zeg je zelf ook dat je werk was uitgelopen, hieruit maak ik op dat je in de planning had om eerder naar die vriendin toe wilde gaan. Klopt dat? Als dat zo was had je misschien meer tijd gehad om bij te praten.

Ik snap je gevoel, maar ik denk dat er verschillende verwachtingen waren vanuit beide. Zeg het tegen haar, en spreek nog een keer gezellig met z'n tweeën af!
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 4:04

Ik hoefde niet perse met haar bij te praten, maar in de vier uur dat ik daar heb gezeten heb ik haar 5 minuten gesproken. Ik begrijp dat je je aandacht moet verdelen, maar dan is het toch een kleine moeite om heel even met mij/ons te praten? Ze heeft niet eens naar ons omgekeken, terwijl die andere groep echt alle aandacht heeft gekregen, met wie ze daarna ook uit is gegaan. Prima dat ze hun wel aandacht geeft, dat maakt me niet uit, maar ik vind het gewoon rot dat ze helemaal niks heeft gezegd. Behalve dankjewel voor de cadeautjes.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Lady4 zo 11 dec 2011 - 4:05

Ik denk dat je je niet al te teleurgesteld moet voelen. Op verjaardagen is het nou eenmaal lastig bijpraten, omdat je veel mensen moet ontvangen, voorzien van een hapje en drankje en wat aandacht moet geven. Om weer eens gezellig bij te kletsen zou ik gewoon eens samen met haar afspreken.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 4:06

Ik snap je gevoel hierin wel, vind het zelf ook niet leuk als ik ergens op een verjaardag zit en ik lijk te zijn vergeten. Aan de andere kant snap ik ik ook wel dat het zo kan lopen, want ik vind het zelf ook ontzettend lastig om iedereen evenveel aandacht te geven tijdens een verjaardag. Ik heb meestal amper tijd om te zitten, ben meer aan het rennen en vliegen om hapjes aan te vullen en iedereen van drinken te voorzien. Als ik echt met iemand bij wil praten spreek ik apart af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 4:09

Maar het was niet dat ze mensen moest ontvangen, het was die groep en de groep met wie ik heb zitten kletsen. De hapjes en drankjes werden door haar vader gedaan en verder pakte iedereen het zelf. Dus het was niet dat ze aan het rennen en vliegen was, nee ze heeft alleen maar bij die groep staan kletsen en doen.... Dat is wat ik jammer vind. Dat ik begrijp dat aandacht verdelen moeilijk is op een verjaardag, maar dit was überhaupt niet proberen te verdelen, want ik heb haar niet gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 4:16

Denk je dat zij ook hetzelfde heeft ervaren zoals jij dat nu hebt, dat ze het gevoel heeft jou weinig aandacht heeft gegeven? Ik denk dat je er een niet al te groot punt van moet maken, want anders heb je kans dat je het alleen maar erger maakt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Supertalentje zo 11 dec 2011 - 4:18

Ik zou zelf niet teleurgesteld zijn. Een verjaardag is vaak geen plek om 1 op 1 een hele avond met de jarige door te brengen. Ik vind ook niet dat je meer recht hebt op tijd met de jarige op een drukke verjaardag alleen maar omdat het jou zoveel moeite heeft gekost, ze hoeft je daarvoor niet te 'belonen'.
Ik neem aan dat je weet dat er veel mensen komen op haar verjaardag en je had ook zelf de keuze kunnen maken niet te gaan en volgend weekend samen met haar te gaan eten ofzo. Het was voor jou een hele onderneming, je hebt je vermaakt (je moet ook jezelf vermaken op een verjaardag vind ik, de jarige heeft vaak geen tijd om 15 man continue te entertainen) en het is zo gelopen dat je je vriendin minder lang hebt gesproken en dat heeft zij ook gezien en haar excuses voor aangeboden (ze is je dus niet met opzet vergeten). Prima toch? Volgend jaar kun je het anders doen als het je zo slecht is bevallen, maar ik zou haar niet aanspreken op de teleurstelling van een onuitgesproken verwachting.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 4:29

Dit zou mij zelf ook zo kunnen overkomen (hoe je vriendin deed). Ik ben soms nogal chaotisch, zeker in dingen regelen als er bezoek komt, dus dan zou het eten ook maarzo op kunnen zijn als er wat mensen later zouden komen.

Op een verjaardag vliegt de tijd ook altijd voorbij en voor je het weet, heb je iemand niet of nauwelijks gesproken.

Maak je er niet te druk om, waarschijnlijk heeft ze het echt niet verkeerd bedoeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  TGR zo 11 dec 2011 - 4:44

Zij is voor jou je beste vriendin, maar zijn ziet dat duidelijk niet zo. Jammer.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 4:48

Ik snap dat je dit jammer vindt. Ze zal het vast niet expres hebben gedaan maar stom is het wel. En dat kun je best zeggen lijkt me..gewoon dat je het echt jammer vond dat ze niet even bij jou kwam. Want kom op, je kan nog zo chaotisch zijn..maar helemaal geen aandacht geven vind ik echt raar. En over die soep, dat vind ik ook vreemd maar dat komt misschien ook omdat ik, en de mensen die ik ken, juist liever te veel hebben.

Heb je daarna trouwens niks meer van haar gehoord?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Sylvana zo 11 dec 2011 - 5:42

TGR schreef:Zij is voor jou je beste vriendin, maar zijn ziet dat duidelijk niet zo. Jammer.

Denk dat ik me hier wel een beetje bij kan aansluiten.. Niet leuk, maar als je écht goede vriendinnen bent, dan kijk je wel naar elkaar om. Hoe druk een verjaardag ook kan zijn.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Siem zo 11 dec 2011 - 5:44

Een verjaardag is nu eenmaal druk en misschien had ze ook niet het idee dat je er echt behoefte aan had.
Je geeft zelf immers al aan dat je het naar je zin had en met de andere groep zat te praten en ook met haar ouders. Waarschijnlijk had ze er geen erg in en is de tijd voorbij gevlogen

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Marin zo 11 dec 2011 - 5:45

Sylvana schreef:
TGR schreef:Zij is voor jou je beste vriendin, maar zijn ziet dat duidelijk niet zo. Jammer.

Denk dat ik me hier wel een beetje bij kan aansluiten.. Niet leuk, maar als je écht goede vriendinnen bent, dan kijk je wel naar elkaar om. Hoe druk een verjaardag ook kan zijn.

Ben ik het niet mee eens. Op een verjaardag verdeel je de aandacht tussen al je vriendinnen en ga je niet alleen maar met je beste vriendin zitten kletsen, dat is nogal asociaal tegenover je andere vriendinnen.

Natuurlijk niet leuk dat Pippa zich zo gepasseerd voelt, maar denk niet dat dat de bedoeling was van de vriendin. Zo werkt dat op verjaardagen nou eenmaal. Ik moest gisteren op m'n verjaardagsfeestje ook bewust er aan denken om iedereen even aandacht te geven, anders blijf ik ook te lang bij sommigen plakken. Maar dat maakt diegene niet direct een betere vriend of vriendin ofzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:47

Ik heb juist vaak dat ik me niet 'drukmaak' (weet niet hoe ik het anders moet noemen) om mijn beste vriend en vriendinnen omdat ik weet dat ik hun toch wel spreek. Of ze blijven altijd zitten tot de grote meute weg is óf ik spreek ze eerder/later nog wel even. Juist de mensen die ik nooit zie en dergelijke zit je vaak wat langer mee. Maar als ik mijn hele huis vol heb spreek ik met iedereen een paar minuutjes en zijn die 4 uurtjes ook wel zo om natuurlijk. Zal me er niet te druk om maken, eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:48

Pippa schreef:Maar het was niet dat ze mensen moest ontvangen, het was die groep en de groep met wie ik heb zitten kletsen. De hapjes en drankjes werden door haar vader gedaan en verder pakte iedereen het zelf. Dus het was niet dat ze aan het rennen en vliegen was, nee ze heeft alleen maar bij die groep staan kletsen en doen.... Dat is wat ik jammer vind. Dat ik begrijp dat aandacht verdelen moeilijk is op een verjaardag, maar dit was überhaupt niet proberen te verdelen, want ik heb haar niet gezien.
Je schrijft´cadeautjes gegeven en even met haar zitten praten´ en ze heeft soep voor jullie geregeld buiten de tijd van de maaltijd om. Dan heeft ze toch tijd voor jullie gemaakt en dan hebben jullie haar toch wel gezien en gesproken?

Verder eens met Lady. een verjaardag is niet het moment om bij te kletsen, daarvoor moet je met zijn tweeen afspreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:53

Vorig jaar op de verjaardag van een hele goede vriendin heb ik haar ook amper gezien. Maar ik was daar niet alleen. Er waren veel meer mensen. Maar ik zat naast een hele aardige vrouw en mijn vriend kon het heel goed vinden met haar vriend. Dus wij hebben een hele leuke en gezellige middag gehad. Ik ga er niet vanuit dat ik heel veel aandacht van iemand krijg die jarig is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:56

Yasmin, dat weet ik niet. Ze zei wel op het laatst sorry, omdat ze door had dat ze me eigenlijk helemaal niet gezien & gesproken had. Maar verder niet.

Supertalentje, dan heb je mijn stuk verkeerd begrepen denk ik. Ik geef namelijk nergens aan dat ik 1 op 1 aandacht wilde of dat ik meer recht had, maar iemand in 4 uur 5 minuten spreken, vind jij dat normaal? Dat heet dan toch niet wel of niet vermaken? Ik heb het leuk gehad, ik begrijp dat iemand geen tijd heeft continu te entertainen, maar wat ik jammer vind is dat ik helemaal geen aandacht kreeg. En niet alleen ik, ook de andere 4 met wie ik zat te praten niet, en wij hadden toch ook moeite gedaan om te komen, net als de rest die wel alle aandacht krijgt, en die ze wekelijks ziet?

TGR, daar ben ik inmiddels ook vanaf gestapt, daarom zette ik het tussen haakjes. Ze vergeet me sowieso een beetje, dus ik denk niet dat we nog beste vriendinnen zijn sowieso.

Elodie, dat is het inderdaad. Ik begrijp dat ze het niet expres heeft gedaan, en dat neem ik haar niet kwalijk, maar een beetje aandacht, zou leuk zijn geweest. Nu heb ik met vriendinnen en mijn vriend gekletst die ik sowieso wekelijks spreek. Ook leuk, maar ik kom toch voor haar verjaardag? Ik was vannacht om half 2 thuis, zij ging daarna stappen. Ik heb niks meer gehoord sindsdien.. ik had gestuurd of het leuk was op app, en dat heeft ze gelezen, maar (nog) niet op gereageerd.

Sylvana, dat gevoel heb ik een beetje inderdaad. Het is toch een kleine moeite om heel even aandacht te geven aan iemand?
Bloempie, ze heeft me uberhaupt niet gezien omdat ze aan de andere kant van de kamer bleef, dus ze heeft helemaal niet gezien of ik het naar mijn zin had of niet...

Joy, maar ik zeg toch niet dat ze alleen met mij moest kletsen? Wat jij benoemt is juist wat ze deed, ze kletste alleen maar met andere vriendinnen, dan is dat toch ook asociaal? Ik zat met nog 4 mensen, die ze ook niet heeft gesproken in al die tijd.

Nicci, maar ik ben juist een vriendin die ze momenteel bijna niet ziet en de vriendinnen met wie ze stond ziet ze wekelijks, dus dat gaat niet helemaal op.

Maar misschien voelt het gewoon voor mij rot omdat ik dat idee al wat langer heb, dat ze gewoon geen aandacht voor mee heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:59

Jaloers op haar (nieuwe) vriendengroep? Waarom hebben jullie je niet gemengd in die groep?
Op een verjaardag praat ik ook veel met vrienden van de jarige ipv de jarige zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:01

Smikkell schreef:Jaloers op haar (nieuwe) vriendengroep? Waarom hebben jullie je niet gemengd in die groep?
Op een verjaardag praat ik ook veel met vrienden van de jarige ipv de jarige zelf.

Nee hoor, ik vind het fijn voor haar dat ze die heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Sylvana zo 11 dec 2011 - 6:02

Joy_ schreef:
Sylvana schreef:
TGR schreef:Zij is voor jou je beste vriendin, maar zijn ziet dat duidelijk niet zo. Jammer.

Denk dat ik me hier wel een beetje bij kan aansluiten.. Niet leuk, maar als je écht goede vriendinnen bent, dan kijk je wel naar elkaar om. Hoe druk een verjaardag ook kan zijn.

Ben ik het niet mee eens. Op een verjaardag verdeel je de aandacht tussen al je vriendinnen en ga je niet alleen maar met je beste vriendin zitten kletsen, dat is nogal asociaal tegenover je andere vriendinnen.

Natuurlijk niet leuk dat Pippa zich zo gepasseerd voelt, maar denk niet dat dat de bedoeling was van de vriendin. Zo werkt dat op verjaardagen nou eenmaal. Ik moest gisteren op m'n verjaardagsfeestje ook bewust er aan denken om iedereen even aandacht te geven, anders blijf ik ook te lang bij sommigen plakken. Maar dat maakt diegene niet direct een betere vriend of vriendin ofzo.

Dat zeg ik toch ook niet?

En noem je het aandacht verdelen, wanneer je continu bij een andere groep zit? Dan had Pippa (in mijn ogen) ook meer aandacht kunnen krijgen. Bovendien geeft de vriendin zelf ook aan dat ze geen tijd heeft gehad voor Pippa, en wanneer je echt zulke goede vriendinnen bent, vind ik dat eigenlijk niet echt kunnen. Ik zie al dat ik bij m'n beste vriendin op haar verjaardag kom en ze achteraf tegen mij zegt: sorry maar ik had écht geen tijd voor je.

Tuurlijk is het druk op een verjaardag, en kun je ook niet verwachten dat je vriendin constant bij je zit, maar zoals ik het lees heeft ze Pippa een beetje laten zitten, en had ze vooral aandacht voor de andere groep. Maar goed, zo lees ik het Wink .


Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:03

Smikkell schreef:
Pippa schreef:Maar het was niet dat ze mensen moest ontvangen, het was die groep en de groep met wie ik heb zitten kletsen. De hapjes en drankjes werden door haar vader gedaan en verder pakte iedereen het zelf. Dus het was niet dat ze aan het rennen en vliegen was, nee ze heeft alleen maar bij die groep staan kletsen en doen.... Dat is wat ik jammer vind. Dat ik begrijp dat aandacht verdelen moeilijk is op een verjaardag, maar dit was überhaupt niet proberen te verdelen, want ik heb haar niet gezien.
Je schrijft´cadeautjes gegeven en even met haar zitten praten´ en ze heeft soep voor jullie geregeld buiten de tijd van de maaltijd om. Dan heeft ze toch tijd voor jullie gemaakt en dan hebben jullie haar toch wel gezien en gesproken?

Verder eens met Lady. een verjaardag is niet het moment om bij te kletsen, daarvoor moet je met zijn tweeen afspreken.

Dat gaf ik ook aan, dat ik toen we binnenkwamen 5 minuten met haar gepraat heb. De soep stond nog op tafel in een pan, dus die heb ik zelf gepakt en opgegeten. Maar zodra die groep er was, was het over, dat was kwartier nadat ik er was.
En bijkletsen had ik ook niet verwacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:03

Dat gevoel krijg ik er ook een heel klein beetje bij, wat Smikkell zegt al zal het voor jou niet zo voelen. Buiten dat, als ik even naar mijn eigen verjaardag zou kijken... Mijn beste vriendin komt al vanaf haar 12de bij mij thuis en we kletsen vaak genoeg bij. Zij vindt het juist leuk mijn familie te zien en zit voluit met hun te kletsen. Fijn juist dat ik niet constant hoef na te denken of ik iedereen wel evenveel aandacht geef. Daar zou ik me helemaal niet prettig bij voelen namelijk. Ik zou het dan ook niet te hoog opvatten allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:05

Sylvana schreef:

Tuurlijk is het druk op een verjaardag, en kun je ook niet verwachten dat je vriendin constant bij je zit, maar zoals ik het lees heeft ze Pippa een beetje laten zitten, en had ze vooral aandacht voor de andere groep. Maar goed, zo lees ik het Wink .


Dat bedoel ik inderdaad. Dat voelde rot voor mij...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:06

Zusje schreef:Dat gevoel krijg ik er ook een heel klein beetje bij, wat Smikkell zegt al zal het voor jou niet zo voelen. Buiten dat, als ik even naar mijn eigen verjaardag zou kijken... Mijn beste vriendin komt al vanaf haar 12de bij mij thuis en we kletsen vaak genoeg bij. Zij vindt het juist leuk mijn familie te zien en zit voluit met hun te kletsen. Fijn juist dat ik niet constant hoef na te denken of ik iedereen wel evenveel aandacht geef. Daar zou ik me helemaal niet prettig bij voelen namelijk. Ik zou het dan ook niet te hoog opvatten allemaal.
Dat denk ik ook, dat het bij een goede vriendin altijd wel goed zit, ook al je het druk hebt of de tijd niet helemaal eerlijk verdeelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch wel een beetje teleurgesteld.. Empty Re: Toch wel een beetje teleurgesteld..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum